Mutasd

>> Szerviz2020-03-12

Sikerült az én rozsdás segédkeretem helyett venni egy felújítottat, ami szinte újnak tűnik.

 
>> Tuning és extra2020-02-04

A Brembo nyergek felfogatása más mint a gyári úszónyergeseké, ezért ehhez kellett adaptert vennem. Ráadásul a 166-os féktárcsája 28mm-es és 310 mm átmérőjű, míg a 156 GTA-é 32mm-es és 330mm átmérőjű, ezért a nyergeket meg kell szélesíteni is. Ha ez megvan akkor a nyeregfeleket összefogó csavart is ennyivel hoszabbra kell cserélni.

A kép nem teljes, a kisebb darabokból 4 van és hiányzik róla 4 db távtartó ami a csonkállvány és a tartó közé megy.

 
>> Tuning és extra2019-12-15

Az angol fórumok szerint a pályanap legfontosabb kelléke a fék. Utcára elég a 2,5 V6 gyári úszónyerges megoldása is de komolyabb igénybevételhez mindenképp a nagyobb tárcsát és a 4 dugattyús nyerget ajánlják.
Szerencsére találtam egyet jó áron. Igazából nagyon minimális festékhibák vannak csak rajta, a gumi alkatrészek is hibátlanok. Csupán nagyon mocskos volt.
Németországban csak 6 EUR volt a posta. Egyik kolléga elhozta nekem mikor jött Győrbe.

125+6 EUR. = kb 43000 HUF

 
>> Tuning és extra2019-08-12

Kaptam egy tábla Milkáért cserébe egy rádiót. Befóliáztam, nem is néz ki rosszul, de sajnos lemerítette az akksit. Gyanítom hogy a rádió CAN-es, mert egy fl 156ból való, az enyém meg még nem CAN-es. Ennek majd utána kell még nézni, de ebben az autóban a hifi másodlagos. Csak szóljon majd benne valami....

 
>> Szerviz2019-03-07

Lumeneten is volt némi akció, ezért az izzókat is beszereztem. Ha úgyis ki lesznek szedve a lámpák akkor cserélem az összes izzót hogy később ne kelljen egyesével.

 
>> Szerviz2019-03-07

Elkezdtem összeszedni a szükséges alkatrészeket. Mivel Autodocon akciósabb volt az első lengőkar szett mint valaha láttam, ezért megrendeltem. Tudom, nem TRW, de úgyis az a terv hogy ha kimennek a szilentek akkor Powerflex vagy Strongflex lesz bele.

 
>> Tuning és extra2019-02-26

Mivel semmi extra motortuningot nem tervezek, mert pályanapon a fék és a futómű sokkal fontosabb, ezért csak a sok helyen emlegetett nagyobb méretű króm szívócsöveket szereztem be az átvezető talpakkal és a csatlakozó gumikkal. Az újrakrómozás még várat magára.
A frontend felőli hengersor burkolata nem volt meg, ezért azt is vettem.

 
>> Tuning és extra2018-12-11

Az angoloknál elég nagy hagyománya van a pályanapozásnak és ahogy látom szeretik az Alfákat is,ezért a forumokat olvasgatva azt találtam hogy érdemes a stabilizátort vastagabbra cserélni. A következő lépcső a GTA-é Strongflex szilentekkel. Sikerült angliából rendelnem egy használt szettet (első+hátsó+szilentek).

115+16 Font = kb 50.000 HUF lehetett

 
>> Szerviz2018-10-05

Mivel ekkor már tudtam hogy az autó egy ideig állni fog, ezért csak egy olcsó alapszervízt kapott.
Egy olcsó Eneos 10W40 olajat öntöttem bele a már 2 éves és kb 25 ezret futott helyett és jó adag kínlódás után kicseréltem az olajszűrőt is. Ezek csak arra az időtartamra kellenek bele ameddig a felújítása elkészül.
Olaj: 11700 HUF
Olajszűrő: 1037 HUF
Néhány egyéb apróság: 1800 HUF

 
>> Esemény2018-09-22

A nagy utazás Ingolstadt és Győr között természetesen rendszám vétellel és biztosításkötéssel indult. Sajnos mivel már elég rég történt ezért nem emlékszem pontosan ezekre mennyit fizettem, de biztosan nem kevesebbet mint 150 EUR. A tankolás és a pályamatricák árát sem tudom pontosan.
Maga az út kis félelemmel indult hogy kibírja-e a kb 700km-t. A kuplung nagyon mélyen fogott (a felső munkahenger engedi az olajat, a gumi borítás egy része teljesen eltűnt) és a fék is furcsán fogott a 159-esem után. De végül nem volt semmi probléma, simán hazaértem vele óvatos tempóval és nagyobb követési távokat tartva.

Papírok 150 EUR =48.000 HUF
2 tank benzin 40.000 HUF
pályamatricák 5.000 HUF