Fórum >> Típusok >> 159

Kicsiadri11112017-10-18 00:02:44 // 100685
Énis bírom 😎
Kicsiadri11112017-10-17 23:58:17 // 100684
A kombi is tetszik de ez közelebb áll hozzám, főleg hogy még mindig vágyok egy coupéra, ebből a formából akkor egy brera majd egyszer talán :)
csokagm2017-10-17 23:50:07 // 100682
Azt hiszem kitűnik itt a rengeteg Ti között😀
SanyiJTD2017-10-17 23:22:17 // 100681
Feherbe a legkiralyabb 😎
SanyiJTD2017-10-17 23:16:16 // 100680
Macccy2017-10-17 23:13:22 // 100679
Egy picit néha bánom, hogy nem berlinát vettem, mert a forma nagyon disznó. De én már ilyen kombi-fertőzött vagyok, voltam és leszek is szerintem :)
Liquid2017-10-17 23:11:39 // 100678
Kicsiadri11112017-10-17 23:08:37 // 100677
szerintem ezzel sem :)
esvé2017-10-17 23:05:53 // 100676
nem lehet elvegyülni vele:)
Macccy2017-10-17 23:01:14 // 100675
Haddel2017-10-17 22:55:43 // 100674
Van még!😃
Pac2017-10-17 22:47:57 // 100673
Bocs, csak hibakód számot írtam. Köszi a kifejtést!

Ok, köszönöm a tippeket! Van a közelünkben egy diagnosztikai cég akik diesellel foglakoznak. Holnap rákérdezek.

Köszönöm még egyszer!
Liquid2017-10-17 22:43:05 // 100672
hajrá :)
Smith2017-10-17 22:42:32 // 100671
Ígí szép az élet, mert valaki pl. ezt is megveszi :D
Haddel2017-10-17 22:34:12 // 100670
Istenem ,de szép ótó!😃😃
csokagm2017-10-17 22:28:32 // 100669
Én erre gondoltam. Bár ott sem kellenne sűrűn motorteret nyitni.😂

esvé2017-10-17 22:25:02 // 100668
sziasztok!..nehogy leálljunk a képekkel:)
Macccy2017-10-17 22:21:01 // 100667
P0091 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit Low
P0092 OBD-II Trouble Code: Fuel Pressure Regulator 1 Control Circuit High

okai lehetnek:

Faulty fuel pump
Faulty fuel pump relay
Faulty wiring
Faulty fuel pressure regulator
Faulty ECM
Faulty injectors
Restriction of some kind in the fuel system


... satöbbi. Szerintem ott a magasnyomású pumpa nyomásszenzorával kellene kezdeni, nem tudom mintha lenne rail nyomás szenzor is, ilyesmik. Mint mindig az elsődleges, amit meg kellene nézni, hogy nem e sérült a szenzorok csatlakozása, Nyest, korrózió, sérült szigetelés ...
SanyiJTD2017-10-17 22:17:54 // 100666
Bocsi elo adatra gondoltam, tiszta hulye vagyok ma...
Pac2017-10-17 22:06:46 // 100665
Mindig csak a két szokásos P0091 és P0092 hibakódokat adja ki. De csak akkor produkálja, ha rendesen odalépek neki.
SanyiJTD2017-10-17 22:00:34 // 100664
Ki kene olvasni. Nincs a kozeledbe valaki aki ra tudna kotni a gepet...?
Pac2017-10-17 21:58:25 // 100663
Jó estét Cartársak!

Kis segítséget szeretnék kérni. A következő jelenséget tapasztaltam: erős gázadásra a motorhiba jelző lámpa felgyullad, de a jelenség ideiglenes, 3-4. indításra "eltűnik". Kiolvasáskor P0091 és P0092 hibákat jelez. (motor 2.0 JTDM)
Tapasztalt már valaki hasonlót? Turbó hiba?

Köszönöm előre a válaszokat!
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-17 21:47:20 // 100662
Egy egész autopalyat? :)))
SanyiJTD2017-10-17 21:18:29 // 100661
Nyugodtan fujjal ra motormoso folyadekot, motorblokkra meg retkesebb helyekre siman mehet. Hideg zsiroldo is teszi a dolgat, de ne hagyd sokaig rajta. Ez az uj brigeciol eleg ratyi szerintem.
En kuton szoktam melegvizes mosonal egyebkent.
Haddel2017-10-17 21:16:10 // 100660
Igen,tényleg meseszép!😃
Chris1592017-10-17 21:15:58 // 100659
Na holnap mosunk egyet köszi
SanyiJTD2017-10-17 21:10:23 // 100658
Gumi, es muanyag apolozva vannak, a motorter burkolat ujra van fenyezve. A szilikon borzaszto az nem jo semmire...Azt nem ajanlom
csokagm2017-10-17 21:07:53 // 100657
Vegyél egy A2-est :D
Chris1592017-10-17 21:02:19 // 100656
Ez igen, mint egy 0km-es autó. Szép nagyon.
Gumicsövek szilikonnal be vannak fújva vagy csak mosás utáni és azért látszik úgy?
SanyiJTD2017-10-17 20:57:37 // 100655
Személy szerint én mindig lemosom a motort is ,mert szeretem ha mindenhol patyolat tiszta.

Ha nagyon precíz akarsz lenni, akkor érdemes lehet áramtalanítani, ecu körülre zacskót húzni ,vagy egyszerűen elkerülni azokat a részeket.
Chris1592017-10-17 20:54:48 // 100654
Elég koszos a motorterem, írtátok többen, hogy magasnyomású mosóval tisztítottátok.
40-50cm-ről való tisztítás semmi gondot nem okoz a csatiknál és egyéb helyeken? Utána levegővel a vízcseppeket ki szoktátok fújatni?
Ha igen akkor teszek egy próbát én is.
SanyiJTD2017-10-17 20:46:30 // 100653
Köszönöm , és igen :)
Morfiusz Cédula2017-10-17 20:43:11 // 100652
Hogy én is hozzájáruljak valami pozitívval, eddig 22 ezret mentem a géppel mióta megvettem, az ablakemelő problémán kívül nem volt semmi meghibásodásom.
Minden megtett kilométer élmény, és mostanában nem megyek keveset, úgyhogy van benne részem bőven. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-17 20:36:55 // 100651
egyéb iránt az autógyártók helyébe olyan megoldásra törekednék, hogy a szélvédő mosó feltöltése érdekében ne kelljen kinyitni a gépháztetőt és akkor egyszer sem nyitnám ki / év :DDD
Morfiusz Cédula2017-10-17 20:32:40 // 100650
Rohadt jól néz ki. Ezt akarod eladni?
Giuntini2017-10-17 20:17:43 // 100649
Köszi. Ebben még nincs tapasztalatom, eddig még 30 ezer km-t mentem vele. Azt észrevettem, hogy kevésbé koszolódik a felni, és jobb a fékezés. Brutálisan fognak a fékek.
Tocsa2017-10-17 20:15:58 // 100648
íja meg a rohadt bosch kábelek amiről lerohad a guminak csúfolt szigetelés és utána bele megy a pára szépen korrodál. Na akkor jönnek elő a csoda hibajelzések.
A canbus rendszer sem szereti a korhadt csatlakozásokat. :/
Giuntini2017-10-17 20:14:50 // 100647
Ebbe én is beszállok. Azért gyönyörű ez a rakoncátlan dög.
Tocsa2017-10-17 20:12:16 // 100646
Basszus akkor én az enyémbe mindig kevés ablakmosót öntök mert nekem most kell ötödik alkalommal kinyitni a gépetőőt. :D:D:D
Jajj ez valami kórság lesz sokat spriccelgetek. :D:D
Giuntini2017-10-17 20:11:53 // 100645
Igazat adok. Plusz a mostani autók összehasonlíthatatlanul bonyolultabbak a régieknél. Ez különösen igaz a dízelekre. Nagyok az elvárások, és a gyárak igyekeznek ennek megfelelni, és a megbízhatóságot áldozzák fel. Az én esetemben is ez van. A mai hűtőrendszer lényegesen bonyolultabb egy régi autóénál. EGR hőcserélő, automata váltó hőcserélő, találd meg, hogy hol szivárog, vagy levegősödik fel, úgy hogy minden be van burkolva. Különböző beépített időzített bombák vannak, mint a 2,0-nál az Egr hűtő. Ezek egy ideig tökéletesen működnek, aztán mind elhagyja magát.
Tocsa2017-10-17 20:05:10 // 100644
A mart lyuggatott tárcsa nagyon szép de kurvára eszi a betétet és teljesen felesleges.
Tapasztalat sajnos soha többet nem használok olyat még drágább is. Csak jóindulatból írtam.;-)
Kicsiadri11112017-10-17 20:02:24 // 100643
Csak kivancsi voltam mennyit lehet kihozni belőle, nem akartam elhinni hogy nemlehet az olvasottak ala lenyomni. Különben nemzavarnak azok az előitéletek illetve jelzők abszolút, most úgyvagyok vele hogy nemkellene dízel semmiképpen se.
Dzsozy2017-10-17 19:57:34 // 100642
Szép estét Mkinek!
Kis segítséget kérnék: hogy működik a visszagurulás gátló,mi a mechanikája? 2-3 nappal ezelőtt olyan helyen parkoltam, ahol kicsit oldalra dől a kocsi. Indításnál abs meg asszem vdc hibát írt ki. Előremenet is befogott a hátsó fék. Újra indítás után minden rendbe jött, de asszem most nem műxik a visszagurulás gátló.
Smith2017-10-17 19:43:07 // 100641
Köszi! De lehet, hogy 159-ben már nem izzó van, és ez a képek alapján még izzós. A 159-ben az árnyalata alapján nekem LED-nek tűnik, de talán tényleg csak 1 db, és azt elég lesz kicserélni. Majd blogolok.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-10-17 19:25:17 // 100640
jah kicsit túl van lihegve itt a dolog, a mostani autómnak lassan 1 év alatt 2x nyitottam fel a motorház fedelét, hogy öntsek bele szélvédő mosót, lassan jön a harmadik nyitás :DDD
SanyiJTD2017-10-17 19:15:29 // 100639
Mire gondolsz? :D
RomeoOne2017-10-17 19:14:34 // 100638
Az újpesti nepper sírva könyörögne, hogy áruld el a módszered :D
Shadin2017-10-17 18:45:06 // 100637
9k majdnem hibamentesen, hurrá!
Shadin2017-10-17 18:43:56 // 100636
+1 jaja
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak