Végre asszony meglepett egy régóta vágyott váltó és kézifék szoknya szettel, azért mi sem jobb elfoglaltság mint szépíteni a járgány apró részleteit. A kezifék szoknyától feltem a legjobban, mert sehol se talaltam infót a cseréjéről. Ennek ellenére mégis meglett 2 perc alatt csak felülről meg kell nyomni lefelé a felso végét higy ki tudd akasztani. Nagyobb szívás volt már maga váltó, mert ott is csak a panel kiszedesere talaltam instrukciót. A szoknya alulrol visszahajlik egy műanyag peremre, amiből kampós pöckök álnak ki. Ezekre csuszik rá az alsó műanyag szorító keret. Valamint felülről meg egy ezüst vékony diszkeret. Valószínű valaki cserélte már előtte mert az is már 3 darabra volt repedve. Ovatosan feszítve apránként a pöcköket apró mozdulatokkal is sikerült a 8-ból a felét letörni. Ezért volt szívás betenni az újat, mert ezek valamennyire pozícionálják is a szoknya szélét. Plusz ugye alulrol még közben a nem tartani a disz keret darabjait, mert az is plusz feszitest ad a keretnek. Kb 45 perc szenvedésembe és hajszál ám a került, de szerintem megérte.
Műszaki vizsgára felkészülvén, cserélve lett a két kézifékkötél, illetve az első fékbetétek.
Így már hozta az elvárt szintet.
Kézifékkötél csere nem egy leányálom, erről ennyit.....
A munkát ismét a Csöri csinálta, a megszokott színvonalon!
Majd ezután sikeres vizsgát tett az autó!