ha meleg a motor mikor leengeditek akkor értelemszerűen hígabb mint szobahőmérsékleten, ezenkívül a DPF regenerálásakor jut némi gázolaj a motorolajba.
Mondott még valamit amellé, hogy híg vagy csak megállapította?
Liquid2015-07-05 17:07:47 // 69140
GTPeti2015-07-05 14:30:47 // 69139
Drótkefézni, rozsdamarni stb semmi értelme, semeddig sem tart :-(
Ha megfelelő szerekkel kezeled le, akkor de, tartós lesz. A külsőnél amúgy még fontosabb, a zsírral kifúvás.
"Nem kell nézegetni."
Valóban nem kell. :) Enélkül is tudjuk, hogy ez egy kritikus alkatrész és érdemes preventív módon konzerválni (mint általában).
Ha megfelelő szerekkel kezeled le, akkor de, tartós lesz. A külsőnél amúgy még fontosabb, a zsírral kifúvás.
"Nem kell nézegetni."
Valóban nem kell. :) Enélkül is tudjuk, hogy ez egy kritikus alkatrész és érdemes preventív módon konzerválni (mint általában).
norbi04092015-07-05 12:24:10 // 69138
Akkor a segédvázkeretet hagyjam a fenébe...ne foglalkozzak vele? :)
Olajjal kapcsolatban nem tudom, hogy miből, de láttam ahogy csordogált kifelé...hígabbnak tűnt mint amit beletettünk....hozzátenném, hogy nemnagyon nézegettem eddig a fáradt olajat amit leengendek...ez volt az első... :D
Olajjal kapcsolatban nem tudom, hogy miből, de láttam ahogy csordogált kifelé...hígabbnak tűnt mint amit beletettünk....hozzátenném, hogy nemnagyon nézegettem eddig a fáradt olajat amit leengendek...ez volt az első... :D
Shadin2015-07-05 12:01:37 // 69137
A segédvázkereten nem segít pl. hogy a motorburkolat által folyamatosan vízben rohad. Drótkefézni, rozsdamarni stb semmi értelme, semeddig sem tart :-(
Nem kell nézegetni
A szerelő miből állapította meg, hogy hígabb az olaj a kelleténél? Egy zseni :-D
Nem kell nézegetni
A szerelő miből állapította meg, hogy hígabb az olaj a kelleténél? Egy zseni :-D
norbi04092015-07-05 11:53:55 // 69136
Srácok! Tegnap olajcserekor én is a kocsi alá néztem és a segédvázkeret sajnos nálam sem szép látvány.
Mit érdemes vele csinálni? :)
Amúgy a szerelő megjegyezte, hogy kicsit hígabb volt a régi olaj a kelleténél...megnéztem és tényleg hígabbnak tűnt.
Mit érdemes vele csinálni? :)
Amúgy a szerelő megjegyezte, hogy kicsit hígabb volt a régi olaj a kelleténél...megnéztem és tényleg hígabbnak tűnt.
Balazs802015-07-05 10:05:43 // 69135
Hello. A kicsi kéket próbáltam nálam sem megy! Utána egy usb-s ELM327et az már MES-ben rálépett motorvezérlőre de másra nem. Most rendeltem egyet a német MES hivatalos viszonteladótól ez megy gond nélkül. Van nekik usb-s és BT-os is. INTERFACE Nekem ezzel működik most.
Nivan842015-07-05 09:55:24 // 69134
Szosza! Igazad lesz! Valszeg az új egr szelep szopat. Tegnap este visszadobta megint a sárga tengeralattjárót, pont indulás előtt. Városban még nem tűnt fel, országúton már éreztem, hogy döglött bálna. Turbó nyomás 0,8barnal nagyobb nem volt, fordulat 3200nél feljebb nem akart menni. Elkezdtem vele játszani, hogy padlógáz/motorfék, utána rendbe is jött. Majd megint megszorult nyílt állásban...
Először megcsinaltatom amit mondtál, kipucoltatom a gyári trutyit belőle es motor olajjal kenetem be a szelepzárt. Ha ujra baszakszik, akkor le lesz dugózva.
Hallottam egy olyan legendát hogy a 8v nem dob motorhibát, ha le van falazva. Valaki tudja cáfolni/megerősíteni?
Köszi
Először megcsinaltatom amit mondtál, kipucoltatom a gyári trutyit belőle es motor olajjal kenetem be a szelepzárt. Ha ujra baszakszik, akkor le lesz dugózva.
Hallottam egy olyan legendát hogy a 8v nem dob motorhibát, ha le van falazva. Valaki tudja cáfolni/megerősíteni?
Köszi
.......................2015-07-05 09:31:09 // 69133
Nekem simán megy a kis kék Huawei android telóval
Alfa Obd vel
Alfa Obd vel
Alejandro2015-07-05 08:59:05 // 69132
Kezdem tényleg azt hinni, hogy menthetetlen balf.sz vagyok! A képen látható 3 db ELM327 bluetoothos diagnosztikai csatlakozót vettem az elmúlt 2 hónapban.
Se androidos telefonnal, AlfaOBD-vel, se laptoppal, MES-vel nem bírom rávenni, hogy tegye a dolgát!
A telefonnal az AlfaOBD elvileg rácsatlakozik, laptop MES-vel meg fel sem ismeri az adaptert (lásd képen)!
Esetleg valaki - aki hasonló kütyükkel már tudott csatlakozni - megnézné hogy nála se megy ezekkel, ha elpostáznám őket?
Se androidos telefonnal, AlfaOBD-vel, se laptoppal, MES-vel nem bírom rávenni, hogy tegye a dolgát!
A telefonnal az AlfaOBD elvileg rácsatlakozik, laptop MES-vel meg fel sem ismeri az adaptert (lásd képen)!
Esetleg valaki - aki hasonló kütyükkel már tudott csatlakozni - megnézné hogy nála se megy ezekkel, ha elpostáznám őket?
yani🍀2015-07-05 07:45:22 // 69131
Van a B&M navi:
Csak a műszerfal közepén található kijelzőn jeleníti meg az útirányt. Normál rádióval szerelt autókban használták. Csak régi térképek vannak hozzá, azok is horror áron.
Volt egy jó szolgáltatása is, baleset esetén el tudta küldeni a 112-re a GPS koordinátákat és 8 nyelven egy üzenetet. A magyar nem volt köztük.
Nagy navinak hívják a közép konzolba épített nagy kijelzős fejegységet.
Ebből volt két fajta is:
A korábbi talán 2009-ig:
És a ránc felvarrott::
Mindkettőnek elég gyenge a kijelző felbontása, a régebbibe középen egy sim kártyát lehetett beletenni, a navigáció lemezről működik. Az újabban ha jól tudom megy memória kártyáról is, de ebben nem vagyok biztos.
A navis fejegységek mérete eltér a normál rádió méretétől, ezért ha csere esetén a küzépkonzol borítását is cserélni kell.
Csak a műszerfal közepén található kijelzőn jeleníti meg az útirányt. Normál rádióval szerelt autókban használták. Csak régi térképek vannak hozzá, azok is horror áron.
Volt egy jó szolgáltatása is, baleset esetén el tudta küldeni a 112-re a GPS koordinátákat és 8 nyelven egy üzenetet. A magyar nem volt köztük.
Nagy navinak hívják a közép konzolba épített nagy kijelzős fejegységet.
Ebből volt két fajta is:
A korábbi talán 2009-ig:
És a ránc felvarrott::
Mindkettőnek elég gyenge a kijelző felbontása, a régebbibe középen egy sim kártyát lehetett beletenni, a navigáció lemezről működik. Az újabban ha jól tudom megy memória kártyáról is, de ebben nem vagyok biztos.
A navis fejegységek mérete eltér a normál rádió méretétől, ezért ha csere esetén a küzépkonzol borítását is cserélni kell.
Liquid2015-07-04 22:23:54 // 69130
a 159-ben fellelhető navi, és nagy navi között mi a különbség? tud valaki esetleg képpel is illusztrált választ adni? Köszi! :)
Don Gombóc2015-07-04 20:59:10 // 69129
Én is. :-)
Viszont ha Denso az újabb fajtából, annak az állórészbe hajlamos beleérni a forgórész közepén a vasmag rész amikor megrozsdásodik, és akkor szokott szorulni. Gyárilag semmi légrés köztük, olyan nagyon szorosra illesztették a Japók.
Viszont ha Denso az újabb fajtából, annak az állórészbe hajlamos beleérni a forgórész közepén a vasmag rész amikor megrozsdásodik, és akkor szokott szorulni. Gyárilag semmi légrés köztük, olyan nagyon szorosra illesztették a Japók.
Don Gombóc2015-07-04 20:53:58 // 69128
Tetszik nekem.
Szerintem is az úszós megoldás a legjobb.
Agyaltam a katód anód típuson is, de ahhoz elektronikát kell csinálni valamilyen tranyós megoldással, az meg a saválló pálcákat is megeszi. Nem beszélve a vízszint feletti párás közegről, amivel megint csak lehet szívni.
Így gondoltam én is a régebben belinkelt úszóval a fékolajszintre kötve, de ez jobb így függőlegesen.
Szerintem is az úszós megoldás a legjobb.
Agyaltam a katód anód típuson is, de ahhoz elektronikát kell csinálni valamilyen tranyós megoldással, az meg a saválló pálcákat is megeszi. Nem beszélve a vízszint feletti párás közegről, amivel megint csak lehet szívni.
Így gondoltam én is a régebben belinkelt úszóval a fékolajszintre kötve, de ez jobb így függőlegesen.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-04 13:31:50 // 69127
ügyi vagyol :)
.......................2015-07-04 12:37:15 // 69126
Ha masszív akkor ok lesz,csak erre voltam kíváncsi
Köszi a fáradozásodat ,hogy írtál Blogot
Köszi a fáradozásodat ,hogy írtál Blogot
yani🍀2015-07-04 12:35:31 // 69125
Rozsdamentes anyagból készült, nem gondolom, hogy szétperegne. Megnéztem jó néhányat, ez eddig a legmasszívabb. Nem tudom mi a probléma egy 30mm es hosszabbítás elkészítésével. Bármelyik esztergályos becsukott szemmel elkészíti.
A másik dolog, hogy mivel az Alfa nem tervezett szintjelzőt a tartályba, aminek elég egyedi formája is van, így nem állnak halomban a lehetséges kapcsolótípusok amik közül mindenki kiválaszthatná a neki megfelelőt. Megfordult a fejemben más autótípus kiegyenlítő tartályának beépítése is. A VW jellegzetes gömb tartályában van kontaktus, ami egy néhány mm-ert mozgó műanyag lapon van elhelyezve. Szereztem egy bontottat, de valamiért nem akart kontaktot adni. Félbevágtam és azt láttam, hogy a kis lemezke nincs a helyén, ami rossz hír, hogy a tartályban sem volt. Ha egy gyárival is megtörténhet, amit nem kis db.számban építenek be, akkor inkább hallgatok a saját tapasztalataimra és olyat teszek bele, amit masszívnak találok. Ezt annak találtam. Nem akarom én ezt a megoldást senkire ráerőltetni. Akinek nem tetszik csináljon olyat amiben megbízik.
A másik dolog, hogy mivel az Alfa nem tervezett szintjelzőt a tartályba, aminek elég egyedi formája is van, így nem állnak halomban a lehetséges kapcsolótípusok amik közül mindenki kiválaszthatná a neki megfelelőt. Megfordult a fejemben más autótípus kiegyenlítő tartályának beépítése is. A VW jellegzetes gömb tartályában van kontaktus, ami egy néhány mm-ert mozgó műanyag lapon van elhelyezve. Szereztem egy bontottat, de valamiért nem akart kontaktot adni. Félbevágtam és azt láttam, hogy a kis lemezke nincs a helyén, ami rossz hír, hogy a tartályban sem volt. Ha egy gyárival is megtörténhet, amit nem kis db.számban építenek be, akkor inkább hallgatok a saját tapasztalataimra és olyat teszek bele, amit masszívnak találok. Ezt annak találtam. Nem akarom én ezt a megoldást senkire ráerőltetni. Akinek nem tetszik csináljon olyat amiben megbízik.
.......................2015-07-04 12:06:47 // 69124
Esetleg olyan kapcsoló nincs amit nem kell meghosszabbítani?
Másrészt ha esetles szétpereg az úszó ,akkorbekerül ahűtőkörbe a részei
Ami ugyanúgy motorkárt okoz
Jobb lenne egy sima kontakt póluspár
Másrészt ha esetles szétpereg az úszó ,akkorbekerül ahűtőkörbe a részei
Ami ugyanúgy motorkárt okoz
Jobb lenne egy sima kontakt póluspár
yani🍀2015-07-04 10:17:32 // 69123
Köszönöm az elismerő szavakat mindenkinek.
Akit mélyebben érdekel a téma, írtam róla egy blogot
Akit mélyebben érdekel a téma, írtam róla egy blogot
droberto2015-07-04 08:40:22 // 69122
Ez kiváló és profi a kivitelezés. :)
GTPeti2015-07-04 00:22:04 // 69121
Erhardnak, Piritunak, Liquidnek és "mindenkinek, aki szereti". :)
Gránátalma ízű guaranás búzasör kipipálva. Ízlett. 8|
Gránátalma ízű guaranás búzasör kipipálva. Ízlett. 8|
alfa147,Gt2015-07-04 00:07:36 // 69120
Köszi a választ.
Pityukoma2015-07-03 23:28:06 // 69119
Ez igen, ügyes vagy! Gratulálok, egy nagy hiányosságát oldottad meg a vasnak! :-)
Dömpi (il dottore)2015-07-03 21:37:33 // 69118
grat, ügyes vagy
yani🍀2015-07-03 21:19:59 // 69117
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-03 20:16:03 // 69116
280x175x175... 74Ah min...jó ha tud 700A-t
Zsombor2015-07-03 15:42:09 // 69115
Sziasztok! 2007-es, 2.4 jtdm Brerába mekkora akksi megy? Méretre, szuflára... Köszi szépen.
GTPeti2015-07-03 15:17:13 // 69114
Ez szerintem egy jó hír...
Talán ha az Alfa egyszer felfut, akkor Da Silva is visszatalál oda, ahova valójában való. :)
Nem irigylem őt, ha az új (a legújabb!!) A4-est nézem. Piszkosul meg lehetnek kötve a kezei és szerintem ezt nem élvezi (max. a fizetését).
Az egyik csoportban posztoltak is az olaszok egy előtte-utána képet. Kb. az első lámpák sarkaiban különböznek. Ja és a hűtőrács nagyobb 20%-kal. (A forma ugyanaz. :)
Talán ha az Alfa egyszer felfut, akkor Da Silva is visszatalál oda, ahova valójában való. :)
Nem irigylem őt, ha az új (a legújabb!!) A4-est nézem. Piszkosul meg lehetnek kötve a kezei és szerintem ezt nem élvezi (max. a fizetését).
Az egyik csoportban posztoltak is az olaszok egy előtte-utána képet. Kb. az első lámpák sarkaiban különböznek. Ja és a hűtőrács nagyobb 20%-kal. (A forma ugyanaz. :)
Kócosw2015-07-03 14:44:37 // 69113
mikor ilyet olvasok tudnek könnyezni kicsit..Gondolom hamar megmondta a Mesternek Jürgen hogy hova huzhat vonalat nehogymar tul olaszos legyen...Egy ilyen kvalitasu embernel szabadkezet kell adni nem megmondani neki mit lehet es mit nem...Szanalom nepauto..ennyi..
gpek2015-07-03 14:31:43 // 69112
Konkrétan lehet látni mely VW konszernes autók formatervébe rajzolt bele Giugiaro.
Shadin2015-07-03 14:23:03 // 69111
Szánalom hogy a germánok ízlést vásárolnak az olaszoktól és királyt játszanak. link...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-03 13:30:15 // 69109
meg hát :) 2,4-ből nincs 12-es kiadás sajna :(
Liquid2015-07-03 13:05:07 // 69108
na, megszeretted a benzinszagot? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-03 12:48:52 // 69107
köszi :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-03 12:33:16 // 69106
ez marad :P
Alejandro2015-07-03 12:27:43 // 69105
akkor majd szólj ha eladósorba kerülne a tbi-d! érdekelne!
Invisible2015-07-03 12:22:53 // 69104
Szép példány! Grat hozzá! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-03 12:12:55 // 69103
no most 3-4 évig marad az 59, uccsó kiadás remélem bírni fogja :)
Csabi2015-07-03 12:01:12 // 69102
Ahogy írod is, 1évig ingyenesen frissíthető, nem történik semmi, telepíteni kell az új verziót, és ennyi.
alfa147,Gt2015-07-03 00:03:40 // 69101
Uraim.A fizetös MES-t ha frissítem mi történik?Elvileg 1 évig volt dijmentes,vagy nem?
Balazs802015-07-02 21:49:12 // 69100
yani🍀2015-07-02 21:48:58 // 69099
Valószínűleg az lenne a legegyszerűbb, a legelegánsabb pedig a magas hűtőfolyadék hőmérséklet jelző LED lenne. Szerintem az a vezérlő elektronikából kap jelet, ezért meg kéne keresni melyik vezetéken +/- feszültséget kap..
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:42:24 // 69098
Nem lehet egyszerűen a fékfolyadék szintjelzővel párhuzamosan kötni?
SzJanos2015-07-02 21:32:34 // 69097
Hoppá, ez nem lenne egy rossz fejlesztés! Tuning cégek árulnak mindenféle mutatót, szerintem ehhez is lehetne kapni ott valamit, lehet a szoftveres oldalát is meg tudják oldani.Devil, O.CT...vmi ilyesmi cég.
yani🍀2015-07-02 21:23:43 // 69096
Sikerült mindenki számára elérhető szintjelzőt találnom a hűtőfolyadék kiegyenlítőtartályába. sikeresen be is építettem, "csak" a visszajelentést még megoldani.
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:21:22 // 69095
Ha a másikban benne lenne a foglalat, akkor a vezetéket össze lehetne forrasztani a régivel. Aztán zsugorcsövet rá. Ehhez viszont tuti ki kell venni a lámpát, mert a forrasztópákával nem nagyon lehetne odaférni.
Invisible2015-07-02 21:15:00 // 69094
Nálam az egy szára a gyűrűnek már alapból el volt törve sajna :S így nem kellett nagy erőt kifejtenem, hogy letörjem másikat is.
Egy blankolás és újraszigetelés kombóval ki lehet cserélni a foglalatot, ha találnánk másikat?
Egy blankolás és újraszigetelés kombóval ki lehet cserélni a foglalatot, ha találnánk másikat?
Piritu - 1.000.0002015-07-02 21:06:28 // 69093
Azért majd futok én is egy kört, de nem hinném hogy van külön, mert az izzó vezetéke hozzá van szegecselve a foglalathoz.
Szerintem egyszerűen elfáradt, rideggé vált az anyaga a lámpából érkező melegtől...
Szerintem egyszerűen elfáradt, rideggé vált az anyaga a lámpából érkező melegtől...
Invisible2015-07-02 20:59:25 // 69092
Szerviz azt mondta Pécsett, hogy nincs és AlfaDepó bontó is azt válaszolta, hogy nem tudnak segíteni ebben.
Gondolom max úgy, hogy komplett lámpát veszek.
Gondolom max úgy, hogy komplett lámpát veszek.
Piritu - 1.000.0002015-07-02 20:54:55 // 69091
Lehet kapni külön?