Mutasd

>> Szerviz2011-03-25

Mivel április 10-én lejárt volna a műszaki, ezért jó előre bejelentkeztem Csörinél. Kicserélte a kupplungot, bal első lengőkart,hátsó stabilizátort,megjavította a jobb oldali ajtót (eddig mindíg nyitottam az utasnak kívülről,mintha úriember lennék), elvitte műszakira és visszavár még egy futóműállításra is.
Kupplung szettet én vittem,mert sikerült Németországból olcsón hozzájutnom.

 
>> Szerviz2011-02-20

Kerestem az olcsóbb megoldást és rávarrattam a lyukas részre (és a túloldalon ugyanerre a részre) egy új elemet. Hát annyira azért nem lett szép.

 
>> Esemény2011-01-11

Felvágták a tetőmet amíg fociztam! Nem minősítem az elkövetőt. A rendőrség keresett rajta ujjlenyomatot,de még az enyémet sem találták meg.

 
>> Esemény2011-01-08

Ezt is elértük!

 
>> Esemény2010-12-22

Karácsony előtt (22-én) jó idő lévén mentem pár kört nyitott tetővel. Sokan nem értették amit láttak, de én élveztem.

 
>> Szerviz2010-11-10

128ezer km felett járok (kb 5ezerrel ezelőtt volt olajcsere) és ma után kellett töltenem. Már közelebb állt a szint az alsó nívóhoz, mint a felsőhöz. Szerencsére 2500-ért az Unixban kaptam Selenia 20K-t.

 
>> Esemény2010-10-26

A hétvégén átcseréltem a kerekeket a téli szettre. Persze ez sem ment zökkenőmentesen. A gumis "felütős" sülyokkal centírozta ki. Pár kanyar után kiderült, hogy gyorsabb tempónál eléri a súly a lengőkart. Újra ki kellett centíroztatni és ragasztott sülyokkal már minden tökéletes.

 
>> Szerviz2010-10-16

Kicsit elmaradtam a bloggal, de azért így utólag felírom, hogy kb 2 hete vettem egy liter Tutela GI/A olajat a szervóba. Kisebb tételben nem lehetett venni, pedig kb 2 dl is elég lett volna. Na mindegy, ha esetleg fogyna még belőle, akkor legalább utána tudok önteni. De azóta nem fogyott belőle.

 
>> Esemény2010-10-10

Ma sikerült megvenni az ELM327-es diagnosztikai eszközt. És egyben Pápán találkoztam Pirituval is. Újabb Nyugat-dunántúli Spider találkozó.:)

 
>> Szerviz2010-10-04

A termosztátom a nyár közepe óta rossz volt. A meleg időben nem zavart, de mivel már egyre hidegebb van, ezért aktuális lett a csere. Sikerült bontóból vennem egy elég jól kinéző darabot. A furcsa csupán annyi,hogy a benne levő hőszenzor csatlakozója 3 lábú volt, míg az enyémben levő 4 lábú. Szerencsére simán át tudtam tenni a sajátom. Persze kíváncsi lennék azért, hogy mi a 4 láb, ami az "új"-ban nem volt.
Most viszonylag hamar felmegy a hűtővíz hőmérséklete kb 70-80 fokra és ott is marad.(kb a képen látható szint fölé) Városban, dugóban megy csak fel 90 fokig. Remélem ez így normális.
A vízcsöveket figyelve érezhető, hogy az indítás után zárva van a termosztát és csak ha a motor meleg, akkor nyit ki.