Blog >> pajzs
Mivel rég volt némi blog update,hát tevékenyek voltunk.
Helyére került a csomagtartóban az újrafényezett választófal (fekete gyémánteffekt szinben),valamint helyet kapott egy tűzoltókészülék is.
Jel nélküli full króm pajzs, fényezett légbeömlök (a bordák eltávolítása utan márcsak ez hiányzott),és ködlámpatakarók Vittorió cartárs kezemunkájából származó szemöldökök is felcsücsültek a lámpákra.
A ködlámpák helyét Angel eyes optikás darabok vették át.
Fóliacsík került a szélvédőre hogy a nap ne süssön a szemembe,meg így teljes a fóliázás (Szabofolia) .
A féknyergek is megkapták a nekik járó rosso festéket.
A kavicskoccintások helyeit a színkódra gyártott javítostift orvosolta.
A hátsó lámpák, prizmák ( a sérült ,némi pillanatragaccsal javítva),és 3. féklámpa is tovább feketedtek az idő múlásával. :)
Végül de nem utolsó sorban az aluantenna helyét átvette egy fényezett cápauszony.
Talán semmit nem felejtettem ki.Sztem nem lett rossz az összkép.
Megvolt az első olajcsere. Ezennel hivatalosan is lezártnak tekintem autóm bejáratási folyamatát! :)
Beállították a vezetőoldali ajtót is, amiről használat közben kiderült, hogy kicsit nehezen csukódik.
Megérkezett az első krómpajzs felső része is: ez már matt színű, amilyennek lennie kellett volna (lásd korábbi blogbejegyzésem).
És végre a helyére került a bal első sárvédőm is, ami kicsit elállt és átadás után szóvá is tettem. Ehhez leszedték az első lököst, kiszedték a lámpát is, úgyhogy komoly folyamat volt - amiből sajnos semmit nem láttam, pedig egy fotót megért volna :)
Kb 4-5 órát dolgoztak ezeken, úgyhogy minden elismerésem az Autóház Budaörsnek!
Nos, most már olyan az autóm, amilyennek lennie kell.
Épp egy előadáson ültem (0604), mikor megszólalt a telefonom. A szívbaj jött rám, mikor megláttam, hogy az autó hív "Alfa 156". A nem régen beszerelt Pajzs rendszernek köszönhetően kaptam a hívást az autóból, hogy éppen riaszt. Hirtelen azt sem tudtam mihez kezdjek, kit hívjak fel. Páromnak szóltam, hogy nézzen rá, mi van az autóval. Tartottam attól, hogy a múltkori szelepsapka tolvajok piszkálják megint, de szerencsére minden rendben volt.
Pajzs Technológia, bővebben itt.
2009.05.27-én (szerda) reggel 8:30-ra mentünk.. ..és du. fél 4-kor már készen is volt.
A pajzson lévő vízszintes "krómcsíkok" megkoptak, ezért kicseréltük, meg kicsit fel kellett újítani a QV-t is, ezenkívül egy lakkréteg került a jelre is, némi színezés után.
Engem is elkapott a karbon láz... Korábban megtetszett Ronnie és Betonl@b ötlete a pajzzsal kapcsolatban, úgyhogy hasonló dolgon törtem a fejem. Az terv megszületett, elvileg holnapra kész is lesz. Ideje, mert kb 3 hete csúnya lik éktelenkedik a pajzsom helyén.