Fórum >> Típusok >> Giulietta

Kazes☻2011-12-06 20:40:47 // 4731
"miért baj ha látom a valósat?" - ez jó! :)


De ez jó topic, nem szétrúgandó! :)))





Remélem látod, hogy ezt is mosollyal írom, mint anno az offosban! :)
DeezL2011-12-06 20:29:43 // 4730
a jó Gulietta:D
GEORGE2011-12-06 20:14:53 // 4729
Óvatosan a vádakkal, vagy írhatnám az is hogy bekap....
Soha nem írtam, hogy az Alfa gagyi!
Műszaki ember vagyok, nem "cukrász" miért baj ha látom a valósat?

Szóval úgy látom a te felfogási képességeddel is van probléma rendesen!
Csaj azért mert Alfás vagyok nem vagyok hajlandó, csak és kizárólag az Alfát isteníteni! Főleg abban az esetben nem, mikor csak a hülye nem fogja fel, vagy látja meg, hogy elmennek "mellettünk" a konkurencia modelljei.

Amúgy meg biztosan neked van igazad, az Alfától nem is létezik jobb...
Xixo2011-12-06 19:57:54 // 4728
Örülj neki, hogy így derült ki, hogy már rég cserés lenne a gumi, mintsem egy havas úton egy kanyarba, amikor már nem tudta volna azt nyújtani, amit elvárhatnánk egy frisstől.
Én se tudtam ezt sokáig, én is itt olvastam ezt először pár éve...
Xixo2011-12-06 19:55:27 // 4727
Osztani azt nagyon szeret. Itt az Alfa a gagyi, ott az offos...
Kazes☻2011-12-06 19:43:23 // 4726
Kikapsz teee...! :D
GTPeti2011-12-06 19:41:02 // 4725
Itt az offosokat védi, ott az Alfákat. ;)
Jimmi T.2011-12-06 15:03:11 // 4724
Alapból rendes(átlagos) erővel kell zárni mert egyébként a gumi tömítés elég komoly. A padkára meg 225/40-es gumival álljon fel az akinek hat anyja van. Terepezni veszek egy 15 éves patrolt ha majd esetleg arra lesz ingerenciám.
Tibe2011-12-06 14:44:06 // 4723
George osztja őket rendesen! :DD
BeeGee2011-12-06 14:13:58 // 4722
Nekem megérte azt a két órát (1 óra helyszínelés, 1 óra a közútkezelőnél) amit rászántam :)

Csak a kérdésedre válaszoltam, hogy nem veszett fejsze nyele egy ilyen. Ügyvéd meg hadakozás, ilyen nincs. A rendőr is érted van, nem fordítva.

De tényleg a Te dolgod, hogyan kezeled az ilyesmit.
Gerion2011-12-06 14:04:30 // 4721
Amikor a dupladefektet kaptuk az esti esőben, akkor gondoltam a rendőrés kihívására, jegyzőkönyv, közútkezelő, amit Te is mondasz, de ott a párom hajtotta nagyon, hogy a leggyorsabb hazajutást szervezzem, mert a gyerekekre a bébiszitter nem akar hajnalig vigyázni. Ott szerintem is meg lehetett volna játszani.

Ennél most neccesnek érzem, hogy egy láthatóan működőképes, nem defektes kocsival leparkolok egy tetszőleges kátyú mellett, osztán hajrá. Részben nincs kedvem újabb frontot nyitni ügyvédekkel, hivatalokkal, a napi munkám így is rengeteg pörgéssel és stresszel jár. De másrészt többet vesztek már 1-2 nap erre való elfecsérlésével is, mint ez a kb 40e Ft, így számszerűen is jobban megéri bevállalnom ezt a veszteséget, mint belekezdenem egy hosszadalmasabb és kétes kimenetelű akcióba.
Kazes☻2011-12-06 13:52:29 // 4720
Persze, de a többire többnyire figyelek. Most konkrétan a gumi kérdésre gondoltam, mert azzal nemigen törődtem, úgy voltam vele, mint te is ahogy írtad. :)
Gerion2011-12-06 13:48:27 // 4719
Gondolj bele! Veszel valamit, és azt hiszed, hogy új, mert annak árulják. Bizonyos szempontból az is, mert nem használta senki, tehát új. De mióta áll a raktárban? És ez a kérdés feltehető minden termékkel kapcsolatban, ami nem mutatja messziről a kifejlesztés évét. Pl ruháknál, cipőknél is ugyanez a kérdés.
Őszintén szólva eddig erre a gyártási időpont dologra élelmiszereket leszámítva nem is gondoltam, de mostantól figyelni fogok rá.
Na, mindegy, hagyjuk...
BeeGee2011-12-06 12:06:21 // 4717
A 156ossal jártam úgy, hogy hatalmas kátyút fogtam, gumi szakadt, felni megúszta. Utána még vagy 8an mentek bele egy óra alatt és rendes sor állt mögöttem. Kőbányai út :) Rendőr jött, Jk, közterület pedig csengetett mint a kisanygal. Gumit, futóműállítást.

Másik esetem a GT-vel volt. Azzal egyszer jártam úgy, hogy egy kátyú után lengőkart kellett cserélni, mert elhajlott, de én csak a kormány ferdeségét vettem észre. Önköltségen megcsináltam. Aztán mikor megint elferdült a kormány egy kátyú miatt, nem ott, hanem egy nagyobb, szebb kátyú után álltam félre és hívtam a zsarukat. Jöttek, tették a dolgukat. A végén csak futóműállítás volt, ezért nem mentem utána.

Egyáltalán nem esélytelen kifizettetni az útkezelő biztosításával a károdat, még ha egy másik kátyú is okozta, mint amihez odaállsz.
Kazes☻2011-12-06 11:19:10 // 4716
Én is örülök neki és Blade ábrájának is, mert bár már hallottam róla, eddig mégsem olvastam utána. Így viszont hasznos infókat szereztem! :)
Blade2011-12-06 11:12:56 // 4715
Én sem vagyok gumis, ha erre célzol.
Blade2011-12-06 11:11:22 // 4714
De amúgy jelentkezzen valaki (őszintén!), beleértve Blade kollégát is, aki már szerzett vissza pénzt hatóságtól ilyen esetben ezzel a módszerrel....

Mit gondolsz, miért mertem javasolni?
De azért vicces, hogy előre megmagyarázod és megjósolod mi fog történni, úgy hogy részed nem volt még benne. A kutas eseted egy teljesen más dolog.
Gerion2011-12-06 11:09:17 // 4713
Namost én nem ismertem ezeket a kódokat, mert nem vagyok gumiszakértő.... Sőt őszintén bevallom, azt sem tudtam, hogy ilyen évkód van rajta. Néztem a méretet, láttam, hogy a gumi nem volt használva, fizettem, átvettem a futártól.
A saját szakterületén (és pár hobby-ján) kívül az kívül az ember valamennyire ki van szolgáltatva az azzal foglalkozóknak, gumisnak, orvosnak, ügyvédnek, könyvelőnek, stb, stb.
De nyilván igazad van, és köszönöm az infot a rajzzal, ezután erre jobban figyelek!

Ezt az egészet előbb azért írtam le, mert biztos, hogy más is van itt, aki nem az autógumik számozásán nőtt fel, és tanulság, tapasztalat.
Gerion2011-12-06 11:01:47 // 4712
A rendőrökben is sokféle van. De amikor két hete volt a szerencsétlen, de jól végződő mellétankolt a kutas esetünk, ott kijöttek a rendőrök is. Akár hiszed, akár nem, nehezen voltak rávehetők, hogy jegyzőkönyv legyen a dologból az ő aláírásukkal. Nekem úgy tűnik, a rendőröket is sokat szívatják, rengeteg lehet a papírmunkájuk, és amiből csak lehet, igyekeznek kimaradni.

Ővelük pl nulla közeli esély lett volna, hogy egy útszéli gumihibát lepapírozunk. Természetesen nem elküldtek volna a francba, elláttak volna egy halom jótanáccsal, hová forduljunk, mit kell csinálni, majd otthagynak, hogy sajnos éppen fontos hívásuk van bűnügyhöz.

De amúgy jelentkezzen valaki (őszintén!), beleértve Blade kollégát is, aki már szerzett vissza pénzt hatóságtól ilyen esetben ezzel a módszerrel....
Blade2011-12-06 11:00:08 // 4711
Ahhoz nem kell számítógépes adatbázis. Minden gumin jelölve van a gyártási idő, 2000-es év után négy számjegy, ahol az első két számjegy a gyártási hét, a második két számjegy pedig a gyártási év. 2000 előtti gumiknál ugyanez a formula, csak három számjegyből áll.
Mondjuk alap dolog, hogy ha neten rendelek gumit, akkor megnézem a gyártási időt, és ha túl régi akkor nem veszem át, főleg ha lassan kilenc éves gumit akarnak rámsózni.
Gerion2011-12-06 10:47:09 // 4710
Fejlemények gumi-ügyben... Egy megbízható szervizes ismerőshöz mentünk, aki számítógépes adatbázisból kiderítette, hogy a kocsin fent lévő, nincs egy éves téli gumik valójában 2003-as gyártásúak!! :( Ennyit az internetes boltokról... :( A gumik persze láthatóan újak voltak, de ezek szerint ennyit állhattak valami raktárban eladatlanul.
A dolog szomorú velejárója, hogy ilyen mintázatú gumi már nem rendelhető, mondjuk éreztem, hogy baj lesz, mert előtte a gumi pontos típusára rákeresve, a neten lényegében már nem jött találat.
Szervizben felvetették, hogy cseréljük ki csak az első kettőt újra, de végül azt mondtam, akkor legyen mind a négy cserés, és csakis kód szerint is 2011-es gyártású.
Blade2011-12-06 06:17:24 // 4709
Szerintem ha nem kéred el a blokkot a fagyi után, az neccesebb...
Kazes☻2011-12-05 21:57:08 // 4708
Ezen én i jót nevettem. :D
Kazes☻2011-12-05 21:56:13 // 4707
Jaj, neeem. Csak gondolok itt olyanra, aki momentán nem tud hazudni. Se spontán, se előre megfontolt szándékkal. :)))
Tibe2011-12-05 21:55:49 // 4706
LooL ezt olvassátok el, egyik kommentelő írta a facen a Giu-s cikkhez hozzászólva :

"Hogy jo e az alfa vagy sem azt nem tudom de amikor meglattam egy tuzes szinu Alfa Brera-t eletemben eloszor arra gondoltam hogy megdugnam azt a gyonyoruseget..aztan meg szethajtanam.. iparmuveszeti remekmu mar ami a format illeti..ha valaki nem ert egyet bekaphatja :)"

Hatalmas :DD
Halesz2011-12-05 21:51:11 // 4705
Gondolod, hogy minden rendőrben egy nyomozó veszett el, aki egyből észreveszi,hogy füllentesz? :) és mit csinál, ha nem hisz Neked? :)
Halesz2011-12-05 21:49:38 // 4704
Viszont kedves Giulietta tulajok, ezt az ajtócsukást próbáljátok már ki! :)
Kazes☻2011-12-05 21:49:23 // 4703
Na de ezt el kell tudni 'adni', tehát némi színész képességre, Uram bocsá' betyárságra is szükség van. Ennek esetleges hiányában már necces. :)))
Nael2011-12-05 21:44:51 // 4702
Hát jól felkavarta az állóvizet ez a Totalcar teszt! Persze, minden teszt szubjektív, de lehetett volna ezt elegánsabban is csinálni: egyetértve azzal a hozzászólással, hogy egy adott karakterű autót egy habitusban hozzáillő ember teszteljen, én azt az alapállást képviselem, hogy kiemelem az adott gép előnyeit. Elsősorban fókuszálnék a várható vásárlói körre, illetve azok elvárásaira. Ez nem családi kocsi, nem SW, nem egy Van, ez a szegények sportkocsija (hisz' azért mégsem egy Porsche...). Egyáltalán: azért van ennyiféle autó, mert sokféle vásárló van. Mindenki megtalálja a saját kedvencét. Ha egy teszt ezeket figyelembe véve íródna, egy kicsivel több irodalmi és nyelvi finomsággal, akkor sokkal élvezetesebb és objektívebb lehetne. Némelyik hozzászóló még az Alfa fan-okkal is ironizál. Na, és? Igen, azért vagyunk az Amorén, mert érzelmileg is kötődünk a márkához. De erről már írtam.
Halesz2011-12-05 21:44:01 // 4701
Folyatva Blade gondolatsorát:

...ráadásul valószínüleg pontosan egy hasonló eset okozhatta a dudort, tehát még csak nem is hazudsz, vagy téveszted meg a hatóságot. Csak épp nem ott és akkor történt... de Te egy kátyú után vetted észre....
Kazes☻2011-12-05 21:09:08 // 4700
Jókat lehet rajta mosolyogni, akár nevetni is... ! :)))
ystuc2011-12-05 20:59:12 // 4699
Köszi... És bocs. nézem.
Somez2011-12-05 20:57:37 // 4698
Katasztrófa és vérlázító a cikk, pedig nem vagyok egy olyan típus aki ilyeneken felháborodik.

Egyébként ha a Corvette tudna is olyan alacsony fogyit (amit én sem hiszek el, de ha jól emlékszem 4 hengerrel is tud üzemelni), akkor is kétszer annyiba kerül, mint a Giulietta QV. Van tehát pénz arra hogy megoldják.
Alexander2011-12-05 20:56:31 // 4697
Már volt :) Sőt azóta meglett a totalcar Nap olvasói levele is:)
ystuc2011-12-05 20:53:46 // 4696
Giu cikk a TC-n.
Ha még nem volt...
Klatty!
W.2011-12-05 16:35:06 // 4695
Kit érdekel egy Corvette fogyasztása? Szerintem csak azt, akinek nincs...:) egyszer elég egy ilyet vezetni ( volt szerencsém hozzá) és eszedbe nem jut a fogyi csak tankoláskor. A GTV pl. ugyanez. Akinek nincs, az mindjárt azzal jön, hogy " jajj de sokat eszik" , én meg vigyorgok vezetés közben és teszek a fogyasztásra! Mellesleg az oldalon a GTV- nél egybevágnak az adatok az enyémmel! :)
BeeGee2011-12-05 16:31:25 // 4694
(Amúgy érdekes oldal, leragadtam rajta)
Jimmi T.2011-12-05 16:31:06 // 4693
Szerintem ha venni akarsz egyet és komolyan,akkor ki tudod próbálni. Az viszont tuti , hogy arra nincs, hogy csak csapassunk egy jót ! Annyi Giut amit itt eladnak akkor is eltudnának adni ha az alfa illegalitásban lenne Mo-on. Az ilyen szar provokatív cikkek meg csak arra jók hogy a totálszar oldalára több klikk menjen. Ettől az alfa nem lesz beljebb Mo-on.
BeeGee2011-12-05 16:29:23 // 4692
Csak egy kiemelés:
A linkelt oldalról, egy Corvettes naplója
A városija igen csak 19-20 liter a gépnek.
Egy Giu QV-nak meg 11,8 liter.
BeeGee2011-12-05 16:22:05 // 4691
Nem abban kételkedem, hogy tud a Corvette 9,78 litert (haha, amúgy az ilyen minek vesz sportautót) is fogyasztani, hanem hogy városban rugdosva nem 14 liter lesz az átlag.
A gázos Corvette pedig, hát nem tudom egy sportkocsinál mennyire döntési alap, 15-20 milla magasságában.
.......................2011-12-05 16:16:07 // 4690
Szerintem örüljünk,hogy egyáltalán írnak cikket a Giuról.
A negatív reklám is reklám,
szerintem az a felháborító ,hogy Mo on egyáltalán nem tudod kipróbálni a QV "julit",hacsak nem vagy bennfentes,vagy nincs a haverodnak egy,
így nem is veszed meg
.......................2011-12-05 16:10:36 // 4689
Csak nem hazudnak ennyien:
Corvette fogyi
..úgy megjegyzem a Corvettet lehet gázzal is használni,
a TBi t pedig nem ..
.......................2011-12-05 16:07:53 // 4688
Kis Info:
egy fogyis oldalturbo
Kazes☻2011-12-05 15:35:49 // 4687
Hamar kiégett... :)
Gerion2011-12-05 14:33:36 // 4686
Talán a túl hangosan dübörgő Bartók rádió, és a letolt gatyája miatt egyensúlyvesztés akadályozta a tesztelőt az ajtó rendes bezárásában? :)
BeeGee2011-12-05 14:06:11 // 4685
Nyöszög, de azért ne hogy már ne tudd becsukni az ajtót ha padkán állsz.. :)
Gerion2011-12-05 13:58:24 // 4684
Szerintem a cikk agresszív címe és az elég lehúzó záró bekezdés a legfájóbb, a többi tényszerűen viszonylag korrekt (beleértve sajnos az időnként nyekergő-nyöszörgő utasteret is), de minden mondatból az jön át, hogy nem ennek a fejben kiöregedett alaknak kellett volna ezt a kocsit tesztelésre kiadni. Plusz a tényeket is rossz arányokkal tálalja, a Bartók rádió emlegetése a kocsi kapcsán pedig elég szánalmas.
(Mondom ezt annak ellenére, hogy az autónk éppen nem a szívem csücske most, de nem a kocsit magát tartom rossznak, csak egyfajta, pechsorozat, átok ül rajta...)

A kedvenc mondatom a cikkből, amin jót nevettem:

"Feltehetőleg húszéves koromban összespricceltem volna örömömben a kormány alját, de így, harminc után hamar elszállt a varázs"

Szegény cikkíró... Ez a "hamar elszáll a varázs" valami korai magömlésre utal? :) Vagy már valami Viagra is kellhet...? :))
Kazes☻2011-12-05 10:59:27 // 4683
Nálam is,de lehet nem kellett volna...
Alfista2011-12-05 10:58:24 // 4682
A Ti tesztetek sokkal-sokkal objektívebb és hitelesebb, mint ezé a balfék Zirigé.
Én nem értem őket? Ha gyenge a motor, az a baj, ha erős, akkor meg az. Nincs az Alfákon "füstszűrős sapka", talán ez a baj.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak