Mutasd

>> Szerviz2019-11-06

A múlt héten feltűnt hogy elhagyta az erő az alapjárattól a kb. 2200 fordulatszám tartományig.
A vákumcsövek átvizsgálása után feltűnt, hogy a turbó nyomás szabályzó szelep meg se nyekken. Motorhibát a rendszer nem tárolt. A tekercs nem szakadt meg benne, hanem úgy tűnik zárlatos lett. Csere után már mozgott a geometria rudazata is, így már biztos rendben lesz.

>> Szerviz2019-11-01

Úgy érzem aktuálissá vált a kerekek télire váltása, így ma megejtettem...
Óra állás: 332820km
Így lett a nyári gumikban 12726km

>> Esemény2019-09-28

Csak röviden, az Alfa Amore szervezésében ki lehetett próbálni a Grupama tanpályáit.
Nagyon jó volt, nagyon élveztem :)

>> Tuning és extra2019-09-24

Régebben már szemezgettem az OSRAM nappali menetfényes ködlámpáival, de akkor még 70ezer felett volt az ára. Most leakciózták 29900Ft-ra, ezért be is vásároltam belőle egy szettet. Annyira univerzális, hogy volt mit faragni, hogy a helyén legyen. Még a takaró burkolatból is kellett szednem, hogy szépen álljon a visszaszerelés után. Anyaghasználatban egy kicsit vastagabb vezetékeket vártam volna az Osramtól. A bekötéshez való kábelköteget jó lett volna ha nem nekem kell külön hálóba húzni, illetve az egyik csatlakozóból a vizállóságot szolgáló gumitömítés a befűzés során kiesett az autóba úgy, hogy azt meg sem találtam. Így csak reménykedem benne, hogy olyan helyre sikerült elhelyezni, hogy nem éri majd víz. A vezetékek hossza nagyon ki van számolva. Összességében nagyon tetszik.

 
>> Szerviz2019-09-22

Tegnap este kicseréltem a flexibilis részt a kipufogó csövön. Mivel a hegesztést csak leszerelt állapotában végeztem, így elég sűrűn mászkáltam az autó alá felpróbálgatáshoz. Így lett kb három óra a munka vele... Most használtam először saválló elektródát. Elég jó vele dolgozni, bár előfordult, hogy sikerölt kilyukasztanom vele a csövet. Kiállításra nem vinném, de a végeredménnyel azért meg vagyok elégedve :)
A flexi cső Bosal erősített falú, beszerzésért innen is köszönet érte HpeDave kollégának.
A sválló elektródát (308L-17 / Limarosta 304L) egyik kollégámtól kaptam. neki is köszönett innen is érte...

>> Szerviz2019-09-17

Kicseréltem az olajat, és az olajszűrő. egyuttal volt egy kis szivárgás az egyik olajhűtőhöz vezető cső tövénél, ezt is orvolsoltam. Reggel elszállt a jobbos féklámpa izzóm, és nem volt tartalékom, így vásárlás után cseréltem mind a kettőt, és a balosból kivett ment tartalékba.
Olajcsere közben feltűnt, hogy durván kormos a flexibilis csőnek a töve. Gyanús, hogy hamarosan rendesen eldobja magát...

>> Autóápolás2019-09-16

Újra eltelt három-ezer kilóméter és ismét átcseréltem a kerekeket.
Óra állás: 330353km

 
>> Szerviz2019-08-24

Tegnap este kicseréltem a vezérlést, simábban ment mint azt előtte gondoltam.
Pár képet csatoltam, van benne előtte/utána. Terveim között szerepelt,hogy a vezérmű, és a főtengely szimeringet is cserélem, de ezeket kihagytam, mivel szivárgásnak nem volt semmi jele. Úgy volt, hogy hosszbordás főtengely szíjtárcsát is kicserélem, de látszólag köszöni szépen még nagyon jól van, így ezt raktam vissza, az új meg elfér a polcon...
A vezérlésben 73000Km volt, kiszerelésnél az alkatrészek teljesen jó állapotúnak tűntek, bár a feszítás egy kissé elgyengült, vagy a szíj nyúlott meg.

>> Szerviz2019-08-19

Korábban mikor cseréltem a jobbos féknyereg gumiharangját a balossal nem foglalkoztam.
Viszon nemrégiben arra lettem figyelmes, hogy valamelyik fék kiengedés után lassú menetben sikongat. Hamar ki is sikerült deríteni, hogy a bal hátsó. Ennek a javítása hamar meg volt, csak a belső fékbetét szorult egy kicsit. A fészkét kellett rozsdátlanítani, hogy kényelmesebben elférjen benne az a lemez csúszka.
Még az tűnt fel, hogy a féknyeregnél megint megszűnt az utánállítás. Így szét szedtem kitakarítottam majd kicseréltem a karmantyút és a porvédőt, de már az összeszerelésnél furcsa volt, hogy elég volt tekerni a munkahengert, és nem kellett nyomni közben. Ezért újra szétszedtem... A munkahenger belseje nem forgott el. Teljesen össze volt rohadva. Miután sikerült szétszedni, kitakarítottam, megzsíroztam, összeraktam. Most úgy néz ki jól működik. Most sokkal rövidebb út is elég a kézifék karnak, hogy fogjon, és a sikongatás is megszűnt :)

>> Szerviz2019-08-15

A jövő hónapban már esedékessé válik a vezérlés csere, egyuttal akor már az olajat és a szűrőket is lecserélem... Az alaktrészek az Albaautó-tól érkeztek.
Gyári vezérlés szett vízpumpával. cikk szám:71771582
Olajcsere szett. cikk szám: 71765312