Blog >> boldizsár
Később derültek ki dolgok, amiknek nem örültem. Először is elvittem futóműbeállításra az autót, mert félrehúzott, meg néha kanyarban olyan érzésem volt, hogy a kocsi hátulja megakarja előzni az elejét. A Magyar Autóklubba vittem beállításra, ahol a szaki lehívott az aknába, mert ilyet még ő sem látott. Kiderült, hogy az autó bal eleje tényleg össze volt törve, de sokkal dúrvábban, mint amit közöltek velem. Lényegében a futóműhöz egy plusz alkatrész is be volt hegesztve merevítésnek, ennek ellenére beállítás után mindig elmászott minden. Valamennyire azért jobb lett, mint előtte volt. Visszamentem az Autóház Boldizsárba, és számon kértem rajtuk a történetet. Vonogatták a vállukat, nem nagyon akartak velem foglalkozni. Később megtudtam, hogy több embert (köztük a használtautó telephely vezetőjét, valamint az autóm előző tulajdonosának apját is) elbocsátották. Hogy ennek mennyire van köze az én 33-asomhoz, azt nem tudom, mindenesetre ez engem már nem vigasztalt. Valamennyire rendbe lett hozva a futómű, mást nem tehettem.
2001 tavaszán kezdtem el kifejezetten 33-ast keresgélni. Nem nagyon tudtam az Alfáról dolgokat, a terjengő rémhírek, miszerint megbízhatatlanok, engem hidegen hagytak. Lényeg, hogy több kereskedést felhívtam, 33-ast keresve. Végül az Autóház Boldizsárnál mondták, hogy van 1 db. Elmentem megnézni. Kívülről rendben volt, mint laikus semmi rosszat nem láttam rajta. A motor szépen járt, egyből beleszerettem. Kérdeztem, hogy volt-e törve, mondták, hogy a bal eleje igen, de rendbe lett hozva, nincs gond. A rózsaszín ködben azzal sem foglalkoztam, hogy mikor az állapotfelmérő lap a kezembe került, az egy fénymásolt, olvashatatlan valami volt. Ráadásul kiderült, hogy az egyik ott dolgozó fiáé az autó, valamint a használtautó-telep vezetőjét apám ismeri régóta, aki szintén rendben találta az autót. Úgy gondoltam, hogy jó vétel lesz, így lefoglalóztam, majd késöbb átvettem, és boldog voltam.
Fiat Boldizsár
Olaj, szürő, pollen, katalizátor átvizsgálás, levegő betétek cseréje.
A kipufogó tartó egyik gumibilincs elszakadt, így az zörgött. Garanciába kellett volna cserélniük, de kiszámlázták a kb. 2500 Ft-os munkát 12.000 Ft-ra.
Itt már kezdett elegem lenni a Boldizsárból..
És igen, itt az előző :)
Ez a szerviz nagyszerviznek minősül. Hamar be lett járatva July..
Fiat Boldizsár, sokmindent cseréltek, de semmi rendkívülit, így nem részletezem.
Mivel nem sorba megyek, ez a következő ami a kezembe akadt :)
Valohol lesz egy 10 és egy 20.000 olajcsere is.
Ezt is a Fiat Boldizsár csinálta.
- Agip olaj (?)
- Szürő
- Leeresztőcsavar
+ munkadíj
A számlák alapján megpróbálom felidézni, miken ment keresztük a kocsi..
Kezdődött egy tompítot izzócserével.
Magam sajnos nem tudom kicserélni, mert nincs nőgyógyász képzettségem.
Hosszú várakozás után, végre hazahozhattam az autót.
Az akkori Fiat Boldizsárban vettem, Olman Zsolttól, aki egy számomra kellemes félreértés miatt szép árengedményt tett. Cserébe az autó gyártása belecsúszott az augusztusi vakációba, majd elvittél lengyelországba is vonaton. Csekély 4 hónap várakozás után enyém lehetett. :)
Az autót 0 km-rel vásároltam 2001 januárjában, amikor a 147-es megjelenésekor kifutó modellként elkezdték kiszórni a raktáron maradt 145-ösöket. Kb. 800 ezer forinttal adták olcsóbban, mindenféle földi jóval felszerelve :) Csak a napfénytető hiányzik/hiányzott belőle, de az nagyon... :)
Az autót az Autóház Boldizsárnál vettem, 3.495.000 forintos áron.