Seriff - főkép
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-12-15

Ha már tíz éve nem volt divat xenonnal ellátni a kocsik zömét, pótoltam...

Még nem tudok beszámolni áll-leesős "hűűűmekkoraakülöbségvazzeee" élményekről, mert fényes nappal van.

Annyit mondhatok, hogy a helyzetjelző sárga fénye nevetségesen fest alant, így a xenonos egység világítása mellett... ehh...

Ja a szett 6000K-s Siemens H.I.D. Advanced 10 - 3 év garival. A típusba HB3-as izzó kell, hát ilyet is kapott. Az első 6KK-s dobozban 4300Kelvines volt véletlenül, az került először bele, így képet kaphattam a sárgás fénypásztáról is, de nem voltam elájulva tőle. Egy 5ezres lenne a legjobb szerintem - se nem sárgás, se nem kékes -, de ilyen nem volt hozzáférhető.

Kíváncsi leszek az éjszakai számra ;)

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-11-27

Tiszta város, jópár "testdrive" haveroknak, barátoknak, családtagoknak és kutyáknak, az eredmény egy V6hoz illő fogyasztás, végre. 13.2. Elégedett vagyok.

Termosztátot cserélnem kell viszont, meg az ablakmosó folyadék is eltűnik valahol a rendszerben, lehet csak a kis szűrőjét kell kitisztítani. Ezeknek is örülök, egy olasz autónak legyenek ilyen apró nyűgjei:))

PS: ócsó a bengzin, Sanyi

>> SzervizAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-11-22

Ejj, kicsit úgy tekintek erre a tömeges felraktam-a-téligumikat-töltöttem-fagyállót-blogbejegyzésekre, mint a mapapság igen népszerű családi videófelvételekre.

Esküvői videó? Snassz, már évtizedek óta van mindenkinek. Diplomázás? Snassz. Középiskolai ballagás? Snassz. Általános iskolás vonulás? Már az is snassz.

Akkor mi legyen? Megvan. Csináljunk ovis ballagásos videót, eeeezaaaaz!
Teremtsünk a gyereknek egyéniséget, mutassuk meg, mennyire fontos nekünk.

Na, szóval. A téligumi az elsőszülött babusgatott gyermekünk?:D

Nem írok blogbejegyzést a nyárigumi-téligumi cseréről...

Ha írbék, biztos leírnám, hiogy szuper kis 16os Kléber téligumit örököltem a kocsival együtt, 2éveset a DOT szám tanúsága szerint, állapota kiváló, remélem a tapadására sem lesz panasz. Mivel jelenleg nem volt más felnim, a nyári szezonból jól ismert oldalról teszkós dísztárcsa képét mutató MAKkmarci felnik kerültek fel.
Szerencsés embernek mondhatom magam, nem ért szörnyű traumaként a téligumi felrakása, mint mondjuk Csabit a Brera esetében, vagy Haleszt és Begét a GT-knél. Mindhárman 18"-ról léptek vissza, Csabi 1 collal, a GT-s srácok kettővel. Dráma. Gyász. Egyes jelentések szerint még férfiasságuk csorbulását is belelátták a dologba, így most terepjáró vásárlásán törik a fejüket:DD És akkor még nem beszéltünk a szörnyű, magas ET számokról, az esetenként fél collal keskenyebb alufelni testről és a milliméternyi eltérésekről. Gyász, én mondom.
Tehát, amint elmletettem az imént, nekem nem fáj ilyesmi miatt a fejem, észre sem venni különbséget a nyári és téli széria között. Még. Bár engem az sem zavart, amikor a 145ösön a szépséges sokágú 16"-os Borbet gurulók helyett kissé már rozsdásodó 14"-os lemezfelni került fel. Nem éreztem magam rosszul, de biztos bennem a hiba;)

A BOV jó dolog, de nem szabad az embernek az ujját belenyomkodni, mert a példa ragadós:D

Ha blogbejegyzést írnék a téliguról, mint igen fontos témakörről, biztos nem maradhatna ki belőle, hogy 8400Ft-ot fizettem a negyedórás manőverért.
Körülnéztem, a gétévén kívül még 4 autón végeztek cserét. Gyors számítás: 5x4=20 autót látnak el óránként. Az én felnim 16os volt, ami szerintem manapság átlagosnak mondható, bár a Seicento rontotta az átlagot, az ott tartózkodásomkor is ilyen átlag mutatkozott meg. Azonban számoljunk mondjuk 7500Ft-tal autónként, az 150.000Ft egy órára. Talán nem csodálkozom a srácok verdáin: Subaru Impreza WRX STI, Subaru Forester S Turbo, édesapjuknak egy sima Subaru Forestere van, ohne turbo. Respect. Számlát nem kaptam, és mivel nem éreztem, hogy a 8400Ft-os zsebbe menő költség mellé borravalót kellene adnom, még csúnyán is néztek rám.

Ha blogot írnék a téligumiról megemlíteném még, hogy milyen remekül lehet gumit szállítani a gétévé fehér bőrülésén, hogy a csavarjaim nem egyformák, több gyári van közöttük, meg sok másféle, hurrá.

Essék a hó? Essék. Vezessetek óvatosan!

Még szerencse, hogy nem írok blogbejegyzést téligumi témában.

;)

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-11-18

cseppek

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-11-18

Fehér olalindex war ein muss, az hogy szép az csak plus:D

Egész megbarátkoztam a felnivel, most hogy szépen végignyalogattam őket.
Sőt, a színe is kezd tetszeni.
Öregszem?

(fogyasztás: 11.3 liter, tankolás 17Kért, pályamatrica- irány KUL'08 )

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-10-18

Vettem ugye 17es felniket, mert egyrészt csúnya a MAK 16os ami rajta van, másrészt a 17" a minimum méret egy GTV-n nyárra;) Persze a 16" is jó lehet, meg akár a 15" is, csak mutatósabb a nagyobb, egyértelmű.

Sikerült korábban beszereznem 40K-ért egy gyári 17es garnitúrát, de gumi nélkül nem sokra megyek vele. Böngésztem a hirdetéseket. Újat is néztem, használtat is.

Kicsit horror a 225/45R17es méret, legalábbis nekem, most. Akárhogy is néztem minőségi abroncsból max. 3 darab jött volna ki a gyakornoki fizumból:D Az meg nem kóser... Használtat nem szívesen rakok a GTV-re, de az lesz.

És hát megláttam a hirdetés címében: "Pirelli eufori@", azaz eufóríkukacz, mondom ez már a nevében is csak csupa jót sejtet. Megnéztem gyorsan- az új ára a legjobb helyen 43K, volt ahol 70-80K, mondom grrr. Úgyhogy elhoztam a két darabot Szolnokról, 6mm-es egyenletesen kopott futóval, 2 szezonra jó lesz, ha egyre az sem baj. Darabja négyezer volt. Amikor megláttam a hirdetésben, csatolva hozzá egy sajtófotót a gumiról, mondtam magamban, hogy megint megy az átbaszósdi magyar társasjáték, de aztán küldte a srác emailben a képeket, szimpatikus is volt, nem kérdeztem honnan van, s hogy miért ennyi, de hihetetlen szerintem. A 4K vs 43K egy felesleges összevetés lenne, mert a gumi nyilván nem új és egy csúcsabroncs újkorában csúcs, de kísérleti 17"-nak nekem tökéletesen jó lesz remélem:)

Ha valaki támogatná a kísérleti projektemet, még 2db 225/45R17 gumira van szükségem a tavaszi induláshoz ;)

(persze nem kell ingyen, csak majdnem)

Csak ezeket a jó kis Falken 16collos gumikat sajnálom nagyon, patent az állapotuk, jól tapadnak, de szegények rossz kasztba születtek...

Apropó elvihető ingyen 4 db 185/65R15 kopottas Pirelli nyárigumi- füstölni, nyársalni, grillezni Utcára használni nem adom;)

PS: az eufori@ állítólag defekttűrő- nohiszen...

PS2: voltr olajcsere is- Castrol Magnatec 10W40et kapott, remélem szereti.

 
>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-10-15

Mindig tanul az ember, s válik egyre tapasztaltabb Alfa-tulajjá -

Olajszint mindig legyen maxon. Ennyi.

Köszönöm a segítséget Wadwirágnak, Wickeynek, Wilinek, WSatyának, hogy csak a W-vel kezdődőeket említsem:))

A tali nagyon kellemes volt, Gábor GTjében csodásan szól a muzsika, már csak egy box/írt program kell a rosso gépnek. Egyébként meglepően halk belül a kocsi, kívülről egész más a motorhang élménye. Ezért pláne jó, hogy remek a hangtechnika, meg amúgyis, nekem is kell majd ilyesmi, ha nagy leszek.

Egy kis rosszmájú megjegyzést a végére: ha 20méterrel előttem mész az autópályán, nyugodtan kapcsold ki a hátsó ködzáró fényt. Köszi. Ezt talán nem olyan nehéz megtenni. Ja még annyit, hogy a GTV-n nem égettem a ködlámpát, csak alant pilácsol a helyzetjelző.

PS2: kell egy 75. majd. majd-majd. avgy egy gtv6...is:)

Meg még
- katasztrofálisan rajtoltam, csak pörgött a kerék- ezt még tanulni kell, főleg az 1.6TS után
- Ravlik! majd jövőre fordítva leszünk a képen:D

>> SzervizAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-09-28

Nyikorgott kicsit a hátsó futómű--> Lenkey és Társa újraszilentezték a szükséges anyagot a farban, 1 nap alatt, korrekt áron, remélem tartós eredménnyel.
A kuplungpedál nehézkesen mozgott, nyikorgott benyomásra- orvosolva lett.
Kértem, hogy állítsanak utána a kéziféknek, kiderült, hogy nem igen akad hátsó fékbetétem, szóval kapott egy új garnitúrát.
Zöldkártyán is volt, meg apróságokat csináltak még rajta a szervízben.

Kicseréltem a gyári indexbúrákat, fehérre, nagyon jó, kellett már rá. Kicsit állítgattam a sárvédőkön is, ha már arra jártam.

Kitisztítottam a bőrt, meg le is ápoltam, hát nagyon koszos volt, szerintem a m3ss-nél töltött 2 év alatt ez elfelejtődött:)) A gyári padlókárpitok nagyon szépek melleleg. Belső tisztítás, ápolás mindenre kiterjedt, na jó, az ablakok közül csak a szélvédőre:P
Azt a fabetétet is kiszedem vmikor, csak jussak oda.

>> EseményAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-09-17

Egy gyönyrű 164 Supert csinosít a jövőben, melynek még a motorja is tisztességes: 3.0 V6 24V- jó, hogy vannak még lánglelkű Alfások, mint Ádám:)

 
>> Tuning és extraAlfa Spider / GTV 3.0 V6 24V Lusso // 2008-09-14

Gyári Alfa Romeo felni- Speedline 7x17" garnitúra
nyomtávszélesítő, hosszú csavarok
Várják a tavaszt :)

225/45R17es gumik fognak valószínűleg felkerülni rájuk.