Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
GyĂşjtĂł tekercshez kapcsolĂłdĂł dugĂł cserĂ©lve. Korábban hideg indĂtásnál 2-3 mp-ig kicsit ingadozott az alapjárat Ă©s kĂ©sĹ‘bb is a hangján is hallani lehetett hogy valami nem okes (rendszertelenĂĽl puffogot), Ăgy hát ránĂ©ztem a trafĂłkra, pipákra Ă©s az egyik már nem tűnt jĂłnak a kĂĽlseje alapján. + A jobb szĂ©lsĹ‘ hengernĂ©l a kĂ©t gyertya elkezdett olajban ázni. Rögtönözve kitakarĂtottam egy rongy Ă©s levegĹ‘ pisztoly segĂtsĂ©gĂ©vel, majd levettem a szelep fedelet hogy pasztával meg tudjam kenni. KĂ©sĹ‘bbiekben majd kap Ăşj tömĂtĂ©st, bár ez sem rĂ©gi de mĂ©g Ăşgy is le kell majd vennem.
Azóta hogy ennyit tettem csak vele szépen egyenletesen indul és szép hangja is lett.
Másik a belső :
2 db műszerfal izzĂł cserĂ©lve Ăşjra, ebbĹ‘l egyik hol világĂtott hol nem. A műszerfal közĂ©p levĂ©tele után a vissza helyezĂ©s sem volt álom mivel ez a korábban javĂtott darab ott is tört ahol eddig mĂ©g nem. Már nagyon elment felette az idĹ‘. Pedig Ăłvatosan bántam vele, de Ăşgy nĂ©zem ennek már mindegy volt. Gondolkodtam hogy keresek másikat bontottan hátha sikerrel járok, de aztán itthon volt egy ezĂĽst szĂnű amivel mĂ©g vettem az autĂłt. Ez egy Ă©p darab, sosem kellett javĂtani csak nem illik annyira az összkĂ©pbe a szĂn vĂ©gett, pedig szĂ©p. Vettem mahagĂłni utánzatĂş fĂłliát Ă©s lesz ami lesz alapon le fĂłliáztam. RemĂ©lem tartĂłs marad, elsĹ‘ fĂłliázásom volt. JĂłl sikerĂĽlt szerencsĂ©re.









