A 86k is sok, és továbbra is tartom, hogy nem ér annyit.
A Mi.PS3 tényleg lenyűgöző (az elsőm PS1 volt, azután PS2, a Fiaton anno pedig Michelin Enrgy volt), de k.rva drága! És nem ér annyit!
Dömpi (il dottore)2013-02-15 23:45:56 // 30865
droberto2013-02-15 23:31:14 // 30864
Dömpi (il dottore)2013-02-15 23:29:15 // 30863
A gond az, hogy a 19"-es felnim adott. Ehhez kell gumit néznem.
Tekintve az itthoni átb@szós bandát, használtat nem merek.
Az újakat tekintve meg az ár miatt abból a háromból tudok választani, amit korábban leírtam. (Asszony vasára kell 2 db, enyémre 4 db, és az asszony egyik alufelnijét is javíttatni kell, no meg be kell lőni a futóművét. Mindezt márciusban. Így is 250k körül lesz a teljes művelet)
Szóval szerinted az általam leírt 3 közül melyik a legjobb?
Tekintve az itthoni átb@szós bandát, használtat nem merek.
Az újakat tekintve meg az ár miatt abból a háromból tudok választani, amit korábban leírtam. (Asszony vasára kell 2 db, enyémre 4 db, és az asszony egyik alufelnijét is javíttatni kell, no meg be kell lőni a futóművét. Mindezt márciusban. Így is 250k körül lesz a teljes művelet)
Szóval szerinted az általam leírt 3 közül melyik a legjobb?
Dömpi (il dottore)2013-02-15 23:24:17 // 30862
Hmm, megnézve a teszteredményeket, a Kumho KU39 és a Hangkook Ventus "befriedigend", azaz megfelelő.
Amúgy a gazdag fritzeknek naná hogy van lóvéjuk a prémiummárkákra. Náluk kicsit más az életszínvonal.
Nálunk meg meg minden irreálisan drága. Ahony nézem az ADAC árlistáját, a legdrágább prémiumtermék legmagasabb ára is fele az itthoninak! Na ezt magyarázza meg nekem valaki!
Egy szó mint száz: kizártnak tartom, hogy egy Michelin, Pirelli vagy Bridgestone függetlenül a mérettől érjen 100-150 ezer Forintot! Nem létezik! Ez csak a szokásos nagy magyar lehúzás.
Amúgy a gazdag fritzeknek naná hogy van lóvéjuk a prémiummárkákra. Náluk kicsit más az életszínvonal.
Nálunk meg meg minden irreálisan drága. Ahony nézem az ADAC árlistáját, a legdrágább prémiumtermék legmagasabb ára is fele az itthoninak! Na ezt magyarázza meg nekem valaki!
Egy szó mint száz: kizártnak tartom, hogy egy Michelin, Pirelli vagy Bridgestone függetlenül a mérettől érjen 100-150 ezer Forintot! Nem létezik! Ez csak a szokásos nagy magyar lehúzás.
droberto2013-02-15 23:20:09 // 30861
Alapvetően teljesen igazad van!
Egyébként, ügyeskedi kell. Lehet ezeket 90 alatt is venni. Elméletileg csökkennie kell az áruknak, a friss, de 250 LE alatti új nagykerekes modellek megjelenése miatt. Ha nem ragaszkodsz a gyári mérethez, hanem sztenderdebb méretet nézel, akkor még 80 alá is bemehetsz.
A gyári terhelés és sebesség index alá nem menj semmiképpen.
Nem kell, hogy XL-es legyen a gumi.
Egyébként, ügyeskedi kell. Lehet ezeket 90 alatt is venni. Elméletileg csökkennie kell az áruknak, a friss, de 250 LE alatti új nagykerekes modellek megjelenése miatt. Ha nem ragaszkodsz a gyári mérethez, hanem sztenderdebb méretet nézel, akkor még 80 alá is bemehetsz.
A gyári terhelés és sebesség index alá nem menj semmiképpen.
Nem kell, hogy XL-es legyen a gumi.
Dömpi (il dottore)2013-02-15 23:13:30 // 30860
Kedves Barátom! Van fogalmad arról mennyibe kerülne 4 db az általad javallott abroncsokból?
Még ha lenne rávalóm, akkor sem adnék ki fél millát gumira!
Nálam az 50k/db körüli ár is az érzékenységi küszöb felett van egy kicsit.
Még ha lenne rávalóm, akkor sem adnék ki fél millát gumira!
Nálam az 50k/db körüli ár is az érzékenységi küszöb felett van egy kicsit.
droberto2013-02-15 23:04:14 // 30859
Én négy csoportra osztanám a gumiköpeny márkákat:
1. Vannak prémium márkák, melyek prémium termékeik a tesztek alapján az élbolyban szoktak lenni, egymástól általában kis különbséggel.
Continental, Michelin, Goodyear, Bridgestone, Pirelli, Dunlop.
2. Vannak ún. közpesen teljesítő márkák (teljesség igénye nélkül):
Nokia; Yokohama; Hankook, Fulda, Falken, Verdestein.
3. Vannak a nagy prémiumárkák olcsóbb márkái:
Continental Brand: Barum; Matador; Mitas; Semperit; Uniroyal.
Michelin Brand: BF Goodrich; Kléber; Kormoran; Taurus.
Goodyear Brand: Debica; Dunlop (télibe pl. a SP Winter Sport 4D prémium termék); Falken; Sava.
Bridgestone: Firestone; Nokian.
Hankook: Kingstar (kerülendő).
4. Kínai gumik: (Ezek nagy ívben kerülendők, mert életveszélyesek.)
Nankang, Wanli, Infinity... és társik.
A márkákon belül vannak típusok, melyek különböző típusú, teljesítményszinű autóra valók.
Pl.: a Continál van a PremiumContact és a SportContact. A kettő közt óriási különbség van (nagyjából mindenben). A Bridgestone-nál ilyen a Turanza és a Potenza.
Továbbá egyre nagyobb szeletet hasítanak maguknak a piacból az energiatakarékos gumik. Pl: Pirelli Cinturato; Continental EcoContact és a Michelin EnergySaver. (SZVSZ ez kompromisszumos megoldás.)
Erősen javalott gumiválasztás előtt a TESZT-ek átfogó tanulmányozása.
(Mivel én a helyedben Conti SportContact-ot, Michelin Pilot Sport-ot, vagy Bridgestone Potenzát vennék...)
1. Vannak prémium márkák, melyek prémium termékeik a tesztek alapján az élbolyban szoktak lenni, egymástól általában kis különbséggel.
Continental, Michelin, Goodyear, Bridgestone, Pirelli, Dunlop.
2. Vannak ún. közpesen teljesítő márkák (teljesség igénye nélkül):
Nokia; Yokohama; Hankook, Fulda, Falken, Verdestein.
3. Vannak a nagy prémiumárkák olcsóbb márkái:
Continental Brand: Barum; Matador; Mitas; Semperit; Uniroyal.
Michelin Brand: BF Goodrich; Kléber; Kormoran; Taurus.
Goodyear Brand: Debica; Dunlop (télibe pl. a SP Winter Sport 4D prémium termék); Falken; Sava.
Bridgestone: Firestone; Nokian.
Hankook: Kingstar (kerülendő).
4. Kínai gumik: (Ezek nagy ívben kerülendők, mert életveszélyesek.)
Nankang, Wanli, Infinity... és társik.
A márkákon belül vannak típusok, melyek különböző típusú, teljesítményszinű autóra valók.
Pl.: a Continál van a PremiumContact és a SportContact. A kettő közt óriási különbség van (nagyjából mindenben). A Bridgestone-nál ilyen a Turanza és a Potenza.
Továbbá egyre nagyobb szeletet hasítanak maguknak a piacból az energiatakarékos gumik. Pl: Pirelli Cinturato; Continental EcoContact és a Michelin EnergySaver. (SZVSZ ez kompromisszumos megoldás.)
Erősen javalott gumiválasztás előtt a TESZT-ek átfogó tanulmányozása.
(Mivel én a helyedben Conti SportContact-ot, Michelin Pilot Sport-ot, vagy Bridgestone Potenzát vennék...)
droberto2013-02-15 22:33:23 // 30858
Lemaradt: a 20%-os felárat a faházra mondta.
droberto2013-02-15 22:30:52 // 30857
No, lassan összeáll a helyszín is. Hívott ma az üzemeltető, és annyit sikerült belőle kicsikarnom, hogy az oldalukon publikált árakból kapunk: 30 fő felett 10-, 50 fő felett 15% kedvezményt. Sajnos az egyéni fizetésbe e formában nem ment bele.
Kértem, hogy ajánlatát még írásos formában közölje. Vannak még részletek, amik nem tisztázottak. Pl. az, hogy az egy éjszakás 20% felárat elengedi (ez az árlistában nem is szerepel).
Konkrét számokkal majd ezután tudok jelentkezni.
Lassan kellene konkretizálni a dolgokat....
Amit eddig beszéltük:
Helyszín: Agárd - Sport Beach
Időpont: 2012.05.25-26.
Kaja: Szombat - bogrács (SZVSZ vegyes pöri); Vasárnap - tárcsázás (Lehetne tarja meg valami szárnyas pl.)
Programok: Autómustra, baráti csevej, evés-ivás :), jó idő esetén fürdés...???
Kaja-pia beszerzés: Ki venné meg?
Fizetés: Kaja, kemping ??? (SZVSZ az ital egyénileg a kaja kollektív fizetéssel menne)
Infrastruktúra: Bográcsot (24 l), -állványt, gázrózsát, gázt, tárcsát tudok vinni. (Asztal, szék egyéb) ???
Jelentkezés: módja???
Létszám: ??? (Én 30±10 autóra gondoltam, autónként két fővel)
Időjárás: Mi van, ha rossz idő lesz???
Kértem, hogy ajánlatát még írásos formában közölje. Vannak még részletek, amik nem tisztázottak. Pl. az, hogy az egy éjszakás 20% felárat elengedi (ez az árlistában nem is szerepel).
Konkrét számokkal majd ezután tudok jelentkezni.
Lassan kellene konkretizálni a dolgokat....
Amit eddig beszéltük:
Helyszín: Agárd - Sport Beach
Időpont: 2012.05.25-26.
Kaja: Szombat - bogrács (SZVSZ vegyes pöri); Vasárnap - tárcsázás (Lehetne tarja meg valami szárnyas pl.)
Programok: Autómustra, baráti csevej, evés-ivás :), jó idő esetén fürdés...???
Kaja-pia beszerzés: Ki venné meg?
Fizetés: Kaja, kemping ??? (SZVSZ az ital egyénileg a kaja kollektív fizetéssel menne)
Infrastruktúra: Bográcsot (24 l), -állványt, gázrózsát, gázt, tárcsát tudok vinni. (Asztal, szék egyéb) ???
Jelentkezés: módja???
Létszám: ??? (Én 30±10 autóra gondoltam, autónként két fővel)
Időjárás: Mi van, ha rossz idő lesz???
.......................2013-02-15 22:30:46 // 30856
Dömpi (il dottore)2013-02-15 22:24:24 // 30855
elvileg igen
.......................2013-02-15 22:19:57 // 30854
Most melyik a jó az A s?
Dömpi (il dottore)2013-02-15 22:03:29 // 30853
Dömpi (il dottore)2013-02-15 21:49:39 // 30852
Liquid2013-02-15 20:45:39 // 30851
igenuram :)
valszeg az enyém TI mivolta még jobban felerősíti, de nagyon durván alacsony így az autó. Csöriéknél, a futómű méréshez, le kellett venni az ütközőket, mert nem fértek el a kocsi alatt, a garázsba is alig tudok bejárni, minden kis görönygyön leér a motroburkolat.
A 235/40R19 sokkal jobb
valszeg az enyém TI mivolta még jobban felerősíti, de nagyon durván alacsony így az autó. Csöriéknél, a futómű méréshez, le kellett venni az ütközőket, mert nem fértek el a kocsi alatt, a garázsba is alig tudok bejárni, minden kis görönygyön leér a motroburkolat.
A 235/40R19 sokkal jobb
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 20:07:46 // 30850
nekem volt az 56-on kunyhó teljesen jó volt
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 20:07:06 // 30849
szerintem vehetsz másikat is bár egészségesebb ha 4 egyforma van fent
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 20:05:10 // 30848
chipelve bele megy az 5000-be :) és húz odáig mint egy gőzmozdony :P
Piritu - 1.000.0002013-02-15 20:02:33 // 30847
??? :-O
A 225/50 R17-ről van szó?
A 225/50 R17-ről van szó?
Liquid2013-02-15 19:49:47 // 30846
átmérőben valóban nem a legegészségesebb, nagyon óvatosan kell közlekedni vele
.......................2013-02-15 17:52:09 // 30845
ez nem benzines bakker,
tönkre teszed ha üveghangig pörgeted
tönkre teszed ha üveghangig pörgeted
Shadin2013-02-15 17:40:58 // 30844
Ott már elég üveghang. Már nekem fájt.
Kazes☻2013-02-15 17:19:05 // 30843
Ebben nem tudok neked segíteni, ám én a Hangkook-ot választanám, mert azt talán itthon gyártják! :)
Dömpi (il dottore)2013-02-15 17:17:01 // 30842
Találtam Bridgestone T001-et. Csak picit tér el a mintázata.
A 159-hez kaptam újabb gumi árakat, ezt máshonnan:
245/35 ZR19 Kumho KU39 52.000,- szerelve !
235/35 ZR19 Falken FK453 55.000,- szerelve!
Melyik a jobb? Hangkook vagy Kumho?
A 159-hez kaptam újabb gumi árakat, ezt máshonnan:
245/35 ZR19 Kumho KU39 52.000,- szerelve !
235/35 ZR19 Falken FK453 55.000,- szerelve!
Melyik a jobb? Hangkook vagy Kumho?
'''''2013-02-15 17:13:34 // 30841
Nekem a téliek különbözőek.Persze egy tengelyen egyformák.Nincs semmi gond velük.
Coolby2013-02-15 17:04:39 // 30840
Faterom 4900nak olvasta le, de ilyesmi érték...
Kazes☻2013-02-15 16:18:24 // 30839
Tengelyenként kell egyforma legyen. :)
.......................2013-02-15 15:57:48 // 30838
azonos méretüt vegyél,de nem muszály azonos márkának lenni
Shadin2013-02-15 15:32:58 // 30837
4800
Dömpi (il dottore)2013-02-15 15:26:33 // 30836
Akor még egy kérdés.
Feleségem 147-esén Bridgestone Turanza ER300 van. A két első tökéletes, de a két hátsó tükörradiál.
Vegyek-e 2 db új Bridgestone Turanza ER300-at, hogy egyforma legyen mind a négy, vagy vehetek 2 db valami mást, más mintázattal, pl. Hangkook K115 Ventus Prime 2 91 V?
Feleségem 147-esén Bridgestone Turanza ER300 van. A két első tökéletes, de a két hátsó tükörradiál.
Vegyek-e 2 db új Bridgestone Turanza ER300-at, hogy egyforma legyen mind a négy, vagy vehetek 2 db valami mást, más mintázattal, pl. Hangkook K115 Ventus Prime 2 91 V?
Alfonis2013-02-15 15:24:40 // 30835
205/55 R16 is kicsi rá. Bár az ugyanakkora majdnem mint az R17. (HA jól számoltam) de autópályára elég a magasság. Meg otthoni utakra is. Persze görögországban egy két helyre gyalog kell mennünk. :D mert ott azok az utak amik a tengerpartokra visznek le. húúú :D
.......................2013-02-15 14:58:23 // 30834
szerintem a 225/50 r17 nagyon kicsi a 159 re
nekünk Hankook v12 van a Mito n ,soha nem kell jobb gumi ,jobb mint a gyári pirelli,
és tartósabb is,meg a pirrelli mindíg félrekopott ,meg recésre a belsö része,
a Hankook szépen egyenletesen kopik
én megvenném a Hankook V12 öt 245/35 r19 93w méretben
nekünk Hankook v12 van a Mito n ,soha nem kell jobb gumi ,jobb mint a gyári pirelli,
és tartósabb is,meg a pirrelli mindíg félrekopott ,meg recésre a belsö része,
a Hankook szépen egyenletesen kopik
én megvenném a Hankook V12 öt 245/35 r19 93w méretben
Dömpi (il dottore)2013-02-15 14:52:27 // 30833
Amúgy az enyém nem 2,4, hanem 1,9 8V, de chippelt.
Dömpi (il dottore)2013-02-15 14:51:56 // 30832
A felnim 8Jx19. Szerintem a 225-ös nagyon trapéz pózban állna rajta, sőt megkockáztatom, hogy rá sem lehet tenni.
A váltóméret kalkulátorban és az alábbiakat néztem:
Alapnak a 225/50 R17-et vettem.
Ezzeh képest a jelenlegi téli (215/55 R16) 14mm-rel kisebb.
A mostani nyárim, amit cserélek (255/35 R19) 4mm-rel nagyobb.
A 235/35 R19 10mm-rel alacsonyabb, a 235/40 R19 14mm-rel nagyobb, a 245/35 R19 pedig 12mm-rel nagyobb.
Ez utóbbiból elég jó áron lenne a Hangkook K110 Ventus V12 Evo 93Y. De nem tudom szabad-e Hangkook-ot venni. Mennyire tartós?
Amúgy nem rossz, itt vannak a részletek.
A váltóméret kalkulátorban és az alábbiakat néztem:
Alapnak a 225/50 R17-et vettem.
Ezzeh képest a jelenlegi téli (215/55 R16) 14mm-rel kisebb.
A mostani nyárim, amit cserélek (255/35 R19) 4mm-rel nagyobb.
A 235/35 R19 10mm-rel alacsonyabb, a 235/40 R19 14mm-rel nagyobb, a 245/35 R19 pedig 12mm-rel nagyobb.
Ez utóbbiból elég jó áron lenne a Hangkook K110 Ventus V12 Evo 93Y. De nem tudom szabad-e Hangkook-ot venni. Mennyire tartós?
Amúgy nem rossz, itt vannak a részletek.
.......................2013-02-15 14:37:11 // 30831
nekem 245/35 ZR19 93 van rajta
a 235/35 r 19 kicsi átméröben ,és csak 91 es a trhelési indexe ami a 2,4jtdm re kevés
ez attól s függ milyen széles felnire akarod rátenni
amit nem írtál az a 225/40 r19 ,még az is jó lehet
DE ,az ALtenzo Evergreeen ,mind kinai ,NE vedd meg ,nem éri meg..
a 235/35 r 19 kicsi átméröben ,és csak 91 es a trhelési indexe ami a 2,4jtdm re kevés
ez attól s függ milyen széles felnire akarod rátenni
amit nem írtál az a 225/40 r19 ,még az is jó lehet
DE ,az ALtenzo Evergreeen ,mind kinai ,NE vedd meg ,nem éri meg..
Coolby2013-02-15 14:27:27 // 30830
jahh végülis nem alacsony. Látod nem tudom, hol szabályoz, mert nem használom addig :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 14:21:03 // 30829
szerintem maradj a gyári méretnél 235/40-R19...teljesen mind1 hogy Michlein, Conti, Kumho, Fulda stb mindegyik jó lesz
.......................2013-02-15 14:17:37 // 30828
alacsony?
úgysem húz már ott
úgysem húz már ott
Dömpi (il dottore)2013-02-15 14:16:56 // 30827
Szasztok!
Nyári gumit vadászok éppen a 19-es felnikre. Most mindenképp újat akarok, de rohadt drágák.
Az alábbiakat néztem, kérném a tanácsotokat/tapasztalatotokat:
235/35 ZR19
ALTENZO (akármi - valami új ausztrál típus) 33.000,- Ft
Fulda Sportcontrol 91Y XL 48.057,- Ft
Hangkook K110 Ventus Evo 91Y XL 49.306,- Ft
Khumo KU39 Ecsta Le Sport 91 Y XL 54.292,- Ft
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 87 Y 54.754,- Ft
Semperit SPEED-LIFE 91 W XL-FR 57.281,- Ft
235/40 ZR19
Hangkook K117 Ventus S1 Evo2 91Y XL 61.392,- Ft
245/35 ZR19
ALTENZO (akármi - valami új ausztrál típus) 36.000,- Ft
EVERGREEN (akármi) 36.000,- Ft
Hangkook K110 Ventus Evo 93Y XL 52.943,- Ft
Fulda Sportcontrol 93Y XL 56.657,- Ft
Nyári gumit vadászok éppen a 19-es felnikre. Most mindenképp újat akarok, de rohadt drágák.
Az alábbiakat néztem, kérném a tanácsotokat/tapasztalatotokat:
235/35 ZR19
ALTENZO (akármi - valami új ausztrál típus) 33.000,- Ft
Fulda Sportcontrol 91Y XL 48.057,- Ft
Hangkook K110 Ventus Evo 91Y XL 49.306,- Ft
Khumo KU39 Ecsta Le Sport 91 Y XL 54.292,- Ft
Goodyear EAGLE F1 ASYMMETRIC 87 Y 54.754,- Ft
Semperit SPEED-LIFE 91 W XL-FR 57.281,- Ft
235/40 ZR19
Hangkook K117 Ventus S1 Evo2 91Y XL 61.392,- Ft
245/35 ZR19
ALTENZO (akármi - valami új ausztrál típus) 36.000,- Ft
EVERGREEN (akármi) 36.000,- Ft
Hangkook K110 Ventus Evo 93Y XL 52.943,- Ft
Fulda Sportcontrol 93Y XL 56.657,- Ft
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 14:02:56 // 30826
5000-ig elszalad az
Coolby2013-02-15 14:02:09 // 30825
:) úgy nézem honlapokon, hogy 4500rpm-nél van. alacsonynak tűnik, de lehetséges :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-15 13:51:39 // 30824
hát ott ahol már nem húz tovább :)
Coolby2013-02-15 13:18:29 // 30823
valaki meg tudja nekem mondani, hogy a 2.4 jtdm-nek hol van a gyári leszabályozási fordulatszáma?
Coolby2013-02-15 09:32:01 // 30822
Hát, sajnos én személyesen nem voltam ott, édesapám pedig nem az a fényképész, de egy összefoglalót fogok írni, már csak, hogy én emlékezzem mikor volt megcsinálva :)
Dömpi (il dottore)2013-02-15 09:23:32 // 30821
Helyes, örülök neki!
Blog van/lesz?
Blog van/lesz?
Coolby2013-02-15 09:07:17 // 30820
Kész a verda, minden pöpecc, délután lesz még egy csekk, felemelés, alánézés.
Kettőstömegű, kuplung, kinyomócsapágy, 3 szimering, fékfolyadék, váltóolaj csere és átnézés pipa.
Nem hittem el, de szerelésért a 3 szimering anyagköltségével együtt 32.500 HUF-t fizettem. Remélem a munkájával annyi gond lesz, mint többi autónknál az elmúlt 5-6 évben, azaz semmi.
Kettőstömegű, kuplung, kinyomócsapágy, 3 szimering, fékfolyadék, váltóolaj csere és átnézés pipa.
Nem hittem el, de szerelésért a 3 szimering anyagköltségével együtt 32.500 HUF-t fizettem. Remélem a munkájával annyi gond lesz, mint többi autónknál az elmúlt 5-6 évben, azaz semmi.
Shadin2013-02-15 07:53:41 // 30819
Sajna nem, sógornak megy a micsucsicsujához...
ALFA75td2013-02-15 06:41:42 // 30818
2013 év június 8-ai hétvégén az écsi Rába Ring területén családi hétvégét, jótékonysági rendezvényt – ezen belül különböző autós- és motoros bemutatókat, színpadi műsort, mozgássérültek autóztatást és motoroztatást, amatőr ügyességi túraautó versenyt szeretnénk szervezni a város lakói és más, a rendezvényre a helyszínre érkező érdeklődő részére.
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
Tibcsi1662013-02-14 23:31:53 // 30817
Nekünk ez a faházas verzió tetszene, így tudnám vinni a családot is. Májusi végi időpont nekünk is OK.
Tibcsi1662013-02-14 23:18:01 // 30816
Nekem is kéne embléma. Majd keresgélek én is.