Fórum >> Típusok >> 159

Poló2010-09-12 17:44:02 // 7952
Lehet ha kipróbálnál egy 0 km-es 156-ot, aminek új minden alkatrésze a futóműben, a lengéscsillapítóktól a lengőkarokig minden, akkor arra is azt mondanád, hogy sokkal jobban csinálja, mint a te 156-od. Sokat számít az, hogy milyen régi alkatrészek vannak az autóban, milyenek a gumik állapota, márkája stb...
Don Gombóc2010-09-12 17:40:55 // 7951
Az Alfa legalább szép. :)
Múltkor jöttem haza a Balcsiról az M7-esen, egy 166 2,4 mJEt szenvedett a külső sávban mert nem tudott bejönni a belsőbe, mert minden 1000 köbcentis hoki szar lenyomta. :( Annyira kormolt, mint az állat. Látszott hogy szenvedett. Azért függetlenül attól hogy Alfa vagy sem az anyját megbaszhatná az aki ilyen autókat konstruál, és enged ki a forgalomba és a tömeggyártásba. Bár álljon az Alfa védelmében, hogy mindegyik típus ugyan így szopik. Még nem láttam ilyen nagy teljesítményű dízelt ami ne füstölne ha nyomják neki. Legyen az Audi Alfa BMW vagy bármi más. A régi kis jtd-k vagy más eccerű kis dízelek azok nem igen kormolnak, legalább is kevésbé.
Arno1662010-09-12 17:28:33 // 7950
Helyes... Van épp elég füstölgő retek.... (mondjuk az Alfa legalább szép autó :)

Ha meg olcson akar kozlekedni az emberfia arra ottvannak a kivalo ~1000 ccm-es motorú benzines autók. F@szé kell flancolni ~200LE-s 2.4 dizelekkel az én tüdőm kárára. :) Nem sz@runk abba a tányérba amiből eszünk, nem? :)

Don jól beszél. :))
Don Gombóc2010-09-12 17:00:08 // 7949
Volt nálam pár napig, bár én nem néztem mennyit eszik. Ami kell neki az kell.
GTPeti2010-09-12 16:34:38 // 7948
Azt meg kell hagyni, hogy a "CAN-buszos LED" jobban hangzik, mint a "LED beépített műterheléssel".... Ettől még hülyeség.
GTPeti2010-09-12 16:32:50 // 7947
Szerinted? Akkor lenne CAN-buszos ha lenne a tápon kívül még egy legalább egyeres buszcsatlakozója... Ilyennel ezek nem rendelkeznek. Tehát ez egy LED beépített műterheléssel. A CAN-busz idekeverése elég szezont a fazonnal... (A boltok részéről.)

Az én autómban nincs CAN-busz, mégis ilyen műterheléssel egybeépített LED-et érdemes használni, hogy ne jelezzen izzóhibát. Na ezért nincs semmi köze a CAN-buszhoz. Az izzóhiba-felismerés nem egy mai találmány, 20 éves autók is tudtak ilyet... És akkor még a CAN-busz egy pajzán ötlet sem volt.
.....2010-09-12 16:06:52 // 7946
És ilyet láttál? Can-Bus kompatibilis LED, beépitett chip-el, mely automatikusan illeszkedik a Can-Bus rendszerekhez, ezáltal nem ír ki hibát a computer.
Poló2010-09-12 13:44:20 // 7945
Úgy, hogy pl levegőt nyomnak a kipufogóba, ezzel nem lesz olyan tömény a kipufogógáz, mert valamennyi tiszta levegő is jön ki a csövön. Az igaz, hogy a hengerből ugyanannyi jön ki, de a cső végén a műszer már azt látja, hogy milyen fasza minden. Azt hiszem ez a különbség az EU3 és EU4 között.
sparco2010-09-12 13:27:45 // 7944
1372010-09-12 13:21:00 // 7943
A 159 valós súlya sokkal több, mint a katalógusadatokban található. Pár hónapja voltam futóműállításon, ahol a cucc egyben 4-kerék mérleg is volt, 1780 kiló volt a 2.4 jtdm SW. 2006/12es gyártás. Nem, nem Q4. Igen, üresen. És nem, nem volt rossz a mérleg.
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:46:42 // 7942
De ha az Eu norma miatt nő a fogyasztás, akkor hogy csökken a károsanyag kibocsájtás? Érzed az ellentmondást, nem? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:45:47 // 7941
No ez engem is érdekel, mert az volt bennem, hogy az 59 egy jó autó, a Julis pedig egy műszakilag még magasabbra pozícionált igényes szerkezet kicsit csumpi orral. És ezzel a gondolattal a fejemben vártam hogy jöjjön a Giulia, ami hátha szebb, és akkor lehet gondolkozni :-)
Még mindíg nem tiszta, hogy mi legyen az utód autó. Az infó (és zseton) gyűjtést megkezdtem mindenesetre és remélem, hogy lesz az az Alfa, ami megint elcsábít :-)
GEORGE2010-09-11 23:42:47 // 7940
Szerintem több a különbség a 200kg-tól.
És igazából az Eu normák miatt nőttek meg a fogyasztások.
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:38:35 // 7939
Jaja...azzal álmodok azóta is :-))

A fogyasztásra visszatérve a TBi fogyija is mihez képest. Soknak tűnik, de valójában az 1.9 mjet fogyasztott a teszt túra során majd 9 litert (8,8 talán?). Országúton! Jó, volt küldve, de nem az a végig padlózzuk menet volt, kicsit meg lett táncoltatva, de alapvetően ésszel mentünk. Az öreg autóm ezt 7-ből hozza. A sokkal modernebb motorú 159 miért 9? A 200 kiló ennyit talán nem indokolna...És innen nézve szerintem nem sok a TBi fogyasztása.
Más szemszögből viszont kicsit fura, hogy Euro rengeteg környezetvédelmi normákról beszélünk, meg 100km-enként szűk 2l-rel nagyobb fogyasztásról és csirke menetteljesítményekről...hogy is van ez?
Direkt befecskendezéssel, elvileg hatásfok növelő turboval, majd egy V6 fogyasztását hozza. akkor már Pentastart bele MA hengerfejjel, és mindenki boldog (kivéve az elcseszett grínpíszeseket és környezetvédelmi mendemondanorma kitalálókat)
GEORGE2010-09-11 23:20:58 // 7938
Kár, hogy nem tudtad kipróbálni, mert most ott állnál a kasszánál, hogy kifizesd.
A TI futóműve nagyon brutál, szorozd meg 2vel azt amit az a 159 tud amit kipróbáltál.
Ha nekem 159-em lesz, az csakis TI csomagos lehet.
GEORGE2010-09-11 23:19:11 // 7937
Jól látod, a 2.0 Mjet 16V az már egy újabb generációs diesel moci
GEORGE2010-09-11 23:17:19 // 7936
Selénia pályabejáráskor, amikor kínosan ügyeltünk a KRESZ betartására, mert szint időt mértünk, akkor ivott 8,0 L/100km az 1,4 TBI MiTo
A max sebesség 90km/h!
De ezt sem muszáj elhinned. Mike tudja még igazolni ezt a szintén száraz tényt.
GEORGE2010-09-11 23:14:55 // 7935
Akkor nem mondok igazat...
GTPeti2010-09-11 23:08:42 // 7934
Értem. Még szerencse, hogy a Nyolcszemű eddig is jobban bejött. :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 23:02:11 // 7933
Az egyik olcsóbb autónak készült (pl. a festett műszerfal, nagyon elméretezett hátsó fejtér a kiszállásnál) és a konkurenciának való megfelelési kényszert érzem mindenhol. Lelketlen lett.
A másik ehhez képest luxushangulatot áraszt, ráadásul úgy viselkedik az úton mint a 156, csak kicsit (nagyon) jobban csinálja.
GTPeti2010-09-11 22:47:13 // 7932
"Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek."
Ezt kifejtenéd? Thx.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:45:48 // 7931
Nem jobb, vagy rosszabb egyik se. Egyszerűen más a filozófiája a kettőnek.
ALFI1562010-09-11 22:26:10 // 7930
Annyival jobb az 59?Nem próbáltam még a Julit de még nem is ültem benne.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 22:16:27 // 7929
Nincs "partiban" a két autó, csak az árcédula is erősen eltér :-(
ALFI1562010-09-11 22:05:39 // 7928
Akkor nagyobb az esély,hogy 59 lessz mint Julis.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:42:17 // 7927
volt egy fehér SW Ti is, de azzal nem lehetett menni, csak nézni. A feka belső nagyon ott van, még a tető is fekete. Nyami-nyami :-)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:40:07 // 7926
nem tudom, csak elmentem kipróbálni a Juliskát, meg mivel volt 159 azt is. Egy tuti, a 159 előbbre lépés a 156-hoz képest :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:38:16 // 7925
ezért nem hiszek a meséknek az eur5-tel :)
Cgo2010-09-11 21:37:27 // 7924
csak nem az utod lathato a kepeken?
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:36:52 // 7923
hihi, az enyém is tudja :-))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:33:29 // 7921
jah ma próbáltam gyök kettővel menni csak a kedvetekért (többet nem fogok) hogy fillérbszó fogyasztást csinálhassak :) városon kívül szigorúan 100, városban meg 50-60 ...így 7,4 :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:30:30 // 7920
nem tudom...az utolsó 156 meg 166 DPF nélkül hogyan tudja az euró 4et? :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:25:45 // 7919
A 2,0 mjet-be akko miért nem kell lötty? Ezek szerint nem egyszerűen az 1,9 "felfúrt" változata?
Piritu - 1.000.0002010-09-11 21:23:44 // 7918
Mondjuk érdekes lenne, hogy miben nem teljesíti a határértéket, mondjuk a kormos, ha már koromszűrős. Azt hittem ez csak programozás kérdése.
BeczA2010-09-11 21:21:07 // 7917
adBlue ez a kék löttyött kell beletankolni :)

A nagyköbcentis diselekbe , mint a Buszok vagy Teherautók , már az Euro 4-es besoroláshoz is ezt kell használniuk, és a kibocsátott korom mennyiségét csökkenti.
satya2010-09-11 21:20:05 // 7916
Az 1.6 CRTDi szintén 105Le-vel fogyaszt 5,5L-t maximum.

ezt a baromságot. LOL
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:03:58 // 7915
van sok pozitív javulás meg kb ugyan annyi negatív is...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 21:03:06 // 7914
ez egy hülye kifogás valamit mondani kell...az euró 5 szabványt úgy lehet teljesíteni hogy azt a blue (valami) löttyöt kell még pluszba tankolni :)
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:57:10 // 7913
Kezdelek érteni benneteket, kedves 159 topiklakók :-)
Ma sikerült mennem egy jó darabot a győriek tesztautójával:

150 lovas mjet, mint az enyém.
Nagy királyság, tényleg "egy új korszak", ahogy a topikcím is mondja.
GTPeti2010-09-11 20:50:39 // 7912
Bizonyára az Euro X-szel fogják megmenteni a világot a pusztulástól. A gyárak, hajók, stb. dolgozhatnak nyugodtan, az nem gond. Hmm... :(
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:43:52 // 7911
mondjuk érdekes, mert amikor kihozták őket az a reklámduma ment, hogy már most teljesítik az euro5-öt :-(
GTPeti2010-09-11 20:43:13 // 7910
Persze "canbus-os". Azt a hülyét aki ezt kitalálta (és terjeszti)...

Én még sosem láttam olyan LED-et, amin volt CAN-bus csatlakozó.
Piritu - 1.000.0002010-09-11 20:20:09 // 7908
No megkérdeztem, hogy miért kerültek le az árjegyzékekből a2,4Mjet-ek és a többiek. Egyszerűen nem tudják teljesíteni az EURO5-öt. Csak azok a motorok maradhattak, amelyek tudják :-(((
.....2010-09-11 15:10:37 // 7907
Vettem philips blue vision xenon hatású helyzetjelző izzót, a gyári xenon mellett sárgán világít ez is... Majd kipróbálom a canbus-os ledes helyzetjelzőt is.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 12:16:46 // 7906
Bakker erről beszélek hogy egy V6 autópályán kevesebbet zabrál mint egy kispötstúrós 1.4-es ...még szép a V6 nem pörög lófszt sem az 1.4 meg mint a rotációs :P
Öreg emberrel nem pofoszkodom annyit adnak érte mint egy normálért :DDD Hokedli helyett meg viszek nokedlit a pörihez legközelebb :P
Don Gombóc2010-09-11 12:10:18 // 7905
Kb. Így. :)
Don Gombóc2010-09-11 12:08:47 // 7904
És a beszállító szarért hugyért szállítja be. Az egész egy parasztvakítás és a végfelhasználó szopik. Az azért kurvára bosszantó hogy miket szívnak az emberek ezzel a kormolódással a mai dízeleknél. Ennyit a környezetvédelmi próbálkozásokról. Az összes olyan cuccot ami a környezetvédelmet és a keverékszabályzást csinálja azt kötelezően örök élet garanciára ítéltetném az autógyárakkal szemben a híres Unió által. Miért is ne, hiszen fontos a környezetünk nem?
Don Gombóc2010-09-11 12:02:39 // 7903
Az biztos hogy nem eszik 160 as haladásnál egy Mito 12 litert. Akkor baja van. Az autópályán a 166 V6 TB nem eszik annyit, inkább 10,5 lityit, pedig 1500 kg. Ott baj van, akinek ennyit eszik az jobb ha elmegy egy jó asztaloshoz csináltatni magának egy új falábat. :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak