Tagok >> Edyboy >> 155 1.7TS 8V >> Blog
- Típus:155 1.7TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:verde mirto metal
Fülek vára jaj de szép és mily sok kő alkotja :)
Egykoron hatalmas erősség vala,mostanság meg csak úgy besétáltunk :)
Karancs hegye meg egykor vulkán volt,most meg felsétáltunk reája,na nem túl simán mert igencsak meredek volt a hegyecske,bár tizenkétszer kisebb,mit a Mount Everest de nekünk pont megfelelt :) Így is megizzasztott s még el is tévedtünk de azért megtaláltuk csúcsot,aztán jöhettünk le :)
Ma viszont már Alfába szálltunk és hamarost meg is álltunk Somoskőn,ahol már tavaly ugyan voltam de hát bazaltömlésekből soha nem elég :)
Ezek után Kazárra mentünk,ahol az összes múzeum zárva volt,úgyhogy odébb áltunk és bánatomban megittam egy sört Salgótarjánban,majd nekivágtunk a Pécskő nevezetű hegynek,amit egyáltalán nem volt könnyű megtalálni,viszont miután sikerült,pompás panorámában részesültünk :)
Ma nem szálltunk autóba,lévén fél órányira volt tőlünk Salgónak vára,amit meg is tekintttünk de még előtte megmásztuk a Boszorkánykőt,ami onnan kapta a nevét,hogy onnan hajigálták le régebben a szipirtyókat.Ezúttal eltekintettem e kedves szokás gyakorlásától,úgyhogy haladtunk is tovább a várhoz,ahonnan gyönyörű kilátás tárult elénk,majd mivel még nem fáradtunk ki,átmentünk még a Medves fennsíkon a Szilváskő nevű helyhez.Útközben még hógolyóztunk egy cseppet :)
Megörülvén a tavasznak,útnak indultunk,hogy kipihenjük a tél fáradalmait :)
Választásunk Nógrád megyére esett.Szécsényben megálltunk kicsint nézelődni.
Kellemes kisvárosnak bizonyult.Miután kinézelődtük magunkat tovább indultunk Salgóbányára,ahol is várt minket a szállás.Szép helyen fekszik az egykori bányászfalu :)
Közeledvén az esztergomi Alfa találkozó időpontja,felkerült az azt reklámozó matrica :)
Miután feldíszitettük ,menteni kellett menni : előbb egy fosvágent kellett vontatásra fogni,azután sajnos egy GTV-t . Nem gondoltam,hogy ilyen nehéz,mintegy másfél tonna .
Érdekes volt,hogy nem találtunk vonószemet a GTV-n.
Nekiláttunk a féktárcsa és betét cseréjének,ami nem ment simán,mert kétszer is rossz betétet hoztak,talán ma jót hoznak.
Addig is neki láttunk a kipufogó leömlő tömítésének cseréjéhez,ami nagy szopásnak bizonyult,mivel törtek a csavarok de végül csak lekerültek a csövek.
Új meneteket kellett vágni és másik leömlőt is kellet túrni,mert el volt repedve a csavarlyuknál.Új csavarokat is rendeltünk de persze más méretben hozták,úgyhogy a régi került vissza.
Ma ismét megmértem a fogyasztást,kiürült tankra rátöltöttem ismét tele és 56 liter benzint sikerült beletölteni,miután 700 kilómétert haladtünk,amiből 300 km. autópálya volt,300 országút és 100 helyben.Így hát 8 literes fogyi jött ki,ami nem rossz de volt már jobb is.Ja és a csóri hegyen már bimbózik az orgona :)
Lementünk megnézni,hogy süt-e a nap Szegeden :)
És igen,tényleg sütött :)
Ezúttal az 5-ös út 155.km-jét gyűjtöttem be :)
Megoldódott a kiszállásom a kocsiból :)
Kiderült,hogy elszakadt a bowden.
Ismét szét kellett szerelni az ajtót,kiszedni a zárat és túrtunk a házi bontónkban egy másik bowvdent :)
Műxik :)
Na,végre ki lett cserélve a fék vákuum dob,úgyhogy ismét jó a fék :)
Valamint ki lett cserélve a kuplungtárcsa és szerkezet és csapágy is :)
Hogy ne legyen teljes az öröm:nem bírtam kiszállni a kocsiból,nem nyílt az ajtó,csak kívűlről :(