Az automata javítás fél milla alsóhangon,
Konverter kapcsolószelepcsere 200 ekm után törvényszerű
Azután minden km ajándék az autómatával
Autópályára tökéletes a manuális váltó
.......................2015-01-11 09:22:12 // 63290
mzo2015-01-11 08:14:36 // 63289
A Q-Tronic-nál nincs kettőstömegű.
droberto2015-01-11 00:32:16 // 63288
Az 1.9 vegyes használatban 7 és 8 l között eszik, attól függően mennyi benne a város és a hidegüzem.
Ha már egy nagyon kicsi is van benne, szinte lehetetlen 7 alá bevinni az átlagot.
Persze én is tudok 5,3-as országúti fogyikkal dobálózni, csak az ég világon semmi értelme.
Max, csak ha BMW-sek, meg a hatliterteszikazegyhatosbenzinesautómavárosbanmókusok jönnek a meséikkel.
Ha már egy nagyon kicsi is van benne, szinte lehetetlen 7 alá bevinni az átlagot.
Persze én is tudok 5,3-as országúti fogyikkal dobálózni, csak az ég világon semmi értelme.
Max, csak ha BMW-sek, meg a hatliterteszikazegyhatosbenzinesautómavárosbanmókusok jönnek a meséikkel.
droberto2015-01-11 00:25:33 // 63287
Kipufogó nélkül (csak előkat és leömlő) szinte még szarabbul is megy.
Ja... és olyan büdös mint egy IFA.
Ja... és olyan büdös mint egy IFA.
droberto2015-01-11 00:23:08 // 63286
Azért ment fel 50-re mert buherálták.
FL után (a tiednél) 35 a szervíz ciklus.
Vissza tudod elvileg állítani, a Instrumental Panel (VDO), vagy a szervíz vezérlő korrekcióinál.
FL után (a tiednél) 35 a szervíz ciklus.
Vissza tudod elvileg állítani, a Instrumental Panel (VDO), vagy a szervíz vezérlő korrekcióinál.
droberto2015-01-11 00:19:37 // 63285
Grat a Baby-hez. :)
Vsz. a kiegyenlítő tartály, szűrője szabadult el.
Vsz. a kiegyenlítő tartály, szűrője szabadult el.
droberto2015-01-11 00:18:29 // 63284
Sőt olyan is van, hogy kell egy bizonyos kipuff oldali folytás (ellenállás), hogy meglegyen a teljesítmény és (/ vagy) hogy ne zabrizza le a hajadat (igaz ez inkább benzinesnél fordulhat elő).
droberto2015-01-11 00:18:20 // 63283
Forced regenkor a leghatékonyabb regen, nálam a MES 70%-ra teszi mindig a tömődést, hogy utána enyhe valóságos dugulásnál mielőbb elvégezzen egy regent, normális üzemi körülmények közt. Ekkor ha valami nem stimm, akkor még mindig nem fullad be a motor a szűrőbe.
Egyébként mielőtt felteszi 70-re a MES, egy pillanatra kiírja, hogy 11%.
Egyébként mielőtt felteszi 70-re a MES, egy pillanatra kiírja, hogy 11%.
droberto2015-01-11 00:18:07 // 63282
Ez az alu lemez és a közte levő levegő szépen megfogja a hőt szerintem. Más kérdés, hogy a motor kapja rendesen a meleget.
gery1472015-01-10 23:12:55 // 63281
Köszönöm a gyors válaszokat.
Amire használnám arra az 1,9-nek is bőven elégnek kell lennie (autópályán napi 70km) és nem vagyok az a nagy száguldozó. Pályán többnyire 130-140-es tempóval járok...
Elnézést az amatőr kérdésért, de ha jól vettem ki az előző hozzászólásból akkor az automataváltónál nincs kettőstömegű lendkerék csak a manuálisnál?
Amire használnám arra az 1,9-nek is bőven elégnek kell lennie (autópályán napi 70km) és nem vagyok az a nagy száguldozó. Pályán többnyire 130-140-es tempóval járok...
Elnézést az amatőr kérdésért, de ha jól vettem ki az előző hozzászólásból akkor az automataváltónál nincs kettőstömegű lendkerék csak a manuálisnál?
mzo2015-01-10 22:53:38 // 63280
Nekem 1,9 16V automata (Q-Tronic) van. Fogyasztás városban (Bp) jellemzően 8,5 és 10 liter között bármi, bár volt már picit alacsonyabb és magasabb is, de ez a nagy átlag. Autópálya 130-140-nél 6-7 liter között, de inkább a 6 hoz közelebb. Tavaly pl megjártuk Spanyolt a legkisebb átlag tankolásra vetítve 6,2 volt a legmagasabb 6,5. Országút picivel ez alatt. A váltó nem rossz, ha jó. :) Nem a legeslegmodernebb váltó, de azért szépen teszi a dolgát, jól működik, gyorsan vált, tanulékony is egy kicsit. Mechanikusan megbízható, egy rákfenéje van mégpedig a vezérlőtömb. Ez előbb utóbb elkophat és akkor rántva válthat, vagy túl későn, túl korán stb... Cseréje kb annyi mint egy kettőstömegű lendkerék cseréje a kéziváltósoknál. Amit olvastam róla kb 150-250 e kmert bírnak ki ezek a tömbök. Van hogy kevesebbett van hogy többet, gondolom használatfüggő. Ha szépen vált nem ránt akkor nagy valószínűség szerint jó darabig még jó lesz. Egyébként a mai napig gyártják ezt a váltót -igaz kicsit frissítettek rajta- de sok francia német japán autóban volt és van.
Dömpi (il dottore)2015-01-10 22:20:56 // 63278
Köszi, akkor jó a fülem :)
Most voltak nálunk fiam keresztapjáék. Neki van. A hangja alapján, mondomneki: ez öthengeres ugye?
Azt mondja gőze sincs. 2000 köbcentis, meg D3-as, meg 163 LE.
Most nézem amit linkeltél: a D4 business edition ami 163 LE, a D3 csak 136, de az az is 5hengeres.
Minden esetre annyi beigazolódott, hogy jó a fülem ehhez :)
Most voltak nálunk fiam keresztapjáék. Neki van. A hangja alapján, mondomneki: ez öthengeres ugye?
Azt mondja gőze sincs. 2000 köbcentis, meg D3-as, meg 163 LE.
Most nézem amit linkeltél: a D4 business edition ami 163 LE, a D3 csak 136, de az az is 5hengeres.
Minden esetre annyi beigazolódott, hogy jó a fülem ehhez :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 22:18:55 // 63277
s tényleg
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 22:07:33 // 63275
4
Csabi2015-01-10 22:07:06 // 63274
ha nem várták meg a 30ezret akár valós is lehet az óraállás...
Liquid2015-01-10 22:02:57 // 63273
Alapvetően azt találd ki mennyire kell az erő :)
Az 1.9-et olcsóbb fenntartani, kevesebbet fogyaszt, viszont ennek megfelelően erőből is kevesebb van.
Az automata illetve Q4 plusz 1-2 liter, nálam 9-10 a fogyasztás, a sima 2.4 olyan 7-8,5 környékén elmegy, az 1.9-ek bővben ez alatt kajálnak. Nem tudom pontosan, majd az érintettek leírják, de olyan 6-7 között lehet.
Az 1.9-et olcsóbb fenntartani, kevesebbet fogyaszt, viszont ennek megfelelően erőből is kevesebb van.
Az automata illetve Q4 plusz 1-2 liter, nálam 9-10 a fogyasztás, a sima 2.4 olyan 7-8,5 környékén elmegy, az 1.9-ek bővben ez alatt kajálnak. Nem tudom pontosan, majd az érintettek leírják, de olyan 6-7 között lehet.
tirex2015-01-10 22:02:40 // 63272
Nincs kiírva semmi. minden a helyén van. Le se szereltem a dobot, aknából kivágtam a dob alját,ki a porcelánszűrőt és visszahegesztettük a lemezt. semmi hangja nincs. Mintha misem történt volna. Majd megnézzük laptoppal mit ír most.
Dömpi (il dottore)2015-01-10 22:02:28 // 63271
OFF
tudja valaki, hogy az új volvo S60 D3-as 2.0-ás dízele 4 vagy 5 hengeres?
ON
tudja valaki, hogy az új volvo S60 D3-as 2.0-ás dízele 4 vagy 5 hengeres?
ON
Dömpi (il dottore)2015-01-10 22:01:34 // 63270
Ma arra jöttem rá, hogy mintegy 28-30e km-ert tekertek vissza a kocsimban.
Most cseréltem olajat és kiütöttem a FES-el az olajcserét.
Eddig összesen 8 olajcsere volt a kocsiban. Ebből 3 nálam.
122 ezernél cseréltem először.
Ha a gyári olajcsereperiódus 30 000 km, és a maradék 5 olajcserét az előző tulaj csináltatta, akkor kb. 150 000 km kellett benne lennie, mikor megvetem. 5x30000=150000
Megvételkor az órában 118e km volt, ergo 28-30-32e km-et tekerhettek vissza.
Érdekes viszont, hogy a FES-ben most 50 000-res csereperiódus van beállítva az ECU-ben. Ezt hogyan tudom átírni FES-el?
Most cseréltem olajat és kiütöttem a FES-el az olajcserét.
Eddig összesen 8 olajcsere volt a kocsiban. Ebből 3 nálam.
122 ezernél cseréltem először.
Ha a gyári olajcsereperiódus 30 000 km, és a maradék 5 olajcserét az előző tulaj csináltatta, akkor kb. 150 000 km kellett benne lennie, mikor megvetem. 5x30000=150000
Megvételkor az órában 118e km volt, ergo 28-30-32e km-et tekerhettek vissza.
Érdekes viszont, hogy a FES-ben most 50 000-res csereperiódus van beállítva az ECU-ben. Ezt hogyan tudom átírni FES-el?
'''''2015-01-10 21:55:18 // 63269
Ha eldugul a szűrőd,csak vészüzemben tudsz tovább menni.Nem olvastad ki a hibakódot,ha van?Gondolom a kipakolt szűrő miatt ki is van írva.Egyébként ha csak a részecskeszűrő üres dobja van meg,nincs hülye hangja?
Haddel2015-01-10 21:35:04 // 63268
Kicsit emelkedőn áll ,meg még hátra van a finom hangolás ,azért próbáltam még csak az udvaromon :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 21:29:46 // 63267
2 milláért nem fogsz jó 2.4-et kapni
tirex2015-01-10 21:28:58 // 63266
Szerinetm nem úgy megy ahogy kellene. Azt gondoltam a az eldugult szűrő fojtja meg de ezek szerint nem.
gery1472015-01-10 21:28:11 // 63265
Sziasztok!
Dízel 159 vásárlásán töröm a fejem, a segítségeteket szeretném kérni, mire kell mindenképp odafigyelni vásárlás előtt, illetve az 1,9-es vagy a 2,4-esre érdemesebb koncentrálni?!
A keret 2 millió alatt van, így a első szériák jönnek leginkább szóba, amik legtöbbje már 200ezer km körül jár (óra szerint is...), mik azok a tipikus betegségek, ha vannak, amikre ilyen futás mellett már számítani lehet?
Automata váltóval kapcsolatban mik a tapasztalatok (megbizhatóság, szervízigény, költségek...)? Illetve, a fogyasztásról szeretném kérni a tapasztalataitokat(1,9 vs 2,4 manuális váltóval és automatával).
Köszönöm a segítséget, remélem hamarosan újra Alfás lehetek!
Gergő
Dízel 159 vásárlásán töröm a fejem, a segítségeteket szeretném kérni, mire kell mindenképp odafigyelni vásárlás előtt, illetve az 1,9-es vagy a 2,4-esre érdemesebb koncentrálni?!
A keret 2 millió alatt van, így a első szériák jönnek leginkább szóba, amik legtöbbje már 200ezer km körül jár (óra szerint is...), mik azok a tipikus betegségek, ha vannak, amikre ilyen futás mellett már számítani lehet?
Automata váltóval kapcsolatban mik a tapasztalatok (megbizhatóság, szervízigény, költségek...)? Illetve, a fogyasztásról szeretném kérni a tapasztalataitokat(1,9 vs 2,4 manuális váltóval és automatával).
Köszönöm a segítséget, remélem hamarosan újra Alfás lehetek!
Gergő
Piritu - 1.000.0002015-01-10 21:28:11 // 63264
Ha ez a tompított, akkor tuti örülni fognak a szembe jövők.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 21:27:38 // 63263
80-100e-nél cseréld ki az EGR szarságot komplett...
Haddel2015-01-10 21:26:25 // 63262
Piritu - 1.000.0002015-01-10 21:22:51 // 63261
Akkor neked is erősen javasolt a blogom végigolvasása :-))
Liquid2015-01-10 21:21:29 // 63260
még nem remappolta :D
'''''2015-01-10 21:20:03 // 63259
Mire gondolsz a "menettulajdonságok nem változtak"-al?
Liquid2015-01-10 21:20:02 // 63258
ejha :) mi lesz a cirkálóval? :)
tirex2015-01-10 20:59:37 // 63257
Sziasztok! Egy hete kipucoltam a részecskeszúrőt, kiszedtem belőle a kerámiabelsőt és maradt egy üres dob a helyén. A motorkontrollámpa elaludt de a menettulajdonságok és a fogyasztás nem változott.
Don Gombóc2015-01-10 20:59:36 // 63256
Nagyon remélem. :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:54:21 // 63255
az is jó választás
Don Gombóc2015-01-10 20:46:19 // 63254
Ha minden igaz egy hét múlva nálam lesz. 2,0 sw Jtdm distinctive.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:33:42 // 63253
májusra találj valamit legalább veled is emeljük az 59-es találkozó színvonalát :P
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:31:29 // 63252
dede :) találtál már valami fincsit?
Don Gombóc2015-01-10 20:29:45 // 63251
Arra hát ! :-)
Nem mondtam telefonon? :-)
Nem mondtam telefonon? :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:29:29 // 63250
áhh, az a Medve :DDD
Piritu - 1.000.0002015-01-10 20:26:19 // 63249
Már azt hittem, hogy valami komoly dologra gondolsz :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:24:45 // 63248
az EGR hűtő de tudod.... jobb esetben kifelé, rosszabb esetben befelé ereszti a vizet
Piritu - 1.000.0002015-01-10 20:21:42 // 63247
"A 2.0-la meg másra kényes ami rosszabb, mint egy rossz DPF ..."
???
???
Csabi2015-01-10 20:16:28 // 63246
:))) tudod a mesék végén szokták mondani, ha nem hiszed járj utána..., javaslom Neked is! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:14:04 // 63245
mire?
remélem egy 159-re :)))
remélem egy 159-re :)))
Don Gombóc2015-01-10 20:13:48 // 63244
Úristen ! :-)
Hogy én mire készülök ! :-(
Pontosabban ide szántam a sirámot. :-)
Hogy én mire készülök ! :-(
Pontosabban ide szántam a sirámot. :-)
Don Gombóc2015-01-10 20:12:31 // 63243
Úristen ! :-)
Hogy én mire készülök ! :-(
Hogy én mire készülök ! :-(
Szabolcs 1592015-01-10 20:10:23 // 63242
Big like Erhard :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-10 20:01:42 // 63241
vagy leszakad a szűrő a tartályban és nem tud már folyamatosan áramolni az olaj a rendszerben...nézzétek meg azt is, ritkán megy tönkre szervopumpa