Fórum >> Típusok >> 159

szelod92019-02-25 18:51:45 // 115071
Én ugyanezt jártam végig, amikor nézegettem a 159-eket
Végül úgy gondolom, hogy jól döntöttem, hogy nem mertem bevállalni a 2.4-et, mert nem sokat kellett költenem rá. Pedig majdnem 30 ezret mentem már vele.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:48:59 // 115070
1.2-ért láttam most a legolcsóbbat. De hidd el, másképp gondolkozik aki ilyet készül venni. Gondolatban végigfuttatja, hogy 1.2-ért megveszi, ha bármi van is 1 milla még rámegy, akkor 2.2-ért van egy tutira jó autója. Fogalma nincs arról, hogy egy 2.4 ha belenyúl, többet fog kérni. Pedig...ha nincs baja is évi fél milla ott marad..
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:36:00 // 115069
Áhh már megint... :-( Emil.. öntve van a net 2.4-ekkel. Nem létezik, hogy mind hengerfejes volt, vagy épp az, vagy holnap az lesz. Ilyen nincs :-) Bármelyikőnké lehet az bármikor, de ez így akkora felesleges para amit állandóan belém is tesztek. Egy átlag vevőt meg tudod mennyire érdekli ez? Kb. semennyire. A szín, felszereltség, a felni és a km legyen az elképzeléseknek megfelelő. Hiába van azon az autón új hengerfej. Most nem Zolbácsit akarom bántani, a saját szempontjából tök igaza van, hogy kitartja az árat. De a 23 oldalból a 20.-on van. Elég sok fiatalabb és kevesebb futásúnak hirdetett van előtte utána meg a TI-k szép sorban. A nép meg eddig lát, ezzel nem tudsz mit kezdeni. Nem tudod megfizettetni igazán az állapotot (sajnos). Az évjárat, az extrák és a méter. Ez van..
Giuntini2019-02-25 18:29:23 // 115068
Van egy 2,4 Berlina 790 ezerért a Hahun. Na az milyen lehet?
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 18:16:15 // 115067
Szerintem ez is, mint minden, egyén függő. Én pl gyári mániás vagyok, nem vennék tuning futóművel autót. Más meg másképp látja. Nem kritikaként, csak azért írom, hogy ami neked esetleg pozitív, az lehet másnak nem az. De mindenkinek úgysem tudsz a kedvére tenni :-) Szerintem pár szép fotó, jó leírás, aztán majd megjön a gazdája az autódnak :-D
Giuntini2019-02-25 17:58:33 // 115066
A másik dolog ami mondjuk a 2,4-eseket érinti erőteljesen! Senki nem tudja hogy a 200-250 ezret futott példányokban hány lehetett hengerfejes. Itt van a gond, mert nem lehet tudni, hogy melyikre került bontott hengerfej (a szerencsésebb), vagy megjavított. Zoli viszont gyári új hf-el árulja, ami 1 millió forint. Ilyen nincs a kínált darabok között.
Gondolom megőrizte mindenről.a számlát, mind a hf-ről és a turbóról.
RomeoOne2019-02-25 17:48:29 // 115065
Akkor meg nem értem, hogy mire írtad nekem, hogy nem úgy van ahogy mondom. Én azt írtam hogy "Meg lehet kérni a felárát, ha igazolni tudod, hogy ez tényleg patent állapotban volt tartva".
tdemeter viszont azt írta, hogy "Ha annyit akartam volna kapni érte amennyiben volt..."
Erre írtam, hogy nonszensz...
Zolibácsi2019-02-25 17:47:38 // 115064
és ma mekkora vigyorral toltam le 200-nál egy duplakipuffos mercit...na ez a megfizethetetlen.... viszont 240-nél nem ment többet az enyém sem :-)
Giuntini2019-02-25 17:44:49 // 115063
Én nem azt mondtam, hogy a ráköltött árat vissza lehet hozni! De már a kedves autót venni szándékozó jelölt nehogy 1,8 milláért olyan autót szándékozzon venni, ami jobb mint az átlag! Zolinak akkor el kéne kérnie vastagon 5 milliót legalább! Én nem azt mondtam hogy ennyit kérjen, de nehogy egy lógó turbós, és vérző torkú másfél millióst hasonlítsunk már össze egy rendben lévővel! Nem az első oldal a mérvadó a hirdetéseknél! Te mennyit kérnél az autódért? Nem hiszem, hogy 2,5 millió alatt meghirdetnéd! Akkor ne várjuk már el mástól, hogy ő meg magának az ellensége! Zolinak nem sürgős, kivárja a vevőjét.
RomeoOne2019-02-25 17:31:09 // 115062
És Zolibácsi összköltsége 2,4 milla volt? Nem hiszem (és még így sem viszik el). A patent autók is lehetnek dupla áron, de ahhoz, hogy olyan állapotban legyenek, a dupla ár dupláját is lehet rá kellett költeni :)
Giuntini2019-02-25 17:20:15 // 115061
Most ne haragudj, de nem jó amit mondasz! Ha megnézel egy AutoScout hirdetést, akkor miert vannak teljesen patent autók dupla áron? A szépet és a ráköltést meg kell fizetni! Ne az 1 millió körüli mindenhol meghúzott újrafényezést igénylő autókról vagy motor és váltóhibásokról beszéljünk. Az átlagár 1,8-2 millió a viszonylag elvihetőknek. Igaza van Zolibácsinak, hogy 2,4 alatt nem adja oda. Gyári hf, új turbó, nem ütött és vert, amire indulásnál nem kell rákölteni 1 milliót. Egy autón lehet látni, hogy rendben volt tartva!
szelod92019-02-25 16:58:11 // 115060
Hétvégén mennek fel a 19" kerekek újra, megkapja a tavaszi waxot és lövök pár új képet, lehet segíteni fog. Igazából ezek csak ilyen talált fotók, amiből lett a hirdetès. Meg a belsőt is újra fogom fotózni, jobb fény mellett. Nem tartom egyenrangúnak az autót a 2,4 körül hirdetettekkel. Állítható futómű stb, amikor kerestem számomra ez értèknövelő szempont volt. Nem tudom, hogy az átlag vásárlónak ez milyen benyomást kelt.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 16:37:28 // 115059
Szerintem pár beállított fotó a Ti kerekekkel segítene. Plusz írod a bőrös műszerfalat, ami elég ritka ésnnagyon szép extra. Tegyél arról is fotókat. Az újpesti nepper hirdetéseit nézd meg, nagyon lehet vágyni azokra az autókra a fotók alapján :-) Árban lehet célszerűbb lentebb menni, de őszintén én sem tenném fel az enyémet olcsóbban. :-)
szelod92019-02-25 16:24:02 // 115058
Nem is akarom visszakapni ezeket a dolgokat, ne értsetek félre. Azért ilyen áron raktam fel, mert szerintem nem sok ilyen Ti van, sőt a Ti alapból egy drágább kategóriát képvisel. 2,2-2,4 között nem lenne szívem odaadni, annál többet ér. Talán csak meg kell várnom a megfelelő vevőt. Egy hete van fent talán.
RomeoOne2019-02-25 15:58:03 // 115057
Hát nonszensz is lenne, hogy a következő vevő fizesse ki azt, amit te ráköltöttél az autóra. Meg lehet kérni a felárát, ha igazolni tudod, hogy ez tényleg patent állapotban volt tartva, hisz a vevő is egy jobb autót kap, de annak alapvetően te élvezted az előnyeit elsősorban. Te is pislognál nagyokat, hogy ha használt autó vásárlásnál az eladó a vételár mellé odarakná a szervizszámlákat, hogy ezeket is fizesd ki. :D
Szabister2019-02-25 15:03:08 // 115055
Nincs valakinek egr vakoló lemezről esetleg méretezett rajza? Úgy néz ki hogy átenged a szelep és ott megy el a turbonyomás. Ideiglenesen lefalaznám hogy tényleg ott van-e a bibi. (az autó jelenleg nincs nálam nem tudom kiszerelni a sajátomból :) )
tdemeter2019-02-25 13:43:52 // 115054
Szerintem mindent el lehet adni, csak ár kérdése az egész.
Ha megnézed, iszonyú nagy a szórás a 159-esek között. Gyakorlatilag 1 milla alatt is kapsz már..
Vigyázhattál rá bármennyire is, költhettél bármennyit, szerintem vissza sohasem fogod kapni azt a pénzt - de ne legyen igazam...
Én az enyémet 1 hónap (kb 2500 megnézés) után adtam el. A második érdeklődő vette meg.
Ha annyit akartam volna kapni érte amennyiben volt, szerintem az egyik legdrágább 159 lenne most a piacon....
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 11:35:46 // 115053
Sejtem :-) Én csak csodálni tudom egyelőre a munkádat, nekiállni nem bírnék egy ilyennek.
droberto2019-02-25 11:27:20 // 115052
Kiszedni se nagy mutatvány, gondolat indítónak szántam. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-25 11:24:20 // 115051
Köszönöm :-) Ekkora munkát nem tervezek, de lehet a festéket kipróbálom.
Zolibácsi2019-02-25 08:58:42 // 115050
én valami 7400 megtekintés felett járok és elvétve van érdeklődő a 2,4 millós árra. Amit te be lőttél 2,9 milló is bőven az inger küszöbön felül van majd 900 ezerrel. Hiába szép meg jó, meg vigyáztál rá, nagyon vékony az a réteg aki ki fizet egy 10 éves autóért 2,9 millót, hisz új szuzuki vitarát kapnak egy kicsivel többért.
Csabi2019-02-25 08:26:50 // 115049
Hali! Hát, szerintem te is tudod a választ. Túl drágán...
szelod92019-02-25 08:13:11 // 115048
Sziasztok! Közel kétezer megtekintés után egy komoly érdeklődő sem keresett meg a hirdetéssel kapcsolatban. Ennyire drágán tettem volna fel, vagy ennyire nincs piaca az autónak? klikk
droberto2019-02-24 21:23:34 // 115047
Én anno Alvikorrt tettem rá. Selyem fényű és azóta is szép. :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 21:11:41 // 115046
Köszi, jó ötlet, ez lesz. Azt a tréninget nemtom mi :-)
forrasr2019-02-24 20:46:30 // 115045
Festék mindig le fog kopni, tegyél rá festés után koptatót áttetsző fóliacsíkból. Nekem meg azt hiszem el kellene mennem time management tréningre...:)
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-24 11:44:10 // 115044
Srácok! Van valami tippetek, hogy a zárhidat mivel alapozzam, fessem le, hogy ne kapja le a gumitömítés a festéket? A gyárit leszedte, amit két éve fújtam azt mostanra újra leszedte. Emiatt szétkapni az egész elejét nem szeretném, kimaszkolva megcsinálnám, mint legutóbb.
Zolibácsi2019-02-24 10:29:20 // 115043
amúgy szép autó, még tetszene is, ha nem lenne 3 autóm....
tirex2019-02-24 10:12:15 // 115042
Nekem volt 2.3-as kompresszoros clk-m. 3 évig volt meg nulla hiba.
Giuntini2019-02-24 10:08:53 // 115041
Szerintem privátban elmegy 5 ezerért. Ha meg ki van benne cserélve minden az a baj.
Haddel2019-02-24 09:49:46 // 115040
Azt mondta ,az a baj erre neki egy év garanciát kell adni,ha tovább értékesíti,és egy 300ezret futott autónál már bármi előjöhet. Mondom neki,200ezernél már elő jött sok minden ,ami ki is lett cserélve😃
Emlékszem mikor anno a Giuliát kipróbáltam,akkor 200e km volt Bociban ,és akkor 10ezerbe számolta volna be a csávó a másik kereskedésben,ha azt a piros tesztautót elviszem,amivel a tesztkört futottam. Igy utólag belegondolva,lehet meg kellett volna lépni..
Haddel2019-02-24 09:44:23 // 115039
Osztrák😃
Giuntini2019-02-24 09:02:37 // 115038
Ők tudják hogy mennyit ér, csak hulla áron beszámítják. Aztán a kereskedő azt mondja hogy teljes karbantartást kapott, és eladják 5-6 ezerért.
Zolibácsi2019-02-24 08:53:25 // 115037
Kaptam SMS-ben egy csere ajánlott mercire
droberto2019-02-24 00:15:17 // 115036
Nem Magyar volt? :)
Haddel2019-02-23 22:24:49 // 115035
Az volt a vicces,hogy mondta a pali,nagyon szép állapotban van az autó. Mondtam tudom,csak kicsit sok benne a kilométer.Kérdi mennyi? Mondom tippelj! Azt mondja 150e körül? Mondom ,aha,majdnem dupla annyi!😃Nézett nagyon😃
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-23 17:16:53 // 115034
Vagy Alfaholics-on, vagy AO-n olvastam, nem atombiztos infó. 300 ló körül hoztak ki az 1.8 TBi-ből.
Shadin2019-02-23 16:56:16 // 115033
Injektor és a többi ua. csak turbó kell és egy normális ember aki felprogramozza.
Shadin2019-02-23 16:47:58 // 115032
Drágább lenne egy komplett QV turbó. Más az injektor? Nem is tudtam :-(

Most az is elég lenne, ha a gyárié lenne a Squadra pedáltérképe. Alacsony fordulaton, pl. indulásnál fuldoklik, mindenhol máshol pedig tök jó.
Shadin2019-02-23 16:44:16 // 115031
Az segít minden turbóról lerobbanó részecske elszórásában...
Shadin2019-02-23 16:43:10 // 115030
Az nem elég, 242 van most is :-)
Szabolcs 1592019-02-23 15:26:04 // 115029
Nekem 2 éve is ennyit ígértek, lassan hozzol te is egy stelviot
'''''2019-02-23 15:16:36 // 115028
Sok mindent csinált a srác de már nincs meg az elérhetősége.
WarbiRunner (Gyuri)2019-02-23 14:40:29 // 115027
K03 - K04 hibrid? A QV-é is jó :-) Plusz QV injektorai is menjenek bele :-) Olvasgattam ezt is korábban, amikor TBi volt a terv. És persze az alap dolgokat megcsinálnám: decat, egy jobbacska sportrendszer, hogy könnyebben lélegezzen kifelé is. Akkor meg már a hengerfej is kapjon egy kis felbővítést :-))
Roll19832019-02-23 14:38:38 // 115026
Akkor mehet vissza a nyitott kipufogó. ;)
droberto2019-02-23 13:54:23 // 115025
Ez óriási. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-23 12:38:12 // 115024
04-es turbóközép elég csak hozzá kell marni a házat... vagy egy QV bontott turbó... aztán adj neki 260 lovat :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-02-23 12:36:13 // 115023
őszintén, semmit... nálunk csak xadó-mazó van :DDD valamire biztos jó... pár ezerrel könnyebb lesz a pénztárca...
Shadin2019-02-23 12:02:53 // 115022
Mit javasolsz? Mi az aktuális csoda? Ez jó lesz? YT
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak