Fórum >> Típusok >> 159

WarbiRunner (Gyuri)2017-12-19 12:28:12 // 102989
Lehet :-) De benne van az is, hogy bazi sok hőt termel ez a motor az előre tolt időzítése miatt. Ez meggyőződésem, persze nem feltétlenül van igazam. A módosított SOI-val sokkal lassabban melegszik be az autó, és valahogy így vagyok nyugodt :-)
Egyébként visszatettem az egr off-olt programot, amit én írtam át, és amivel 10e km-t levezettem. Be sem indult vele! WTF? A Winolssal lehet valami, vagy az MPPS valamit elkúrál a checksumnál? Az eredeti progit feltettem, most minden okés, nincs hibakód.
Full újra írom az ori-ból most az egészet, és semmit nem másolgatok excelből, hanem beírogatom inkább.
A TQ-Iq-t hagyom, ahogy javasoltad, átszámolom a többit. Ha így is kínlódik, akkor nem tudom :-)
Vittorio1592017-12-19 11:50:20 // 102988
Bakker nekem is rázza a kasznit D-ben és R-ben a féken állva. Akkor "csak" egy normális programot kell rá írni és kész is?!
Zolibácsi2017-12-19 11:36:04 // 102987
Persze a kevesebb lóerőt kompenzálja a kevesebb súly is. Vidám kis autó :) jött a Ford mondeo mögöttem pályán és tolt. Padló és lemaradt 3x is kért repetat. Aztán a Mazda 6 is bár az szépen tartotta 200 így az iramot.
Macccy2017-12-19 11:17:54 // 102986
De könnyebb is, nem? Kis fürge lehet azzal a mocival
Zolibácsi2017-12-19 11:12:50 // 102985
Mostanában hajtom ritkán a párom 2.0 170 hp giuliettajat is. Azt kell mondjam hogy dinamikaban simán ott van mint a gyári programos 2.4 jtdm. Csak a hangja nem olyan jó mint az 5 henger.
Manky9562017-12-19 09:08:18 // 102984
Hengerfej gondok erősen felhasználó függő :) hidd el egy eszetlen hazavágná a tiédet is enyémet is 1 nap alatt. Nálad sosem lesz annak baja , mivel megvárod még melegszik ,megvárod még le hűl, és tudod használni az autót.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-19 07:55:29 // 102983
5.5.. persze :-) Egy biztató jel, hogy szokatlanul lassan melegedett be. Ez volt az egyik cél, a motor hőterhelését csökkenteni, mert szerintem köze van a hengerfej bajokhoz. Pár év és kiderül, hogy jól gondoltam e :-)
Smith2017-12-19 07:32:43 // 102982
Ha veszel kínából valami androidost ami 159-hez való, azzal úgy tudom mennek a kormánygombok is.
Ha valami márkásabb fejegységben gondolkodsz, ahhoz pedig kell egy canbus adapter, hogy menjen a kormánygomb.
_Ata_2017-12-19 06:57:19 // 102981
Szia! Nekem ezt akkor csinalta, amikor egybol a legujabb verziot akartam ratolni. Probalj egy regebbit es lepcsozetesen.
Signus2017-12-18 23:35:23 // 102980
Fejlemény..

Kipróbáltam egy sima 1GB-os Pendrive-al, és ugyan ezt az "Error Code 10"-est írja, meg magyaráz közben angolul a csajszi, hogy ellenőrizzem az USB kontaktot...

Fat32-re leformázom, rárakom a fájlokat (mappa nélkül) és így sem hajlandó semmit aktívkodni.. Annyi a változás a 16GB és 8GB-os pendrive-hoz képest, hogy 1 perc helyett 2 percig vacakol, mire kiírja a hibát.

Ha veszek valami fejegységet, azt lehet majd vezérelni a kormánygombokkal?

Egyébként levettem az akksisarukat kb 15-20 percig, majd vissza, és ezután jelentkezett a hiba + a telefonommal sem tudok rácsatlakozni, mert nem látja...
Liquid2017-12-18 20:48:04 // 102979
ez jól hangzik :)
Ha a fogyasztást is leviszed 5.5-re, akkor elküldöm neked a 210 lovas programját is :)
Kíváncsi vagyok mit hoz a tesztelés.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-18 20:41:46 // 102978
Ez egy 159 ennyire összecsukva? Az meredek.. RIP
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-18 20:39:48 // 102977
Az excel szerint 228 paci. Vissza kell majd ellenőriznem logolással. De nincs hiányérzetem :-) És D-ben féken állva simább a járása. Ez lehet attól is, hogy a box csatlakozói (és hosszú vezetékei) már nincsenek bekötve, de az is lehet, hogy az a hangyapénisznyi alapjárati nyomás növelés sem volt hülyeség :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-18 20:31:25 // 102976
nem ismertem a srácot, jó párszor viszont láttam az Alfáját a városban...
Zolibácsi2017-12-18 20:15:37 // 102975
Na ezt jó hallani, remélem jó is marad neked a kkk. a hullámzás meg már akkor valaminek az előjele lesz ezek szerint.
Hány ló lehet most?
Ricoe1562017-12-18 20:04:20 // 102974
Állítólag nyári gumi...le volt fagyva... :(
Giuntini2017-12-18 19:18:26 // 102973
Sok sikert kívánok ehhez az egész mizériához. Ezen én már egszer keresztülmentem.
Zolesz2017-12-18 18:56:04 // 102972
Eddig még nálam sem panaszkodott senki. Igaz én még nem hallottam, hogy milyen a minőség a másik oldalon.
Lehet, hogy egyszer kellene egyet beszélgetnünk telefonon keresztül... :D
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-12-18 18:38:20 // 102971
Nem lehet fel újítani ? Ez elég hihetetlen. Én a helyedbe fel keresném pl a Tesszta KFt-t csak jókat hallottam idáig róluk.
Giuntini2017-12-18 18:38:14 // 102970
Egyébként repedt a hengerfej?
Giuntini2017-12-18 18:34:25 // 102969
Tatán most lattam van egy 5 hengeres, felújított úgy emlékszem 170 körüli összeg. Így kell kalkulálni az árakkal...
Roll19832017-12-18 18:19:12 // 102968
Tata - olaszautóbontó.
ProdyG2017-12-18 18:08:42 // 102967
Sziasztok,
2 hete szervizben a kocsi. ma beszéltem a szerelőkkel, azt mondták, hogy hengerfejet kell cserélni a kocsiban, és épp vadásznának hozzá bontóból egy jót, de még nem találtak.
Van egy olyan sejtésem, hogyha nem veszem kezembe az ügyet, akkor még jó ideig nem lesz kocsim.
Újonnan egyáltalán lehet ilyet venni (tudom, hogy nem olcsó)? Utángyártott gondolom nem játszik. Érdi bontót kérdezzem meg, vagy van esetleg valami jó ötletetek?
Bár alapból nem támogatnám ezt a bontó dolgot, mert akkor nem vagyok sokkal előrébb, egy bontott cucc is lehet hamarosan tönkremenne...
Nagyon kéne az ünnepekre a kocsi, de valahogy érzem, hogy nem lesz :(
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-18 17:40:21 // 102966
Na innen is köszönet Ákosnak (Manky) és Föckösnek a sok segítségért. Ákos nélkül konkrétan be sem indult a programommal :-) Egy mezőt elb..tam. De végül, végre a saját programommal fut a gép. :D

A boxot lekötöttem, kijavított programot feltettem. Beindult. Maga ez a tény akkora élmény tud lenni, hogy beindul :-)

Ami elsőre feltűnt, hogy mitha csendesebben szólna hidegen, és egyértelműen kevésbé büdös. :-) Aztán mentem vele egy 30km-es kört. A gázreakció elsőre is közvetlenebb, kicsit túl Alfásra sikeredett (megint csak). Jó így is, majd használva még tompítok rajta ha kell. Ahogy bemelegedett, fokozatosan elkezdtem terhelgetni. Előbb alul csak. Sokkal nyomatékosabb, még mélyebb gáznál kapcsol vissza a váltó, nyomatékból el lehet lenni vele. Teljes síri csendben. Visszafelé előztem párat. Előbb sima padlógáz, aztán kick-down. Hát... jó nekem ez a kkk. Füstöt nem láttam a lámpák fényénél, ami jó jel. Hullámzásnak nincs nyoma. De a gyomrom tónusban volt végig :-) Tol mint az állat, sosem akar elfogyni. Ez konkrétan erősebb, mint a box. És nagyon bőven elég nekem :-)
A fogyasztás majd kiderül. Egy biztos, hogy sokkal finomabb lett az autó, pedig eddig sem panaszkodtam. Alakul :-)
Smith2017-12-18 17:39:23 // 102965
295-en tetszikelték a cikket. :/
Macccy2017-12-18 16:05:17 // 102963
Nálam még sose panaszkodott senki, szóóval csak azt mondom lehet ez nem általános ilyen formában, hogy nincs visszhang cancel :) Jó a rendszernek az a része. Csak lenne angol :D :D
Roll19832017-12-18 15:56:56 // 102962
Elég kezdetleges akkor ez a Blue&me. :)
Shadin2017-12-18 15:40:05 // 102961
Nekem is panaszkodtak rá. A mostaniban a Pioneer fej kihangosítója viszont meglepően jó. Szerintem a B&M nem rendelkezik semmilyen visszhang elnyomással :-(
Roll19832017-12-18 15:31:51 // 102960
Sziasztok!

Ma már kipróbáltam a Blue&me-t, de akiket hívtam, mindenki panaszkodott, hogy visszahallja saját magát. Lehet ezzel valamit kezdeni?
gyml2017-12-18 14:59:14 // 102959
Nekem 16 GB-ossal működik. Ami kicsit furcsa benne hogy csak akkor lehet mappát váltani ha az éppen játszott zene adatait írja a km-óra középső kijelzőjén. (Vagy hangvezérléssel szólsz neki hogy a mappákat akarod látni :) )
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-18 13:39:04 // 102958
:((( jól össze törött az autó... RIP
Ricoe1562017-12-18 12:03:46 // 102957
RIP :(
Szegény :(
Macccy2017-12-18 10:39:37 // 102956
Srácok ez a kiegészítő fűtés egy csoda, a kisjézus műve!

Reggel -1.0 C fok volt, minden ablak lefagyva, az autót tegnap meg se közelítettem szóval állt másfél napot ÉS szombat este patikára lemostam a pénzbedobósnál, tehát a kilincsek is befagytak szépen. A vezetőajtó kilincsét óvatosan megmasszíroztam, tenyérrel rámelegítettem picit, befelé megnyomkodtam, szerencsére kinyílt jól. Kulcs be, olajcsekk, gomb, pöcröff beindult, eddig jó, itt jött a tutiság .. .. Elkezdtem a céges belépőkártya tartóval (!!) jeget kaparni az első oldalablakokról, ahogy alapjáraton járt a motor, direkt hagytam a szélvédőt, hogy lássam mi fog történni. Mire a két elsőszélsőt megkaparásztam, addigra a szélvédőn alul középen már latyakosra olvadt a néhány milliméteres jégpáncél, legfeljebb 3-4 perc volt. Superissimo'!

Ha egy szélvédőfűtés az autós téli felszerelések listáján egy vágyott 10 pontos extra, akkor ez a kieg fűtés legalább egy 7-es tutti
Roll19832017-12-18 08:48:16 // 102955
Már videó is van hozzá.
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-18 08:25:54 // 102954
A garrettes program naná hogy füstölt. :-) Majd kiderül mi az igazság. Az elvi lényeg nem bonyolult. A 2.4 motor a rendelkezésre álló levegő tömeg 1/15-ödét nyomhatja be üzemanyagban. Szívó módban kb 500mg/befecsk. (fordulat függő a VE miatt).Ez elég lenne kb 105 lóhoz és 200Nm-hez.
A turbó dolga egy ütem alatt több levegőt betolni. Nagyon egyszerűsítve 2 Bar, kétszer annyi levegő ütemenként. Ahogy emelkedik a motor fordulat, nagyobb légszállítás kell, hisz sűrűbbek a munkaütemek. De ez nem feltétlen nagyobb nyomást jelent! A nyomás nagyvonalakban csak az ütemenként beszívott és összesen betolt levegő aránya, nem ettől lesz nagyobb az össz légszállítás. A turbo a kompresszor fordulatszám növekedésével ad több levegőt (akár konstans nyomás mellett!). A turbó fordulatszámát pedig az határozza meg, hogy mennyi kipufogógázt engedünk a turbinára. Vagyis pl. hogy mit kezdünk a geometria beállításokkal. A gyakorltban meg lehet, hogy majd nekem is behullámzik, és akkor hiába az elmélet :-)
De egyelőre hiszek a számoknak, miszerint 660kg/h levegőre van szükségem csúcsban , és annak ki kell jönni ebből a turbóból simán. Ha mégsem, akkor gondolkodunk Béláim :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-12-18 08:05:04 // 102953
Kipróbálnám ezt a kempingszéket :-) Attól tartok japó testalkattal működik csak :-)
Signus2017-12-17 23:35:00 // 102952
Köszönöm a segítségedet, holnap megpróbálom 1GB-os pendriveal, hátha.. :)
Roll19832017-12-17 22:38:04 // 102951
Próbáld meg pdf-ek és txt nélkül. Amúgy több helyen olvastam, hogy nem szereti a nagy pendrive-okat. Itt például max 8 gigát írnak: Blue&me
Én ma egy 128 megás usb túrtam elő, sima FAT-ra formáztam, azzal simán ment.
Signus2017-12-17 22:20:55 // 102950
Igen, FAT32-re vannak formázva. A formázás után a System Volumation Info mappán kívül semmi sincs a pendriveokon, majd rámásolom a fájlokat.

16GB-os lenne elméletileg, de csak 14.5GB-s. Ez a v5.5-ös, illetve egy 8GB-os pendrive-on a v5.6-os van, de annál is ugyan ezt a 10-es hibát írja.
Roll19832017-12-17 22:10:28 // 102949
FAT fájlrendszert használsz a pendrive-on és csak az update fájlok vannak rajta, ugye? Illetve hány megás? Software verzió függő, hogy mekkorát ismer fel rendesen.
Piritu - 1.000.0002017-12-17 22:05:23 // 102948
Anno amikor felfedeztem én is hasonlóra tippeltem :-)
Smith2017-12-17 21:56:45 // 102947
Igen, az egy fura foglalat. Én már tudom mire jó. Kiégett a féklámpám... csak megcseréltem a helyzetjelzővel és huss :)
Signus2017-12-17 21:55:30 // 102946
1.9 JTDm Q-Tronic (939A.2000 150HP) Milyen és mennyi váltóolajat javasoltok?

Blue&Me frissítés USB Update Error 10 hibakódra van ötletetek?

Előre is köszi..
Jorjie2017-12-17 16:57:42 // 102945
Üdvözlet pálinkaszeretők! :-)
Az hogy van, hogy a berlinának a hátsó ajtóban lévő helyzetjelző foglalat úgy van kialakítva, hogy 21w/5w-s izzó megy bele, a sima 5w-s nem, de csak egy érintkező van benne, és csak helyzetjelez? Kellett idő, amíg leesett.
A másik dolog, ami érdekelne, hogy a váltóbowden gömbfeje kikopott, és nem marad a helyén. Lehet ezt kapni külön, vagy kiváltani mással? Vagy esetleg valami trükk van erre?

Giuntini2017-12-17 16:10:46 // 102944
Na ja:)
RomeoOne2017-12-17 14:25:45 // 102943
Ma leállítottam a kocsit regenerálás közben, mert épp megkérkeztem ismerősékhez, aztán nem akartam már a kapuban azt mondani, hogy bocsi, de én még megyek egy kört a környéken.
Szinte már látom, hogy ezek után az autóm már csak egy guruló roncshalmaz :((

droberto2017-12-17 12:56:58 // 102942
156 - QW Q4
A Torsen C a húsz centis hó ellen nem véd. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-17 12:40:35 // 102941
csak olyan van belőle :D
Erhard 242 (Pure Energy)2017-12-17 12:40:10 // 102940
nálunk ugyan ezt csinálta a 208-as :DDDD Vészüzemmód kb 40 hibát kiírt aztán gépre tettük minden töröl egyedül a gázpedálállásérzélkelő maradt bent, újra töröl azután meg minden jó lett... áhh tényleg alap szabály, hogy nem szabad F betűs autót venni, Fiat, Ford, Francia :DDDDD
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak