Mutasd

>> Esemény2010-06-22

Na,megvolt a második Alfa találkozó Komáromban.Szerencsére a bejutás gördülékenyebb volt,mint tavaly.Ismét találkoztunk régen látott arcokkal.És megint jó volt a hangulat :)

>> Egyéb2010-06-22

Tegnap délután óta szakadt az eső,ami meg is látszott a kis patakon,ami nagy lett.Olyannyira,hogy ki is öntött a falu közepén.Azért mi áttörtünk rajta :)
Egészen hazáig zuhogott és helyenként tavakon keltünk át de valahogy azért hazaértünk :)

>> Esemény2010-06-22

Idén Hercegkútról startol a Selénia Rally és ezúttal sem kellett korán kelnünk,hiszen a második faluban laktunk.Sikerült időben odaérni tehát és az elején elrajtolni.
Ismét én vállaltam a navigátor szerepét(csak kétszer tévedtünk el).
Sok volt az ismerős arc,minden évben meg van a kemény mag :)
Az első állomás pont annak a falunak a határában volt,ahol laktunk.Ez persze nem jelentett előnyt.Egy réten a Tolcsva patak partján kellett elrejtett rajzokat keresnünk.
Az álcázás jól sikerült,tekintve,hogy majd fél órát töltöttünk ezzel a feladattal.
A második volt a Selénia állomás.Itt is csúsztunk jócskán,mert sorba kellett állnunk.
Persze hibapontot kaptunk a fényszóró nem világítása miatt.ami azért érdekes,mert
előtte és azóta is hibátlan,csak itt produkálta magát.Következett Boldogkő vára.
Itt már jártunk magánszorgalomból de az sem segített abban,hogy pontosan számoljuk meg az oda vezető lépcsőket.A következő faluban viszont meg tudtuk számolni a szegeket a gémes kútban.Ezután a szokásos emlékműves kérdés:ezúttal Andrásokat kellett találnunk.Mjd Telkibánya következett,ahol véletlenül pont előző nap jártunk.legalább már ismerősek voltunk.
A kőkapui erdei kastély volt a következő állomás,ahova szép erdeii út vezetett 9 fekvő rendőrön át.Sajnos nem számoltuk meg,mert később kérdezték.15 éve nem jártam itt,azóta szépen kiépült,szerencsére a kisvonat is megvan.Beültün egy kávéra a hangulatos étterembe,miután szemrevételeztük a szoborparkot.
A füzérradványi Károlyi kastély következett,amit elég jól felújítgattak,amióta nem jártam erre.Ezek után Sátoraljaújhelyet elkerülve szép erdei úton Sárospatakra érkeztünk a várhoz,ahol szépen eleredt az eső.Itt korlátokat kellett számolni a bástya körül és vitára adott okot,hogy mi számít bástyának és persze nem találtuk el és itt kaptunk még pót kérdéseket,ami visszamenőleges volt az egész útvonalra(fekvőrendőr),ami pompás ötlet volt szerintem.Visszaindulván jól eltévedtünk Patakon,mert szerintem félreérthető volt az itiner,persze lehet,hogy csak nekem :)
Azért csak vissza találtunk,ahol nagy meglepetéssel értesültem róla,hogy csak 60 percet lehet levonni az időből,hiába szerettem volna másfél órát.Ezzel el is buktuk a versenyt.-6 pontunk lett.Persze így is jól éreztük magunkat :)

>> Egyéb2010-06-03

Folytatva a vártúrát,Regéc vára következett.Rendkívül tetszett ,a kilátás meg lenyűgöző volt :)Amúgy patinás vár ez:itt töltötte gyermekéveit Rákóczi Ferenc.A vár bejáratánál büfé üzemelt,ami nagy megelégedettségemre szogált,így hát sörözgetve figyeltük a teraszról az esőt :)
Még egy vár volt soron:az Amadé vár,ezt azonban nem tudtuk megnézni,tekintve,hogy át kellett volna kelni egy megáradt patakon,úgy hogy ez kimaradt.Viszont Göncruszkán megnéztünk egy kovácsműhelyt :)

Elindultunk felfedezni a zempléni várakat.Elsőként Füzért vettük célba.
útközben megálltunk Vizsolyon,megnéztük a templomot a bibliával és Göncön a huszita házat.
Nagy meglepetésemre a füzéri várat elkezdték felújítani,egy kicsit túlzásba s vitték,mert mindenféle oda nem illő dolgokat véltem felfedezni.Egy kalodát is leltünk,ki is próbáltam de a kedves valahogy kiszabadult :)
Boldogkővár volt a következő állomás,ez már jobban tetszett de ezt meg sietve kellett megnézni,mert majdnem bezártak.Este ismét megörvendeztettek a háziak a pincéből való frissitővel :)
Hej de jól aludtunk tőle :))

>> Egyéb2010-06-03

Már megint nem bírtunk magunkkal és el kellett indulnunk :)
Ezúttal Abaúj és Zemplén megyékben rontottuk a levegőt :))
Útközben megálltunk Tura településen,,ahol megtekintettük a Schossbergerék hétvégi házát.Jó nagy bulikat lehetne rendezni,tekintve,hogy 98 szoba van a kecóban )
Sajna elég romos de így is lenyűgözött.
Tovább haladva a hármas számú főút 155. km.-ét sikeresen levadásztuk,majd meg sem álltunk Erdőhorvátiig,ahol is lakni fogunk négy napig.Ez a falu is a Tokaji borvidék része,amiről meg is győzödtünk,miután gazda megkínált saját készítésű borával :)

>> Egyéb2010-05-11

E borongós májusi napon, kis falumban a zöldséges és a posta között értem el a 45000. kilómétert,amikor éppen két éve és hét hónapja nyüstölöm a gépet :))

Végre sikerült feltenni a nyári gummát,amire ezidáig nem volt időm :)
Új Hankook került fel,ez volt a legszimpatikusabb,főleg az ár-érték arányt tekintve:)
Új felni is került,pontosabban másik felni,mivel,hogy használtan került hozzám az érdi alkatrészkereskedésből :))

>> Esemény2010-05-11

Hatodik alkalommal vettem részt az esztergomi Alfa találkozón,amelyen ismét sok ismerőssel találkoztam és persze megint sokat fényképeztem :)

>> Egyéb2010-04-15

Mindenütt jó de legjobb otthon,így hát elindultunk hazafelé :)Természetesen megálltunk itt-ott,például Mátraverebélyen,ahol egy pompás 600 éves templomot néztünk meg és hát Hollókőt sem hagyhattuk ki,ahol számos látnivaló volt :)