Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Váltó és szervó olaj lecserelve.
Váltó olaj csere fotókkal.
Kicsit keresgĂ©ltem az amoren hogy a JTD-t hol kell feltölteni váltĂł olajjal. KonkrĂ©t dolgot nem találtam, csak inkább hogy cserĂ©lve lett. Az olaj le eresztĂ©s nem volt kĂ©rdĂ©s, mivel látszik alulrĂłl, csak hogy Ă©n kettĹ‘ helyen találtam le eresztĹ‘ csavart, de ahogy olvastam más is többesszámban Ărta, Ăşgy hogy el fogadtam ezt ilyennek.
Le eresztő csavarok (1.-2. Kép)
Feltölteni a tolató lámpa kapcsolónál töltöttem. Remélem jutott mindenhova :))) másnak 2 liter ment bele, nekem 1.9 liter.
KB úgy saccolom hogy ennyi is jött le az edénybe, bár nem álltam neki méregetni.
A szervó olaj is sűrűbb volt már és sötét is. Most feltöltve az újjal. Érezhető változás nem történt mivel eddig is jó volt.





Kapott egy Ăşj fa utánzatĂş váltĂł fejet, mivel ez tökĂ©letesen passzol többi elemhez, a szĂnĂ©t Ă©s mintáját tekintve. RĂ©gi fa váltĂł fej meg bekerĂĽl a TS-be.
Először is kupak le az aljáról, 12es fúróval felfúrni a belsejét, majd egy rossz váltó fej beáldozása (kopott), el vágni és rá helyezni az alját. Én itt rá is ragasztottam, bár szorosan fogta, és végül mehet fel a helyére.
ĂŤgy a váltĂł szoknya is rögzĂthetĹ‘ rá.
És mĂ©g kettĹ‘ dolog javĂtva.
Az egyik a kilomĂ©ter Ăłra Ă©s egyben a sebessĂ©g mĂ©rĹ‘ nem mindig működött az utĂłbbi 2 hĂ©tben. Leginkább nem ment. A jeladĂł csatlakozĂłján volt egy kicsi sĂ©rĂĽlĂ©s, erre gondoltam a hiba okának, Ăşgy hogy cserĂ©lve. Utána prĂłba, de nem mozdult ki. CserĂ©ltem jeladĂłt is Ă©s Ăşjra prĂłba. Most már működött, de Ăgy utĂłlag belegondolva, lehet hogy az elsĹ‘ prĂłbán nem elĂ©ggĂ© gyorsultam fel vele, csak nekem tűnt Ăşgy a kis utcában Ă©s becsaptam saját magamat vele. Most már mindegy is :)
A hátsó ablak mosó csőve szétjött a csomagtartó csatlakozásánál, most kapott egy hosszabb csövet toldásképp hogy ne feszüljön.










Egy 156os fa kormányát láttam hirdetĂ©sben, mivel 98as autĂłban volt, Ăgy hát egy prĂłbát megĂ©r hátha jĂł az enyĂ©mbe is, mivel egy idĹ‘ben Ă©pĂĽltek :) Hát elĹ‘ször is kellett javĂtani, mert meg volt kopva, vettem hozzá nagy kopásállĂłságĂş anyagot, ami ugyan olyan mint a lĂ©gzsáknak a kĂĽlsĹ‘ borĂtása. A felĂşjĂtás rendben is volt, a kormány felrakása nem, mert az eredeti kormány mögött ott a lĂ©gzsák tekercse, ami a fa kormány mögött nincs kialakĂtva, Ăgy hát vissza az eredeti amĂg lesz megoldás, vagy is már van csak meg is kell csinálni :) RemĂ©lem össze jön :) Fa utánzatĂş sebessĂ©g váltĂł fej, E-bayen KĂnábĂłl jött, alakĂtani kellett szĂnt Ăşgy. Egy rossz gyári sebváltĂł fejnek az alja kellett rá toldásnak, Ă©s hogy fogja a váltĂł szoknyát. elvágtam, átragasztottam kĂ©t komponenses ragasztĂłval, Ă©s bevontam evvel a műszerfal anyaggal. Király lett :) Ja Ă©s egy kicsit belĂĽl fel kellett fĂşrni, mert nem ment rá teljesen a sebváltĂł rĂşdra.
Költségek:
Fa kormány 4.500,- + 2.500,- posta
Kormányhoz anyag 5.500,-, de ez 100x140 cm
Sebváltó fej postával 1.252,-










