Blog >> szárny
Ma volt egy kis ajtószerelés és felkerült a szárny... fényezés később. :)
Volt még féklámpa izzócsere és sajna eltört a csomagtér teló gömbje... cserélni kell. :(
Lassan egy éve, hogy nem volt fűtés az autóban. Még tavaly a legnagyobb havazásban vettem észre, hogy felém csak hideget képes fújni, míg az anyósülést fűtötte ezerrel. Sajnos se pénzem, se időm nem volt megcsináltatni, de most végre rászántam magam, igaz volt más fontos javítandó is. Nevezetesen a szélvédő környéke, ami eleinte azt hittem csak felül rozsdás (hólyagosodott a fényezés), de mikor Zé.-ék kivették a régi szélvédőt meglepődtek, hogy nem is volt nehéz, ugyanis szépen jóllakott addigra arrafelé a rozsda. Egy éve a motorra, most a szélvédőre írhatom, hogy épp időben... De most nem csak a szélvédő új, és karcmentes. :) Emellett egy klíma panel és olajcsere szinte semmi. :) Ha már ennyi minden történt gondoltam jöjjön egy kis tuning is, fekete tetővel és GTA szárnnyal. (Utóbbit még tavaly tavasszal rendeltem Knoxx segítségével Olaszországból, azóta pihent a szekrényben...)
Km óra állás: 189.550. (Ami azóta egy hazaút miatt már a 190.000-ediken is túl van, brutális leírni ekkora számokat, de az autón semmit nem érezni ebből, igaz ez a blog a tanúja miért...:)
Ma reggel végre felkerült a szárny Rómeóra, nem kis kálvária után (eltört fúró, rövid csavar...). Ahogy vártam, nagyon jól mutat, alakul a hátsó, egyre agresszívabb lesz... :)
Vásárlás után (innen megy a reklám Knoxx cartársnak!:) műanyagoshoz került a kicsike, a forma már stimmel. Képek lent (rajtuk félig-meddig Varga úr:), egy héten belül remélem kész lesz a fényezés is, és végre a régóta várt extrával lesz Rómeó kiegészítve. :)
...szóval szép a cucc, még a 17 éves szűz lányok is utánafordulnak, de ők sem tudják, hogy a plusz kilókat bizony nem bírják kiemelni a gyári teleszkópok.
Jó, egyébként is erőtlenek már kissé, télen birkózni kell a csomitér ajtóval, de hát 13 év, az 13 év.
Viszont keresgéltem, és kiderült, hogy az Audi A6 97-00 teleszkópja minden méretében, és a csatlakozófejekben is megegyezik az Alfáéval, viszont 200 N-al többet tol.
Egy próbát megér, gondoltam, és nekiálltam a cserének...ami nem egyszerű dolog, mert ha igazán hozzá akar férni az ember, a legjobb, ha befekszik a csomagtartóba. Érdemes egyedül végezni a dolgot, mert erősen tekintélyromboló látvány, ahogy az ember fetreng a hombárban, de egyúttal a veszélyt is az egyedüllét jelenti, mert ha nem támasztjuk ki alaposan a tetőt, az első nehezen kioperált teleszkóppal a kezünkben könnyen zárt osztályon találhatjuk magunkat. Aztán ha nincs senki sem hallótávolságban...
Mindenesetre a plusz 40 kg pont elegendőnek bizonyul a Lester esetében, Gombnyomásra pár centit elemelkedik a tető, de nem csapódik fel. 20-25 cm nyitás körül viszont felhúzza, és stabilan tart.
Hát ez nagyszerű :)
Az előző, fekete fenekére évekig keresgéltem EGY bizonyos szárnyat, amit annó egy fényképen láttam.
Persze nem találtam sehol.
Az Autoplasztika gyártott volna hasonlót, félbevágott, megtoldott M3-as kamei-ből, de sosem vágtam bele.
Most, hogy öreg és konzervatív lettem, nem hajtottam a dolgot, míg...
...míg meg nem láttam egy hirdetést, itt, az oldalon.
Nézegettem, rágódtam, aztán döntöttem.
Köszönöm Alfarin ;-)
Sikeresen beszereztem egy szárnyacskát az autómra. Szerintem pont a korrekt méretet találtam meg. Még a fényezés és a felszerelés várat magára, mivel úgy gondolom összeszedek még pár elemet, és együtt lesznek színrefújva, felszerelve. Azért óvatosan felpróbálgattam, hova is kerüljön majd. :)