Mutasd

>> Tuning és extra2019-04-06

Munkahelyem által adódott a lehetőség, hogy elkészítsem az autó alá a nyitott saválló kipufogó rendszer. Cső, ívek és szerszám adott, csak pár kiegészítő kellett. Tömítés, gumitartók és egy toldóbilincs.
Elsőnek leszedtem a gyári rendszert a flexi cső után. Elöl meghagytam a katalizátort, hogy ne üvöltsön és azért valami szűrje a kiáramló kipufogógázt.
Az első csatlakozókarimát plazmával vágtam ki. majd ezután jöhetett a csövezés. Sajnos egyedül voltam, így elég szenvedős volt összeállítani.
Mikor összeállt minden akkor körbevarrtam mindent. Közeledett az este, így próbáltam sietni, hogy össze tudjam rakni még sötétedés előtt.
Sajnos nem lett egy míves munka, de próbának jó lett. A hegesztések jók, leesni nem fog. A hangja is tetszik. Normál használatnál nem üvölt.
Tudom, nem a legszebb és legjobb így, de így sikerült. Amíg nem esik le addig marad alatta :D

>> Szerviz2019-03-29

A felső motorkitámasztó felfedte lógását. Ideje volt cserélni.
Érezni nem lehetett, hogy gond lenne vele, viszont csere után sokkal feszesebb a motor. Gázadáskor, visszaváltásoknál érezhető a különbség.

Bajba voltam, mert az ePER-ből kilesett 6065503 gyári cikkszám szerint nem találtam hozzá ilyen motortartót utángyártottba, csak ebay-en. Ha nem cikkszám szerint kerestem akkor se találtam csak gyárit 55-ért.
Szedánhoz kiadott egy Birth B50562-es cikkszámút. Próba-cseresznye. Jó is lett.

Néha utána kell járni a dolgoknak, mert ha most belesz@rok akkor a Bárdis csóka megveteti velem a gyárit 55ért.

 
>> Tuning és extra2019-03-09

Természetesen elborul az ember agya és "porba" kell rakni a gépet, ha jön a szezon.
Ugye sikerült jó áron szereznem egy komplett TA ültetőszettet. TA sport gátlók Eibach rugókkal.
A rugók le lettek homokolva és porfestve. Részben azért, mert már nem ragyogtak eredeti fényükben, másrészt a fekete rugó=gyári rugó (NKH kedveli ezt):D
Egy jó hosszú nap alatt sikerült kicserélni a rugókat. Először csak úgy voltam, hogy tesztelem milyen lesz az ültetés. De így, 1 napos szerelgetés után úgy érzem, hogy benne marad egy jó darabig. Műszakiig biztos :D
30/30 mm-es az ültetés mértéke. Szerintem ez még nem vészes és talán nem teszi tönkre a gyári gátlókat.

>> Szerviz2019-02-26

Nem bírtam várni.
A hétvégi minuszok után jó időt jósoltak, így eljött a kerékcsere ideje.
Megérkezett a 2 gumi is amit rendeltem (Barum Bravuris 3HM 215/45 R17), így az megy előre. Amit 1 éve vettem (szintén Barum) az meg megy hátra.
Kapott új felnicsavarokat is (ideje volt már)

Közbe hétvégén beszereztem egy foglalkozós ültetőszettet, sport gátlókkal. Még nem tudom mi lesz a sorsa ..

 
>> Szerviz2019-02-09

Féltengelycserénél megemlítette a szerelő, hogy az első fékek gatyán vannak. Ezt már tudtam én is a nyári festés alkalmával. De már tényleg időszerű volt a csere.
A lincos.hu-ról rendeltem munkahenger visszanyomó szerszámot.
Textár tárcsák és betétek kerültek fel.

>> Szerviz2019-01-29

Hiába volt cserélve a csillag, mivel a pohár kopik. November végén már megrendeltem a tengelyt, de csak mostanra sikerült időpontot szerezni a cserére.
- GSP jobbos komplett féltengely: 25 000 Ft + posta
- szerelés és futómű átvizsgálás: 23 000 Ft

>> Tuning és extra2018-12-29

Mivel nekem nem jött be a bőrbélső, főleg a hideg miatt, ezért beszereztem egy fűthető alcantara belsőt.
A fűtés sajnos mint utólag kiderült nem jó, de majd orvosolva lesz.
Korábban beszereztem egy csomagtér hálót is.
- Belső: 45 000 Ft
- Háló: 5 000 Ft

>> Tuning és extra2018-12-22

Ködlámpa low budget tuning

>> Tuning és extra2018-12-01

Ez már kicsit komolyabb :D

>> Tuning és extra2018-11-11

Hiánycikk pótlás.