Komolyan gondoltam,hogy tényleg jó kocsi a belinkelt
5 henger ,finom bőr ,automata ,keveset evő diesel ,megy is,fasza stabil és kényelmes futómü,nagy kerekek
Guigairo dizájn
Kell ennél több?
.......................2015-09-01 22:43:04 // 70705
Zolibácsi2015-09-01 22:28:01 // 70704
nem tudom eldönteni, hogy az utolsó mondatod irónikusan kell-e érteni :-)
yani🍀2015-09-01 21:10:14 // 70703
Egy telefont megér?
Haddel2015-09-01 21:10:11 // 70702
Van most itt az adok-veszekben is 17 collos,igaz kicsit drágább ,de szebb is.
Peeeti852015-09-01 21:04:40 // 70701
Sziasztok. Segitseget szeretnek kerni. Vagyis inkabb tanacsot.. Lassan ket honapja hogy megvettem az autom. Sajnos meg mindig nem oldodott meg a valto problemam. Felfele valtasoknal ugy erzem hogy a 3. es az 5. fokozatban megakad a valtokar mielott bevenne a sebesseget. Mi lehet a problema? A dolog csak akkor erzodik ha felfele valtogatok. Ha egy masodoercet varok vele utanna szepen beveszi a fokozatot. Egyebkent, se 3. se 5. fokozatban nem bug, zug. Bizom benne h. hogy nincs nagy baja, mert az egyet jelentene azzal, hogy ramsoztak egy valtohibas autot. 😕 Az autot 80ezer km el vettem es tobbek kozott a valtoolajat is lecsereltuk mar mert arra is gyanakodtam. Ha esetleg tud valaki ajanlani egy jo szervizt ahol ertenek a valtokhoz azt megkoszonnem. Udv.
Shadin2015-09-01 21:03:47 // 70700
Ez valós hirdetés?
.......................2015-09-01 19:29:44 // 70698
Az automata megkotlik rálocsolsz 600…700ezerFt ot
Az injektorok elkoszolódnak rálocsolsz 300ezret
Kormánymű beázik ? 150Ezer
Az 5 hengeres motor körül igencsak kevés hely van,ezért a legapróbb szrech szíj csere is egy napos munka
Leömlő csavarok szoktak még törni ,az is 2napos munka cserélni
Egr ,szívósor ,dpf egyik sem jól mükszik,ezeket ki kell iktatni hogy megbízhatóan használható legyen
Ha ezek neked beleférnek akkor hajrá,mert marha olcsó
És Álom jó autó az 5hengeres automata bőrös 159SW
Az injektorok elkoszolódnak rálocsolsz 300ezret
Kormánymű beázik ? 150Ezer
Az 5 hengeres motor körül igencsak kevés hely van,ezért a legapróbb szrech szíj csere is egy napos munka
Leömlő csavarok szoktak még törni ,az is 2napos munka cserélni
Egr ,szívósor ,dpf egyik sem jól mükszik,ezeket ki kell iktatni hogy megbízhatóan használható legyen
Ha ezek neked beleférnek akkor hajrá,mert marha olcsó
És Álom jó autó az 5hengeres automata bőrös 159SW
'''''2015-09-01 19:13:02 // 70697
Tedd hozzá,hogy egy-két módosítással azért használható. :-)
.......................2015-09-01 19:10:35 // 70696
Ha kizárólag városban használnád akkor felejtős a diesel
gubaadam862015-09-01 18:25:07 // 70695
Pontosan, csak ha van gyereked nem a legkellemesebb élményekkel kötöd össze az illatot. :D Van viszont 4-500 Ft-ért a TESCO-ban direkt műszerfaltörlőkendő (új szó :D) egy csomó illatban. Nekem bejött.
gubaadam862015-09-01 18:22:38 // 70694
Nem lehet, hogy csak egyesben meg üresben szabályoz ott, mint az Accordok? :)
Haddel2015-09-01 18:21:25 // 70693
Képeken jol néz ki.Egy megtekintést ,kipróbálást mindenképp megér.
NGéza2015-09-01 18:05:22 // 70692
Üdv mindenkinek!
159-es vásárlásán töröm a fejemet. Az már biztos, hogy dízel lesz hogy milyen motorral majd a kínálat (és a pénztárcám meg a bolygók állása) adják. Erről az autóról van valakinek valami infója, vagy valami javaslata az autóval kapcsolatban?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_200le18-9301999
159-es vásárlásán töröm a fejemet. Az már biztos, hogy dízel lesz hogy milyen motorral majd a kínálat (és a pénztárcám meg a bolygók állása) adják. Erről az autóról van valakinek valami infója, vagy valami javaslata az autóval kapcsolatban?
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_200le18-9301999
'''''2015-09-01 17:18:31 // 70691
Mondtam én! :-)
Tehát ha időben cserél csavart,jó darabig nem lehet gondja vele.
Tehát ha időben cserél csavart,jó darabig nem lehet gondja vele.
ribipeti2015-09-01 13:29:19 // 70690
Akkor örülünk Vincent. :)
Roland1592015-09-01 12:44:12 // 70689
Köszönöm az infót!
David | Centocinquantanove2015-09-01 12:33:51 // 70688
Pár hete pont erről volt szó, keress vissza pár oldalt.
Annyit segítek, hogy ha az akksi hiba kizárható akkor kuplung és/vagy fékpedál kapcsoló lehet a gond.
Annyit segítek, hogy ha az akksi hiba kizárható akkor kuplung és/vagy fékpedál kapcsoló lehet a gond.
Roland1592015-09-01 12:31:54 // 70687
Sziasztok!Lenne egy kérdésem!:) 159 1.9 16v disel!az autó egyre töbször kírja a hill holder és a VDC hibát!Eleinte kb havonta egyszer csinálta,szombat óta viszont minden nap akár többször is!az akku feszültségem 12.5v,alapjáraton 13.9v,emelt fordulaton pedig 14v.Van esetleg valaki akinek ilyen gondja van vele?A két hibát mindíg egyszerre dobja be.Az autó könnyen indúl mindig,1et teker és már megy is! Köszönöm
Liquid2015-09-01 12:12:02 // 70686
pont így gondoltam én is
ribipeti2015-09-01 11:54:16 // 70685
A valódi Saab blokkok 2.0 és 2.3 négyhengeresek voltak. Minden V6 abban is csak GM termék. Volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 11:44:44 // 70684
az is opel :) kössz nem...várok a Giu-ra
Liquid2015-09-01 10:36:28 // 70683
Saab? tehát valamilyen GM? :)
.......................2015-09-01 10:18:36 // 70682
Az egy Saab blokk ami az OPC ben van
330Ló 440Nm er
330Ló 440Nm er
David | Centocinquantanove2015-09-01 10:09:12 // 70681
Műszaki vizsga csont nélkül pipa.
Rendeleti "K" határérték: 1,5
Mért "K" érték: 0,16
:)
Viszont ami nekem furcsa, hogy "Leszabályozási fordulatszám: 3463 [1/perc]".
Nem kevés ez picit? Vagy ez a normál? Sosem tekertem még eddig a jószágot...
Rendeleti "K" határérték: 1,5
Mért "K" érték: 0,16
:)
Viszont ami nekem furcsa, hogy "Leszabályozási fordulatszám: 3463 [1/perc]".
Nem kevés ez picit? Vagy ez a normál? Sosem tekertem még eddig a jószágot...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-01 08:52:03 // 70680
opel motor amúgy is kehe sosem kéne, egyik sem...
.......................2015-09-01 07:51:35 // 70678
Engem pedig hogy veszek egy motorhibás Brerát,és belerakok egy OPC V6 turbót 333 lóval
Liquid2015-09-01 07:19:42 // 70677
Csináld meg, tapossad ki az utat, aztán követlek :)
.......................2015-09-01 01:10:40 // 70676
Van olyan ,bakker az én blogomban van ,elfelejtetem=-O
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
sok EPER böngészés után rájöttem ,hogy a töcsavar törés problémét a gyárban is orvosolták:
hosszabb töcsavar 55207112
+10mm magas alátét 55210138
+anya 55206854
.......................2015-09-01 01:07:12 // 70675
Elvileg ok
Gyakorlatilag nem fér el a turbo majd ,szóval nem megy
Gyakorlatilag nem fér el a turbo majd ,szóval nem megy
Dömpi (il dottore)2015-08-31 23:29:30 // 70674
De a tiéd fém, az övé pedig műanyag.
Dömpi (il dottore)2015-08-31 23:26:47 // 70673
Egyre jobban foglalkoztat, hogy belefaragjak az Arkangyalba egy busso v6-ot, vagy vegyek bele egy Hold én 3.2-t.
Kozi2015-08-31 21:25:52 // 70672
Ha jól tudom a 156 2.4 mjet-nél nem voltak ilyen gondok hogy elgörbül a leömlö. Mi van akkor ha az ember pl. annak a leömlőjét akasztja a 159-re? De ha jól sejtem ez másnak is megfordult már a fejébe és gondolom nem lehet mert más....vagy tévedek?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-31 21:09:30 // 70671
popsitörlőkendő mindenre jó :P
David | Centocinquantanove2015-08-31 20:25:53 // 70670
Volt egy pár mélyebb karc az előző tulaj gyűrűje miatt amiben meg tudott ülni a kosz, onnan kezdte ki. Fényes fekete műanyagon ez az ezüst csak valami bevonat amit most jól elbaxtam
Liquid2015-08-31 20:17:31 // 70669
durva :(
én mindig mülleres vagy dm-es autóbelső-tisztító kendővel puceválom, elvben az is alkoholos...
én mindig mülleres vagy dm-es autóbelső-tisztító kendővel puceválom, elvben az is alkoholos...
David | Centocinquantanove2015-08-31 20:14:09 // 70668
Holnap műszaki vizsgázik a vas. Szépen kitakaritottam kívül belül... Utolsó lépésként a kormányt gondoltam áttörlöm alkoholos kendővel hogy szép tiszta legyen.
SOHA NE TEGYÉTEK!
Mert ti is zokogni fogtok mint én most. Nem kapok szikrát a sokktól. Az alkohol kikezdte az ezüst színt a betéten, es most egy 10 forintos méretű FEKETE folt lett a kormanyomon.
Sírok!
Tud valaki segíteni akár tippel, hogy hol tudnék akár használt de szép ilyen nem multis betétet beszerezni?
SOHA NE TEGYÉTEK!
Mert ti is zokogni fogtok mint én most. Nem kapok szikrát a sokktól. Az alkohol kikezdte az ezüst színt a betéten, es most egy 10 forintos méretű FEKETE folt lett a kormanyomon.
Sírok!
Tud valaki segíteni akár tippel, hogy hol tudnék akár használt de szép ilyen nem multis betétet beszerezni?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-08-31 19:37:23 // 70667
jaja ez sajnos így van :( de ez is inkább az 5 hengeresnél előforduló hiba...
'''''2015-08-31 19:27:28 // 70666
Szosza,nem írta valaki,hogy van olyan tőcsavar ami jobban bírja a hőtágulást és nem törik bele?Talán még gyáriban is?Mintha ez rémlene.
Sanyika1592015-08-31 18:37:34 // 70665
Üdv Cartársak! Ma elkezdett rakoncálkodni a gépem (1.9jtdm 16v). Először csak rángatott néha kigyorsításkor, aztán meg egyre sűrűbben. Utána besípolt a ,, sárga lámpa" , s olyanokat írt ki, hogy a VDC nem elérhető, ASR nem elérhető. Hogy kerek legyen a rörténet, az üzemanyag szint mutató hol üres tankot mutat, hol pedig a tényleges szintet. Vajon mi lesz a probléma? Valakinek volt már hasonló gondja? Előre is köszi!
.......................2015-08-31 16:49:24 // 70664
Nem tépi ki a HF ből a menetet,
A tőcsavar szakad el a hf síkjában
5 Perc alatt kifúrom még én is,simán kihajtható ha egy anyát hegesztesz rá
Az ok amiért eltörik a csavar,az hogy a leölmő elgörbül,és túl nagy feszültség ébred
Ha ilyen van síkolni kell a leömlőt ,és új tőcsavarokkal tömítéssel lehet összerakni
Ügyelni kell a leömlő+turbo feszültségmentes összeszerelésére a blokkon levő kipufogó fix pontig
A tőcsavar szakad el a hf síkjában
5 Perc alatt kifúrom még én is,simán kihajtható ha egy anyát hegesztesz rá
Az ok amiért eltörik a csavar,az hogy a leölmő elgörbül,és túl nagy feszültség ébred
Ha ilyen van síkolni kell a leömlőt ,és új tőcsavarokkal tömítéssel lehet összerakni
Ügyelni kell a leömlő+turbo feszültségmentes összeszerelésére a blokkon levő kipufogó fix pontig
Piritu - 1.000.0002015-08-31 16:23:17 // 70663
A francnak húzogatjátok a hátsó ablakokat? :-DD
ValeRossi462015-08-31 16:09:39 // 70662
Az volt a gond,h kettőben is annyival mentem :D Annyit mondott,h ha láthatóan lassítok nem állít meg,de miután stabil 160 volt ,nem volt más választása :D de korrekt volt.
tdemeter2015-08-31 15:54:38 // 70661
Na igen, nalam is ez a helyzet.
De szerintem mire eljutok oda, hogy ujabb alfam lesz, addigra mar jopar uj modell jon es lehet majd valogatni:)
De szerintem mire eljutok oda, hogy ujabb alfam lesz, addigra mar jopar uj modell jon es lehet majd valogatni:)
denil12015-08-31 15:54:06 // 70660
Szeva!
Ez igy ebben a formaban nem igaz de azert tartalmaz reszigazsagokat.
A 159-es kipufogosor tocsavarjai hajlamosak elegni es ezaltal beletorni a blokkba.
Ez altalaban akkor derul ki ha:
- valami miatt le kell venni a kipuff sort es beletorik a csavar
- kifujast latsz / hallasz vmelyik sornal. Ezt szabad szemmel is lehet ellenorizni.
Az elso esetben ha szerencses vagy akkor ki tudjak neked furni a beszakadt csavart de esszel kell mert konnyen a vizteret furhatjak meg. Ha semmi nem segit akkor le kell venni a blokkot es elvinni gepmuhelybe. Ez eddig a papir valtozat.
Nekem a turbofelujitas miatt elojott ez a problema es az egyik csavar bele is torott ahogy kell. Kiszedni nem lehet, a fel autot ezert nem bontjuk meg szoval maradt a kipuff paszta. Tokeletesen tart es nem fuj ki. Persze illik ranezni felev mulva.
Megelozo jelleggel en azt mondanam,h erdemes 100k km felett kicserelni. Egyaltalan nem nagy osszeg.
Ez igy ebben a formaban nem igaz de azert tartalmaz reszigazsagokat.
A 159-es kipufogosor tocsavarjai hajlamosak elegni es ezaltal beletorni a blokkba.
Ez altalaban akkor derul ki ha:
- valami miatt le kell venni a kipuff sort es beletorik a csavar
- kifujast latsz / hallasz vmelyik sornal. Ezt szabad szemmel is lehet ellenorizni.
Az elso esetben ha szerencses vagy akkor ki tudjak neked furni a beszakadt csavart de esszel kell mert konnyen a vizteret furhatjak meg. Ha semmi nem segit akkor le kell venni a blokkot es elvinni gepmuhelybe. Ez eddig a papir valtozat.
Nekem a turbofelujitas miatt elojott ez a problema es az egyik csavar bele is torott ahogy kell. Kiszedni nem lehet, a fel autot ezert nem bontjuk meg szoval maradt a kipuff paszta. Tokeletesen tart es nem fuj ki. Persze illik ranezni felev mulva.
Megelozo jelleggel en azt mondanam,h erdemes 100k km felett kicserelni. Egyaltalan nem nagy osszeg.
Liquid2015-08-31 15:45:59 // 70659
engem nem zavar :) Úgyis 4 ajtós lesz ha lesz... :)
yani🍀2015-08-31 15:29:13 // 70658
Hát, ez nem jó hír.
Giulia sportwagon
Giulia sportwagon
tdemeter2015-08-31 15:06:48 // 70657
tyuuu:) Na en azt nem mertem volna. Legalabb a nagyon hosszu alagutban volt?:)
David | Centocinquantanove2015-08-31 13:58:37 // 70656
Részleteket még, légyszi!