- főkép
>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2010-10-24

Első féktárcsák és betétek cseréje (Textar). Úszók újrazsírzása. 236600km

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2010-08-19

A májusi szervíz után csak nyaralás után néztem alá, és láttam, h jobb belül kicsapta a zsírt a féltg porvédőnél. Mint kiderült a gumiharang egy része kicsúszott a bilincs alól. Visszavittem, megcsinálták.

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2010-05-19

Mivel már hallatszottak kopogások, és a JH keréken is látszott nem igazán jó a dőlése, ezen kívül a féltg gumiharangok is repedezettek voltak, úgy gondoltam itt az ideje 1-2 műveletnek. Cartársak ajánlása alapján rábíztam Franke Róbert (Páty) kezeire. Jó munkát végeztek és főleg gyorsan. A változás érezhető :)) és persze volt egy futómű állítás is.
Csere:
- JE lengőkar
- JH lengőkar csapágy
- féltg gumiharangok
- stabrúd pálcák
- féltg szimeringek

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2010-04-11

Pár fékcső ki lett cserélve rézre + a két első gumifékcső + főfékhenger és természetesen új fékfolyadék (Ferrodo).

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2010-04-03

Selenia 10W40, 226e km

>> Tuning és extraAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-12-29

Ez olyan elem, amiről nem gondoltam, hogy létezik vagy hogy nekem valaha lesz :) Köszönhetően Marklar kollégának, lett.
Felkerült végre. Igaz 16Vről való, de tulajdonképpen egész könnyű volt felrakni.

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-10-08

Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-09-26

Selenia 20K, 215500km

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-09-20

Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...

>> SzervizAlfa 155 ASPIRATO 1.8 TS SUPER'93 8V // 2009-06-24

Csőstül jön a baj általában... a klíma minimum nyomáskapcsolóból kitört a kábel. A nyomáskapcsolót kivenno ugye nem akartuk, ahhoz leengedni a klímát elég macera. Így tapasztalt nőgyógyászokat meghazudtolva 1 óra alatt sikerült visszaforrasztani a kábelt...