Mutasd

>> Esemény2018-09-22

Az autó vételnél szinte kizárólag csak külföld jöhetett szóba, mert olyan kellett, aminek a forgalmijában be van jegyezve az ültetés és minden egyéb. Így ez átíratható a magyar forgalmiba is és legálissá válik.

Kis keresgélés után találtam Németországban Ingolstadtban egy megfelelő autót. Ez számomra azért volt előnyös, mert a munkahelyem miatt van ott sok barátom és mivel egyik pont akkor ment haza ezért vele kiautóztam, nála aludtam, a felesége reggelit csinált nekem, utána még az autót is segített megvenni és rendszámot venni hozzá.

Mivel az eladó a hirdetésben leírta, hogy a légtömegmérő rossz benne, ezért ezt előre megvettem és úgy állapodtam meg vele, hogy megveszem 300 EUR-ért a kocsit, ha működőképes lesz és lábon el tudom hozni.



300 EUR = 96.000 HUF
légtömegmérő 20.000 HUF

 
>> Esemény2018-09-22

Egy korábban indult project mára (2020.12.25) ért abba a fázisba, hogy blogbejegyzés formájában elkezdjem dokumentálni a történteket. Ez és néhány bejegyzés a múltban játszódik, majd remélhetőleg 2021 elejétől már jelenidőben fogok mesélni.

A Project 156 2018 nyarán indult. Egyre többet olvastam a pályaautózásról és egyre több videot láttam youtubeon, ezért elkezdett érdekelni. Rájöttem hogy nekem kell egy olyan autó, ami legális az utcán, de olyan módon fejleszthető, hogy például a Hungaroringen is lehet vele kellemesen autózni. Nem szeretnék versenyautót, nem akarok senkinél sem gyorsabb lenni, csak meg szeretném tapasztalni hogy milyen élmény a pályanapozás és érdekel hogy mit lehet/kell módosítani egy autón ahhoz hogy ott is használható legyen.

Mivel ennek a tervnek az alapja egy megfelelő autó és mivel Alfa rajongó vagyok, ezért elkezdtem keresni egy 156 V6-ot. A GTA sajnos már nagyon drága, és amatőr is vagyok, ezért egy 2,5 Bussot kezdtem el keresni.