lion1983 - főkép
>> EseményAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2016-09-23

Szerencsére csak a futómű beállítást vitte el és az első gumi lett szálszakadt

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2016-09-01

Első-felső lengőkarok
Szűrők cseréje
Olajcsere
Részecskeszűrő tisztító adalék

>> EseményAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2016-05-09

Tavaszodtával észrevettük, hogy nem hűt a klíma.
Klímacső eresztett, javítás majd töltés.
A megviselt motortakaró lemez is cserélésre került.

>> EseményAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2015-12-16

Munkahelyre dugóban araszolva egyszer-csak félig jött vissza a kuplung pedál. A harmadik alkalommal pedig már égett műanyag szag is jött az utastérbe. Gyors fordulás és még elvitt a szerelőhöz. Diagnózis szétszerelés után: Kinyomócsapágy, Kuplung tárcsa, kettős tömegű lendkerék kuka, főtengely-szimering mellet olajfolyás, kipufogó szelep elkokszosodva.
Összes alkatrész cserélve, kipufogó szelep tisztítva, váltó tisztítva, olaj cserélve.

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2015-11-20

Olaj és szűrők cseréje - 147000 km
Klíma tisztítás

>> EgyébAlfa 156 2.0 // 2015-05-13

Már lassan 2 éve került ki a birtokomból, de még mindig nem íratta át az új tulaja és ezért mindig engem találnak meg a bírságokkal elsőre... Eléggé bosszantó.

 
>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2015-03-19

Olaj és szűrők cseréje - 135000 km
Első fékbetét csere
Hátsó rugók és gátlók cseréje
Hátsó gátló porvédő gumi csere

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2014-09-11

A földes út megtette hatását. Első-alsó lengőkarok elérték élettartamuk végét. És ha már egyszer szervibe mentünk minden mást is rendbe tettettem. Olajcsere , szűrők cseréje, első-alsó lengőkarok, bal oldali kormány összekötő rúd. - 120000 km

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2014-07-11

Kézifék nem tart -> hátsó tárcsafék, betétekkel

>> SzervizAlfa 159 1.9 JTDM Sportwagon // 2014-05-05

Egyik reggel arra lettem figyelmes, hogy nagyon lassan akar gyorsulni drága autóm, nem is tudtam hova tenni az esetet. Akkor pár km után magától megoldódott. Egy hétre rá viszont visszatért a probléma, de most maradt is. Így volt időm megnézni, hogy reagálnak a műszerek gázadásra. A legszembetűnőbb a Turbó nyomásmérő lassú emelkedése volt, ez okozta, hogy a fordulatszám is csak igen lassan emelkedett. Kértem is időpontot szervizeb kivizsgálásra. Aznap mikor vittem volna, a hiba párszáz méter után elillant. Azért elmentem vele szervize és kitisztíttattam az EGR szelepet, mint legvalószínűbb hibaforrást. Azt a tanácsot kaptam még, hogy autópályán menjek egy jó 15 percet 3000-es fordulatszám környékén, erre hétvégén lesz is lehetőségem. Frissítéssel jövök majd egy hónap múlva.
Update: Hiba azóta nem jelentkezett