Fórum >> Típusok >> 159

Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:37:24 // 7852
passzolom...vagy a 3.0?
ALFI1562010-09-09 21:33:34 // 7851
És nem lessz csak 4 hengeres diesel motor?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:21:56 // 7850
mert lehet nem tudják össze hozni az euro5-tel....vagy elfogyott a blokk :P
ALFI1562010-09-09 21:21:10 // 7849
Kicsit előréb már egyébként volt téma.De senkinek nincs még sejtése se.
ALFI1562010-09-09 21:19:33 // 7848
Hétvégén a tesztvezetésen kérdezd meg.
GEORGE2010-09-09 21:18:33 // 7847
2010.augusztus 1-től érvényes az új Alfa 159 árlista! A változások a következők:

Lekerültek a listáról az 1.8 140LE benzin, 1.9 JTDm 8v, 1.9 JTDm 16v, 3.2 V6 24v JTS Q4 és 2.4 JTDm 20v motorok.
Rendelhető lett viszont a 2.0 JTDm 136, 163 és 170 lóerővel, valamint az 1750TBi.



Vajon miért nem lehet már rendelni 2,4 jtdm 20V-t???????
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:12:42 // 7846
na akkor ez kell ez tisztítja....
ALFI1562010-09-09 21:07:38 // 7845
Ártani csak nem árt.Én pirosat nyomom.Ezt
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 21:07:28 // 7844
nem mert ott is van valami áramlás érzékelő
ALFI1562010-09-09 21:05:30 // 7843
Azt nem lehet valahogy kivarázsolni?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:59:22 // 7842
mit tud ez a spuri?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:56:51 // 7841
jah a fő probléma azok a rohadt műanyag lapátok ezekkel lehet állítani a levegő mennyiségét, mikor zárva vannak kavarog ott a koksz rendesen...az euro3-ban ilyen nincs nem is dzsuvásodik ennyire...
ALFI1562010-09-09 20:53:19 // 7840
Csak attól lehet.Nem hiszem,hogy pár ezrenként takarítani kéne.
ALFI1562010-09-09 20:52:17 // 7839
Én megint használom a spurit.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:42:58 // 7838
nem tudom...a legfőbb probléma a vissza vezetett kipufogó gáz...na meg a fos minőségű üzemanyag...lehet kéne adalékolni valamivel ami tisztítja a kormot vagy nem képződik ennyi korom...
ALFI1562010-09-09 20:39:37 // 7837
És a map attól lett megint dzsuvás mert a szívósor is az volt és odahordta?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:35:50 // 7836
a szétszedés olyan jó 3-4 óra...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:34:58 // 7835
Rakjál az üzem anyagba Castrol TD-t adalékot ha így nem darál hidegen akkor porlasztó lesz...
ALFI1562010-09-09 20:33:36 // 7834
Mennyi idő ment rá?8-10 óra?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 20:31:37 // 7833
no ma szét lett bombázva a szívósor fasza látvány volt főleg a pillangóház hátsó része...a 4-5cm átmérőjű luk helyett volt egy 1cm-es ...gondolom jó sok levegő bírt átmenni ...a szívósorban lévő műanyag lapátok egyben vannak de ott jó sok koksz volt...a legszebb az 5e km-rel ezelőtt pucolt MAP szenzor volt, nem látszott a dzsuvától...
ALFI1562010-09-09 17:16:44 // 7832
Nekem még nem volt ilyen jelenség.De ne hallottam mástól se.Esetleg ha belevágsz egy jó üzemanyagtisztítót?
MZ2010-09-09 15:54:11 // 7831
Sziasztok!
2.4 JTD 20V Brera alapjárati egyenetlenségem van hideg indításnál. Volt valakinek hasonló tapasztalata ezügyben? Állítólag típushiba és olvastam már más forumokon, hogy nem tudták nagyon mitől van...
ALFI1562010-09-09 12:01:21 // 7830
Ahol és ahogy te 7.6-al mész el ott a diesel 4-el.Amikor valahova menni kell őárszáz kilómétert egy dieselestől se hallottam még,hogy mibe és mennyibe kerül.Ellenbe a benzines tulajokkal szembe.Ők rögtön azt mondják,hogy de jó lenne elmenni de ennyibe meg annyiba kerül.
Arno1662010-09-09 10:21:56 // 7829
:))) oke apu :)

Bocs fiuk mennem kell, a DPF legyen veletek! ;)
tipoatti2010-09-09 08:07:23 // 7828
Már itt is kezded, Te Zöld Pápa?! :))) Itt rossz helyen vagy, ezek itten nem füstölnek... Gyere vissza a "helyedre", ott vagyunk néhányan füstölgők - és már megszoktuk a prókátorkodásodat! :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-09 07:21:14 // 7827
jó hogy ide írtad a 159 topicba mert itt egyik dejzel sem kormol mivel DPF-es :P szóval nem nagyon kell költenünk arra hogy ne kormoljon....itt amire költeni kell az a 84e ft-os szívósor már ha cserélni kell és nem elég pucoltatni....ez kb 4 teli tank a TB javára....
Arno1662010-09-09 02:00:48 // 7826
Viszont ha karban is tartod azt a dizelt hogy ne füstöljön akkor maris nem olyan fényes a helyzet. Ha meg nem tartod akkor a TB-n keresztül megy el a megsporolt penz gyogykezelésre. Ha szerencsed van nem a Tiedre. :(

Nem adok neki 1-2 evet es kokemeny emisszio ellenorzesek lesznek nalunk is.
Aztan lehet rákölteni vagyonokat a logobelu dizelekre.

Na, nem farasztom tovabb a brigadot. Csak gondoltam belevauzok mert keves dolog van amit jobban utalok egy orrom ala fustolgo dizel borzalomnal. Plane hogy frankon el lehet pusztulni tole eleg gyorsan... (masik ember puszta onzesebol...mert ha nem telik szervizre sem meg benzinre sem akkor nyugodtan vehetne egy kisebb kocsit amit fenn tud tartani es ugy uzemeltetni hogy ne kormolja tele a varost csak azert mert lampatol lampaig fele annyibol tud ugyan akkorat gyorsulni. )

Minden tiszteletem azoké a tulajoké akik karbantartjak a gépeiket és nem kormolnak mint az állat.

uff :)
Arno1662010-09-09 01:38:59 // 7825
...majd 2 tonnas 3.0V6 24V automata valtos Lancia Thesis 90-nel 7.6-ot fogyaszt ha kicsit odafigyelek. :)

...dizelekkel csak az a gond h 2-3 evig mukodokepesek aztan elkezd fustolni kormolni mindezt az orrom ala a varosban.... masik gond meg h nyugat europabol omlenek ide a kivenhedt dizel roncsok. Kocsibol annyira nem erzekeli az ember, de aki motorozik bicajozik az tapasztalja hogy döbbenet allapotban van a dizelek hatalmas resze sajnos.
(Ilyenkor hol a rendor mikor beterit pamaccsal 2x2 savot? Meg levelezon kapta a zoldkartyat?) Amit nyersz a reven elbukod a vámon. Kevesebbet fogyaszt vmivel, de az egeszsege banja csunyan az embereknek. Neked is nekem is mindenkinek aki szivja. :(

A netovabbja a dolgoknak mikor az emberek szetchippelik meg szetpowerbox-ozzak ezeket még grátisz észnélkül. :(
GTPeti2010-09-08 23:33:21 // 7824
Ezeknek teljesen elment az eszük.
Piritu - 1.000.0002010-09-08 20:34:38 // 7822
...."büdipesten egész hónapban dugózva, lámpánál gyorsítva meg állatkodva, "
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-08 20:13:20 // 7821
nem kell mondani semmit...ha a 1.9 16V 11-et eszik akkor az 1.8TB 16-ot fog...
ALFI1562010-09-08 19:43:59 // 7820
Csak azt akartam mondani,hogy egy azonos erőségü benzines azonos vezetéssel majdnem dupla annyit fogyaszt mint egy diesel.Szerintem egy 200 lovas benzines igencsak 14-körül csipeget.(de lehet tévedek)Nekem még hadján de mondjuk Piritu aki éves szinten 50ezret megy azért ott már nem mindegy.
pettinke2010-09-08 19:34:28 // 7819
most erre mit mondjak?
az 1.9 16V tádém az tud 11 litert fogyasztani büdipesten egész hónapban dugózva, lámpánál gyorsítva meg állatkodva, meg tud 8 litert fogyasztani autópályázva, és nyilván tudna 7-et is, ha állandóan 90-el mennék az országúton és nem éreznék kényszert előzgetni...
Piritu - 1.000.0002010-09-08 13:58:12 // 7818
Csodálkozom is rajta rendesen. A nálam járt kocsik hosszú távon, átlagban a "vegyes" gyári megadott érték + 1-2 decit hozzák, itt nézve az adatokat (mert ugye a hivatalos oldalon nem találtam) és a tesztfogyasztást (ahol nem hinném, hogy nem "kóstolgaták" a Vasat) sasolva kevesebbnek kéne lennie.
Viszont a Cartárs annyit bizonygatta, hogy kénytelen vagyok elfogadni....
ALFI1562010-09-08 12:32:22 // 7817
Van valakinek a kocsiba nagy kijelző?
ALFI1562010-09-08 12:24:47 // 7816
Csak az 1750 TBi sokat fogyaszt.George írta,hogy valami tizenpár literrel jártak el vele.Azért az pont a duplája a 2.4-nek.
pettinke2010-09-08 12:13:30 // 7815
hát, én egyedül a 2.4 20V-t sajnálom.
- az 1.8 benzin az harmatos,
- az 1.9 tádék helyett jobb a vacsi új 2.0,
- a 3.2 V6 meg egy Holden moci volt :-/
az 1750 TBi az királyság!
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-08 11:24:37 // 7814
én sem értem ezért kérdeztem :)
ALFI1562010-09-08 11:10:08 // 7813
Ezt már nem értem.De a szívósorhoz hogy kerül be a ragasztószallag?Meg a motorrol a fedelet.Milyen fedelet?A müanyag borítást?Vagy mit?
Buksi2010-09-08 10:27:55 // 7812
Így nem nagyon lesz 159-em! :-/
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-08 10:11:20 // 7811
azt nem tudom de én is csodálkoztam hogy nincs 2,4 már mikor kerestem...
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-08 10:10:12 // 7810
lekapták a motorról a fedelet? nem a szívósort kapták le? :)
Kazes☻2010-09-08 10:09:12 // 7809
Ciao!
Lehet nektek nem újdonság, de én nagyon meglepődtem, a most érkezett hírlevélen, melyben a következőket írták:
"2010.augusztus 1-től érvényes az új Alfa 159 árlista! A változások a következők:

Lekerültek a listáról az 1.8 140LE benzin, 1.9 JTDm 8v, 1.9 JTDm 16v, 3.2 V6 24v JTS Q4 és 2.4 JTDm 20v motorok.
Rendelhető lett viszont a 2.0 JTDm 136, 163 és 170 lóerővel, valamint az 1750TBi."


Valóban ez a jó?
enká2010-09-08 09:52:40 // 7808
Ahogy mondod :). Egy olyan ragasztószalagnak a darabja, amely szalagból sokat találhatsz a motorháztető alatt pl. kábelek összefogására, különböző szigetelésekre. A szalagdarab történelméről többet nem tudok :).
ALFI1562010-09-07 22:34:10 // 7806
Müanyag szigetelő szallag szorult az egyik szelep alá?
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-07 18:04:48 // 7805
szokásos szívósor probléma...
enká2010-09-07 17:42:12 // 7804
yoyo :).
Végül is az alfa műszer a következő hibakódot olvasta ki a "check engine"-mből:
"Szívótéri levegőszabályzó állító 1. hengersor. Beavatkozó szerv nyitott helyzetben beszorul"
Miután lekapták a motorról a fedelet, kiderült, hogy egy műanyag szigetelőszalag darab szorult az egyik szelep alá. Valahogy. Mókás :). A hibát kitörölték. Majd a következő pár nap megmutatja, hogy ez volt-e csupán a gond. Nem bánnám :).
ALFI1562010-09-05 18:09:02 // 7803
Ha valakinek hiányozna az alsó motorvédő.klikk
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak