Fórum >> Típusok >> 159

David | Centocinquantanove2015-09-03 17:28:05 // 70755
3-ból 2 kormány küllő kész, eddig biztatóak az eredmények... Szerintem holnap befejezem, majd töltök fel képeket.
Haddel2015-09-03 17:27:01 // 70754
Pár hónapja írtam ,hogy vételi problémáim vannak a rádióval,ma álló motor mellett hallgattam kicsit rádiót müködött tökéletesen ,aztán beinditottam a motort,és egyből elment a vétel.Olyan ,mintha zavarszűrési probléma lenne. Van ötletetek ,hogy álljak neki a hibafeltárásnak?
Liquid2015-09-03 14:15:35 // 70753
jól mondod, fényező megoldja.
.......................2015-09-03 14:09:00 // 70752
lesz majd a felületen valahol sorja vagy beszívódás helye is ,
az meg nem szép

a helyedben simán elvinnám egy fényezöhöz ,aztán letüszenti ezüstre + les is lakkozza
és megint jó lesz 10 évig

kb. 5 ezer Ft ból
David | Centocinquantanove2015-09-03 13:52:54 // 70751
Hát most már ha elkezdtem, akkor levakarom végig, szerintem a fólia alá mostmár úgyis le kéne, aztán ha nem leszek vele kibékülve akkor vagy veszek egy bontottat ha találok, vagy tényleg fújás/fóliázás lesz a vége...

De egyébként tényleg szép csillogós fekete a szürke alatt, ha olyan marad mindenhol szerintem az sem lesz csúnya egyáltalán. Majd teszek fel róla képet!

Csak elég lassan haladok vele, kíméletesen csinálom...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-03 13:14:23 // 70750
egy karbon fóliázás nem fog lejönni meg szép is...
David | Centocinquantanove2015-09-03 13:08:11 // 70749
A fóliázással az a baj, hogy korántsem időtálló.
1-2 éven belül csináltathatnám újra, egyszerűen a bonyolult forma és a hődilatáció miatt.
A fólia másképp dilatál mint az a felület, amire felvinném, ezért egyszerűen leválik.

A fényezést meg nem tudom érdemes e...
.......................2015-09-03 12:09:58 // 70748
a 2,0 motorokon is gond a fránya swirl flap
Nivan842015-09-03 12:01:17 // 70746
Nincs aki lefényezze, vagy fólia esetleg?
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:42:50 // 70745
Egyelőre nem adtam fel teljesen a harcot, most ez egy megoldás, szerintem a lehetőségekhez képest a legegyszerűbb, de ha véletlenül találok másik betétet ami jó állapotú arra le fogok csapni....
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:41:15 // 70744
Sasoltam bontókat, pont ilyen ami nekem kell jóállapotú nincs, és nem multis szinte alig van.
Multisat meg nem tudom akarjak e, mert akkor már gombokat is kéne venni, ami nekem nem hiányzik...
David | Centocinquantanove2015-09-03 08:39:41 // 70743
Hát ezaz!
40+ k összeget nem ér meg számomra egy új betét... figyelembe véve, hogy ha levakarom végig az ezüstszürke részt, alatta tényleg szép fényesen fekete a műanyag, tehát esztétikailag nem lesz csúnya, csak annyi, hogy nem fut a középkonzollal a szín...
Liquid2015-09-03 08:38:44 // 70742
Ezeket a tartalékokat évente cserélni kell mert megromlanak, és a Nemzeti Alba Alkatrésznél lehet megvásárolni :D :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-03 08:32:53 // 70741
nem hát, járjon minden dejzeles a csomagtartójában egy plusz EGR, Szívósor, DPF, holtponti jeladóval, mert tönkre fog menni...a 2,4-ek meg 200e felett plusz HF-jel és minden más egyéb kiegészítőkkel...én erre szavazok :)
Piritu - 1.000.0002015-09-03 06:47:57 // 70740
Mindegyikben, meg az összes 159-ben,meg az összes többiben...
pl a 159 2,0 mjetben: part1 - part2
Dömpi (il dottore)2015-09-02 22:23:36 // 70738
bontóban nem nézel előbb? ott lehet lenne jó áron fém!
Vagy tegyél fel hirdetést, hátha valaki az ép műa. betéteit fémre akarja cserélni és feleslegessé válik neki a műanyag.
Én nem adnám fel ilyen könnyen.
Zolibácsi2015-09-02 22:09:19 // 70737
melyik 156-s típusban van ilyen jó jeladó?
Liquid2015-09-02 21:47:06 // 70736
Peti, iszol te rendesen? :)
GTPeti2015-09-02 21:11:17 // 70735
Vagy, mint a balta a fában. :D Ma valahogy nem vagyok hasonlatgyártó kedvemben. :D
GTPeti2015-09-02 21:10:25 // 70734
Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".

Végülis teljesen jó ez a hozzáállás. Megéri pl. a 156-nál nem lecserélni az 5eFt-os jeladót, ami menetrendszerűen elromlik és megáll tőle az autó, mint a faék. A prevenció hülyeség lenne? Nem hinném.
Piritu - 1.000.0002015-09-02 20:51:28 // 70733
Szerintem nem olasz volt az árképző a Ft-os árnál, ennyi a haszonkulcs :-P
Shadin2015-09-02 20:36:39 // 70732
Majdnem mondtam, h vegyél egy újat, de valami istenverte olasz barom szerint ~42k HUF az ára a sima műanyagnak :-(
Liquid2015-09-02 20:13:43 // 70731
jó neked hogy ilyen közel van :)
NGéza2015-09-02 19:47:36 // 70730
Köszönöm a sok infót!
Már egy ideje olvasgatom a fórumot, talán már tisztában vagyok mik azok a hibalehetőségek amiket meg kell nézni. Persze a helyszínen azért biztos nem lesz olyan egyszerű a helyzet. Én jellemzően nem városban használom az autót. És itt van a városban Csöri, ha valami gond lenne :)
Persze attól még lehet rá költeni rendesen ha valami baja van, de optimista vagyok :D
Ricsi 1472015-09-02 18:06:45 // 70729
Szerelo resz az oke, szoftver reszben kellene valaki megbizhato. Koszi a tippet ;).

Kicsit mas: 2 szett komplett hatso ules garnituramat eladnam, nem boros, egyik dontheto masik fix. Nem kerek erte sokat csak valaki vigye el mert foglalja a helyet a garazsban :)
Piritu - 1.000.0002015-09-02 17:16:39 // 70728
Ezért is van ez a topik. Mások tapasztalatai alapján lehet számítani a dolgok "elkopására" és még azelőtt lehet orvosolni, mielőtt ottmaradnál valahol miatta. Meg nagyságrendileg a kiadásokat is lehet tervezni.
Ha belenézel a Spider blogomba, gyakorlatilag 4 évembe tellett, mire a kívánt állapotra hoztam. Most bármikor, bárhová el mernék indulni vele.
David | Centocinquantanove2015-09-02 17:15:37 // 70727
Nehéz szívvel de végül nekiestem egy kényszer megoldással helyrehozni a hülyeségem...

A 2-3 réteg ezüst alatt nagyon jó minőségű fényes fekete a műanyag, olyan mint a zongora. A terv az, hogy végig levakarom az ezüstöt, igy fényes fekete lesz a kormánybetét.
A dolog hátránya hogy színben már nem fog harmonizálni a beltér, de szerintem még így is esztétikusabb és szebb lesz.
Zolibácsi2015-09-02 16:27:54 // 70726
ez a cél :-) hogy jó pár évet biztonságosan elfusson a verda :-)
.......................2015-09-02 16:05:00 // 70725
az automatában a citrom ,és a kapcsolóblokk romlik el
mindkettö mozgó ,surlódó alkatrész tehát kopóalkatrész ergo az nem hiba ha bizonyos üzemóra után elkopnak

az injektorok is ide sorolhatók

a kormánymü esetleges beázása már nem az HIBA ,mert nem oda megy víz ahova nem kellene

az egr és a szívósor is kikopik ,ezért romlik el ,az is kopoalkatrész

ha ezekat a dolgokat kicsieréled ,felújíttatod akkor megint elfut az autó 150...200e km ert garantáltan!!!
Zolibácsi2015-09-02 15:50:45 // 70724
Elképzelhető hogy félre értettem. Mert kicsit informatikus a hozzá állásom " ami működik, ahhoz nem nyúlunk".
Karbantartásokat természetesen megcsinálja az ember, de az ha "megkotlik" valami azt már nem sorolnám ide :-) mert azt már javítjuk/cseréljük, az én szemléletemben. :-)
David | Centocinquantanove2015-09-02 13:33:00 // 70723
Jaj már látom, hogy az a rész egyben van a légzsákkal....
David | Centocinquantanove2015-09-02 13:22:38 // 70722
Nem tudjátok véletlenül, hogy a kormányon a középső részt (amit meg kell nyomni ha dudálsz) azt le lehet venni a kormány leszerelése nélkül?
emGéza2015-09-02 12:23:55 // 70721
Nekem nem volt benne pótkerék :(
Vettem 4db 16" lemezfelnit , abból egy a pót .
A maradék 3 eladó ! Érdeklődni lehet "a 3 kerekű Alfa" jeligére :D
Liquid2015-09-02 12:19:04 // 70720
helyes :)
amúgy ez a mankókerék: 4,00B x17" T125/80 R17
.......................2015-09-02 12:12:18 // 70719
így a képekböl teljesen rendeben van
emGéza2015-09-02 12:01:16 // 70718
... hát nem mankókerék (205/60R16) lesz a téli viselet a gépen ! ;)
225/50 17" áláminium kerekekkel ... ez mán fix , most pakoltam le a szerelőaknába :D
Martin Kovacs2015-09-02 11:26:30 // 70717
Cartarsak !! Mi lehet a gaz ? Egyenletes gaznal az auto neha rangat (nem valto)!!! Egr-re gyanakodom. Le lehet vakolni ?
Koszi
.......................2015-09-02 09:54:38 // 70716
Te félreérted ,amit felsoroltam az a rendes karbantartás ,
Nem az autó sz@r hogy az Aisin japán váltóba a kopóalkatrészek kurva drágák
Meg hogy a diesel karbantartás igényel,és az pénzbe kerül

Az alkatrészek drágák manapság minden ilyen kategóriájú autóban
.......................2015-09-02 09:50:01 // 70715
Használatfüggö minden ,városi kínozással akár 125ezernél injektor tisztítás kell,
Autópályásnál 250..300e km körül jön el az idő,
De eljön így is úgy is
Giuntini2015-09-02 09:43:28 // 70714
A képekről ítélve nem néz ki rosszul, kérdés a valós km. A vajszínű bőr, nagyon hálás a fotózásnál, de nem látszódik rajta a kopás, vagy a használat. Árulkodóak az üléstámla pereménél a szakadások, és az általában jóval 200ezer fölött jelentkezik, de ez is használatfüggő. Azért 200ezer fölött, mert ebben biztos jóval 200 ezer fölött van, nagyon bele lehet nyúlni a pénztárcába.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-02 08:35:35 // 70713
egy 2006-os 325d 2,3 mill
Liquid2015-09-01 23:44:12 // 70712
Egy 2.4 dízel 159-nél (de lehetne nagyobb bimmer vagy bármi más is) azért érdekes ez, mert egy 156 TS-ből átülve nagyságrendekkel többe kerül a fenntartása, még akkor is semmi nagyon komoly nem történik, ez nem baj, mert nagyobb, masszívabb satöbbi, csak számolni kell vele.
Zolibácsi2015-09-01 23:39:52 // 70711
ez rendben is van, de ez elmondható bármi másról is.... ha azt akarjuk, hogy ne hulljon ki alólunk az autó akkor költeni kell rá, ami sosem térül meg, ha el akarjuk adni.
Az hogy az alfa nem tartja az árát, az már más tészta.... de egy ugyan ilyen korú/kategoriájú bmw erős 1 millióval drágább és ott is félre teszel fél millát, nehogy baja legyen....
Zolibácsi2015-09-01 23:33:45 // 70710
bal első sárvédő vagy a motorháztető nincs a helyén, így ránézésre
Liquid2015-09-01 23:32:32 // 70709
én inkább úgy fogalmaznék, hogy nézd meg és ha alapvetően rendben van akkor tartalékolj be egy bő fél misit arra az esetre ha valami nagyobb behasal és akkor nem érhet meglepetés, és lesz egy jó géped. Véleményem szerint mindegyik modern nagy dízel prémium magában hordozza a nagy kiadás lehetőségét, a kor előrehaladtával egyre nagyobb eséllyel. Ezzel nincs mit tenni épp ezért kerül 2 misibe a 12 helyett.
Ha ezt figyelembe veszed, akkor nincs gond.
Zolibácsi2015-09-01 23:27:04 // 70708
szóval akkor úgy kell érteni, hogy ennyi pénzért csak egy rakás sz@r lehet az autó?
Természetesen én sem ringatom deliriumba magam és tisztában vagyok azzal is hogy használt autó, de ha igaz a km futás és esetlegesen betartották vagy még talán sűrítették a szervíz intervallumokat, akkor elvileg nem kéne hogy nagy baja legyen.
Persze én egy megvezethető laikus vagyok épp ezért vagyok kíváncsi miért vagy ilyen rossz előítélettel.
.......................2015-09-01 23:05:13 // 70707
1,8 milláért ?
Az új ára 13..14 milla volt ennek az autónak
Zolibácsi2015-09-01 22:50:33 // 70706
Dizájnra nem....bár a hiba listát amit mellékeltél azért szívesen mellőzné az ember.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak