Mutasd

>> Egyéb2009-10-12

Etyekre látogattunk,ahol nagy mulatság volt:Megnyíltak a helyi pincék,ahol helyi borokat lehetett kóstolgatni és mindenféle finom étket kínáltak hozzá :)
Felét sem jártuk be a pincéknek,úgyhogy jövőre folytatjuk :)

>> Egyéb2009-10-11

A fárasztó séta után elvonultunk a tokodi pincevölgybe egy kicsit regenerálódni és persze szomjat csillapítani :)Jól fogyott a helyi nedű.Este természetesen bulit rendeztünk,ami szokás szerint reggelig tartott.Nyolc órakor mentünk haza
Ismét egy élmény volt az együttlét :)

Negyedik alkalommal gyülekeztek Tokodon mindenféle Alfások. :))
Úgy látszik szeretnek ide járni,mert sikerült őket rábeszélni,hogy gyalogoljanak egyet.
Tokodról Esztergomba autóztunk és ott városnézésen vettünk részt.Páran kivoltak attól.hogy hegyet kellett mászni :)
A következő tagok jelentek meg:falcokc,Whiteskull,Zsifi,George,Haro,Lokfer,Willy,
Inter155,Marklar155,Marty,Tommi,a később érkező csocsi és a tokodiak:Vik+Rich, Yoyo,Kati&Solo,feszti és Ari,Timi145 és jómagam.És persze mindenki hozott magával valakit :)

>> Szerviz2009-08-28

Ma végre megoldódott az ajtónyitási probléma :)
Ki lett cserélva a két hete eltört kilincs.Szerncsére Marklar kollégától idejében beszerztem az alkatrészt,mivel már régóta láttam,hogy el van repedve.
Egy kis plusz szerelést igényelt a manőver,mivel a hozott anyagba bele volt törve a torz csavar.Ari barátom úgy oldotta meg,hogy szétszerelte mindkettőt és egyet alkotott belőle :) Hála néki :)
Sajnos fényezési hiba van az beszerelt kilincsen de hát az a lényeg,hogy most patentül nyitódik :))

>> Egyéb2009-08-28

A sors úgy hozta,hogy Piliscsév községben tegye meg az Alfa a harmincötezredik kilóméterét.Isten éltesse :))

Már hagyományos módon megjelentünk Füreden,ahol véletlenül pont most volt megint borhetek :)Szerencsére mindig van bort nem kedvelő sofőr :)
De még előtte felmásztunk a fülöp hegyi kilátóra,ahonnan szép kilátás nyílott a tóra.kicsit szenvedni kellet érte,mert csak egy darabig lehetett felmenni kocsival,onnan az apostolok lova várt minket és kisebb Himaláját kellett leküzdeni a 35 fokos kiváló időben de simán megérte :)
Füred meg olyan volt,mint szokott:sok ember,sok bor,csinos lányok :)
Kóstolgattunk finom borokat,majd hazatértünk.Egy kis alvás után egészen haza,mert ez volt a nyaralás utolsó napja :(

>> Egyéb2009-08-28

Nem mentünk ma messzire,csak ide Szigligetre.Kedves kis vár ez,gyönyörű kilátással.Hamarost igyekeztünk azonban,mivel,hogy az előző nap bepácolt húst szándékoztunk megsütni.Meg is tettük ezt és igencsak finomra sikeredett,illett hozzá a héjában sült krumpli.A nagy étkezésben elfáradván este pókereztünk egyet, amiben viszont ismét kifáradtunk,így hát ismét grilleztünk egyet,ezúttal virslit és cukkinit.No,ez is elfogyott :))

>> Egyéb2009-08-27

Ma ismét szép helyeken jártunk.Megnéztük például a salföldi pálos kolostorromot az erdőben,majd a falut is,ahol gyönyörű házakat láttunk és rövid időn belül felbukkant egy Ferrari és egy Aston Martin.Kb 100 lakosa van a falunak.Mi csak a falu szélére mertünk parkolni az Alfával :)
Persze a strand sem maradhatott ki,lemosni az út porát mintegy :))

Ma arra keltem,hogy nekem kell főzni.Állítólag előző este megígértem de szerintem ily könnyelmű igéretet nem tettem de azért helyt álltam a fakanálnál ésm perrrrsze mindenki más,aki részt vett a paprika és paradicsom felaprításában :)
Ebből már ki is derülhetett,hogy lecsó lesz a menü,aminél egyszerűbb kaja nemigen van de azért nem volt egyszerű a bogrács alá a megfelelő hőséget biztosítani,mivel hogy az éjjel valaki összevizezte az összes fát.Na de ez nem lehet akadály ,úgyhogy csak elkészült az étel :)
Hosszas ejtőzés után felkerekedtünk,hogy idén is megszemléljük a Káli medencét,ami szerintem gyönyörűséges :)
Szentbékkállán elmentünk a kőtengerhez,majd ezután a magyar tengerhez :)
Nem mellékesen este megünnepeltük Solo barátunk szülinapját :)

>> Egyéb2009-08-27

Nincs is jobb annál,mint amikor az ember induuuuuuuuuul a Balatonra és eltörik a bal első ajtón a kilincs :)De mit nekem,hiszen az ablak úgyis le van tekerve és különben is nyaralunk és nem adunk kicsiségekre :)
Még az sem rontotta el a kedvem,hogy dugó volt a 71-esen,úgysem sietünk sehova,mert nyaralunk de azért már jó volt odaérni.Mint rendesen,most is Rendesen voltunk :)