Krisz1562017-10-24 13:55:16 // 100915
Sziasztok, a segitségeteket kérném hát ha valaki találkozott már hasonló dologgal. Adott egy 159 2.0 a kicsi kocsi produkál egy olyat, hogy nem tudom kapcsolni a láb fűtést, az ablakra és az utas térben tökéletesen működik, de lábtér kapcsoló gomb nem reagál semmit, van ennek külön valami reléje vagy biztositék amin eltudnék indulni!? És, ha van mi és hol? Tél előtt jól jöhet a fűtés. :D
Trombozis2017-10-24 13:53:35 // 100914
Kitartást!
Trombozis2017-10-24 13:53:05 // 100913
Közben megtaláltam. Csak kérdezni kellett. :-D Amúgy jó, hogy lehet 30 ezerért kapni. Gyoh!
yani🍀2017-10-24 12:40:50 // 100911
Mikor viszed szerelőhöz?
Zolibácsi2017-10-24 12:38:38 // 100910
Inkább fordulaton nyomja ott a vizet, de akkor nincs eltomodve..
Giuntini2017-10-24 12:27:54 // 100909
Azt néztem, hogy jön, de ott a motor leállítása után is kellene visszajönnie.
Tomi Stark2017-10-24 12:23:57 // 100908
Nem pont így gondoltam.... De ha a víz/gáz elpárolog attól az UV nyomot hagyhat a felületen...
De ha lecseréled átlátszóra a csöveket, azt azért megtapsolnám. :-)
De ha lecseréled átlátszóra a csöveket, azt azért megtapsolnám. :-)
Zolibácsi2017-10-24 12:16:13 // 100907
A kiegyenlítő tartály visszatérő felső kis csövén jön vissza a víz rendesen?
Trombozis2017-10-24 12:14:22 // 100905
Srácok, tudja valaki a kábel méretét (hosszát, átmérőjét), ami az aksi pozitívjától megy az önindítóhoz? Ha cikkszámot tudtok annak is örülnék. Cserélni szeretném, de nem találtam még róla semmit. :(
Köszönöm szépen!
Köszönöm szépen!
Tomi Stark2017-10-24 12:11:36 // 100904
Csak egy ötlet: a vizet nem lehet UV-vel megfesteni, mint a klímagázt? Mert ha igen akkor előbb megtalálni a blokkon/szívósoron.
Giuntini2017-10-24 11:58:33 // 100903
Ezt most már valahogy korrektül át kell nézetnem. Addig semmi baj nincs, amíg a motor teljesen be nem melegszik. A víz nem fogy, csak a kiegyenlítő tartályban megy le minimumra. A termosztát felé vezető cső melegen rémisztően puffad. Lehet hogy igaza van a Berlingós cartársnak? Mi van akkor, ha a termosztát nem nyit teljesen ki, mint az ő estében elképzelhető volt, és azért puffad a cső.
b00772017-10-24 11:50:24 // 100902
Ja bocs rosszul olvastam, te is első és hátsót írtál.
b00772017-10-24 11:47:39 // 100901
A vezérlők külön vannak? Külön első és hátsó? Én úgy tudtam hogy egyben van ami első és hátsó is egyben. A műszerfal miért nem tudja? Nem csak be kell kapcsolni diagnosztikával, hogy jelenjen meg a műszerfalon?
b00772017-10-24 11:45:23 // 100900
Kell hozzá külön ecu, elvileg van csak hátsó "egyes" és első hátsó "kettes" ecu. Nekem 3 csatlakozó van a csomagtér jobb oldalán a kárpit mögött, oda megy elvileg a "kettes" ecu. A kábel végek pedig a lökhárítók mögött lógnak.
Tehát elvileg kell:
- egy "kettes" ecu,
- a lökösök mögé 1-1 kábel "elosztó", ami a szenzorokig megy,
- 4 - 4 szenzor,
- 2 csipogó a előre műszerfalba és a hátsó ülés mellé,
- Egy másik belső lámpa amin van első radar kapcsoló,
- Plusz ehhez jön a már belinkelt bmw szenszor felfogatás, mivel gyárilag csak a lyuk perforált helye van meg, felfogatás nincs.
Tehát elvileg kell:
- egy "kettes" ecu,
- a lökösök mögé 1-1 kábel "elosztó", ami a szenzorokig megy,
- 4 - 4 szenzor,
- 2 csipogó a előre műszerfalba és a hátsó ülés mellé,
- Egy másik belső lámpa amin van első radar kapcsoló,
- Plusz ehhez jön a már belinkelt bmw szenszor felfogatás, mivel gyárilag csak a lyuk perforált helye van meg, felfogatás nincs.
Corben2017-10-24 11:04:49 // 100899
Szia,
Nekem 235/45 R18
Elég ballonos, és kb egyforma a magasság ( mélység :-) )
Nekem 235/45 R18
Elég ballonos, és kb egyforma a magasság ( mélység :-) )
droberto2017-10-24 10:39:51 // 100898
Szerintem ezt így azért egzaktul nem lehet kijelenteni. Volt egy csomó változás: pl, csonkállvány és első féknyereg alura cserélése, ülések, csomagtartó kárpitozás, első lökhárító...stb. Ezek némelyike biztos érintette a szigetelést is.
Egyébként 45 kg a hivatalos katalógusadati tömegcsökkentés.
2007-től pl a motor burkolat szigetelést hagyták el. Az is igaz, hogy a 2.0-án ez visszatért kissé más formában.
Egyébként 45 kg a hivatalos katalógusadati tömegcsökkentés.
2007-től pl a motor burkolat szigetelést hagyták el. Az is igaz, hogy a 2.0-án ez visszatért kissé más formában.
Zolibácsi2017-10-24 10:35:04 // 100897
Én a párom 156 1.9-en egy hétig kerestem miért van kipufogó szag a kocsiban mire megtalaltam a kertergaz csöven volt egy pici repedés és ott szelet fenn a szelepfedel tövében.
droberto2017-10-24 10:32:32 // 100896
Fotelből, fotó hiányában ezt nem lehet így megállapítani. :)
Menj vissza a Szatyihoz és ő meg fog oldani a problémád.
Menj vissza a Szatyihoz és ő meg fog oldani a problémád.
RomeoOne2017-10-24 10:11:59 // 100895
Én úgy tudom, hogy a futómű alkatrészeken szedték össze.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-10-24 10:09:48 // 100894
Lehet benne valami. Azt a -40kg-t össze kellett szedni valahonnan :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-24 09:53:48 // 100893
Szerintem nézesd meg valakivel. Ha kifújás szag is van (gondolom kipufogó gáz szag?) , és folyás is van a motoron, ahol érezhetően szelel, az biztosan nem normális.
RomeoOne2017-10-24 09:50:27 // 100892
Mit tudtok arról, hogy az FL utáni 159-nek rosszabb lenne a zajszigetelése, mint az FL előttinek? Még soha nem hallottam ilyenről, de most valaki ezt állítja egy fórumon, hogy azt olvasta, hogy a súlycsökkentést többek között a zajcsillapító anyagok elhagyásával érték el.
Giuntini2017-10-24 09:38:34 // 100891
Most reggel mentem vele, igaz csak 2 km-t. Kinyitottam a kiegyenlítőt, semmi buborék, a vízcső puha. Viszont észrevettem valamit. Ahol a motor jobb oldalán látok olaj vagy más nyomot, lehet hogy víz, érzem hogy kifelé szelel. Lehet, hogy a tömítésnél kifúj a motor?
Hardy2017-10-23 23:04:38 // 100890
emGéza2017-10-23 22:53:46 // 100889
Én egy évig hajtottam a Berlingot felkeményedett vízcsővel , majd a végére mindent összedolgozott , minden volt mindenhol , vízben olaj , olajban víz . Alapjáraton csak böfögött szerencsétlen . Majd eldurrant a fűtőradiátor . Aztán jött a javítás ! Hengerfej , radiátor . És újra kemény volt a cső !!! Kicseréltem a termosztátot és utána lett minden oké . Ezután még közel 100ezret gurult el nálam .
Smith2017-10-23 22:48:46 // 100888
Az "agya" tudja mindkettőt, első-hátsót? Csak nincs odatéve a szenzor?
b00772017-10-23 21:52:28 // 100887
Igen, erre gondoltam, de még nem kerestem rá, így nem is kell keresgetnem. Köszi!
Ha ez az utángyártott érzékelő jó lennem, akkor bevállalnám, max ha elől zavaró nem kapcsolom be, de ahogy írtad is benne lesz plusz egy extra :)
Ha ez az utángyártott érzékelő jó lennem, akkor bevállalnám, max ha elől zavaró nem kapcsolom be, de ahogy írtad is benne lesz plusz egy extra :)
Piritu - 1.000.0002017-10-23 21:33:38 // 100886
Az eső a Giuliettánál is jól látható a fogyasztáson. Nincs mese, a víz mozgatásához energia kell.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-10-23 21:00:09 // 100885
QV felni nagyon cukor :)
Don Vito2017-10-23 20:48:22 // 100884
Uraim! Létezik, hogy ma este elkaptam egy regent az autópályán? Tempomatos 120-nál, kb. 2100-as fordulaton 10-10,2 l/100km körüli fogyasztást mutatott néhány percen keresztül (egyszer füstöt is láttam a szorosan mögöttem haladó autó fénykévéjében), majd szép lassan visszaállt 6,5-6,6 literre. (Ennél ugyan magasabb átmeneti fogyasztásról szoktatok írni, de az enyém csak 1.9...)
Érdekességképpen: kicsit később, amikor az eső felerősödött, intenzív ablaktörlőzésnél 7,5-7,7es fogyasztást mutatott a boadcomp. Ez tényleg az eső miatt lehetett?
Érdekességképpen: kicsit később, amikor az eső felerősödött, intenzív ablaktörlőzésnél 7,5-7,7es fogyasztást mutatott a boadcomp. Ez tényleg az eső miatt lehetett?
Haddel2017-10-23 20:23:27 // 100883
Nekem ez a felni nagyon tetszik.
Haddel2017-10-23 20:10:01 // 100881
Giuntini2017-10-23 20:05:40 // 100880
Lehet hogy Hardynak lesz igaza? Három napig nem indítottam be az autót. Kíváncsiságból most megtettem. Percekig járt a motor, a vízcső teljesen puha maradt. Ugye hengerfejességnél egy-két perc után keményednie kellene, hiszen a kipuff gáz dolgozik. Másik: a szívósor felől viszont kifújás szagot éreztem. Lehet, hogy szívósorral van valami gebasz? Pedig az is új, 45 ezer km van abban is. Lehet hogy a turbó hiba másfél éve "segített" a szívósornak?
Macccy2017-10-23 17:30:36 // 100879
Nekem az off B5 A4-esnek esett ki kompletten a féltengely a csuklóból, mert a csukló széthullott. Semmi hangja nem volt, balra fordultam és suuussshh, elforgott a difi. A bal oldal kiesett. Csukló 16e, meg porvédő meg melódíj ...
Ja az 410 ezer km-nél volt.
Ja az 410 ezer km-nél volt.
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-23 17:27:36 // 100878
Nem tudom, a TD-nél nem tudományoskodunk sokat :-) Egy szerelőre rábíztam, aki csinált már pár ilyet, ő mondta, hogy 1-2e km múlva mindenképp vigyem vissza emiatt. Hiszek neki, elég precízen, szépen összerakta a motort.
Ekkor fordult meg a fejemben, hogy lehet hogy itt követtem el a hibát. Frissen felrakott hengerfejjel hoztam el az autót 2011-ben, és igazán nem foglalkoztunk semmivel, csak használtuk. Egyedül a szelephézagokat és az adagolót ellenőriztettem. Valószínűleg idén, 30e km-rel később nem kellett volna szétszedni, ha akkor, pár ezer km-rel a vétel után, ellenőrizzük a hengerfej csavarokat is. Ennyi, mindig tanul az ember.
Ekkor fordult meg a fejemben, hogy lehet hogy itt követtem el a hibát. Frissen felrakott hengerfejjel hoztam el az autót 2011-ben, és igazán nem foglalkoztunk semmivel, csak használtuk. Egyedül a szelephézagokat és az adagolót ellenőriztettem. Valószínűleg idén, 30e km-rel később nem kellett volna szétszedni, ha akkor, pár ezer km-rel a vétel után, ellenőrizzük a hengerfej csavarokat is. Ennyi, mindig tanul az ember.
droberto2017-10-23 16:21:29 // 100877
WarbiRunner (Gyuri)2017-10-23 15:37:57 // 100876
Hát nem tudom... én biztos hogy megnézetném a hf csavarokat. A TD-nél sem volt semmi drasztikus addig, amig 3e fölött nem volt tartósan hajtva az autó. Kibírt egy Pádis túrát olyan szerpentinnel, hogy már a turbót féltettem, akkora terhelést kapott. Vizet nem kellett töltenem. Rá pár hétre autópályán mentünk a Selénia Rallyra, ott kezdett előjönni. Az autópályán 130 körüli tempóna végére liter számra ette a vizet. Aztán itt helyben használva újra semmit nem fogyott a szint.
Ha belegondolsz, hogy nálad 2500-on forog a motor pályán, sose fogod észrevenni. És nekem sem gőzölt a kipufogó, nem melegedett, csak már amikor szinte nulla víz volt benne. 30 fokban úgy araszoltunk át Budapesten, hogy alig volt víz a tartályban és épp hogy feljebb ment a hőfok, a ventillátor simán tudta kezelni a helyzetet.
Szóval szerintem sok a párhuzam, csak a 2.4-nél elég nehéz tartósan 3e fölött használni, így nagyon nagyon lassan adja ki magát a hiba.
Nem biztos persze, de gyanakodnék és megnézetném, hátha még időben lehet korrigálni, és megúszni egy szétszedést.
Ha belegondolsz, hogy nálad 2500-on forog a motor pályán, sose fogod észrevenni. És nekem sem gőzölt a kipufogó, nem melegedett, csak már amikor szinte nulla víz volt benne. 30 fokban úgy araszoltunk át Budapesten, hogy alig volt víz a tartályban és épp hogy feljebb ment a hőfok, a ventillátor simán tudta kezelni a helyzetet.
Szóval szerintem sok a párhuzam, csak a 2.4-nél elég nehéz tartósan 3e fölött használni, így nagyon nagyon lassan adja ki magát a hiba.
Nem biztos persze, de gyanakodnék és megnézetném, hátha még időben lehet korrigálni, és megúszni egy szétszedést.
mizooo2017-10-23 14:47:52 // 100875
De hát lassan 290 000 Km-nél mit várjak :)
mizooo2017-10-23 14:47:06 // 100874
Végül kimostam a belső részt és jobban átnézve van lógása :( nem is szereltem össze, holnap elviszem felújíttatni. Valószínűleg a 70-80 Km/h körüli remegést sem a kerék okozta, hanem ez...
pettinke2017-10-23 14:33:21 // 100873
nem lehet, hogy lóg valami gömbfej / szilent, és azoknak a minimális mozgása az extrém terhelés hatására túl nagy szabadságfokot hagyott a féltengelynek?
b00772017-10-23 11:56:06 // 100871
Igen olvastam itt a fórumon még korábban, hogy bmw tartót használtak, majd beszerzek azt én is ha eljutok oda egyszer :)
mizooo2017-10-23 11:33:05 // 100870
Sziasztok járt már így valaki?
Tegnap, minden előjel nélkül széthullott a bal féltengelyem belső része.
Egy jobbost dobtam és mivel a padka közel van tovább engedtem az autót mint szoktam mert sötét volt és eső, így alászedve sikerült egy fasza gödröt találnom.
Ezután baszott rázás és a kerékforgás ütemében csapdosás...
Ma lebontottam és látom, hogy gumiharang lecsavarodott a féltengely belsejéről és a csillag a csésze szélén látható.
A féltengelyt kiszerelve a csillag szépen visszament a csészébe és semmilyen hiba/lógás/sérülés nem tapasztalható.
Tegnap, minden előjel nélkül széthullott a bal féltengelyem belső része.
Egy jobbost dobtam és mivel a padka közel van tovább engedtem az autót mint szoktam mert sötét volt és eső, így alászedve sikerült egy fasza gödröt találnom.
Ezután baszott rázás és a kerékforgás ütemében csapdosás...
Ma lebontottam és látom, hogy gumiharang lecsavarodott a féltengely belsejéről és a csillag a csésze szélén látható.
A féltengelyt kiszerelve a csillag szépen visszament a csészébe és semmilyen hiba/lógás/sérülés nem tapasztalható.
Gergő2017-10-23 11:31:51 // 100869
Nem,2006 és 2007 közöttiek voltak.
droberto2017-10-23 11:11:38 // 100868
A tartó hüvelyről se feledkezz meg.
b00772017-10-23 10:50:56 // 100867
Sziasztok,
Vett már valaki utángyártott parkoló szenzort? Erre gondolok:
https://www.ebay.com/itm/New-For-Alfa-Romeo-147-156-159-166-GT-PDC-Parking-Sensor-735393479-Hot-Sale-/302354408124?epid=20007648601&hash=item4665ba22bc:g:LVQAAOSw44BYJR2A
Mivel be van kábelezve az autóm gondolkodok rajta, hogy beépítem előre és hátra is a gyári parkoló radart. Érdeklődtem az alkatrészek után és a szenzor a leghúzósabb bontottan 6e/db, ami már 8db esetén nem olcsó. De ha ennyiért jó minőséget lehetne kapni már megérné beépítenem.
Vett már valaki utángyártott parkoló szenzort? Erre gondolok:
https://www.ebay.com/itm/New-For-Alfa-Romeo-147-156-159-166-GT-PDC-Parking-Sensor-735393479-Hot-Sale-/302354408124?epid=20007648601&hash=item4665ba22bc:g:LVQAAOSw44BYJR2A
Mivel be van kábelezve az autóm gondolkodok rajta, hogy beépítem előre és hátra is a gyári parkoló radart. Érdeklődtem az alkatrészek után és a szenzor a leghúzósabb bontottan 6e/db, ami már 8db esetén nem olcsó. De ha ennyiért jó minőséget lehetne kapni már megérné beépítenem.
droberto2017-10-22 20:38:06 // 100866
Ahogy már említettem, akinek van lehetősége nyomáspróbázza le a rendszert.
Kell csinálni egy óratartót egy 6 vagy 10 bar-os manométerrel, kettős kizárással (1/2 gömbcsap).
Le kell venni a kiegyenlítőtartály.
Egy mezei szivattyúval deszt vízzel meg kell nyomni a vízkört 4-5 barral.
El kell zárni a csapokat.
Figyelni kell az esetleges nyomásesést,
illetve a szivárgásokat.
Kell csinálni egy óratartót egy 6 vagy 10 bar-os manométerrel, kettős kizárással (1/2 gömbcsap).
Le kell venni a kiegyenlítőtartály.
Egy mezei szivattyúval deszt vízzel meg kell nyomni a vízkört 4-5 barral.
El kell zárni a csapokat.
Figyelni kell az esetleges nyomásesést,
illetve a szivárgásokat.