Betétet kellet cserélni megint, mert úgy visított a Brembo és a Textar is, hogy nem igaz..
Ezúttal a gyári betét került bele, a Csörgő autószervízben. Pontos, precíz, pedáns munka! Köszönet! :)
Már nagyon behallatszott a futóműből a kopogás, így átnézettem szervizben az autót. Mindkét oldalon az összes szilent cserélve lett (RUVILLE) az alsó lengőkarokban.. Plusz cserélve lett a vezetőoldalon a kormánymű gumiharang. Ideje volt már cserélni az első fékbetéteteket is, (FERODO)
A hátsó alfa jelről lepattogott a lakk és az embléma is kezdett eltűnni, ezért ki lett cserélve. A hátsó részénél, ahol egy rugó van beakasztva vizet kapott és attól ment szét. A rugó szerintem túl hosszú is lehet, mert már ki is lyukasztotta a jelet. Most nyomtam bele egy kis sziloplasztot, hogy a víz ne menjen bele.
Mivel többen írták a fórumon, hogy mennyire sokat jelent a +50-90%-os fényerejű izzó, ezért gondoltam kipróbálom. A GE +90%-os izzóját (H7) tettem bele, tapasztalatok később.
A fékem egy ideje annyira nyikorgott, hogy az őrületbe kergetett, ezért kapott új betéteket. AZ előző mintex volt, és a brembo tárcsával szerintem nem szerették egymást. Most ferodo ment bele, és végre csendesen tudok fékezni.
Tentacle kollegának megint 1000 hála és köszönet a FERODO Thermo Quiet fékbetétek intézéséért.
Most a DS helyett ezek kerülnek be, egyrészt mert DS jelenleg nincs, másrészt meg elég jókat írnak a TQ-ról:)
Tárcsa ATE, betét: Ferodo
És megszűnt a koppanás a fékezésnél.