Fórum >> Típusok >> Giulietta

GEORGE2010-05-06 14:50:44 // 845
érdekes info.....
TarP2010-05-06 09:06:36 // 844
Mikó-hogy?

Ezt az a pólitikás ember monta, aki szerint ingyen lex a BKV? :)
atish2010-05-06 08:52:45 // 843
Hoppá!Ezt még én sem hallottam...Ez az új kormányunk egyik terve?
<Totti>(NagyVad)2010-05-06 08:50:33 // 842
Ez a 10 millás határ honnan jöt neked?
Zsolti2010-05-06 08:46:50 // 841
lényegtelen, akár lehetne 170 vagy több is, mivel luxusadót majd a 10M feletti autókra kell fizetni
atish2010-05-06 07:41:33 // 840
Hali! Az egyik "szagujság" hasábjain azt olvastam,hogy Mo-n kapható lesz Juliska 163 lovas dízellel is a vagyonadó miatt...Vki hallott már erről? (Miért nem 169???):)
BeeGee2010-05-04 17:01:56 // 839
Jaa :) Azhittem diszkós extra a rendőrök megzavarása miatt :)
Tedi2010-05-04 16:55:56 // 838
A LED-sornak a frekvencia-tartományát nem mindig szeressék a kamerák, át kell állítani hozzá. Ugyanúgy, mint a monitoroknál. Ha nem állítasz a kamerán, akkor a monitor csíkot húz a felvételen, ami felfelé, vagy lefelé vándorol.
BeeGee2010-05-04 16:52:16 // 837
Nektek nem tűnt fel két dolog:

1) Velúr kormány - sztem csaszi extra a sportosság oltárán
2) ezen a videón is, meg egy másik gyárin is felváltva villog a hátsó ledsor néha. Az mi lehet?
Kazes☻2010-05-04 13:45:31 // 836
GT Ɨ|ѯ2010-05-04 07:28:56 // 835
papíron..:-D
Kazes☻2010-05-03 14:02:43 // 834
Kössssssz! :)))
mesa2010-05-03 13:59:20 // 833
Egy Juliska lámpás Kaliforniát ! :)
Szerintem azzal még morcosabb is lenne az ágaskodó paripás autó!
Kazes☻2010-05-03 13:57:15 // 832
Mit nyertem eme nemes napon? :)))
mesa2010-05-03 13:53:02 // 831
Talált, süllyedt! :)

Kazes☻2010-05-03 13:49:43 // 830
Nyilván a lámpái miatt! :)
mesa2010-05-03 13:46:56 // 829
Félig OFF:

De ki tudja, miért rakom be, ide? :)
Kazes☻2010-05-03 13:46:24 // 828
Kazes☻2010-05-03 13:25:37 // 827

motorka :)
mesa2010-05-03 13:09:08 // 826
Részemről egy 150-169,99 Lóerő közé belőtt Giulietta pont tökéletes lenne :)
mesa2010-05-03 13:08:09 // 825
Vagy írhattam voln aazt is, hogy sok autónál, EVO, de mondjuk a 164 is, az akksit hátra tették a felfüggesztéshez, hogy ne elől, magasan lendítse ki az autó orrát az a 10-15 Kg
GTPeti2010-05-03 12:42:47 // 824
Nem. De ha az ember vmihez hozzászokik, nehezen adja alább. :))
TarP2010-05-03 11:55:27 // 823
No, majd kipróbálom az 1.4-et is, meg a 1.75-öt is.

Normál használatnál nem hiszem, hogy feltűnik a különbség. A +65lóerő annál inkább :)
mesa2010-05-03 11:48:35 // 822
+20 Kg 65 cm magasan az bizony nagyon sok !

Az EVO IX-nek a tetejét könnyűfémre cserélték, amivel 5 Kg-ot spóroltak, mégis a súlypontnál annyit számított, hogy azóta az EVO sokkal de sokkal jobb köridőkre képes...
Kazes☻2010-05-03 11:24:33 // 821
Az nekem is nagyon tetszett! :)))
TarP2010-05-03 11:00:47 // 820
Ezt az érvelést (Kevesebb tömeg az orrban) elfogadnám egy Sor4-es V8-as összehasonlításkor, pl a Mercedes C200 vs Mercedes C 63AMG között, mert ott valóban van 100-120kg különbség, de itt, 1.4 vs 1.75... mennyi lehet 20kg?

Szerintem nem lényeges.

Az jogos, hogy 170ló egész jó teljesítmény és árban valószínűleg nagy lesz a különbség. (pl 1,7 millió Ft... ) Az már lényeges.
mesa2010-05-03 09:28:10 // 819
Atzt hiszem a topgearesek mondták, hogy a 170 lovas 1.4T még jobb választás is, mint a 230 lovas 1.75 TBi, mert kevesebb tömeg van az orrában és jobban sikerült az irányíthatósága, teljesítménybeli hiányosságait ezzel pótolja, árban tekintve pedig verhetetlen. Innen nézve sem sok értelme van - presztizsen kívűl- egy GTA-nak...
Somez2010-05-03 09:14:09 // 818
Szerintem az az M1, de még a 135i is annyira réteg modell, hogy az Alfának nem éri meg egyelőre energiát fektetni egy konkurens modellbe. Inkább eladnak sokkal többet egy olcsóbb, kevésbé combos Giulietta típusból és kaszálnak nagyobbat kevesebb fejlesztési költség mellett. Persze igazatok van, hogy a presztízs miatt szükség lenne egy 300 lóerő körüli motorra is, de örüljünk, hogy nem ment egyáltalán csődbe szeretett autógyártónk és hogy sikerült kihoznia egy életképesnek tűnő típust.
mesa2010-05-03 08:44:41 // 817
M1 ellen a Giuliettából a GTA lenne a megfelelő vetélytárs SZVSZ
Kau2010-05-03 08:37:45 // 816
A végén megmondta a tutit! "Alfa Guliettát mindenkinek!" :)))
Somez2010-05-03 08:09:25 // 815
Olyan gyakran veszel ikeás ágyat, hogy ez szempont lehet? :-)
GTPeti2010-05-02 23:27:23 // 814
Amúgyviszont BMW M1... Erős és hátsókerekes. Nemtom elég lesz-e ellene a mi TBi-nk.
GTPeti2010-05-02 23:14:59 // 813
Meg, persze. :) Mer' a Julist meg nem hozzák kifele. Viszont a 'ettába pedig nem férne be a zikeás ágyam. (A 156-ba igen.) Szóval nemtom. De egy jóhuzatú kormoló meglágyítaná szívemet, talán.
Piritu2010-05-02 23:12:10 // 812
Te is megalkuvó vagy ahogy látom :-DDD
GTPeti2010-05-02 23:10:44 // 811
vetőgép zöld. :)))

nekem metál-traktorpirosban kéne.
Tom122010-05-02 22:57:22 // 810
Egy "British Racing Green" Astont meg biztos úgy vezetne be, hogy "vetőgép zöld"...:-DD

Egyébként tényleg jöhetne ebben a "traktor színben" nekem tetszik, jól áll neki.:-)
Piritu2010-05-02 22:53:23 // 809
Vicc ide, vicc oda, egy olyan "traktorpiros" beállhatna a garázsba. Nekem tetszik a megfogalmazás :-))
Tom122010-05-02 22:51:13 // 808
...mint Paliknak a F1...:-DD
Somez2010-05-02 22:50:59 // 807
Ahhoz kéne +71 lóerő a Giuliettába :-)
Somez2010-05-02 22:50:02 // 806
De valaki lejjebb egy rádiós műsorra is hivatkozott, amiben ezt felvetették hátránynak. Én arra mondtam.
Belga2010-05-02 22:47:27 // 805
szerintem csak egy szokásos erőltetett kőváribarnus "vicc"... nem áll jól neki ez a műsorvezetősdi
Tom122010-05-02 22:39:33 // 804
Szerintem is ilyen "kritika" bármikor jöhet, szinte végig csak nyúlt a szája, mert tetszett neki úgy, ahogy van, a dízel is.

Leszámítva a "traktorpiros" beköpést, ami vagy valami félresikerült vicc akart lenni, vagy csak kínjában mondta, mert nem talált más "fogást rajta".:-)
Vikking 3112010-05-02 22:18:12 // 803
És a 135i-nél ezt írta a Totalcar :

És még egy finomság. Ha nem megy az ESP, belép az elektronikus sperr. a kanyarban elpörgő kereket megfogja a fékrendszer, ezért a még tapadó kerék hajtani tud. Nem olyan jó, mint egy Torsen, gázadásra az autó még harmadikban is csóválja a farát, de sokkal jobb, mintha nem lenne.

Ez kb ugyanannyira "alázás" mint a Giulit ... :)
Sztem abszolút jó ez a teszt, bár az összes teszt ilyen lenne az Alfákról!
Vikking 3112010-05-02 22:12:38 // 802
Alázásról sztem itt sem volt szó :))) Azt mondta Barnus, hogy száraz úton nem is hiányzott, nagy kerekekkel jó volt ez így.
Vikking 3112010-05-02 22:12:00 // 801
Happy 800 :)

Amúgy abszolút pozitív. Nincs ezzel semmi baj.
Somez2010-05-02 22:05:52 // 800
Vicces, hogy felemlegetik a sperr hiányát. A Totalcarban ugyanis a 135i BMW-nél is elektronikus fékezgetős megoldás van 306 pacira, és ők azt például nem alázták le emiatt...
raga2010-05-02 21:58:00 // 799
Tedi2010-05-02 18:35:19 // 798
Más kérdés, hogy a motorja nem bírt szvsz párezer km-nél többet :)
Don Gombóc2010-05-02 18:28:23 // 797
Az régen volt nagyon. Olyan autókat ha beszarnak sem fognak csinálni. A GTAm sport változata a két literes sor négyből tudott 240 lovacskát karburátorral. Ja és az hátulhajtós volt még.
Don Gombóc2010-05-02 18:26:39 // 796
Igen ezeknél márka buzinak kell lenni ahhoz hogy felismerd elölről melyik is az. Mint a Volvonál.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak