Tagok >> gyml >> Spider 2.0TS >> Blog
- Típus:Spider 2.0TS
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:nero (fekete)
Az ültetés, a powerfelex szilentek és a 18 colos kerék miatt a hátsó futómű "kemény" lett, a passzív hátsókerék kormányzás jó része is elveszett. A rugótányér lengőkar nincs már szép állapotban, mert a kifolyó lyuk mindkettőn el volt dugulva. Keresgélni kezdtem és találtam helyette rozsdamentes darabokat. Az eladó megvált GTV-jétől és a tartalék cuccai jó részét átadta nekem. Kaptam az összes hátsó lengőkarból, emelett egy hátsó stabilizátor rudat, a két hátsó rugót, két első új féktárcsát és egy doboznyi apróságot.
Az első amivel foglalkoztam az a két képeken látható hátsó lengőkar. Tisztítás és festés után megvettem hozzá a szilenteket. Remélhetőleg ez egy picit használhatóbbá teszi az autót rosszabb minőségű utakon is.
Az összes bontott alkatrész egyben 30 ezer Huf-ba, a képen látható szilentek 38631 HUF-ba kerültek.
Kaptam egy xenon szettet ingyen, beépítettem, de majdnem minden gyújtásráadásnál nullázódott a napi km számláló. Ilyet még nem láttam, de most nem volt időm kutatni a megoldás után.
Visszacseréltem halogén HB3-ra, de a használt régieket nem akartam visszarakni, ezért rendeltem a szakál metálba 2 új darabot.
A szezon előtti olajcsere megtörtént. Az akkumulátort is feltöltöttem és beszereltem.
A tavalyi szezonban vettem észre hogy a jobb oldali külső csukló néha ropogott kanyarban gázadáskor. Az idei szezon előtt ki szeretném majd cserélni.
Már néhány hónappal ezelőtt lejárt a műszaki. Elvileg így is használható a vészhelyzet miatt az autó de én jobban szerettem volna "tiszta" papírokkal, ezért elvittem Győrben a Fenesihez. Hibátlanul át is ment miután előtte a kézifékbovdent kicseréltem.
Sikerült eltörnöm a szélvédőmosó egyik tartóját. Egyik kedves kollégám nyomtatott nekem 4dbot, egy másik pedig lealapozta, lefényezte és lakkozta.
Az előző műszakin alig felelt meg a kézifék, ezért rendeltem 2 bovdent és egy szett fékbetétet a hátsó fékhez. Pucolás, zsírzás után remélem most nem lesz vele gond.
A számlán 156-os alkatrészek is vannak.
257,5 ezer kmnél kicseréltem az olajat, szűrőt és a leeresztő csavarnál az alátétet. Tavaly kb 3000 kmt mentem az autóval. A kevés km ellenére is évente lecserélem és kap egy motoröblítést is.