Blog >> motorburkolat
El volt pár "fog" törve a gyári scudetton így inkább kicsit átmoddingoltam rácsos verzióra.
Scudetto:
Költség: 2500 Ft volt a rács
Ragasztó: volt itthon, így ennek az árát nem tudom
Ezüst festék: 1200 Ft ( Motip)
és az idő amit ráfordítottam, de az eredmény megfizethetetlen :)
Burkolat:
Fekete matt festék: 990 Ft ( Very well márka)
Lakk festék: 3-4 laza mozdulattal "megfröccsentve" - kicsit így selyemfényű lett
Piros festék: 1200 Ft (Very well) - a Maestro márkát nem ajánlom nagyon rossz-
Kipufogó:
LM-ben Szombathelyen vásároltam rá egy véget, 4500 Ft volt, jó minőségű, strapabíró nagyon.
A motorháznyitó kampót is átfújtam pirosra.
Megelégeltem ,hogy tiszta karc, olaj, zsír a motorburkolatom, így leszedtem, és lefényeztem nagy szemcsés merci ezüstre.
Sikertelen pirosra festés után kezdtem az egészet elölről, majd megkértem a barátnőm ,hogy ugyan fitogtassa már meg festegető tudását ,és fesse ki a betűket, számokat.
Nagyon szép lett ezután kapott 2réteg kék gyöngyház réteget, majd 2 réteg lakkot...
Nem szembetűnő a változás, de elégedett vagyok!
Service Reset, FES 3.3-al!
Brutál autó, motor + motortér mosás, magasnyomású mosóval! Kíváncsi leszek, hogy a Multipower C3 olajjal is olajnedves lesz-e a turbóra menő levegőcső...
A felső zárhídról még több helyen jött le festék (1. kép). Ez a bevonat szégyen és silány minőségű. Tavasszal kiszerelem, majd selyemfényű fekete festékkel lefújom.
Alsó motorvédő, jobb első doblemez, mosás után megy a műanyaghegesztőhöz, kissebb javításra!
Forced DPF Regen. Érdekes történet, mert 50%-ról, felmet 70 %-ra a dugulás mértéke! Majd kielemzem a log fájlokat!
A felső motorburkolat vörös műanyagelemének rezgésmentesítése, és tartó gumibakjainak ragasztása Loctite 595-tel. Valamint a gumik szilikonozása!