Sziasztok,
Segítséget kérek: Szeretném cseréni a gyári rádiót a 2006-os 159 sw autómban. Nem tudok rá sokat áldozni, és izgatja a fantáziámat egy ebay oldalon lévő:
www.ebay.com/itm/AUTORADIO-DVD-GPS-ANDROID-7-1-ALFA-ROMEO-SPIDER-159-SPORTSWAGON-BRERA-HL-8804A/282743859585?_trkparms=aid%3D111001%26algo%3DREC.SEED%26ao%3D1%26asc%3D41375%26meid%3D5673ef1d2a464ef8943011e635f7309f%26pid%3D100033%26rk%3D2%26rkt%3D5%26sd%3D401439022449&_trksid=p2045573.c100033.m2042
Valaki szerelt már be ilyet? Javasoljátok vagy felejtős és 130.000Ft körül már van amit használtok és javasoltok is?
Köszi előre is.
elementsaqua2017-12-26 13:17:25 // 103199
RomeoOne2017-12-26 12:51:41 // 103198
Azért a 120 fok kicsit soknak tűnik. 100-105 még oké, de hogy 120-ig 90-et mutasson, nehezen hiszem el.
Buddha2017-12-26 12:17:58 // 103197
Szia!
Bal elől a felső lengőkar hátulján, vagy bal hátul alul, a szintszenzorokat ellenőrizd. A faudi fejek elmúlósak... :-)
Bal elől a felső lengőkar hátulján, vagy bal hátul alul, a szintszenzorokat ellenőrizd. A faudi fejek elmúlósak... :-)
Szabolcs 1592017-12-26 10:31:36 // 103196
Kellemes karácsonyi ünnepeket és boldog új évet kívánok
Shadin2017-12-26 10:25:29 // 103195
Csendesen megjegyezném, hogy a mutató a tényleges 80-120° között végig oda van szegezve 90°-ra...
forrasr2017-12-26 10:11:21 // 103194
Kényes dolog az alumínium hegesztése, főleg ilyen speciális helyen, ahol még az eredeti anyag is elreped az anyagvastagság valamint a hőterhelések miatt.
Először mikor olvastam azt hittem egy rossz vicc rajzolódik ki...de úgy tűnik nem, fb-adok veszek csoportban is nap mint nap jelentkezik valaki 200le-s hengerfejért :(
Először mikor olvastam azt hittem egy rossz vicc rajzolódik ki...de úgy tűnik nem, fb-adok veszek csoportban is nap mint nap jelentkezik valaki 200le-s hengerfejért :(
Zolibácsi2017-12-26 09:56:54 // 103193
egy két oldallal ezelőtt már végig mentünk ezeken a tüneteken....
A hozzá értők úgy is megerősítenek, de ez megint hengerfej. Giuntini is ugyan ezzel szenved...
A hozzá értők úgy is megerősítenek, de ez megint hengerfej. Giuntini is ugyan ezzel szenved...
Macccy2017-12-26 09:37:27 // 103192
oooh deja vu 8|
csoti 1662017-12-26 09:31:37 // 103191
Tisztelt Alfás cartársak. Először is Kellemes karácsonyi ünnepeket mindenkinek!!! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek , hát ha találkozott már valaki ilyen hibával. Adott egy alfa 159 2.4jtdm.A hiba az hogy van mikor 100km után for fel a viz és van úgy hogy 20km után.Akkor a tágulási tartályból eltűnik a víz, de ha kinyitom a sapkát hiánytalanul visszatér.Már cseréltem sapkát, termosztátot, átfújatam a vékony víz csőveket de a hiba az meg maradt.Amig jól működik nincs teljesítmény csőkenés bár a vízcsövek elég kemények.50 ezer km ezelőtt újították fel a hengerfejet. 10 ezer km ezelőtt lett vezérlés cserélve vízpumpával együtt mert megszólalt egy vezető gőrgő. Mi lehet a baj? Megint hengerfej? Segítsetek !!!! Előre is köszi Csoti.
Runner / Red-Devil2017-12-26 08:00:32 // 103190
ZoliNix2017-12-25 23:18:10 // 103189
Termosztátcsere előtt nekem is nehezen ment 70 fok fölé, csere óta 7-8 km városi ilyen időben és 90 fokon áll a mutató. Ezt elérve fixen áll a hőfokon (legalább is a mutató szerint). Nem örökös a termosztát, főleg ha nem megfelelő minőségű, akár egy szezon alatt kukás lehet.
Haddel2017-12-25 23:06:00 // 103188
Bemelegedést úgy értem ,hogy pl nekem főúton haladva kb 10-15 km után 90 fokon áll a mutató.Igaz enyémben még szerintem gyári a termosztát.Legalábbis mióta nálam van ,azóta nem volt cserélve.
Haddel2017-12-25 22:47:56 // 103187
Ez nem normális . A mutatónak stabilan a 90 fokon kellene állni ,motor bemelegedése után.
Zümi2017-12-25 22:24:30 // 103186
Sziasztok,Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Másodszor az mennyire normális,hogy tavaly ősszel volt cserélve termosztát max 15 e km és a vízhőfok nem megy fel már ebben a 0 fok körüli időben csak kb 70 fokra.tavaly ugyan ebben az évszakban hidegebb volt és sikeresen tudta az üzemi hőfokot rendesen mint nyáron.
Másodszor az mennyire normális,hogy tavaly ősszel volt cserélve termosztát max 15 e km és a vízhőfok nem megy fel már ebben a 0 fok körüli időben csak kb 70 fokra.tavaly ugyan ebben az évszakban hidegebb volt és sikeresen tudta az üzemi hőfokot rendesen mint nyáron.
SWut2017-12-25 09:58:12 // 103185
Boldog Karácsonyt kívánok mindenkinek!
orbanzsolti2017-12-24 22:48:55 // 103184
Nagyon boldog karácsonyi ünnepeket kívánok minden alfa tulajdonosnak!
ZoliNix2017-12-24 22:11:10 // 103183
Boldog Karácsonyt mindenkinek!
Jó kis vers!
Jó kis vers!
PBali2017-12-24 21:56:43 // 103182
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-24 21:39:48 // 103181
Boldog Karácsonyt Nektek! :-)
Csabi2017-12-24 21:36:35 // 103180
Boldog Karácsonyt Mindenkinek! :)
droberto2017-12-24 21:18:46 // 103179
Boldog Karácsonyt Minden Kedves Cartársnak! :)
Lexlutor2017-12-24 20:39:05 // 103178
Jó kis vers!
Boldog karàcsonyt!
Boldog karàcsonyt!
psychoati2017-12-24 20:35:08 // 103177
Boldog karácsonyt nektek :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-24 18:54:32 // 103176
K.K.Ü.K minden Alfásnak :DDD
alfa155gyuri2017-12-24 18:32:17 // 103175
alfa155gyuri2017-12-24 18:30:02 // 103174
Mindenkinek Boldog Békés Karácsonyt!
Macccy2017-12-24 16:25:50 // 103173
Tyú ez a vers !!!! :D
BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDEN CAR-TÁRSNAK!!!
Jó Alfásnak lenni és itt írkálni, olvasni, nagyonkomolyan mondom! :)
BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYI ÜNNEPEKET KÍVÁNOK MINDEN CAR-TÁRSNAK!!!
Jó Alfásnak lenni és itt írkálni, olvasni, nagyonkomolyan mondom! :)
Kicsiadri11112017-12-24 11:35:12 // 103172
Minden cartársnak KELLEMES ÜNNEPEKET ÉS BÉKÉS BOLDOG KARÁCSONYT kívánok ;)
Ildiko2017-12-24 11:01:17 // 103171
:) Nagyon klassz a vers!
One of the real joys of the Holiday Season is the opportunity to say THANK YOU!
Wishing you piece, happiness and every joy for Xmas.
Minden kedves cartársnak hatalmas köszönet az egész éves segítségért, támogatásért, tanácsért és balesetmentes kilométereket azoknak, akik hozzám hasonlóan a Szépséggel utaznak az ünnepek alatt!
Mi a Babával a kávé után útnak indulunk. :)
Start - Cél

One of the real joys of the Holiday Season is the opportunity to say THANK YOU!
Wishing you piece, happiness and every joy for Xmas.
Minden kedves cartársnak hatalmas köszönet az egész éves segítségért, támogatásért, tanácsért és balesetmentes kilométereket azoknak, akik hozzám hasonlóan a Szépséggel utaznak az ünnepek alatt!
Mi a Babával a kávé után útnak indulunk. :)
Start - Cél



αλφα2017-12-24 10:47:15 // 103170
Szenzációs! Boldog karácsonyt Alfától Zétáig mindenkinek!
Haddel2017-12-24 09:31:20 // 103169
Dízel Alfa füstje borítja a tájat,
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen az Alfás,fázik keze-lába,
70 fokra áll be az ő termosztátja.
Mi lesz a fa alatt?Izgul ő most nagyon,
Alsó lengőkar?Hú,az egész vagyon!!
Csodálja a család: nem olajos a keze?
De jól tudják,hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep,újra fúr és farag,
Hogy az ünnepek után újra hajthassa a vasat.
Ha elfogyott a tudomány,sebaj ott a Fórum!
Nagyobb okosság az,mint kártyában a lórum.
Segít a társaság bizony fűnek,fának,
Tanárnak,mérnöknek,sofőrnek,diáknak.
Áldott Békés Ünnepeket minden cartársnak :)
Ezt most loptam fb-ről,köszönet a költőnek,és boldog karácsonyt kívánok minden sorstársamnak!😃
Karácsonyi bejgli növeli a hájat.
Pihen az Alfás,fázik keze-lába,
70 fokra áll be az ő termosztátja.
Mi lesz a fa alatt?Izgul ő most nagyon,
Alsó lengőkar?Hú,az egész vagyon!!
Csodálja a család: nem olajos a keze?
De jól tudják,hogy most is a gépen jár az esze.
Ha véget ér az ünnep,újra fúr és farag,
Hogy az ünnepek után újra hajthassa a vasat.
Ha elfogyott a tudomány,sebaj ott a Fórum!
Nagyobb okosság az,mint kártyában a lórum.
Segít a társaság bizony fűnek,fának,
Tanárnak,mérnöknek,sofőrnek,diáknak.
Áldott Békés Ünnepeket minden cartársnak :)
Ezt most loptam fb-ről,köszönet a költőnek,és boldog karácsonyt kívánok minden sorstársamnak!😃
Giuntini2017-12-24 09:24:59 // 103168
Mindenkinek nagyon boldog Karácsonyt kívánok! Sok Alfás ajándékot!
αλφα2017-12-23 21:20:43 // 103167
Fejlemények 2.2 JTS egyenetlen-magas alapjárat probléma ügyben.
Javasoltátok a fojtószelep, valamint a légtömegmérő kitakarítását. Ma mindkettő - igen gondos és alapos munkával - megtörtént. Hozzá való speciális tisztító spray-ket használtam, majd alaposan kiszárítottam őket. Ezt követően villamossági szerelő barátom rádugta a hibaolvasóját. Volt benne bőven, pl. egyenetlen alapjárat, gyújtáskimaradás, stb, pedig a motorhiba jelző sárga lámpa nem is jelzett előtte semmit. A hibákat töröltük.
Indítás - csalódás. A motor traktor-szerűen indult, dadogott, durrogott. Elindulás után, kb 20-30 másodperc múltán a durrogás megszűnt, a motor szépen, egyenletesen kezdett járni. Sebváltáskori gázelvételekkor eltűnt a "felakadó pedál" érzés. Üresben kigurulva kb 800 f/p-s alapjárat, szóval úgy működött, ahogy a Nagy Könyvben írva vagyon. A boldogságom, s vele mindez tartott kb 5 km-en keresztül. Ekkor gázelvételnél, lejtőn lefelé gurulva újra szépen lement a fordulat 800-ra, majd hirtelen megint felugrott 1400 körülire. És ezt már minden váltásnál így tette.
Újra töröltük a hibákat (mert megint lettek, sárga lámpa nélkül), majd új próba. Most már kb 8-10 km-t működött kifogástalanul, majd ismét elromlott.
Szóval most a fojtószelep állás érzékelő csere következik.(?)
Javasoltátok a fojtószelep, valamint a légtömegmérő kitakarítását. Ma mindkettő - igen gondos és alapos munkával - megtörtént. Hozzá való speciális tisztító spray-ket használtam, majd alaposan kiszárítottam őket. Ezt követően villamossági szerelő barátom rádugta a hibaolvasóját. Volt benne bőven, pl. egyenetlen alapjárat, gyújtáskimaradás, stb, pedig a motorhiba jelző sárga lámpa nem is jelzett előtte semmit. A hibákat töröltük.
Indítás - csalódás. A motor traktor-szerűen indult, dadogott, durrogott. Elindulás után, kb 20-30 másodperc múltán a durrogás megszűnt, a motor szépen, egyenletesen kezdett járni. Sebváltáskori gázelvételekkor eltűnt a "felakadó pedál" érzés. Üresben kigurulva kb 800 f/p-s alapjárat, szóval úgy működött, ahogy a Nagy Könyvben írva vagyon. A boldogságom, s vele mindez tartott kb 5 km-en keresztül. Ekkor gázelvételnél, lejtőn lefelé gurulva újra szépen lement a fordulat 800-ra, majd hirtelen megint felugrott 1400 körülire. És ezt már minden váltásnál így tette.
Újra töröltük a hibákat (mert megint lettek, sárga lámpa nélkül), majd új próba. Most már kb 8-10 km-t működött kifogástalanul, majd ismét elromlott.
Szóval most a fojtószelep állás érzékelő csere következik.(?)
berobbantam2017-12-23 20:39:07 // 103166
Szia
Én avval a puffadással már nem nagyon foglalkoznék.Az a cső kuka ez biztos.A szövet megadta magát.Idő kérdése mimor durran el.Viszont az hogy kemény az alsó meg puha az elgondolkodtató.Én beaplikálnék egy nyomásmérő órát a körbe és megmérném hány bár is van.A hűtőtömítő sem igazán mérvadó.Amennyire tudom az valami olyan trutyi ami levegő hatására köt ki.Tehát szédeleghet még a rendszerben.Ami nem kerül pénzbe.Fagyálló le.nyomásmérő óra be.Ez ugy is megoldható,hogy szétvágod a dagadó csövet és vascsőböl heggesztesz egy megfelelő t idomot amit beteszel.Egyuttal megnézném hogy folyik át a víz a hűtőn.Pár léböl tuti átmosatnám a rendszert.Esetleg egy híg ecetes oldattal is megküldeném.Ha ez megvan lehet továbbmenni,hogy kell-e hűtő és ha magas a nyomás akkor mitöl az.
Én avval a puffadással már nem nagyon foglalkoznék.Az a cső kuka ez biztos.A szövet megadta magát.Idő kérdése mimor durran el.Viszont az hogy kemény az alsó meg puha az elgondolkodtató.Én beaplikálnék egy nyomásmérő órát a körbe és megmérném hány bár is van.A hűtőtömítő sem igazán mérvadó.Amennyire tudom az valami olyan trutyi ami levegő hatására köt ki.Tehát szédeleghet még a rendszerben.Ami nem kerül pénzbe.Fagyálló le.nyomásmérő óra be.Ez ugy is megoldható,hogy szétvágod a dagadó csövet és vascsőböl heggesztesz egy megfelelő t idomot amit beteszel.Egyuttal megnézném hogy folyik át a víz a hűtőn.Pár léböl tuti átmosatnám a rendszert.Esetleg egy híg ecetes oldattal is megküldeném.Ha ez megvan lehet továbbmenni,hogy kell-e hűtő és ha magas a nyomás akkor mitöl az.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 19:48:04 // 103165
amit én használtam kínait azt 3 évig volt bent mikor eladtam semmi baja nem volt :)
Buddha2017-12-23 18:25:30 // 103164
Kb három hónapja noname kínait tettem bele egy párat. Először a jobb oldali kezdett el villogni, visszacseréltem Osramra, most meg a bal is ugyanezt csinálja. Ennyit bírt? Ez semmi, hiába olcsó.
Gondoltam valami Osram, GE, Hella, Philips jobban bírja...
A szaros kínai 8000 volt egy pár, de olyan húsz körül jó lenne valami normális. Ha lehet 5-6000K színhőmérsékletű! :-)
Gondoltam valami Osram, GE, Hella, Philips jobban bírja...
A szaros kínai 8000 volt egy pár, de olyan húsz körül jó lenne valami normális. Ha lehet 5-6000K színhőmérsékletű! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 17:50:59 // 103163
Osram pl 11-12e/db...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 17:48:40 // 103162
mi a jó fajta és mi a jó ár? :DDDDDD
amúgy persze...
amúgy persze...
Buddha2017-12-23 17:18:01 // 103161
Tényleg, egy érdeklődés...
Xenon D1S-t esetleg tudsz jó áron jó fajtát? :-)
Xenon D1S-t esetleg tudsz jó áron jó fajtát? :-)
Buddha2017-12-23 17:14:24 // 103160
Senki sem mondta, hogy nincs különbség. :-)
Minden csavar más, de az anyag, vastagság, menetemelkedés a legfontosabb szempont. Sajnálatos, hogy egyesek nem cserélik ha elő van írva. :-)
Amelyik cserélendő csavar egyszer le van húzva az előírt nyomatékkal (vagy fokkal de ez ugyanaz, csak kiküszöböli a súrlódási hibaszázalékot), az biztosan hosszabb lesz lazítás után és veszít a rugalmasságából.
Bocsi, hogy hosszú voltam, igazából nem is neked szól, hanem mindenkinek aki nem óhajtja cserélni a csavarokat! :-)
Minden csavar más, de az anyag, vastagság, menetemelkedés a legfontosabb szempont. Sajnálatos, hogy egyesek nem cserélik ha elő van írva. :-)
Amelyik cserélendő csavar egyszer le van húzva az előírt nyomatékkal (vagy fokkal de ez ugyanaz, csak kiküszöböli a súrlódási hibaszázalékot), az biztosan hosszabb lesz lazítás után és veszít a rugalmasságából.
Bocsi, hogy hosszú voltam, igazából nem is neked szól, hanem mindenkinek aki nem óhajtja cserélni a csavarokat! :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 16:55:21 // 103159
csak ilyeneket ismerek :DDDDDDDD
Csabi2017-12-23 16:48:34 // 103158
Ne mondd, h nem ismersz ilyen embert 😂
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 16:39:50 // 103157
jaja biztos lélektani határ egy átlag 1.4, 1.6 benyásnál a 4 rugó :DDD
Csabi2017-12-23 16:36:52 // 103156
biztos drágán adod a benzinesét 😂
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-23 16:34:05 // 103155
nyomatékügyileg bizony van különbség ... csak azt látom a delejhez mindig visznek a HF tömítés mellé, a benyásokhoz szinte sosem ...
Buddha2017-12-23 13:02:02 // 103154
Nincs összefüggés benzines vagy diesel között, cserélni kell, Calibrában elő is van írva... :-)
Haddel2017-12-23 08:11:05 // 103153
Én is alkalmaztam már!😃
Kunyho2017-12-23 07:55:07 // 103152
Nekem ez van fent: http://shop.alfisti.net/Tuning-Styling/Alfa-159/Abgasanlagen/Ragazzon-Edelstahl-Doppel-ESD-90::3177.html
Jó morgós a hangja, de nagyobb sebességnél nem zavaró, mert nincs állandó zúgás.
Jó morgós a hangja, de nagyobb sebességnél nem zavaró, mert nincs állandó zúgás.
Giuntini2017-12-22 20:39:47 // 103151
Én ezen nem látom. Pedig már van három darabom:( Visszaraktam az eredetit, de nem mentem vele.
berobbantam2017-12-22 20:31:31 // 103150
Szia.Elvileg rá van irva.Én amit fél offosra vettem azon rajta volt,hogy 1 bar.