ystuc - főkép
>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-06-30

Az autó 80-tól felfelé elkezdett megint rángatni. Nem olyan durván, mint azt előző alkalommal, de érezhetően rázott amíg gyorsítottam. Utána abbahagyta, de nagyon zavaró volt. műhelyében lett orvosolva a probléma, ami az volt, hogy a féltengelyen lévő zégergyűrű adta meg magát. Mindkét oldalon cserélve lett.

>> SzervizAlfa 156 SW 2.4 JTD M-JET 20V // 2017-05-08

Dugóban araszolás közben egy koppanást éreztem a jobb első kerék felől. Kicsit olyan volt, mintha megszorult volna a fék. Ezt egymás után kétszer eljátszotta az autó, majd néhány km megtétele után elkezdett az egész kocsi rezonálni, de valami iszonyatosan. Ötletem nem volt, hogy mi lehett ez, szépen, lassan hazajöttem az autóval, majd szintén lábon, óvatosan műhelyébe gurultam.
Szétszedés után kiderült, hogy a jobb oldali féltengely kihajtását kell cserélni, valamint a belső csillag eltört. Ez utóbbi tavaly cserélve volt, így garanciában történt az újboli csere.
Szarakodott az immobilizerem is, sokszor nem akarta elfogadni a kulcsot, volt, hogy hosszú percekig próbálkoztam, míg az autó hajlandó volt beindulni. Az immo karika cseréje remélhetőleg megoldotta ezt a problémát.
Visszakerültek a LED-ek a ködlámpákba, talán most már nem lesz velük gond.
Valamint az egyik téli kerekem meg volt ütve, már így került hozzám, végre ennek a görgőzése is megtörtént.