Blog >> 147
Sajnos, mivel még nincs Alfám, tag nem lehetek, azaz a fórumba nem posztolhatok. Így elég nehéz lesz tanácsot kérni. Szerencsére ystuc segítségemre van, váltunk pár e-mailt és a kérdéseimet posztolja a 147-es topicba.
Naponta tizenegyszer kattintok, hátha ír valaki valami értékeset, számítok rátok!
Mindeközben elolvasom az utolsó 1000 hozzászólást a 147-es topicban.
Zene kell morgóba(ezt a nevet kapta erdetinek szánt szép dallamos olasz neve helyett. Rajtragadt...)
Csodálatosan borzasztó gyári fej nagyjából három és fél órás amutációja után hökkenten észleltem, bármit csinálok, pioneer fej nem fér be. Kivettem pohártartót, mindjárt lett hely lengő iso csatlakozónak. Meg egy csodálatos lyuk középen. Tartó kerete könnyedén lejött. Ha már ilyen lelkesen támogatja a folyamatos haladást, bedeszkáztam kedvenc dekor anyagommal...110 es szennyvízcső mindig van, meg sem kellett vágni egészet ezért a pöttöm darabért. Görböletét hőlégfúvós lágyítás után két bútrolap közti préseléssel(jó, ráálttam...) megszüntettem, fúrás faragás, citroenből maradt billenő+ két új, naná, hogy piros nyomógombos kapcsoló, illetve a basszus hangerő vezérlője került bele. Alig várom, hogy kész legyen, így nem festettem, lakkom sincs épp, maradt az elfekfő filcbevonat. Próba kedvéért van a kocsiban fotó kedvéért beraktam. Azóta vezetékeket beforrasztottam, holnap megy a helyére. Hogy hátul honnan viszek tápfeszt, még mindig nem tudom, de kell, szóvel lesz. Itt tart most a történet.
Jó így hifit szerelni, hogy megvan minden, egyet hibáztam, citroenből nem mentettem ki selyem csipogókat...ami gyári az ajtóban van, az magasan túlértékelve is gyenge.
Most tegyem be gyengécske finom, csodaszép hangú bose t, vagy, ez szinte kizárt, a jbl magasakat? Nem hiányzik az a visítás amit azok produkálnak. Kiveszem konzolt, megnézem mi fér be. Remélem van hely selyemmagasnak...
Ajtóba mélyközépnek megy be jbl maradéka, az már bizonyított, kellemesen kacat hanjgja van, pont nem bántja a fülemet.
Olajcsere alkalmával észrevettek pár hibát.
Mai nap cserélve lettek:
- hátsó stabilizátor pálca;
- első axiál csukló;
- kipufogó felfüggesztő 3 db ;
- futómű állítás;
- hátsó lengőkar 2 db;
- csavar.
Km. : 120 600
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia 20K for Alfa Romeo olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
Km. : 120 178
Cseréltünk egy stabilizátor pálcát a jobb első keréknél. Halkabb lett a kopogás, de sajnos nem szűnt meg :-(
Keressük tovább a hibát. Én a stabilizátor rúd szilentjeire tippelek, de azt a két kis gumidarabot nem egyszerű kicserélni.
Km állás: 182.752km
Vezérlésmódosító nyilván vezérlés csere után 2000 km-rel kezd el zajongani, így az csere, valamint a hátsó felfüggesztés is szervizelve lett.
Vásárlás utáni átnézés,
Vezérlés csere
Szelepfedél-tömítés csere
Váltó tisztítás
Hűtővíz csere
Hol: D.Z-ék
Nem kis kuzdelmek aran kicsereltem a helyzetjelzot. Masodik nekifutas volt egyszer mar feladtam. Valszeg legkozelebb 5 perc lesz mert mar tudom es foleg erzem mit kell csinalni ugyanis teljesen hozzaferhetetlen a hely. Kis segitseg masoknak, a kepen van az a kis fekete pocok-kar. Na azt nem kell se csurni, se csavarni, se osszenyomni, siman ki kell huzni.
A telefonrol feltoltott kep sajnos el van forgatva, egyet kell rajta balra forditani es akkor olyan lesz mintha a motorterbol nezned. Ha lesz idom es eszembejut, kavitom majd geprol. Csak a thnail van elforgatva, ha megnyitod akkor jo a kep.
Az új Fl ajtókárpiotok, ès a bőrözött kormány után ideje volt feldobni az ülèseket. Mivel bőrt nem szerettem volna, szövetben meg nem valami sok a lehetősèg, így az ülèshuzatnál döntöttem. Ès nem bántam meg. A MAD huzatára esett a választásom, mert rengeteg variáció közül lehet választani, ès egy konfigurátor segítsègèvel olyat tervez az emner amilyet szeretne. Nekem szürke-fekete lett piros varrásokkal. A huzat kb 4 hèt alatt kèszül el, teljesen mèretpontos, garanciával ellátott. A felrakása nem gyenge idegzetűeknek való, mi 3an raktuk fel, de felrakják az egyik központjukba is ha valaki nem bevállalós. Így utólag már Èn is azt választanám.
Cserélve lett a hátsó fékbetét (Delphi) és tárcsa (Ferodo) mivel a kézifék beragadt --> megégette a betétet. Hangos sivítással jelezte a problémát. A kézifék bowden elrohadt --> új került bele.