FireAlfa2015-07-08 14:14:16 // 69282
	Akkor oké. Köszi, innentől kezdve normális helyzetként kezelem ;-)
	
David | Centocinquantanove2015-07-08 14:12:43 // 69281
	Ahhá, szóval ennyi? :)
Mindenkinek mást mutat alapjáraton, sőt a maximum érték is mindenkinek máshol van.
Ez egy tájékoztató jellegű "mérőeszköz".
Nekem már gyújtáson felugrik az első osztás közepéig.
Nem kell vele foglalkozni.
	
Mindenkinek mást mutat alapjáraton, sőt a maximum érték is mindenkinek máshol van.
Ez egy tájékoztató jellegű "mérőeszköz".
Nekem már gyújtáson felugrik az első osztás közepéig.
Nem kell vele foglalkozni.
FireAlfa2015-07-08 14:09:27 // 69280
	Amióta megvettem (2015. február) azóta ezt mutatja :-)
	
David | Centocinquantanove2015-07-08 14:08:44 // 69279
	Ezt mutatja most alapjáraton? Előtte mennyit mutatott alapjáraton?
	
FireAlfa2015-07-08 13:55:16 // 69278
	Géppel nem néztem de az első osztás alatt szokott lenni egy picivel.
	
David | Centocinquantanove2015-07-08 13:41:58 // 69277
	Mennyit mutat alapjáraton?
	
FireAlfa2015-07-08 12:36:57 // 69276
	Azt tudtam, hogy regen-nél felemeli. De nálam sajnos minden egyes indításánál ez van.
	
.......................2015-07-08 11:48:11 // 69275
	
	
tdemeter2015-07-08 11:39:53 // 69274
	Akkor nyugodtan fustolhet, be is indithatom igy?:) 
En mar par kocsit bebikaztam eletembe de sosem volt ilyen meg.
	
En mar par kocsit bebikaztam eletembe de sosem volt ilyen meg.
tdemeter2015-07-08 11:39:05 // 69273
	Nekem akkor csinalja azt ha regeneral. Akkor teljesen normalis a dolog, de gondolom ha allandoan az van akkor mas lehet a hatterben.
	
FireAlfa2015-07-08 11:35:54 // 69272
	Azt mondjátok meg nekem, hogy az autóm alapjáraton ketyegve miért mutat állandóan turbonyomást? Általában az első vonal alatt szokott lenni picivel. 2006 1.9 jtdm 16v 163000km. Köszi előre is!
	
.......................2015-07-08 10:50:36 // 69271
	szerinted?
a Citroen akksia 12,8 V on van
a tiéd 11,4 Volt on
tehát 1,4 Volt külömbség
a bikakábel ellenállása van 0,01Ohm
1,4/,0,01= 140
folyt vagy 140 Amper ,
ez elég hogy az olcsóbb bikakábelek elolvadjanak
	
a Citroen akksia 12,8 V on van
a tiéd 11,4 Volt on
tehát 1,4 Volt külömbség
a bikakábel ellenállása van 0,01Ohm
1,4/,0,01= 140
folyt vagy 140 Amper ,
ez elég hogy az olcsóbb bikakábelek elolvadjanak
David | Centocinquantanove2015-07-08 10:43:36 // 69270
	Naná!
	
David | Centocinquantanove2015-07-08 10:41:52 // 69269
	Én a saját tapasztalatomat írtam le és használtam az "elvileg" kifejezést... :)
Nekem is pont 2-3 hete volt generátor problémám, jelezte is szépen előre az ikonnal a hibát.
Végülis diódahidat kellett cserélni, meg ha már kint volt akkor keféket is.
Nem vagyok szaki de például diódahíd hibától függetlenül még lehet gerjesztés... Vagy nem?
Egyetértek veled, hogy az elektromos hiba tud nagyon alattomos lenni, de az eredeti kérdés szerintem nem erre irányult...
	
Nekem is pont 2-3 hete volt generátor problémám, jelezte is szépen előre az ikonnal a hibát.
Végülis diódahidat kellett cserélni, meg ha már kint volt akkor keféket is.
Nem vagyok szaki de például diódahíd hibától függetlenül még lehet gerjesztés... Vagy nem?
Egyetértek veled, hogy az elektromos hiba tud nagyon alattomos lenni, de az eredeti kérdés szerintem nem erre irányult...
tdemeter2015-07-08 10:37:32 // 69268
	De hogy? Inditva nem volt. Csak ratettem. Mar attol folyik rajta aram ?
	
.......................2015-07-08 10:32:58 // 69267
	persze hogy felforrósodik ,hisz folyik rajta vagy 100Amper
ki kellene venni az akkut ,és feltölteni a szintet desztillált vízzel ,és
rendes Akkutöltövel feltölteni 5....6 Amperral
két csavar kikapni az akkut,
így csak kinyírod a saját és más autók generátorát
	
ki kellene venni az akkut ,és feltölteni a szintet desztillált vízzel ,és
rendes Akkutöltövel feltölteni 5....6 Amperral
két csavar kikapni az akkut,
így csak kinyírod a saját és más autók generátorát
tdemeter2015-07-08 10:24:34 // 69266
	Sajnos eleg gaz van es eleg tanacstalan vagyok.
Ramertem az akkura, 11.4 volt van benne.
A muszerek vilagitanak, de inditani mar nem eleg.
De itt jott a hidegviz: megprobaltuk beinditani bika kabellel. Viszont ahogy ratettuk a kabelt elkezdett szikrazni es fustolni+felforrosodott. Persze logikus lenne azt mondani, hogy biztos foridtva kotottem be a bika kabelt, de nem, tobbszor is ellenoriztem, a pozitiv a pozitivon, a negativ a negativra lett teve.
Abban a pillanatban lekaptam rola, hogy lattam mivan...:(
Most akkor hol a zarlat? Az akkuban vagy valahol mashol?
A kocsin a muszerek mindenestre vilagitanak rendesen..
Delelott elugrik hozzam egy autovillamossagis ismerosom, kivancsi leszek mit mond majd..
Halistennek a citroen is tulelte az akciot:(
	
Ramertem az akkura, 11.4 volt van benne.
A muszerek vilagitanak, de inditani mar nem eleg.
De itt jott a hidegviz: megprobaltuk beinditani bika kabellel. Viszont ahogy ratettuk a kabelt elkezdett szikrazni es fustolni+felforrosodott. Persze logikus lenne azt mondani, hogy biztos foridtva kotottem be a bika kabelt, de nem, tobbszor is ellenoriztem, a pozitiv a pozitivon, a negativ a negativra lett teve.
Abban a pillanatban lekaptam rola, hogy lattam mivan...:(
Most akkor hol a zarlat? Az akkuban vagy valahol mashol?
A kocsin a muszerek mindenestre vilagitanak rendesen..
Delelott elugrik hozzam egy autovillamossagis ismerosom, kivancsi leszek mit mond majd..
Halistennek a citroen is tulelte az akciot:(
mizooo2015-07-08 04:58:49 // 69265
	Jász Akku-t vegyél, nekem tökéletesen bevált :) egy évet már az is kibírt és felébe kerül....
	
GTPeti2015-07-07 22:27:18 // 69264
	Én is úgy értettem, hogy vannak dugók, csak nem triviális, hogy hogyan lehet kiszedni őket. De szerintem tudod te, hogy értettem. :)
1 év a gari? Az komoly...
	
1 év a gari? Az komoly...
Chianti2015-07-07 22:19:17 // 69263
	Rendben, a kiszerelésnél és a visszarakásnál mire figyeljek? Nem akarok semmit szétcseszni.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-07 21:52:25 // 69262
	EU szabály, lehet nekik grautulálni...jah meg még egy változás garanciát csak 10e ft feletti értékre köteles adni a gyártó...jó mi?
	
Csabi2015-07-07 21:28:23 // 69261
	"bár már úgy is csak egy év gari van az akkura "
ez új infó, és elég elszomorító...
	
ez új infó, és elég elszomorító...
tdemeter2015-07-07 21:12:54 // 69260
	Sajnos az a nagy helyzet urak, hogy bar nincs nalam a multimeter, de most lementem nemreg es sokkal jobban indult, szal jo eselyel ez akku lesz.
Vagyis lenyegeben allohelyben javult.
A szomszed meselte, hogy o megvette a legdragabb exide akkut amire 2 ev gari volt es 2 ev es 1 honapos koraban ugyanigy jart vele.
Ha most akkut kell vennem en nem hiszem h beruhaznek egy dragara.
ez masfel evet birt..
Bezzeg az offos xsara picasso-t ugy adtam el 8 evesen hogy a gyari akku volt benne...
	
Vagyis lenyegeben allohelyben javult.
A szomszed meselte, hogy o megvette a legdragabb exide akkut amire 2 ev gari volt es 2 ev es 1 honapos koraban ugyanigy jart vele.
Ha most akkut kell vennem en nem hiszem h beruhaznek egy dragara.
ez masfel evet birt..
Bezzeg az offos xsara picasso-t ugy adtam el 8 evesen hogy a gyari akku volt benne...
Tozo2015-07-07 19:51:10 // 69259
	Ahogy Piritu írta. 14V körül kell lennie és ha rákapcsolod világítást, rádiót, 1-2 tizednél nem szabad többet esnie a fesznek. Föld kontakt hiba is okozhat töltési gondokat.
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-07 19:49:21 // 69258
	én olyan desztvizeset nem láttam még ami nincs dugó talán az AGM-es-en nincs az összes többin van...egyébként meg ha valaki nem tölt utána akkor gari ugrott...bár már úgy is csak egy év gari van az akkura addig meg bármelyik is kibírja
	
GTPeti2015-07-07 19:45:40 // 69257
	A gondozásmentest sokszor úgy értik, hogy gondozhatatlan, mert nem hozzáférhetőek a dugók. Vagy csak nehezen. :)
	
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-07 19:44:44 // 69256
	ami desztvizes az egyik sem gondozásmentes, hiába mondják rá azt jobban jársz, ha megnézed kell e utána tölteni...
	
Chianti2015-07-07 19:31:38 // 69255
	Nem vagyok autóközelben, de EXIDE akksim van. Vajon abba is lehet deszt vizet utántölteni? Mert ugye elvileg ezeket gondozás mentesnek tartják.
	
Piritu - 1.000.0002015-07-07 18:42:42 // 69254
	Egyszerűen rámérsz járó motornál az akkura. 14 Volt körüli értéknél jó, 14,4 Volt felett túltölt, 13 alatt meg keveset tölt.
	
tdemeter2015-07-07 18:28:12 // 69253
	Meg lehet merni valahogy ?
	
FireAlfa2015-07-07 18:23:12 // 69252
	Azt mondjátok meg nekem, hogy az autóm alapjáraton ketyegve miért mutat állandóan turbonyomást? Általában az első vonal alatt szokott lenni picivel. 2006 1.9 jtdm 16v 163000km. Köszi előre is!
	
Haddel2015-07-07 17:49:55 // 69251
	
	
Tozo2015-07-07 17:45:37 // 69250
	Üdv,
ez szerintem pont nem igaz, mert csak a gerjesztést nézi. Ha van gerjesztés de a fesz szabályzó vacakol (vagy más) akkor nem jelez hibát és szépen tönkremegy az aksi. Nagyon becsapó tud lenni.
Üdv, Zoli
	
ez szerintem pont nem igaz, mert csak a gerjesztést nézi. Ha van gerjesztés de a fesz szabályzó vacakol (vagy más) akkor nem jelez hibát és szépen tönkremegy az aksi. Nagyon becsapó tud lenni.
Üdv, Zoli
tdemeter2015-07-07 17:23:24 // 69249
	Az eleg gaz :(
	
.......................2015-07-07 16:10:18 // 69248
	csak a meleg teszi tönkre az akkumlátort ,más nem is
elpárolog az elektrolit ,aztán kampec
	
elpárolog az elektrolit ,aztán kampec
David | Centocinquantanove2015-07-07 16:00:50 // 69247
	
	
tdemeter2015-07-07 15:52:37 // 69246
	hulyeket irok (mar megartott a meleg nekem is:)
Nem a generator, hanem az onindito nem tekert rendesen:)
	
Nem a generator, hanem az onindito nem tekert rendesen:)
tdemeter2015-07-07 15:41:22 // 69245
	Sziasztok!
A mai 39.5 fokos menet utan a kocsi alig akart beindulni.
Konkertan a generator nem akart tekerni, olyan volt mintha az akku le lenne merulve.
Ez k...va nagy baj igy AC elott...:(
Neztem a muszereket, nem irja, hogy ne toltene a generator. Annak mi lenne az ikonja?
Semmi sem villagi a muszerfalon ami eddig ne lett volna.
Letezik, hogy a melegtol behaljon az akku?
Vagy az h a generator nem tolt de kozben meg nem jelzi ki ezt?
Az akku a kocsival egy idos, kb masfel eves.
	
A mai 39.5 fokos menet utan a kocsi alig akart beindulni.
Konkertan a generator nem akart tekerni, olyan volt mintha az akku le lenne merulve.
Ez k...va nagy baj igy AC elott...:(
Neztem a muszereket, nem irja, hogy ne toltene a generator. Annak mi lenne az ikonja?
Semmi sem villagi a muszerfalon ami eddig ne lett volna.
Letezik, hogy a melegtol behaljon az akku?
Vagy az h a generator nem tolt de kozben meg nem jelzi ki ezt?
Az akku a kocsival egy idos, kb masfel eves.
droberto2015-07-07 08:35:14 // 69244
	Akkor jó kezekben van a 155! :)
	
droberto2015-07-07 08:34:14 // 69243
	Amiket eddig így csináltam (pl.: féktárcsa (külső palást is), féknyereg), az eddig jó. Pedig a féktárcsa már 2x izzott is. :)
Egyébként meg az függ a kezelendő felülettől, hogy mennyi és miféle típusó rozsda van rajta. De talán a legfontosabb a gondos előkészítés és még számít az anyagok minősége is.
	
Egyébként meg az függ a kezelendő felülettől, hogy mennyi és miféle típusó rozsda van rajta. De talán a legfontosabb a gondos előkészítés és még számít az anyagok minősége is.
Zsolt1552015-07-07 08:29:49 // 69242
	Mi is használjuk. :-)
	
droberto2015-07-07 08:24:26 // 69241
	Peti és munkásságának nyomán én is ezt használtam(juk). :)
Mike Sander üregvédő zsír.
Az egyik legjobb motyó. :)
Vagy itt.
	
Mike Sander üregvédő zsír.
Az egyik legjobb motyó. :)
Vagy itt.
Zsolt1552015-07-07 07:59:01 // 69239
	A veteránautók alvázát Sander zsírral szokták kifújni, korrózióvédelemként.
	
GTPeti2015-07-07 07:39:24 // 69238
	A féktárcsák közepén nálam azért működik rendesen. ;)
(Magyarul amúgy cink, vagy horgany.)
	
(Magyarul amúgy cink, vagy horgany.)
Nivan842015-07-07 07:21:31 // 69237
	Skaccok!
lesz AC-n valaki, aki tud kormánykereket cserélni 159ben? :D :D
	
lesz AC-n valaki, aki tud kormánykereket cserélni 159ben? :D :D
.......................2015-07-06 23:27:47 // 69236
	
	
dev1662015-07-06 23:18:09 // 69235
	és így mennyit bírt?
	
Chianti2015-07-06 23:14:16 // 69234
	Én is hasonlóképp tervezem, aztán majd meglátjuk hogyan muzsikál 200.000 után. De a legnagyobb kérdés, hogyan bírja hosszabb távon a mostani napi kb. 50 km-es etapokat (2x18+2x10-es leosztásban) a meló miatt.
	
droberto2015-07-06 23:04:45 // 69233
	Mi a jó megoldás?
Szemcseszórás, zsírtalanítás, ideiglenes korróziógátló/tapadásjavító (pl. Loctite 7515), 2K epoxy gyanta 2rtg-ben, 2k akril ipari festék 2 rtg-ben.
No ezzel megélhető az áhított OT kor! :)
	
Szemcseszórás, zsírtalanítás, ideiglenes korróziógátló/tapadásjavító (pl. Loctite 7515), 2K epoxy gyanta 2rtg-ben, 2k akril ipari festék 2 rtg-ben.
No ezzel megélhető az áhított OT kor! :)
Online tag
3
		Vendég3
452
Fórum
Friss topicok
- 159
 - Stelvio
 - Giulia
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 


