ribipeti2015-09-01 13:29:19 // 70690
Akkor örülünk Vincent. :)
Roland1592015-09-01 12:44:12 // 70689
Köszönöm az infót!
David | Centocinquantanove2015-09-01 12:33:51 // 70688
Pár hete pont erről volt szó, keress vissza pár oldalt.
Annyit segítek, hogy ha az akksi hiba kizárható akkor kuplung és/vagy fékpedál kapcsoló lehet a gond.
Annyit segítek, hogy ha az akksi hiba kizárható akkor kuplung és/vagy fékpedál kapcsoló lehet a gond.
Roland1592015-09-01 12:31:54 // 70687
Sziasztok!Lenne egy kérdésem!:) 159 1.9 16v disel!az autó egyre töbször kírja a hill holder és a VDC hibát!Eleinte kb havonta egyszer csinálta,szombat óta viszont minden nap akár többször is!az akku feszültségem 12.5v,alapjáraton 13.9v,emelt fordulaton pedig 14v.Van esetleg valaki akinek ilyen gondja van vele?A két hibát mindíg egyszerre dobja be.Az autó könnyen indúl mindig,1et teker és már megy is! Köszönöm
Liquid2015-09-01 12:12:02 // 70686
pont így gondoltam én is
ribipeti2015-09-01 11:54:16 // 70685
A valódi Saab blokkok 2.0 és 2.3 négyhengeresek voltak. Minden V6 abban is csak GM termék. Volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 11:44:44 // 70684
az is opel :) kössz nem...várok a Giu-ra
Liquid2015-09-01 10:36:28 // 70683
Saab? tehát valamilyen GM? :)
.......................2015-09-01 10:18:36 // 70682
Az egy Saab blokk ami az OPC ben van
330Ló 440Nm er
330Ló 440Nm er
David | Centocinquantanove2015-09-01 10:09:12 // 70681
Műszaki vizsga csont nélkül pipa.
Rendeleti "K" határérték: 1,5
Mért "K" érték: 0,16
:)
Viszont ami nekem furcsa, hogy "Leszabályozási fordulatszám: 3463 [1/perc]".
Nem kevés ez picit? Vagy ez a normál? Sosem tekertem még eddig a jószágot...
Rendeleti "K" határérték: 1,5
Mért "K" érték: 0,16
:)
Viszont ami nekem furcsa, hogy "Leszabályozási fordulatszám: 3463 [1/perc]".
Nem kevés ez picit? Vagy ez a normál? Sosem tekertem még eddig a jószágot...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 08:52:03 // 70680
opel motor amúgy is kehe sosem kéne, egyik sem...
.......................2015-09-01 07:51:35 // 70678
Engem pedig hogy veszek egy motorhibás Brerát,és belerakok egy OPC V6 turbót 333 lóval
Liquid2015-09-01 07:19:42 // 70677
Csináld meg, tapossad ki az utat, aztán követlek :)
.......................2015-09-01 01:10:40 // 70676
Van olyan ,bakker az én blogomban van ,elfelejtetem=-O
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
.......................2015-09-01 01:07:12 // 70675
Elvileg ok
Gyakorlatilag nem fér el a turbo majd ,szóval nem megy
Gyakorlatilag nem fér el a turbo majd ,szóval nem megy
Dömpi (il dottore)2015-08-31 23:29:30 // 70674
De a tiéd fém, az övé pedig műanyag.
Dömpi (il dottore)2015-08-31 23:26:47 // 70673
Egyre jobban foglalkoztat, hogy belefaragjak az Arkangyalba egy busso v6-ot, vagy vegyek bele egy Hold én 3.2-t.
Kozi2015-08-31 21:25:52 // 70672
Ha jól tudom a 156 2.4 mjet-nél nem voltak ilyen gondok hogy elgörbül a leömlö. Mi van akkor ha az ember pl. annak a leömlőjét akasztja a 159-re? De ha jól sejtem ez másnak is megfordult már a fejébe és gondolom nem lehet mert más....vagy tévedek?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-31 21:09:30 // 70671
popsitörlőkendő mindenre jó :P
David | Centocinquantanove2015-08-31 20:25:53 // 70670
Volt egy pár mélyebb karc az előző tulaj gyűrűje miatt amiben meg tudott ülni a kosz, onnan kezdte ki. Fényes fekete műanyagon ez az ezüst csak valami bevonat amit most jól elbaxtam
Liquid2015-08-31 20:17:31 // 70669
durva :(
én mindig mülleres vagy dm-es autóbelső-tisztító kendővel puceválom, elvben az is alkoholos...
én mindig mülleres vagy dm-es autóbelső-tisztító kendővel puceválom, elvben az is alkoholos...
David | Centocinquantanove2015-08-31 20:14:09 // 70668
Holnap műszaki vizsgázik a vas. Szépen kitakaritottam kívül belül... Utolsó lépésként a kormányt gondoltam áttörlöm alkoholos kendővel hogy szép tiszta legyen.
SOHA NE TEGYÉTEK!
Mert ti is zokogni fogtok mint én most. Nem kapok szikrát a sokktól. Az alkohol kikezdte az ezüst színt a betéten, es most egy 10 forintos méretű FEKETE folt lett a kormanyomon.
Sírok!
Tud valaki segíteni akár tippel, hogy hol tudnék akár használt de szép ilyen nem multis betétet beszerezni?
SOHA NE TEGYÉTEK!
Mert ti is zokogni fogtok mint én most. Nem kapok szikrát a sokktól. Az alkohol kikezdte az ezüst színt a betéten, es most egy 10 forintos méretű FEKETE folt lett a kormanyomon.
Sírok!
Tud valaki segíteni akár tippel, hogy hol tudnék akár használt de szép ilyen nem multis betétet beszerezni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-31 19:37:23 // 70667
jaja ez sajnos így van :( de ez is inkább az 5 hengeresnél előforduló hiba...
'''''2015-08-31 19:27:28 // 70666
Szosza,nem írta valaki,hogy van olyan tőcsavar ami jobban bírja a hőtágulást és nem törik bele?Talán még gyáriban is?Mintha ez rémlene.
Sanyika1592015-08-31 18:37:34 // 70665
Üdv Cartársak! Ma elkezdett rakoncálkodni a gépem (1.9jtdm 16v). Először csak rángatott néha kigyorsításkor, aztán meg egyre sűrűbben. Utána besípolt a ,, sárga lámpa" , s olyanokat írt ki, hogy a VDC nem elérhető, ASR nem elérhető. Hogy kerek legyen a rörténet, az üzemanyag szint mutató hol üres tankot mutat, hol pedig a tényleges szintet. Vajon mi lesz a probléma? Valakinek volt már hasonló gondja? Előre is köszi!
.......................2015-08-31 16:49:24 // 70664
Nem tépi ki a HF ből a menetet,
A tőcsavar szakad el a hf síkjában
5 Perc alatt kifúrom még én is,simán kihajtható ha egy anyát hegesztesz rá
Az ok amiért eltörik a csavar,az hogy a leölmő elgörbül,és túl nagy feszültség ébred
Ha ilyen van síkolni kell a leömlőt ,és új tőcsavarokkal tömítéssel lehet összerakni
Ügyelni kell a leömlő+turbo feszültségmentes összeszerelésére a blokkon levő kipufogó fix pontig
A tőcsavar szakad el a hf síkjában
5 Perc alatt kifúrom még én is,simán kihajtható ha egy anyát hegesztesz rá
Az ok amiért eltörik a csavar,az hogy a leölmő elgörbül,és túl nagy feszültség ébred
Ha ilyen van síkolni kell a leömlőt ,és új tőcsavarokkal tömítéssel lehet összerakni
Ügyelni kell a leömlő+turbo feszültségmentes összeszerelésére a blokkon levő kipufogó fix pontig
Piritu - 1.000.0002015-08-31 16:23:17 // 70663
A francnak húzogatjátok a hátsó ablakokat? :-DD
ValeRossi462015-08-31 16:09:39 // 70662
Az volt a gond,h kettőben is annyival mentem :D Annyit mondott,h ha láthatóan lassítok nem állít meg,de miután stabil 160 volt ,nem volt más választása :D de korrekt volt.
tdemeter2015-08-31 15:54:38 // 70661
Na igen, nalam is ez a helyzet.
De szerintem mire eljutok oda, hogy ujabb alfam lesz, addigra mar jopar uj modell jon es lehet majd valogatni:)
De szerintem mire eljutok oda, hogy ujabb alfam lesz, addigra mar jopar uj modell jon es lehet majd valogatni:)
denil12015-08-31 15:54:06 // 70660
Szeva!
Ez igy ebben a formaban nem igaz de azert tartalmaz reszigazsagokat.
A 159-es kipufogosor tocsavarjai hajlamosak elegni es ezaltal beletorni a blokkba.
Ez altalaban akkor derul ki ha:
- valami miatt le kell venni a kipuff sort es beletorik a csavar
- kifujast latsz / hallasz vmelyik sornal. Ezt szabad szemmel is lehet ellenorizni.
Az elso esetben ha szerencses vagy akkor ki tudjak neked furni a beszakadt csavart de esszel kell mert konnyen a vizteret furhatjak meg. Ha semmi nem segit akkor le kell venni a blokkot es elvinni gepmuhelybe. Ez eddig a papir valtozat.
Nekem a turbofelujitas miatt elojott ez a problema es az egyik csavar bele is torott ahogy kell. Kiszedni nem lehet, a fel autot ezert nem bontjuk meg szoval maradt a kipuff paszta. Tokeletesen tart es nem fuj ki. Persze illik ranezni felev mulva.
Megelozo jelleggel en azt mondanam,h erdemes 100k km felett kicserelni. Egyaltalan nem nagy osszeg.
Ez igy ebben a formaban nem igaz de azert tartalmaz reszigazsagokat.
A 159-es kipufogosor tocsavarjai hajlamosak elegni es ezaltal beletorni a blokkba.
Ez altalaban akkor derul ki ha:
- valami miatt le kell venni a kipuff sort es beletorik a csavar
- kifujast latsz / hallasz vmelyik sornal. Ezt szabad szemmel is lehet ellenorizni.
Az elso esetben ha szerencses vagy akkor ki tudjak neked furni a beszakadt csavart de esszel kell mert konnyen a vizteret furhatjak meg. Ha semmi nem segit akkor le kell venni a blokkot es elvinni gepmuhelybe. Ez eddig a papir valtozat.
Nekem a turbofelujitas miatt elojott ez a problema es az egyik csavar bele is torott ahogy kell. Kiszedni nem lehet, a fel autot ezert nem bontjuk meg szoval maradt a kipuff paszta. Tokeletesen tart es nem fuj ki. Persze illik ranezni felev mulva.
Megelozo jelleggel en azt mondanam,h erdemes 100k km felett kicserelni. Egyaltalan nem nagy osszeg.
Liquid2015-08-31 15:45:59 // 70659
engem nem zavar :) Úgyis 4 ajtós lesz ha lesz... :)
yani🍀2015-08-31 15:29:13 // 70658
Hát, ez nem jó hír.
Giulia sportwagon
Giulia sportwagon
tdemeter2015-08-31 15:06:48 // 70657
tyuuu:) Na en azt nem mertem volna. Legalabb a nagyon hosszu alagutban volt?:)
David | Centocinquantanove2015-08-31 13:58:37 // 70656
Részleteket még, légyszi!
ValeRossi462015-08-31 13:40:03 // 70655
üdv!! Ha már kilométerek...Makarska riviéra 1800 km,4 személy,full megpakolva 140-160es tempó,végig pálya 7,5 l. De mint lejjebb írva vagyon,mit számít a fogyasztás :D
Ja és jobb hátsó ablakemelő elhagyta magát nálam is :D
Haza fele Horvát Cobra 11 lekapcsolt,miután 160as tempónál letoltam,és az alagútban elfelejtettem lassítani 100-ra :D Civil Audi,villogva és kis úttörő táblájával levezetett a pályáról :D csomagtartóba mozi,aztán bünti. 160km/h - 10% az 144 km/h 1000 kuna,tolerancia 50% így 500 lett a vége. Sajnos nem érdekelte,hogy előttem is ennyivel mentek,Én voltam hátul :(
Ja és jobb hátsó ablakemelő elhagyta magát nálam is :D
Haza fele Horvát Cobra 11 lekapcsolt,miután 160as tempónál letoltam,és az alagútban elfelejtettem lassítani 100-ra :D Civil Audi,villogva és kis úttörő táblájával levezetett a pályáról :D csomagtartóba mozi,aztán bünti. 160km/h - 10% az 144 km/h 1000 kuna,tolerancia 50% így 500 lett a vége. Sajnos nem érdekelte,hogy előttem is ennyivel mentek,Én voltam hátul :(
GTPeti2015-08-31 12:32:20 // 70654
Ilyenkor azt kell megnézni, hogy a futóműről leakasztott potméterek jeleit rendesen veszi-e az lámpa elektronikája. Természetesen MES-sel figyelve.
Lehet, hogy az egyik poti elromott, pl. (A szénréteg elkopott a leggyakrabban használt pozítcióban.)
Lehet, hogy az egyik poti elromott, pl. (A szénréteg elkopott a leggyakrabban használt pozítcióban.)
zsoltika2015-08-31 12:30:32 // 70653
Sziasztok!
Újra kérdés merült fel, ami a az autóvillamosságis kollégát is megfogta :)
Hátha tapasztaltatok már hasonlót:
Xenon lámpa, néhány napja még tökéletesen működött. Pénteken este vidékre menet, én is érzékeltem, hogy nagyon felfele világít, plusz sokan köszöntek is a szembe jövők közül...
Ma elgurultam villanyos emberkéhez, hibakód nincs a szenzorra, újrakalibrálás megtörtént, de ugyanúgy visszaállítja felfele (mármint oda kalibrál).
Van ötletetek mi lehet az oka?
Este megyek még vissza hozzá, megnézzük sötétben is, ha más nincs csavarokkal le lesz állítva. Csak azért furcsa, mert napokkal ezelőtt tökéletesen beállította magát...
Köszi ha van valakinek ötlete!! :)
Újra kérdés merült fel, ami a az autóvillamosságis kollégát is megfogta :)
Hátha tapasztaltatok már hasonlót:
Xenon lámpa, néhány napja még tökéletesen működött. Pénteken este vidékre menet, én is érzékeltem, hogy nagyon felfele világít, plusz sokan köszöntek is a szembe jövők közül...
Ma elgurultam villanyos emberkéhez, hibakód nincs a szenzorra, újrakalibrálás megtörtént, de ugyanúgy visszaállítja felfele (mármint oda kalibrál).
Van ötletetek mi lehet az oka?
Este megyek még vissza hozzá, megnézzük sötétben is, ha más nincs csavarokkal le lesz állítva. Csak azért furcsa, mert napokkal ezelőtt tökéletesen beállította magát...
Köszi ha van valakinek ötlete!! :)
norbi04092015-08-31 11:17:34 // 70652
Nagyonjó! Akkor azthiszem eldőlt az EGR sorsa....megy a lecsóba. Így legalább megszűnik a menet közbeni berántás gyenge gázadásnál 2000 rpm környékén.
tdemeter2015-08-31 10:41:29 // 70651
Igen, Igen !:)))
GTPeti2015-08-31 10:30:41 // 70650
"Ettol fuggtetlenul vegig sirtam, hogy miert nem azzal mentunk:)"
Ezek az akut vírusfertőzés egyértelmű jelei. :D
Ezek az akut vírusfertőzés egyértelmű jelei. :D
tdemeter2015-08-31 10:21:07 // 70649
Megjartuk olaszorszagot (2600 km) 5 emberrel, fullra pakolva az offos citroen c4 grand picassoval, atlagfogyi 5.7 lett.
Az alfa nem fogyaszasi bajnok, abba a hetvegen tankoltam es ott, foleg varos+autopalyazas utan 8 litko jott ki...
Ettol fuggtetlenul vegig sirtam, hogy miert nem azzal mentunk:)
Szoval kb nem erdekel mennyit eszik:)
Az alfa nem fogyaszasi bajnok, abba a hetvegen tankoltam es ott, foleg varos+autopalyazas utan 8 litko jott ki...
Ettol fuggtetlenul vegig sirtam, hogy miert nem azzal mentunk:)
Szoval kb nem erdekel mennyit eszik:)
GTPeti2015-08-31 09:52:48 // 70648
"Jó autó ez..."
MB C180 (pont egy nyeszlett 180-at, jó kis MacPhersonos futóművel??)
Citroen C5
Vélek némi ellentmondást felfedezni. Ha jó autó, akkor még jó pár év benne van. Nézd meg az én 156-omat. Csak megy és megy. (kopp-kopp-kopp) No eladási kényszer.
MB C180 (pont egy nyeszlett 180-at, jó kis MacPhersonos futóművel??)
Citroen C5
Vélek némi ellentmondást felfedezni. Ha jó autó, akkor még jó pár év benne van. Nézd meg az én 156-omat. Csak megy és megy. (kopp-kopp-kopp) No eladási kényszer.
tdemeter2015-08-31 08:54:25 // 70647
Dömpi (il dottore)2015-08-31 00:13:23 // 70646
még nem tudom...
droberto2015-08-30 23:19:03 // 70645
Húú az klafa, de nem lehet egy óccsóság a Comp. Rosso festék.
Dömpi (il dottore)2015-08-30 23:06:08 // 70644
Ja, a váz a kocsija (147) színkódja alapján lett fényezve, az első villához pedig kikerestünk egy MiTO-fehér színkódot...olyan érdekes krémes-fehér lett. Marha jól néz ki, és megesz a sárga írígység.
A sajátom vázát majd az Arkangyal színkódjára fújatom, a villát pedig 8C Competizione rosso-ra.
A sajátom vázát majd az Arkangyal színkódjára fújatom, a villát pedig 8C Competizione rosso-ra.
droberto2015-08-30 23:01:08 // 70643
Vagány! :)
Dömpi (il dottore)2015-08-30 22:49:13 // 70642
emGéza2015-08-30 22:27:43 // 70641
Hidegen most és később mindig ?