Épp, hogy feltettetem a téliszettet, ez fogadott reggel. Szeretem a havat, eshetne még :)
Olyan szép ez a kocsi...
Banális történet, amikor az ember vesz egy autót és utólag kiderül, hogy nem csak elöl hajt, hanem hátul is :) Az élet már csak ilyen, nem szűkölködik banánból :D
Én személyszerint nem voltam ott a vételnél, aki behozta a kocsit szebb nyugati utakon való szaladását követően, nem volt képben, édesapámnak nem tűnt fel. Hát így.
Q4, sínautó :) Durván lehet Vele kanyarodni, azért télen kölcsönkérem ;)
Tudniillik most nézem, hogy majd' másfél éve nem írtam a GTV blogjára/ba. Dráma.
Ezért most egy semmitmondó feltettematélikereketéslemosattamavasat bejegyzéssel élek.
Igazából szeretem a kocsit, és inkább szeretek menni Vele, mint írni Róla :) Nahát. ;)
Telefonos képek, írtuk anno, ma viszont egy telefon jobb képeket képes készíteni (megfelelő fényviszonyok mellett), mint egy átlagos kompakt gép. Vagy nem.
Bekerültek a hangszórók :))
Kell: erősítő 4/5/6 csatis, kábelek, melyeket "kölcsön adtam" :)
Haladunk, hajrá-hajrá :)
Hogy eddig én gyári pöcsköszörűkön hallgattam zenét... hahh, zene...
Gondolkodtam előre mit lehetne tenni... A gyár nem tudom milyen megfontolásból, de ovál alakkal megáldott hagsugárzót helyezett el az első ajtókba. Ilyen hangszóróból igen szegényes a gyártók felhozatala. Sikerült találnom egy finom kis DLS szettet. A 45-ösben is volt DLS, szép hangja van, jöhet. Megvettem, remélem holnap KGB-vel be tudjuk tenni ezeket és a korábban vett hátsó szettet is.
Btw. akkora mágnese van, hogy csak na, remélem befér. A hangjára felettébb kíváncsi vagyok.
MP3-as Clarion fejet valaki? Erősítőt? Mélyládát? Van eladó, tessék, tessék ;)
Beszerzésre került egy gyakorlatilag beszerezhetetlen fejegység: JVC KD-SH99R.
Nagyon szépen szól, nagyon. Nem tudom, mi az az EISA díj, de kapott olyat ;) Lehet szerepelt valami filmben? :DD
Komolyra fordítva, igyekszem közel hasonlóan magas szintre emelni a rendszer többi elemét is előbb-utóbb. A hangszórókat ASAP, mert a gyári az botrányos :S
Lett még két szép hangot sejtető hangszóróm is 16cm-es átmérőben, helyük, s szerepük egyelőre még nem tisztázott, de otthagyni nem lehetett... ;)
Réjszing, muhaha :)
Most került fel a nyári szett, a hátsó gumikat lehet kicserélem a következő napokban, ha találok megfelelő cserejelöltet.
Felpróbáltam új szerzeményem: fék és felni között fél ujjnyi táv, huhh :)
Elcseréltem RibiPetivel a bürkét.
Bianco álom --> Nero álom :)
Kicseréltük továbbá a műfabetétekkel aggatott középkonzolt meg a váltó-kézifék körülötti részt. Minden fekete: szönyeg, tetőkárpit, s mi közte van.
Köszönet Bandinak aka András bácsi a segítségért.
PS: a képek gyengék, majd öcsémet megkérem megint, mint tavaly a vásárlás után :)
A bejáratást elősegítendő közel 2ezer km-es út vár a GTV-re 3 nap alatt - kizárólag autópályamentesen :)) Na jó, lehet valahol felnézek a pályára a 221. és a 222. kib@szott falvacska között :D
A cél Lengyelország, a dolog pikantériája, hogy az útvonalterv az első 680 km körüli szakaszra 14óra 17perces menetidőt mond, fincsi :))
Folyadékszintek ellenőrizve, Exclusive Assistance Europe cuccot veszek rá, biztos ami tuti, aztán gyííí :)