Blog >> szigetelés
Történt, hogy a mélygarázsban lefelé leállt az autó. Amikor nagyot billent előre a kasztni. Indítás után kis idővel tiltott és leállt megint. Ekkor otthagytam és hívtam egy ilyen kiszállós szervizt, mert már olyan idegállapotban voltam, hogy nem tudtam gondolkodni. Nem volt nálam laptop, higy ki tudjam olvasni. Gyerek mondott is mindent is. Blablabla. De ő ilyet még nem látott. Mármint autót. Na de fasza akkor minek jön ki 30ért? Főleg, hogy tudják milyen a kocsi... Mindegy. Hibát törölte utána jó lett minden. Valószínű ez a két kábel hátul összezárt. Javítva. Termosztát melletti kábelek ezek. Letakarítva az olaj.
Raktam egy gumi vízelvezetőt a hátsó szélvédő alá.
A cél az, hogy a kosz ne rakodjon be oda a résbe, és ne follyon ki onnan a dzsuvás lé. Idővel majd elválik, hogy ez egy hasznos dolog, vagy éppen elzártam egy természetes vízelvezetést.
D profil szigetelést kapott a motortér szinte körbe. Így utólag ezeket egy kicsit másképp vágtam volna. Illetve Z profilt az első ajtók első élei. (A D és Z profilú szigeteléseket már két hónapja felragasztottam, nagyon jól bírják...)
Cseréltem a biztonsági öv csat lecsúszás gátlóját, mert el volt törve. Pont mint a gyári.
Trencsiknél vettem gyári új motorháztető szigetelést. A régi sem volt vészes, de az új az mégiscsak új. A patentokat Csöri szerezte be hozzá.