Tagok >> Abarai >> 156 2.0 JTS Selespeed >> Blog
- Típus:156 2.0 JTS Selespeed
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2003
- Színe:Nero Metallico 846
Vettem egy FM transmittert. Nem vagyok rá büszke. Fiatal voltam és kellett a pénz...
Doktor Csöri felírt egy injektortisztító kúrát. A legútóbbi posztban írtam, hogy beleöntöttem a tankba egy adag STP löttyöt. Na ma el is használtuk a nagyját. Elugrottunk kétszer Várpalotára (kivételesen nem a doktor bácsihoz, hanem családi ügyben), aztán megnéztük a zsámbéki romtemplomot, kávéztunk és nassoltunk az Üvegtigrisnél, csapattunk egyet a Pilis szerpentinjein Dobogókő felé, felmentünk Esztergomban a bazilikához, és átgurultunk Visegrádra is csavarogni egyet. A rossz hír az, hogy a visegrádi csavargásból semmi sem lett, mert idő közben ránkesteledett, és inkább visszaindultunk, a jó meg az, hogy egyelőre úgy néz ki, újra normális alapjárata van a Vasnak.
Ilyen autójavítást bármikor vállalunk. Azt hiszem, nyugodtan beszélhetek a kedvesem nevében is. :)
A képek sorrendben: Zsámbék, Tinnye kétszer, Esztergom, Visegrád.
Letekertük együtt az elso tízezret. Amikor elhoztam az autót, 157 ezer volt az órájában, és kapott egy olajcserét. Most, 167-nél, eljött a második csere ideje. A Selénia Racinget jó étvággyal nassolgatta, szóval teszt jelleggel Valvoline-t kapott helyette. Szintén 10w60, dícsérték is páran... majd meglátjuk. Ha nem válik be, a következő cserével visszatérek a Seléniára.
A gyújtáshibáról kiderült, hogy mégsem a trafó okozza. Tankoltam egyet, és Csöri javaslatára beleborítottam egy flakon injektor tisztítót, aztán "autót szerelünk!" jelszóval beletekertem az Autóba egy jó százast. Alapjáraton még hisztis, de 50-nel gurulva már csend van. Majd párszáz kilométer múlva ezt is meglátjuk.
A 10 ezren felbuzdulva írok egy kicsit a fogyasztásról is, ugyanis azt is vezetgetem, amióta együtt vagyunk. Az eddigi átlag 10.2 lett, computer szerint 9.1 (LOL), javarészt városban, néhány hosszabb úttal. A legrosszabb egy tankra vetített átlag 13 liter volt, tisztán városban, lyukas kipufogóval, a legjobb 8.2, javarészt országúton. A kipufogójavítás óta rendre kevesebbet eszik. Legújabban meg alig akar 10 fölé menni. Lehet, jobban kéne taposnom? :)
Ma délelőtt Csöri kicserélte a hátsó-hátsó lengőkarokat és elöl a stabrudat is. Most már tényleg "úgy fekszik be a kanyarba (az autó), mint cica az ágyba", vagy hogy is mondta valamelyik nagytudású egy másik fórumon. :)
Négy rendes NGK gyertya is beugrott a motorba, amiben eddig FBosch volt. Teljes boldogság sajnos így sem lett belőle, sanszos, hogy gyújtótrafó is kell majd.
Visszarakattam a nyári papucsokat az Autóra, és ezzel a lendülettel a gumiszőnyegeket is visszacseréltem a szövetekre.
A Michelin téligumik 3 és fél hónapig voltak fent, bő 3000 kilométert tettem meg velük. Pár nap múlva bővebben is írok róluk, ha már újra hozzászoktam a nyári Vredesteinekhez.
Elkezdtem kivakarni az Alfát a koszból, de csak rontottam a helyzeten. Aztán profira bíztam. :)
Vettem hóláncot meg egy garnitúra gumiszőnyeget. Ez utóbbi ronda, mint a bűn, de inkább ezen olvadjon a behordott hó, mint a szöveten. Ja és meglepő módon nem bűzlik.
Január 31-ig érvényes a 2011-es kártya, de mától megint egy évig állhatok az utcában.