Tagok >> Edyboy >> 155 1.7TS 8V >> Blog
- Típus:155 1.7TS 8V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1994
- Színe:verde mirto metal
Annak örömére,hogy kisütött ma a napocska,kicsit kimozdultunk egy kis séta erejéig.
Most már biztos jön a tavasz,mert találtunk egy bimbót egy japánbirs bokron.Sajnos hóvirágot nem,pedig kerestem.
Sajnos rendszám nélkül autóztunk,mert a tegnapi szerelés után nem találtunk megfelelő rendszámtartót.












No,ma túl esett az Alfa az évi rendes olajcserén.Csakúgy ,mint tavaly,most is 15W40-es olajat kapott,mert azt nem szereti annyira,így hát nem is eszi.15ezer km-re másfél litert kellett utántölteni.Légszűrőt is kapott,meg olajszűrőt.
Valamint ki lett tisztítva a légtömegmérő és a gumicső is :)
Ha már olyan szépen összejöttünk ki lett cserélve zöldre a lökös és a bal első sárvédő is.Habár egyik sem makulátlan,legalább zöld :)
Ajtók zsírzása is megtörtént :)
Óra szerint elérte a 200000-t,bár ehhez még hozzá kell adni 25 k-t az óracsere miatt.








Megörülvén új gyertyáknak,próbaútra indultunk a hideg,tavaszi napsütésben :)
Odakint a hideg,odabent jó,meleg utastérben szólt a zene és már úton is voltunk.
Kellemes autókázás után Kőbányán lyukadtunk ki egyszer csak :)
Pompás sétát tettem az egykori gyárnegyedben :)
Mindenesetre az Alfa jól viselkedett :)




Már egy ideje nagyobb gázadásnál rángatott a vas.Úgy gondoltam,hogy egy gyertyacsere nem árthat.Thomika cartárs volt olyan kedves,hogy jó áron szerzett be Beru gyártmányúakat :)Ezenkívül még volt olyan kedves is,hogy be is szerelte azokat :)
Sőt mi több, kitisztította az alapjárati motort is és a levegőjáratot :)
Mivel nagy kedve volt szerelni még ráadásként beépítette a Marklarnál kukázott olajgombát is,így hát újra figyelemmel kísérhetem az olajnyomást :)
Hazafelé örömmel konstatáltam,hogy megszűnt a rángatás :)












Pofozgatva lett kicsinyt e napon Alfácska :)
Vissza lett egyenesítve a kipufogó,ami rejtelmes módon egyszer csak lekonyulgatott.
Valószínűleg óvatlan tolatás következtében,mivel a dob abnormálisan lent van. Kiderült az is,hogy kezd hervadni a középső dob.
Orvosolva lett a fűtés problémája,miszerint csak 4. fokozatban hajlandó működni.
Meg kellett patkolni hozzá valami bigyót,valamint szét kellett szedni a fűtőventillátort, mert szorult.De egy kis zsír csodákat tesz.Nagy örömömre visszakerűlt a pajzs és az embléma is,amelyek a fagy áldozatai lettek.Ezúttal csavarral lett rögzítve,nem ragasztóval.Erre varrjon gombot a tél :))