Fórum >> Típusok >> 159

emGéza2017-08-19 22:49:33 // 98155
Köszönöm a segítséget! :-D
Azért csak haza hozott az "öreglány" , nem kellett tologatni.
Szóval a start stop hiba oka , az önindító betáp tőcsavarjai voltak lazák. Ami érthetetlen...
A kontraanya és a rögzítőanya az össze volt húzva, úgy , hogy együtt mozogtak a
tőcsavaron.
Szétszedtem... Egy hete hiba mentes. :-D
Remélem ez segít majd másnak is, ezért véstem szavakba.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-19 22:18:24 // 98154
Zsir...de ha már januárban tudtad akkor mire vártál?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-19 22:10:59 // 98153
Látod kell itt neked egr meg minden féle sallang :)
droberto2017-08-19 21:16:36 // 98152
Üdv:

:)
Már megint letérdeltünk.
Kifújt a levegő az EGR és a szívósor között, Pont mint Pityukománál.
Igazából számítani lehetett rá, már januárban diagoltuk a fiúkkal.
Ma út közben már akkora lett a lyuk (tömörtelenség), hogy nem jutott elég levegő a motornak és befullasztotta a közben eldugult részecskeszűrű.

Ami viszont aggaszt, hogy a hőmérő szonda is kiakad menet közben. (Nem ad jelet.)
gelle2017-08-19 21:07:55 // 98151
Sziasztok! Ha van valakinek eladó 17-es felnije gumival vagy gumi nélkül, az ne tartsa magában! :)
205/55r16-os gumikal vettem a kocsit, és akkor még sajna nem tudtam, hogy ezzel mekkora szívás lesz. :(
Esetleg a 225/55r16-al van valakinek tapasztalata? A 205/55r16-hoz és a 225/50/r17 képest milyen lehet érzésre?
csAR2017-08-19 20:27:45 // 98150
Ablakemelő szerkezetből milyet érdemes venni?
Vagy jó bármelyik gyártóé?
Smith2017-08-19 14:25:23 // 98149
Ki hinné, hogy a rádió mögött lesz ennyi hely, hogy az adapter adapterjének az adapterje is elfér még, plusz a fantomtáp, az USB-k, a HDMI, a mélynyomó felé az RCA, meg még az öreg ördög is :D

Aki gondolkozik gyári fej kicserélésében (gyári navis) annak annyit tanácsolok, hogy a tipushoz vásárolható, utólagos beépítőkeret egy rakás szar. Nem tart semmit, sehol. :(

Majd lesz blog, ha elkészülök, rengeteg fotóval :)

És a marelli navis Quadlock csatlakozó » ISO adapter leírással.

pettinke2017-08-19 13:33:46 // 98148
valós értéket kapsz, de nem minden paraméter olvasható / aktiválható.
Csabi2017-08-19 12:23:13 // 98147
Így már mindent értek :)
Egyébként láttam néhány váltógombot újrabőrözve, de valahogy nem győzött meg, az ívek nem olyan szépek, és az anyag is más....szóval ha rosszabbat kapnék vissza, mint amit elküldtem , biztos összekaparnám magam...:)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-19 12:00:29 // 98146
vidd el bőröztesd át... 7-8 rugó...a gyári azért ennyi, mert izlandi zuzmós perui kovaföld és műanyag kompozit amit a Dalai Láma áldott meg Tibetben a jobb tenyér ezért olyan sima a balhoz képest :)))
Csabi2017-08-19 11:32:52 // 98145
Gondoltam veszek egy új váltógombot, mert az új mégis szebb...ja, hogy 37000.... sejtem abban van az autó lelke 😂😎 marad a régi
Szabister2017-08-19 11:19:16 // 98144
Sziasztok! Mes-ben tudnátok segíteni? Free verzióban fogok kapni valóságos adatokat a kocsiról? Vagy az csak arra jó hogy megnézem a felhasználói felületet ?
Sandree802017-08-19 09:37:17 // 98142
Köszi szépen!
RomeoOne2017-08-19 08:12:23 // 98141
Uhh, ez kurva jól hangzik. Ha minden igaz, én is megyek nemsokára és egy benzines Veloce-t fogok kipróbálni. Már nagyon rá vagyok izgulva :DD
Pzk2017-08-19 02:40:12 // 98140
Sziasztok, milyen márkájú LMM-et érdemes megvenni 1.9JTDM-be? Csak Bosch-t vagy próbált már valaki ettől eltérni? Ha igen, mik a tapasztalatok? Köszi!
Trogerr2017-08-18 22:33:38 // 98139
Na ma sikerült nekem is kipróbálni a Giuliát, igaz csak a dízelt, autómatával. Én tényleg imádom a 159est és élvezek vele minden megtett métert, de a Giulia szerintem nagyon csúnyán odaver. Teljesen más kategória a két autó, jó mondjuk van egy évtized a két modell között. Ez az üléspozíció, mint egy gokart. Utoljára talán a BMW i8-ban ültem ilyen alacsonyan érzésre legalábbis...:) Pont egy új fullos dízel A4 után mentem közvetlenül az Alfával, kapóra jött egy gyors összehasonlító teszthez. Vezetési élményben a kanyarban sincs a német, minőségre (a belsőre gondolok, zajokra, hangokra) szerintem simán fej fej mellett a két autó. Amiben az alfát gyengébbnek érzem az a "geek" holmik. Az audiban ez a szabadon variálható központi kijelző ami a km óra helyén van az kurvajó, de ez az egyetlen ami jobban tetszett. Árban meg egy használt A4 ott kezdődik ahol egy Giuliát újonnan vihetek. Szóval így nálam 3:1 az olasznak, meg amúgy is elfogult vagyok. A lényeg a lényeg, az éppen épülő házunkat amint kész meghirdetem és veszek egy Velocét és visszaköltözünk anyámékhoz! :D
csokagm2017-08-18 22:14:09 // 98138
Lendületesebben jöttem ma haza, ez az autó fantasztikus. Imádom, nem szoktam tolni neki, de most... Dízel létére olyan boldogan forog a motor és ha nem figyelek simán 4500 fölött váltok. Imádom :)
Csabi2017-08-18 19:47:54 // 98137
Behr a gyári
Sandree802017-08-18 19:38:24 // 98136
Egyet értek, csak a Bárdiban néztem, jó lenne tudni, melyik a gyári beszállító...
Giuntini2017-08-18 18:24:59 // 98135
Szerintem gyárit vegyél! Nem érdemes ezen takarékoskodni.
Sandree802017-08-18 18:14:50 // 98134
Köszi!

Városban is. Az időjárás miatt most nem néztem klíma nélkül, de dugóban is így áll, ritkán megy fel középre, pedig eddig mindig ott volt.

Milyen márkát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.

Köszi2:
Sanyi
antonov2017-08-18 18:05:19 // 98133
Jól tudom ugye, hogy légköri nyomás mellet 5 voltot kéne mérni a MAP szenzor 4-es lábán? Én most 1.8-at mérek.
David | Centocinquantanove2017-08-18 17:41:38 // 98132
Plasti Dip projekt első ütem azt lehet mondani, hogy majdnem kész.




Az embléma cserén még gondolkozom, még elég tűrhető állapotban van a mostani...
Giuntini2017-08-18 17:05:31 // 98131
De csak tartós sebességnél? Mert be kell állnia középre ha városban jársz. Egyébként igazad van, termosztát.
Sandree802017-08-18 16:18:03 // 98130
Sziasztok!

159 JTDM 16V. A vízhőfok ebben a nagy melegben is kb fél 1 rovátkával lejjebb van, mint a közép. Gondolom termosztát csere, de azért megkérdezlek Bennetek :) .

Ha termosztát csere: milyen márlát érdemes venni, a hűtővizet, hol lehet leereszteni, és a légtelenítést, hogyan, ha kell egyáltalán.

Előre is köszi:
Sanyi
Macccy2017-08-18 14:51:38 // 98129
Vágom a rutint, azzal nincs is baj, majd este autókázok ha jobb idő lesz, méregetek az AlfaOBD -vel (nagyon tetszik a cucc), majd akkor lehet egy rendes sík parkolót keresek neki. De az olajfogyás, valamennyi, az biztos mert 123ezernél cserélték, utána hoztam el, maxot illetve 5/6-okat mutatott a műszer. Most pedig 128ezresen túl 3/6 vagy 2/6 és ahogy mondtam, ha az ember leállítja, dolgot intéz aztán 2-3 perc után tovább megy, akkor le se folyik az olaj a technőbe, na olyankor simán elveszti azt a 2 rovátkát is és szól, hogy tölts.

Viszont.... az 1 lityó / 5K fogyásnak nem örülnék, az audi 0,5 l / 5K fogyasztása még elment, de már arra is furán nézett haver, akinek sose kellett rátölteni ..
pettinke2017-08-18 13:07:02 // 98128
már ha ferdén állsz a járdán (fél kerékkel lent) akkor is tud marhaságot mondani a kijelző. nem nagyon szabad neki hinni.
mindig sík talajon, régóta álló autónál kell a pálcával ellenőrizni a szintet.
Macccy2017-08-18 12:38:07 // 98127
Jó az angol, hál'Istennek (meg anyáméknak) úgy olvasgatom az angolt, hogy el is felejtem, hogy nem magyar. Csak nem tudtam, hogy a mennyiséget is említi, de már megtaláltam szóval zsír. :)

Majd lecsekkolom valahol síkon, mert tegnap sűrűbb újraindítások után azt írta ellenőrizzem már, mert alacsony. Reggeli első indítás kb. 30% szint volt. Mindezt egyébként ~5000 km -el olajcsere után.
David | Centocinquantanove2017-08-18 12:24:15 // 98126
Video

Itt is a lökhárító alján otthagyja simán a szélt... Lehúzza a maszkot,aztán kakukk
Attis2017-08-18 12:02:22 // 98125
"A motorolajszint ellenőrzése
A motorolaj szintjét a gépkocsi vízszintesen
álló helyzetében, meleg motornál,
a motor leállítása után kb. öt perccel
ellenőrizzük.
Húzzuk ki az Amérőpálcát, tisztítsuk meg,
majd nyomjuk be teljesen, húzzuk ki és
ellenőrizzük, hogy az olajszint a pálcán bejelölt
MIN és MAX jelzések között legyen.
A mérőpálca MIN és MAX jelzései
közötti olajmennyiség kb. egy liter."
Piritu - 1.000.0002017-08-18 11:41:34 // 98124
Miert nem toltod le a magyar konyvet az elum-bol?
Piritu - 1.000.0002017-08-18 11:39:12 // 98123
A 156 q,9 jtdm-ben lityi volt. A 159-e ugyan az a motor.
Macccy2017-08-18 11:31:55 // 98122
Hoppácska, megvan, lap alja, sarka :D
"The gap between the MIN and MAX marks corresponds to about one litre of oil."

Köszi
David | Centocinquantanove2017-08-18 11:27:03 // 98121
Üdv!
Persze, azt tudom, hogy matt lesz, nem akartam annyit tökölni PS-ben, csak látni, hogy milyen lesz az összkép!

PS: üdv Nyergesújfaluról :)
Macccy2017-08-18 11:15:46 // 98120
Szia! Bocsi, hogy megkérdem, de ez általában ennyi, vagy konkrétan ennyi a 159 1.9 JTDm 16V mociban? Mármint csak azért mert nagyapám is mondja, hogy általában 1 L, de az off németben is sok modelljében 0.5 liter volt a min-max. :)
antonov2017-08-18 11:00:48 // 98119
Üdv Tátról! : ) Amúgy szerintem azért csalóka a látványterved, mert plasti dip-el matt lesz, nem pedig glossy ahogy a terven is van.
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:58:35 // 98118
Erre én is gondoltam, de attól tartok, hogy ahol a krómos részre kerülne lakk, ott már nem lenne olyan szép tükrös, hanem a lakktól kevésbé lenne szép tükörszerűen fényes...
psychoati2017-08-18 10:50:36 // 98117
És ha a végén lelakkozod? Akkor nem lenne éle.
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:35:46 // 98116
Ezaz, hogy ahogyan elterveztem, hogy a V formát meghagyni krómra, ott ugye lenne egy széle a gumibevonatnak, viszonylag elöl és nyitottan.
Ez érdekelt főleg, hogy az idővel mennyire szeretne majd elválni, kikezdődni...
Végülis ha telibe feketére nyomom, akár több rétegben az is csak segítene a látványon, mert a V aljában már elég csúnyán lepattogzott a krómréteg és csúnyácska.
Csak a összhatás szerintem azt kívánná, hogy a V eleje megmaradjon krómnak...

Ha esetleg a nagynyomású mosót nem bírja, az még oké, max nem tartom oda és azt a részt külön kézzel áttörlöm...
Csak azért nem fújnám rá a plasti dipet, hogy aztán 1 hét múlva letépkedjem, mert elválik a felülettől...
David | Centocinquantanove2017-08-18 10:28:40 // 98115
Ez csak képmanipuláció, megcsináltam PS-be, hogy mit mutatna ha egyszer kész...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 09:42:05 // 98113
mire kiérnél a Teszlával addigra haza érnék a 10 napos Bulgár nyaralásomból a ma10-zal :DDD
RomeoOne2017-08-18 08:56:21 // 98112
Áh, nem mernék belevágni, félnék, hogy lekörözöl a Matizzal :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-18 08:49:12 // 98111
most miért nem? pedig egy 500 lovas autóval gyorsan megjárnád a hosszú távot az elektronyossal meg szinte ingyé :DDDD
Béci Ɨ|ѯ2017-08-18 08:10:39 // 98110
Szerbiában csak a Röszke (Horgos) - Újvidék közötti szakasz rossz az autópályán, de már azt is csinálják, utána teljesen jó. Bulgáriában meg Szófiában katasztrófa, de az autópálya Szófiától a tengerpartra már nem vészes. Csak a meglehetősen vadállat módon közlekedő bolgárokra kell figyelni. És az autópályán TILOS megállni a leállósávban, csak a pihenőhelyeken szabad.
RomeoOne2017-08-17 23:00:15 // 98109
Soha nem indulnék el innen Szerbia vagy Ukrajna felé. Még a románoknál, úgy ahogy rendben van mostanában az út, nem sokkal szarabb, mint nálunk néhol. Minden ismerősöm, aki Szerbiába, Bulgáriába, Görögországba ment kocsival (vagy a Balkán egyéb részére) ezt mesélte, amit te írtál.
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:54:25 // 98108
Általában liter a két vonal közti rész.
Macccy2017-08-17 22:51:43 // 98107
1.9 JTDm olajszint MIN és MAX közt mennyi van? 0.5 L ?
Piritu - 1.000.0002017-08-17 22:50:07 // 98106
Érdemes még végigolvasni a blogjaimat az útról. Mi "csak" Plovdivig mentünk.
III-IV
II.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak