Tagok >> johnsmithbmx >> 156 SW 2.4 JTD 20V >> Blog
- Típus:156 SW 2.4 JTD 20V
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:BLU CAPRI 782
Már a volt tulaj is említette, hogy az olajszűrőnél szivárog az olaj, mert egy O-gyűrűt cserélni kell. Azt az O-gyűrűt még az első szerviz alkalmával cseréltettem, elvileg.
Mint utólag kiderült lehet a szűrőt se cserélték ki...
Mindegy, majd Én kicserélem, az a tuti.
Minél kevesebb bontással próbáltam megoldani. Sikerült, de nem volt egyszerű művelet.
Az ajtó behúzók gyárilag valami gumiszerű bevonattal voltak ellátva ami 15 év után már egy máló ragacsos masszává alakult át.
Denaturált szesszel könnyedén eltávolítható. Mivel én sikeresen összekaristoltam, ezért kapott egy pár réteg festéket.
Elég rozsdás volt már a fékárcsa középső része ami sokat rontott az összképen.
Az első tárcsák lassan cserések lesznek...
A magyar utaknak és balfaszságomnak köszönhetően 2 felnit vihettem görgőztetni és hátra 2 gumit is szereznem kellett. Szerencsére gumival kisegített egy cartárs.
- Pótkerék vásárlás: 7 000 Ft
- Görgőzés, gumiszerelés: 13 000 Ft
- Gumicsere: 5000 Ft
Közbe bevásároltam egy tetőcsomagtartót is.
- 10 000 Ft
Mivel sokallom a Seat koptatót ezért ismét Kínához fordultam egy olcsóbb megoldásért.
A klíma diagnosztizálás óta érdekes módon néha felvillant a légzsák hiba is. Ez is orvosolva lett. A csomagtér sarkában lévő csatlakozó volt kontaktos.
A gyári szivargyújtó helyére beépítettem egy feszmérős dupla aljzatos USB töltőt
A motortálcában állt egy kis olaj és annak vizsgálatakor vettem észre, hogy szakadt a féltengely porvédő.
Ha már mindkettőt cserélem akkor kicseréltem a csillagot is mert kicsit már érezhető volt a rázás is.
Az előző autóba használt dashcam-et be szerettem volna építeni már régóta, de várnom kellett az adapterre. Amint megjött már intézkedtem is.
A szivargyújtóról kapja a tápot, így gyújtás függvényében indul és leáll a felvétel.
Egyre jobb idő lett és lehetőségem volt klímázni, de sajnos nem akart működni a dolog.
Az egyik szerviz megállapítása során valamelyik cső ereszt az akksi alatt, de további bontást nem kértem tőlük.
Mivel ott csak egy cső volt, így azt beszereztem, majd kicseréltem pár órás szopással egybekötve.
Az akksi tálca leszerelése után vált világossá, hogy a tálca egyik csavarja okozta a sérülést a csővezetéken. Awi-val meg lehetett volna javítani helyszínen, de ha már ott volt a cső akkor szopjunk vele és cseréljük.
A csavarból vágtam, hogy mégegyszer ne okozzon galibát.
Bontott kílmacső: 15 000 Ft postával
Klíma töltés, fertőtlenítés: 25 000 Ft