Blog >> gt

>> Eseménymesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2016-04-02

Ahogy már korábban is előfordult, a főszervező Sudár Zoltán, alias ChoppR6 nem jelent meg a rendezvényen. Még szerencse, hogy a helyszínt én jelöltem ki, így az adott volt. Közös szavazással Ilonát vezetőnek javasolva jutottunk el az egyetlen kitűzött célig. Szép napsütésben indultunk Óbudáról a 10-esen Esztergomba. Pontosan 20 db Alfa Romeo GT gyűlt egy helyre a városban, egy sorba parkolva, majd félkört alkotva! :)
Köszönöm szépen Dávid Kornélnak az ajándék első emblémát a további fekete projekthez! ;) Egész jól mutatott a fekete pólón az általam tervezett Alfa Romeo GT-s logó (4. kép) pirossal! ;-)

ui: A logót bárki használhatja, aki tőlem kéri, megkapja akár vektorosban is, a legjobb minőségben. Sajnos van aki egyszerűen kisajátította - igen, ilyen ember is van az Amorén! Biztos magára ismer, ha ezt olvassa :P

További fotók az Alfa Romeo kupé-kabrió közösség oldalán , vagyis itt http://tinyurl.com/jfb4wyb
Ha még nem vagy tag, jelentkezz itt https://www.facebook.com/groups/gtgtv4cbreraspider/

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2016-03-11

Az autóm életét szinte végigkísérte a vezetőoldali bőrüléssel kapcsolatos kálváriám. Egyéves korában vettem észre az ülés oldalán egy repedést, ami miatt cserélték a bőrt az ülésen. Háromszor... És egyszer sem bírta tovább fél-háromnegyed évig, a repedés újra és újra megjelent. Utoljára pont azelőtt jelentettem a hibát, mielőtt lejárt a 4 éves garanciális periódus, azaz 2013-ban. Alkatrész azóta sem érkezett, csak a repedés lett nagyobb, sőt a legutolsó cserénél a huzatot sem lehetett rendesen a helyére tenni, az ülésállító kallantyúnál kilátszott a szivacs, valamint a térképzsebnél kiszakadt a bőr... A legjobban a kilógó szivacs zavart, minden alkalommal, amikor előre döntöttem az ülést, meg kellett igazítanom a huzatot, hogy ne lógjon ki alatta a sárga szivacs.

Nem adtam fel, nyúztam az Autóház Budaörsöt, ők pedig az importőrt, de csak nem jött alkatrész. Végül arra jutottunk, hogy vigyem el egy bőröshöz, állni fogják a javítás költségeit.

Az első bőröst otthagytam, amikor közölte, hogy nincs ilyen színű bőr, de csináljuk meg feketéből, jól fog úgy is kinézni...

Végül a Totalcaron akadtunk a megoldásra, a bőrember. Azaz a Victor's Customs.

Amikor Viktornak megmutattam a hibát, egyből mondta, hogy az ülések oldala műbőr, és valószínűleg ez maga lehet az ok, a műbőr nem bírja annyira az igénybevételt, elfárad, megreped. Azt javasolta, cseréljük igazi bőrre az ülés oldalfalát. És - milyen meglepő - volt pont ilyen színű bőrük. Megbeszéltük, hogy kicserélik a háttámla részét is, valamint a teljes bőrgarnitúra kapott egy bőrtisztítást, ápolást, sőt, a lábrészeknél a kárpitokat is kitisztították.

Persze félve hagytam ott az autót, izgultam, hogy nem lesz tökéletes a munka vagy elüt majd a szín... Hát, felesleges volt aggódnom, észre sem lehet venni a különbséget, olyan lett, mint a jobboldali ülés. A pótolt részek színe ugyanolyan, tökéletes lett a varrás, és végre nem látszik ki a szivacs sehol sem! Hatalmas vigyorral jöttem el, nagyon örülök, hogy ez megoldódott!

(Az utolsó két kép mutatja, milyen lett. Fogok még csinálni pár rendes képet, hogy jobban lássátok az eredményt)

>> Eseményvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2015-11-23

Megjött a hideg, téli gumi fel, eddig 11000 km van benne, jó lesz idén is! Idén is családi segítséggel cserélünk, így nincs költség.

>> Szervizvasony // Alfa GT 1,9 mJTD // 2015-10-30

Füstölt mint a kályha és nem is ment rendesen, mint kiderült a turbócső volt a hibás. Már el is felejtettem, hogy milyen jól megy, ismét erőre kaptunk!
Szokásos körök: kipufugó rögzítő és helyzetjelző is megvoltak.
És először nem esett se hó se eső!

>> EseményPortgerm // Alfa GT 1.9 JTDm Distinctive // 2015-10-03

Már régóta nézegettem az alfákat, először a 156-ost aztán GT-t. Október elején egy szombati napon eladtam az akkori autómat. Amint elvitték beültem a gép elé és találtam is 3 GT-t 100km-es körzetbe. Elkezdődtek a telefonálások, útrakeltem és az elsőt ami képen is legjobban tetszett még aznap meg is vettem. Azóta nem lehet a vigyort letörölni az arcomról :D

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2015-11-16

Hello Michelin télen is!

Próbáljuk ki a franciák legjobbnak mondott téligumiját: ma felkerültek a Michelin Alpin 5-ös gumik (225/45 R17 méretben)

Az első pár kilométer után az a tapasztalat, hogy nagyon halk, a mintája pedig vagány!

A felszerelés ezúttal az AKH-nál történt a Fehérvári úton: a súlyok, szelepek, szerelés, centrírozás összesen 11.885 forint volt.

A héten kap egy futóműbeállítást még a verda, aztán idén már nem költenék rá :)

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2015-10-27

A két hátsó nyári Michelin teljesen elkopott, konkrétan a kopásjelzőig. Jobbnak láttam felrakni a téli gumikat, amik ugyan szintén kicsit sokat futottak már, de legalább tapadnak :)

Végső statisztika a Michelinekről: 32.275 km került a gumikba három szezon alatt. Nem értem, miért kopott el ez a két hátsó gumi ennyire... Teljesen egyenletesen koptak, szóval biztos nem a futóművel volt a gond. Sokat vártam ezektől a gumiktól, és végül is három szezont bírtak is, bár a 32 ezer kilométert nem érzem soknak...

A nyári felnik elmentek fényezőhöz, hármat görgőzni kell, és mindegyik kap egy telifényt a következő szezonra.

A téli Good Year gumikban 32.884 kilométer van hat szezon után, de hamarosan jönnek az új Michelinek. :)

>> SzervizHalesz // Alfa GT Q2 170 Le // 2015-08-18

A jobb első lengőkar úgy nyöszögött, hogy kívülről is ciki volt már hallgatni. Szóval cseréltettem, csakúgy, mint a bal első helyzetjelző izzót. Ismét az Autóház Budaörsnél jártam.

>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2015-08-29

Múltkor szó volt róla, hogy a jobb hátsó kutyacsont (stabilizátor pálca) még nem koppan, de lehet cserélni kell majd. Nem vártam egy hétnél sem tovább, ki lett cserélve mindkét oldalon finom TRW-re :)

>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2015-08-17

Elérkezett az idő, kikerültek a hátsó gátlók és a helyükre gázos Bilstein-ek kerültek.
Alfa GT-nél a hátsó lengéscsillapító cserénél amit érdemes megjegyezni, hogy a kalaptartó és a hátsó üléssor felőli műanyag darab külön leválasztható, alatta hozzáférni a toronyhoz. Tovább, ha a nagy csavar ami a gátló aljában van berohad és nem lehet megmozdítani, gázégővel a gátló alját kell melegíteni közben két húzás előre, egy vissza egy hosszú cro-va szárral és előbb utóbb megindul, persze vastagon fel kell locsolni olajjal