Blog >> féktárcsa >> brembo

>> Szervizflyerz // Alfa 147 1.6 T. Spark Distinctive // 2017-04-29

110km/h-nál erős fékezésre beremegett a kormány, és egyébként is elég nyúlósnak éreztem a féket. Szerintem amikor vettem, 50.000 km-rel ezelőtt jobban fogott.
30.000km-rel ezelőtt kerültek fel új tárcsák és betétek előre, alig kopott el a tárcsa/betét. Viszont foggalmam sincs, hogy milyen márjákú cucc volt. A hátsó tárcsa már igen kopott volt, a betéten is csak 2-3mm volt már csak.
Előre brembo max, hátra sima bremo tárcsa került fel, mindenhol brembo betétekkel.
Elöl kicseréltük a fékcsöveket is, hátul teljesen jó állapotban voltak.

km óra állás 102.000

>> Szervizmesa // Alfa GT 1.9 JTDm 16v // 2015-07-06

Kicseréltem az első Brembo féktárcsákat, mert válluk volt. FEBI Bilstein került a helyére az ATE betétekkel remélem jól kijönnek! Sajnos a fékfolyadék kupakot a biztosíték táblára tettem és mikor elmentem próba körre valószínű elhagytam. Csak egy óra múlva jöttem rá, de már nem találtam rá, csak egy másik sorstárs hűtővíz kupakjára. :D

>> SzervizDante // Alfa 156 2.0 JTS Sportwagon // 2015-03-10

Brembo Max féktárcsák és mellé Brembo betétekre cseréltettem az első fékeket. A régi fékbetétek már eléggé elkoptak és a tárcsákban is elég mély barázdák voltak láthatók, így ideje volt már a cserének.

A féktárcsák illetve fékbetétek csereérettek lettek, így a tegnapi napon Zé műhelyében felkerültek az új Brembo féktárcsák illetve betétek.
Előző alkalommal lekerült a bölcső az autó alól, helyére pedig felkerült egy Phon által biztosított csere-bölcső. Az enyémet elvittük szintereztetni, még a héten el is készült, így tegnap az is felkerült a helyére. Szép lett!
Köszi Zé a gyors, és profi munkát!

Az öröm azonban nem tartott sokáig, ma reggel bal hátsó defekttel ébredtünk, így a napot Csepelen a Vulkán Guminál kezdtük, ahol meg is lett a ludas: valahol sikerült összeszedni egy szöget. Nagyon rendesek voltak a srácok, gyorsan orvosolták a problémát.

A vas pedig még mindig atom! :))

>> SzervizÁdi_3900 // Alfa 156 SW 1.6 // 2013-10-03

Persze, elkopik, elkopik minden, előbb-utóbb, elkopik a féktárcsa is, még a hátsó is, de miért pont alattam, és miért alig 2,5 hónappal és 4 ezer km-rel a vétel után, azt nem tudom, de ha így folytatódnak ezek a kopások és egyebek az autón, akkor abba én is el fogok kopni, inkább gyorsan, mint szép lassan. Nézzük a jó oldalát: lett két vadi új brembo hátsó tárcsám, amikhez én már hozzányúlni ebben az életben nem fogok...

>> SzervizBFMSE // Alfa 166 V6 TB // 2009-11-07

Nagysebességről való fékezés esetén hallottam valami furcsa hangot a fékből. Tudtam, hogy már vékony a tárcsa és a teli gumi felszerelésekor a betéteken is látszott, hogy cserések. Beszereztem a szükséges alkatrészeket, és kicseréltettem a féket.

>> SzervizBeeGee // Alfa GT Q2 1.9 JTD // 2009-07-01

Hátul már erősen cserére érettek a fékek, elől pedig még bírták volna, de folyamatosan búgtak, vállasodtak, így inkább kikukáztam, és rendeltem szép finom új féktárcsákat előre, hátulra, betétekkel. Természetesen, ha már olasz, akkor Brembo Max Sport :) Csinos, lesz, holnap fel is kerülnek.
A legjobb, hogy ezzel a pakkal (Brembo Max Sport tárcsa előre-hátra + Textar betétek) anyagilag kb ott vagyok, mintha gyári szettet vettem volna csak előre.

>> SzervizBL // Alfa 155 Q4 // 2009-04-04

Egy ideje gyengébbnek éreztem a fékeket a kelleténél, ezért a nyári kerekek felrakása mellett egyúttal le lett ma cserélve mind a 4 féktárcsa, fékbetétek és a fékolaj is. A munka nagyrészét Sanyi155 kolléga végezte, innen is köszönöm mégegyszer ;)

Tárcsák : Brembo // Betétek : Pagid // Olaj : Valvoline