alfa155gyuri2017-08-23 13:51:39 // 98254
Ha meglesz a kód és villog csinálsz egy proxi rendezést és a villogás megszünik.
Gabiami2017-08-23 13:51:08 // 98253
Telefonon beszéltem velük, mivel ott csinálják az autót, szóval még az sincs, hogy ingyen kérném őket rá. Felhívtam őket és a kedves hölgy átirányított egy úrhoz, az úr meg közölte velem, hogy neis reménykedjek, fölösleges pénzkidobás volt, nemlétezik olyan hogy ez valaha működjön.
Smith2017-08-23 13:31:16 // 98252
Komolyan az Érdi Alfások azt mondták, ha beleteszed akkor villogni fog a km számláló? És ezért ne is tedd bele? Jól képben vannak...
Csabi2017-08-23 13:18:11 // 98251
Nincs mit, remélem sikerrel jársz :)
Csabi2017-08-23 13:16:57 // 98250
Ma életet leheltem a rádiómba, mert az autóvétel során kiderült, hogy a rádióadókat nem nagyon találja...Jobban után olvasgatva, kiderült , hogy nem egyedi probléma, az antenna talpban lévő NYÁK és az azt körülvevő alumínium oxidációja miatt gyengül a vétel...
Lexlutor írt róla(köszi érte), hogy az antenna-talp cseréje után minden rendben lett...
Így nem maradt más, én is berendeltem a gyári újat, ami ~33e körül van, de az antenna rögzítő 22-es anyát már nem adják hozzá, gondolom ez már nem fér bele az árba...röhely :)
A szerelés viszonylag egyszerű, 4-4 patent és 2-2 csavart kell kiszedni, hogy a tetőkárpit alá lehessen férni a kellő mértékben...
22-es anya fogja a tetőhőz az antennát, nem egyszerű a kulcsot bevarázsolni a kárpit-tető közé
A csavar alulról
A régi talp
A csatlakozók könnyen hozzáférhetők a tető alatt
És az új a régi mellett... rendeltem egy tasak kör-patentot is, az ePER 5darabot írt egy csomagban, ehelyett egyesével van csomagolva 300ft/db...komolyan azt gondolom ,hogy az FCA-nak nagyobb üzlet az utólagos alkatrész eladás, mint maga az autógyártás :)
Végre van rádió, minden működik :)
Lexlutor írt róla(köszi érte), hogy az antenna-talp cseréje után minden rendben lett...
Így nem maradt más, én is berendeltem a gyári újat, ami ~33e körül van, de az antenna rögzítő 22-es anyát már nem adják hozzá, gondolom ez már nem fér bele az árba...röhely :)
A szerelés viszonylag egyszerű, 4-4 patent és 2-2 csavart kell kiszedni, hogy a tetőkárpit alá lehessen férni a kellő mértékben...
22-es anya fogja a tetőhőz az antennát, nem egyszerű a kulcsot bevarázsolni a kárpit-tető közé
A csavar alulról
A régi talp
A csatlakozók könnyen hozzáférhetők a tető alatt
És az új a régi mellett... rendeltem egy tasak kör-patentot is, az ePER 5darabot írt egy csomagban, ehelyett egyesével van csomagolva 300ft/db...komolyan azt gondolom ,hogy az FCA-nak nagyobb üzlet az utólagos alkatrész eladás, mint maga az autógyártás :)
Végre van rádió, minden működik :)
Gabiami2017-08-23 13:05:23 // 98249
Nagyon szépen köszönöm a gyors segítséget!
Csabi2017-08-23 12:34:09 // 98248
Ide beütöd a kért széria számot, fizetsz egy jelképes összeget és megkapod a kódot hozzá...Anno a 156-hoz innen szereztem meg a rádió kódját.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-23 12:30:05 // 98247
Precíz BT Szfvár...
Gabiami2017-08-23 11:45:39 // 98246
Szépnapot!
Pár hónapja vásároltam egy navis gyári 159-es rádiót, gondoltam okosan csak kiszedem a régi rádióm, +2 kábel és már megis vagyok, nos... A rádió üzemképes, ezt lecsekkoltuk Revitox segítségével, tökéletesen indul a navi, viszont. Természetesen kód hianyzik, ezálltal mást nemtudtunk megnézni rajta, tanakodás után arra jutottunk, hogy semmibaj majd az Érdi Alfásoknál lekérem a kódot. Felhívtam őket a mai nap folyamán közölték velem, hogy nem tudjak lekérni a kódot, és ugysem működne az én autómban, mert villogna a km óra. Gondoltam adok neki még esélyt, és rákérdezek itt, hátha valaki ért hozzá és tud nekem segíteni?!
Köszönöm
Pár hónapja vásároltam egy navis gyári 159-es rádiót, gondoltam okosan csak kiszedem a régi rádióm, +2 kábel és már megis vagyok, nos... A rádió üzemképes, ezt lecsekkoltuk Revitox segítségével, tökéletesen indul a navi, viszont. Természetesen kód hianyzik, ezálltal mást nemtudtunk megnézni rajta, tanakodás után arra jutottunk, hogy semmibaj majd az Érdi Alfásoknál lekérem a kódot. Felhívtam őket a mai nap folyamán közölték velem, hogy nem tudjak lekérni a kódot, és ugysem működne az én autómban, mert villogna a km óra. Gondoltam adok neki még esélyt, és rákérdezek itt, hátha valaki ért hozzá és tud nekem segíteni?!
Köszönöm
Smith2017-08-22 21:27:10 // 98245
Ha lehajtom az üléstámlát, akkor látom a rögzítési pontokat, de az nem az üléslap része, hanem a háttámlán van. Lebontottam a csomagtartó belsejét, elkábelezek egy kis áramot az első ülés alá :)
ProdyG2017-08-22 20:47:15 // 98244
Így ki tudod venni kompletten a hátsó üléslapot vagy csak felhajtani? Az Isofix rögzítési pontokhoz hozzá lehet férni?
Revitox2017-08-22 20:01:59 // 98243
Ah fene. Most raktam bele a jobb ajtóba a vezérlőt és nem csináltam proxi rendezést.
Köszönöm szépen.
Köszönöm szépen.
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-22 19:53:50 // 98242
igen 2 db Bolha fogja ami kuka is lesz :)
Smith2017-08-22 19:31:45 // 98241
A hátsó ülés lapját jól érzem, hogy nem tartja csavar? Pityukoma barátunk blogjában találtam egy képet:
Itt úgy látom, csak meg kell határozottan emelnem?
Itt úgy látom, csak meg kell határozottan emelnem?
alfa155gyuri2017-08-22 19:26:02 // 98240
Most csináltam egy ducatot légzsák vezérlő lett cserélve és az után kezdett villogni a km számláló.Proxy rendezés és jó lett.
Zolibácsi2017-08-22 19:19:43 // 98239
Mintha úgy emlékeznék hogy szerviz jelzés mes-el nullazhato
alfa155gyuri2017-08-22 18:48:36 // 98238
Proxi rendezést kell csinálni!
Shadin2017-08-22 18:45:29 // 98237
Ma kaksi volt az idő ☹
Revitox2017-08-22 18:43:30 // 98236
Én is oda készülök majd. :D
Revitox2017-08-22 18:42:10 // 98235
Üdv Mindenki!
Valaki tudja h miért villog az össz km számok?
Van annak oka, jelző értéke?
Valaki tudja h miért villog az össz km számok?
Van annak oka, jelző értéke?
Shadin2017-08-22 18:32:54 // 98234
Ez melyik volt? Nem gondolom hogy nagy csókom van a Fiat Szabónál, de max. pár nap volt a várakozás...
Macccy2017-08-22 16:41:54 // 98233
Szoftver frissítést egyébként a márkaszervízen kívül ki tud még telepíteni? Mert oda (FIAT) bementem és arcosan közölte velem a munkafelvételis fószer, hogy óóóhát arra majd hetek múlva időpontot kell egyeztessen nekem és egyébként 12 ezer forint. Ezzel persze semennyire nem oldotta a márkaszervízek ellen érzett megalapozott, mélyen gyökerező gyűlöletem.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 14:59:38 // 98232
Az enyém kifejezetten városban szeret regenerálni. Mondom én, hogy az Olaszoknál ez nem ilyen egyszerű :-D Többször jártam úgy, hogy hiába mentem országúton 90%-os tömődöttség környékén, tojt rá. Másnap meg pár km múlva már éreztem is a finom remegést. Épp hogy bemelegedett, már kormolta is ki magát. Az enyém valahogy rendszeresen úgy osztja, szorozza, hogy városban kezdje a regen-t. Van kedvenc kereszteződése is :-) Vagy 4x fordult elő, hogy hazafelé ugyanabban a kereszteződésben kezdte el. 1km-re otthontól. Csak azért, hogy még kerüljünk egyet :-D
A múltkori Mercivel gyorsulás után is ugyanott elkezdett regenerálni. Két órás kerülő lett belőle. Kimentünk a Vekeri tóhoz, sétálgatunk, a gyerekek játszottak, vissza jó nagy kerülővel jöttünk, hogy autózzunk még egy kicsit. Aztán ha már így alakult, még tankolni is elugrottunk. Ebédből kb. 5-re értünk haza. Jó kis kocsi, csupa olyan helyekre visz, ahova nem is akartál menni :-D
A múltkori Mercivel gyorsulás után is ugyanott elkezdett regenerálni. Két órás kerülő lett belőle. Kimentünk a Vekeri tóhoz, sétálgatunk, a gyerekek játszottak, vissza jó nagy kerülővel jöttünk, hogy autózzunk még egy kicsit. Aztán ha már így alakult, még tankolni is elugrottunk. Ebédből kb. 5-re értünk haza. Jó kis kocsi, csupa olyan helyekre visz, ahova nem is akartál menni :-D
Shadin2017-08-22 14:43:51 // 98231
Gyárit, azaz Bosch-t.
Pzk2017-08-22 14:32:45 // 98230
Felrakom mégegyszer, mert hátha mégis valaki szeretne válaszolni... :o)
"Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9 150LE JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!"
"Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9 150LE JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!"
Giuntini2017-08-22 14:29:21 // 98229
A frissítés 2011-es. Nekem megnézték, és rajta volt. Hamarabb elindul a regen, és városban is képes regenerálni, míg a régi szoftver nem engedte. Ezért voltak az eltömődések.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 12:21:09 // 98228
A frissítés utólagos volt? Mert 2010-ben már kivezették a 2.4 motort a gyártásból, fura lenne, hogy az utolsó darabok egyikére viccből régi progit tettek :-)
Giuntini2017-08-22 12:04:38 // 98227
Neked biztos, hogy a régi szoftver van. A frissített már elindul 90%-nál.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 12:04:27 // 98226
Egr off óta 3x láttam azt, hogy 100% fölött van, és még nem regenerál. Első ilyen alkalommal meleg motorral direkt kerültem egyet, hogy legyen alkalma kiégetni. És nem. Mire hazaértam, 103% lett, csak ennyit értem el a kerülővel :-D
Nekem határozottan úgy rémlett, hogy egr off előtt 98% körül már kiégette, simán rákezdett városban is, soha nem láttam 100 feletti értéket. Most nyugisan kivárja a 104%-ot. Passz, hogy miért van így.
Annyi tuti, hogy az automata váltó elég jó terhelés a dpf-nek városban. Bekapcsolt egr-el 120km alatt tele lehet vágni a filtert. Kikapcsolttal 250km. A boxot azért nem gyanúsítom, mert a dpf telítést elsődlegeesen nem méri, hanem számolja. A box adataival pedig nem tud számolni, az ecu azt hiszi, gyári mennyiséget fecskendez be.
Nekem határozottan úgy rémlett, hogy egr off előtt 98% körül már kiégette, simán rákezdett városban is, soha nem láttam 100 feletti értéket. Most nyugisan kivárja a 104%-ot. Passz, hogy miért van így.
Annyi tuti, hogy az automata váltó elég jó terhelés a dpf-nek városban. Bekapcsolt egr-el 120km alatt tele lehet vágni a filtert. Kikapcsolttal 250km. A boxot azért nem gyanúsítom, mert a dpf telítést elsődlegeesen nem méri, hanem számolja. A box adataival pedig nem tud számolni, az ecu azt hiszi, gyári mennyiséget fecskendez be.
alfa155gyuri2017-08-22 11:58:11 // 98225
Trombozis2017-08-22 10:25:37 // 98224
Azt hittem ez a tied Hardy. :D Sosem láttam ezt a blogot, de sokat segített volna, ha hamarabb feltöltötte volna mondjuk vagy 3 évvel. :D
Trombozis2017-08-22 10:23:09 // 98223
Nah, hasonló. :D csak egyel előbbi modell. :) Nekem nem a teló lesz tükrözve, hanem az android stick van hozzácsatolva. csak azzal még van bajom, mert, ha elveszem tőle az áramot, akkor elfelejti az időt, ami már nem is tudom minek a problémájához lehet visszavezetni. Amin még gondolkodtam, de szerintem nem érdekel már az a net, de inkább elfelejtem és, ha kell majd telóról nyomatom. :) Nekem még a keret hiányzik, mert valami más volt hozzá.
Csabi2017-08-22 10:17:36 // 98222
Kérdés, hányszor láttad, figyelted meg, hogy 104% körül regenerál? Ugye, adódhat úgy, hogy városi használat mellett, nem adottak a feltételek( frissítésnél főleg a 70°C feletti vízhőfok) és nem regenerál...így feltolódhat akár 100%ig is...
Ha mindig akkor regenerál pályás használat mellett,akkor biztos régi szoftver van..
Ha mindig akkor regenerál pályás használat mellett,akkor biztos régi szoftver van..
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 09:04:36 // 98221
Persze, de az Olaszoknál ezt nem lehet tudni. :-) 2010-es gyártás,
200 lovas motor (az automata miatt nem 210-es? ). Többen írták, hogy az upgrade sw hamarabb regenerál, nem 100 vagy 104%-nál. Az enyém 104 %-nál teszi. Plusz adalék, hogy a letöltött programjában a címek kb a feléig egyeznek a damos-al. A damos egy file, ami elvileg pontosan megadja, hogy mit hol találok. Na ennél pont nem. :-)
200 lovas motor (az automata miatt nem 210-es? ). Többen írták, hogy az upgrade sw hamarabb regenerál, nem 100 vagy 104%-nál. Az enyém 104 %-nál teszi. Plusz adalék, hogy a letöltött programjában a címek kb a feléig egyeznek a damos-al. A damos egy file, ami elvileg pontosan megadja, hogy mit hol találok. Na ennél pont nem. :-)
RomeoOne2017-08-22 08:30:32 // 98220
Én sem tudom, hogy mikor volt, de szoftverfrissítéseket már nem a több éve nem gyártott autókhoz szoktak csinálni. Az utolsó szériás autókban már a legfrissebb szokott lenni, amit a típushoz készítettek
_Ata_2017-08-22 08:19:25 // 98219
okok, köszönöm!
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-22 08:16:43 // 98218
Értem, nem kötözködni akarok, kb egyetértünk :-)
Csabi2017-08-22 00:28:53 // 98217
Ezért írtam, hogy elég erősen használat függő...példaként írtam, hogy ha eddig 1000km volt, mint pl anno nekem, akkor ugyanazon használat mellett, a frissités után kb 4-500-nál fog.
Az biztos, hogy sok módosítást nem adtak ki, ez sajnos nem jellemző:
De nekem pl ez volt
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
Az biztos, hogy sok módosítást nem adtak ki, ez sajnos nem jellemző:
De nekem pl ez volt
ISO- kód : FD 86 3E 04 1A
FIAT cikkszám: 51883486
HW szám: 0281012145
HW változat: 00
SW szám: 1037507421
SW változat: 3841
Homologizációs szám: 93955
Programozás dátuma: 09/03/2013
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-21 23:10:06 // 98216
Már 2010-ben le volt gyártva az autó. :-) Nem tudom mikor frissítettek. Korábban a 100%-ot elérve regenerált, legalább is így rémlik. Egr off óta 104%-ig vár.
Liquid2017-08-21 22:54:29 // 98215
A képen bekarikázott mágneses alkatrésznek nem tudja valaki a cikkszámát? Nem találom az ePerben.
RomeoOne2017-08-21 22:51:20 // 98214
A tied 2011-es ott már szó sincs régi programról :)
b00772017-08-21 22:48:03 // 98212
Eddig én sem foglalkoztam vele. Csak most a kicsit furább volt a fogyasztás miatt és pont rosszkor néztem rá diaggal (azért már párszor megnéztem csak nem pont ilyen eltömődöttséget és km intervallumot sikerült kifognom).
A kérdésem még ennyi lenne, ha már a témánál tartunk, hogy mennyire éri meg kiszedetni? Én eddig úgy voltam vele, hogy ha megadja magát kiszedetem, addig legyen csak gyári, úgy az igazi. De pont ma keresgettem itt az oldalon és pár kidobott hozzászólásban láttam jó pár negatívumot: láthatóan jobban füstöl, hangosabb belül, nem fogyaszt kevesebbet, nem megy jobban. Volt aki visszarakatta... Ez valóban így van, én azt hittem, hogy a káros anyag kibocsátástól eltekintve nincs negatív hatása, sőt inkább pozitív a motorra és mindenre nézve.
A kérdésem még ennyi lenne, ha már a témánál tartunk, hogy mennyire éri meg kiszedetni? Én eddig úgy voltam vele, hogy ha megadja magát kiszedetem, addig legyen csak gyári, úgy az igazi. De pont ma keresgettem itt az oldalon és pár kidobott hozzászólásban láttam jó pár negatívumot: láthatóan jobban füstöl, hangosabb belül, nem fogyaszt kevesebbet, nem megy jobban. Volt aki visszarakatta... Ez valóban így van, én azt hittem, hogy a káros anyag kibocsátástól eltekintve nincs negatív hatása, sőt inkább pozitív a motorra és mindenre nézve.
csokagm2017-08-21 22:38:43 // 98211
Ez kevés:) Én pont a fekete alu belsővel leszek kiváncsi a végeredményre.
Liquid2017-08-21 22:37:43 // 98210
ugyanez a tapasztalatom nekem is, 150 felett kezd erősödni a külső zaj
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-21 22:35:06 // 98209
És akkor nekem a régi programmal az 500km? :-) Haldoklik a dpf? Én ezen fogtam, és túlléptem. Ki tudja hány és milyen sw verziók léteztek. Ki tudja, mennyivel jobban tömi korommal az automata miatt. Városban rengeteg kormot termelhet az állandóan slippelő hajtás. Olyan is, 300km és tele a szűrő. Országúton, ha sok gyorsítás, lassítás van, nagy meleg és a klíma is megy, simán 400km alatt telenyomja.
Egy ideig bennem volt, hogy mindennek utána járok, mindent átprogramozok, de mostanában a lusta énem azt mondja, hogy jó ez az autó így. Semmi baja, végre legyen már egy autóm, amin nem gondolkozok, csak megyek vele :-)
Hajlok arra, hogy néha rá kell nézni, kicsit kedvére tenni, hogy jókor tudjon égetni, de különösebben nem szabad foglalkozni vele.
Egy ideig bennem volt, hogy mindennek utána járok, mindent átprogramozok, de mostanában a lusta énem azt mondja, hogy jó ez az autó így. Semmi baja, végre legyen már egy autóm, amin nem gondolkozok, csak megyek vele :-)
Hajlok arra, hogy néha rá kell nézni, kicsit kedvére tenni, hogy jókor tudjon égetni, de különösebben nem szabad foglalkozni vele.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-21 22:27:25 // 98208
Én inkább gumi zajt hallok az enyémben, szélzajt nem nagyon. 180 körül kezd határozott lenni a suhogás, de nem zavaróan. 100-nál még igazán semmilyen hang nincs az autóban, 150-es utazó tempón pedig még normálisan lehet beszélgetni, zenét hallgatni, ott se sok a zaj. Ott már mindenből van egy kicsi, de inkább a gumikat hallom. Pont ez az egyik amit szeretek ebben az autóban, nem túl fárasztó vele vágtatni. :-)
Hardy2017-08-21 22:12:21 // 98207
csokagm2017-08-21 21:24:21 // 98206
Ha kész vagy dobj már be egy képet :)