Megtartottam a tízezres periódust, így a kötelező szerviz a Szamosiban letudva.
Egyúttal a lejárt zöldkártya is, meg lett hosszabbítva.
Extra javításként egy bal helyzetjelző izzó, a kézifék-bowden és a csomagtérháló pöcök lett javítva.
Már egy ideje zavart, hogy nagyon kemény a kuplungom. Ezt főleg más Alfákból visszaülve vettem észre, mert amúgy hozzá lehetett szokni, igazából dugókban volt kicsit fura, a sok kuplungozáskor. Mivel a kuplung keményedése sok jót nem jelent, ezért már egy ideje kérdezgettem az árakról a szakikat.
Végül megint Csörinél kötöttem ki, ahol egyben megejtettük az éppen aktuális olajcserét is. Volt váltóolaj csere is.
Csöriék garanciában cserélték az első lengőkarjaimat is, amik nem bírtak túl sokat (januárban utángyártottak kerültek bele, most viszont gyáriak). Meglátjuk, hogy ezek hogy bírják a 18-as felniket.
Igazából 31.500 km-nél.
60-ezres nagyszerviz (amely egyesek szerint elég 80-nál, de én szeretek biztosra menni :)
Olajcsere, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, levegőszűrő, vezérműszíj+feszítőgörgő cseréje.
Csörinél voltam ismét, éljen a szombati nyitvatartás! :)
Megvolt a biztonsági olajcsere.
Most volt időm az olajcserére. 30 ezernél akartam, de kicsit elhúzódott. Azért így is jó vagyok, nem 20, és nem is 15 ezrenként cserélem :) Az olajcserét Halásztelken, a Large Auto csinálta.
Vicces volt, mert épp olajat cseréltek egy Honda Civicben, ami Selenia olajat kapott! :):) Kár hogy nem fotóztam le!
20 ezres szerviz, olajcsere, stb. A Csiki-Bege szerint is tökéletes a kocsim.