Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Újra kékes füstöt nyom szegény alfi.
Utolsó próbálkozás a turbó csere. Ha így sem lesz jó akkor sajnos hengerfej gond lesz. A turbó ami felkerül az nagyobb mint volt, elméletileg 164es alfáról való, de utólag egy 46oson volt.
A turbo után a leömlőben és az első dobban olaj található, remélem hogy nem a turbó előtt dolgozza bele a kipufogóba.
A másik jel ami utalhatna hengerfej problémára a habzó fagyálló, csak váljon mentségére hogy a pár napja leszedett fagyálló ami flakonban van megrázva is habzik, úgy hogy lehet a fagyálló ideje járt le. Kap egy átmosást aztán új fagyállót.
A szervó olajam szürke színű, ami régi probléma. Még megvételkor is olyan volt, kapott egy átmosást, aztán új szervó olajat még 5 éve, de az is egyből szürke lett. Most van tiszta levett bordó szervó olajam, amivel szintúgy át lesz tisztítva. Majd kap újat és ha az is szürke lesz akkor úgy marad 5 évig :)
Kikerült a generátor, de már másik kerül vissza mert hidegen nyikorog vagy csúszik a szíj, kB 2 percig. A szíj nem olyan régi és meg van feszítve még is van ilyen probléma. Cserés darab majd kiderül mit produkál.
A múltkori balos féltengely csere után most észre vettem egy csepp váltó olajat a féltengely és a váltó csatlakozásánál. Lehet hogy csak meg állt ott a váltó olaj szerelés közben, vagy szivárog :/ mindenesetre váltó olaj szint ellenőrzés lesz
Hétfőn folyt... Jó kis nap lesz :) + új tömítés a turbó és a kipufogó csatlakozásnál, és a rezor - első dob között is.
Ha majd belefér az időbe akkor az első dob után a kipufogó csatlakozásánál össze lesz hegesztve a kipufogó, mivel kicsit kifúj ez az egyik a másikba csúsztatott csatlakozó








Hát eljött az olajcsere ideje, kicsit később mint kellett volna. 14.000 km után. Most 331.000-nél járunk. Kapott olaj szűrőt, és digitális olajnyomás és turbó nyomás mérő órát, + olajnyomáshoz egy adaptert.
-Olajnyomás mérő óra (digitális) HD 7.180,-
-Turbó nyomás mérő óra HD 6.990,-
-Mérő órához tartó 2 db 4.760,-
-Olajnyomás adapter 3.225,-
-Olajszűrő Mann 2.025,-
-Olaj Mol10w40 5.000,-



