Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 16:37:44 // 97689
gyengusz? 2 kilót kibír kb...
Shadin2017-08-05 16:05:08 // 97688
Alsó lengőkar miért ilyen kibeba... drága? A gömbfej azon is gyengusz, vagy csak a felsők a gázabbak?
Shadin2017-08-05 16:02:24 // 97687
Viszont lehet h a szilenteket visszateszem gyárira.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-05 15:46:42 // 97686
nah jah az lenne az elvárt gyári gátló ha már TI ... kívülről sportos ennyit szántak rá olaszék :DDD
emGéza2017-08-05 15:09:22 // 97684
Na mindegy...
Bekenem VD40 -el, az mindenre jó. :-D :-P
Bekenem VD40 -el, az mindenre jó. :-D :-P
elementsaqua2017-08-05 14:40:44 // 97683
Köszi, olvastam. Gyanítom ez vár rám is. Hétfőn viszem szerelőhöz.
Üdv, Misi
Üdv, Misi
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-05 12:27:59 // 97682
Ennyi, ez engem se zavar. :-) Egyedül megpakolva, nagyon rossz úton sokall be, olyankor bólogat, vergődik. De ilyen ritkán van. Nyírábrány - Penészlek felé volt ilyen út, de szerencsére Nyírbátor felé nagyjából elkészült a 471-es felújítása, úgyhogy ott jövök mostmár. Ott olyan autózni, mintha utifilmet néznék. Nincs egy döccenés sem, nincs gumizaj, semmi. Szól a zene, nézem a tájat.
Egyébként jó az a TI futómű tényleg, ha nincs kifejezetten extrém patchwork az aszfalt helyén, akkor szuper :-)
Egyébként jó az a TI futómű tényleg, ha nincs kifejezetten extrém patchwork az aszfalt helyén, akkor szuper :-)
J-Imi2017-08-05 12:27:49 // 97681
Nagyon köszönöm mindenkinek az infókat :) A feliratos dolgot nem gondoltam volna, de örülök, hogy nem feltétlenül kell rosszra gondolni :)
Dömpi (il dottore)2017-08-05 12:25:43 // 97680
Javaslom olvasd el a blogom a váltófelújításomról!
Zselé2017-08-05 11:49:47 // 97679
Sziasztok,
Tegnap értem haza Horvátországból. Indulás előtt benéztem a motortérbe, és szomorúan tapasztaltam, hogy a tavaszi állapothoz hasonlatosan megint csak a tartályom alján van hűtőfolyadék. Mindig marad a 90 foknál a mutató, tehát nem gyanakodtam, de kezdtem az EGR fedélre gondolni... Viszont ismét azt látom, hogy a (márciusban cserélt) kiegyenlítő tartály külső, középső peremén FELÜLRŐL van odaszáradt fagyálló... Nem tudom mi bajuk van ezeknek a tartályoknak, tán a kupak rossz (ütközésig rá van húzva), és kinyomja a nyomás ha az optimálisnál van a szint? Csak mert ennél az 1/3-os állásnál nem fogy lejjebb... Feltöltöttem, majd a kb. 1800km alatt ismét visszatért 1/3-ra.
A másik érdekesség az út során a hátsó ablakmosó makacskodása volt. Mosásra nem törölt, csak vadul kattogtatott valami relét a kormány közelében. Manuális kapcsolásra csak az ablaktörő működött. Majd mostam egy első szélvédőt is, és a rend helyreállt, visszatért a hátsó "automatikus" törlés is. Járt már valaki hasonlóan?
Tegnap értem haza Horvátországból. Indulás előtt benéztem a motortérbe, és szomorúan tapasztaltam, hogy a tavaszi állapothoz hasonlatosan megint csak a tartályom alján van hűtőfolyadék. Mindig marad a 90 foknál a mutató, tehát nem gyanakodtam, de kezdtem az EGR fedélre gondolni... Viszont ismét azt látom, hogy a (márciusban cserélt) kiegyenlítő tartály külső, középső peremén FELÜLRŐL van odaszáradt fagyálló... Nem tudom mi bajuk van ezeknek a tartályoknak, tán a kupak rossz (ütközésig rá van húzva), és kinyomja a nyomás ha az optimálisnál van a szint? Csak mert ennél az 1/3-os állásnál nem fogy lejjebb... Feltöltöttem, majd a kb. 1800km alatt ismét visszatért 1/3-ra.
A másik érdekesség az út során a hátsó ablakmosó makacskodása volt. Mosásra nem törölt, csak vadul kattogtatott valami relét a kormány közelében. Manuális kapcsolásra csak az ablaktörő működött. Majd mostam egy első szélvédőt is, és a rend helyreállt, visszatért a hátsó "automatikus" törlés is. Járt már valaki hasonlóan?
elementsaqua2017-08-05 11:26:43 // 97678
Sziasztok,
Segítséget kérek az alábbi jelenség fordult e másnál is elő:
Minden gáz elvtelekor rándul egyet váltókar. Most eltűnt a hatodik sebesség, mintha üresben lenne. A szerelőm nem tudja mi a baj, nem szedte szét. Alfa szervizbe javasolja vinni. Viszem persze, de mégis jó lenne tudni mi vár rám.
159 JTDM 150 LE
Köszönöm előre is.
Segítséget kérek az alábbi jelenség fordult e másnál is elő:
Minden gáz elvtelekor rándul egyet váltókar. Most eltűnt a hatodik sebesség, mintha üresben lenne. A szerelőm nem tudja mi a baj, nem szedte szét. Alfa szervizbe javasolja vinni. Viszem persze, de mégis jó lenne tudni mi vár rám.
159 JTDM 150 LE
Köszönöm előre is.
pettinke2017-08-05 09:56:29 // 97677
A szárító szűrőben gyűlik meg a kosz, és onnantól eldugul a rendszer. Igazából azt is cserélni kéne időnként, de kb. mindenki úgy tartja, egy életre szól :-)
Shadin2017-08-05 09:09:08 // 97676
De nem a B8-akkal :-)
Zolibácsi2017-08-05 08:07:11 // 97675
Talan a 2.0 olcsobb ha a motorteri alkatreszeket nezzuk. Sokszor belefutottam hogy a 2.4 - nek a legdragabb a cuccai. Szamolgatva en mar 800.000 felett jarok amit rakoltottem 2 ev alatt a 2.4-re. Pedig sosem tunt problemasnak csak 10 eves alkatreszeknek eljott a vege. Szinte mindent kellett mar cserelnem a lendkereken es a kuplungon kivul. Klima szervo, generator, kormanyszervo+ cso, komplett elso futomu+fek, vezerles, dpf+egr+szivolapat off+chip, kipuff tocsavarok es kitudja mit hagytam ki. Lesz majd meg egy turbo cserem. Szoval nem bantam meg mert nagyon jo a 2.4 de ha megint vennem kene, akkor gondban lennek
ZoliNix2017-08-05 00:36:03 // 97674
megszorító=megszorult. Ez a nyavalyás azt hiszi jobban tudja mit akarok írni.
ZoliNix2017-08-05 00:32:43 // 97673
Sziasztok! Klímagondokhoz fűznék hozzá.
Nekem úgy tűnt megszorító a kompresszor, bekapcskor rántott egyet a motoron, érezhetően lefogta. Egyik klímás a kompresszor kiszedését, felújítását mondta. A másik rámért, és húszonezer Ft-ért kicserélte a hűtő oldalán lévő szűrőt, és jó lett.
Nekem úgy tűnt megszorító a kompresszor, bekapcskor rántott egyet a motoron, érezhetően lefogta. Egyik klímás a kompresszor kiszedését, felújítását mondta. A másik rámért, és húszonezer Ft-ért kicserélte a hűtő oldalán lévő szűrőt, és jó lett.
Csabi2017-08-05 00:07:54 // 97672
Köszi😉😀
Dömpi (il dottore)2017-08-04 23:57:30 // 97671
Grat az új vsshoz!!!👍😁😎
Liquid2017-08-04 22:54:23 // 97670
köszi, valszeg szavadon foglak :) Tényleg kíváncsi vagyok
Csabi2017-08-04 22:47:22 // 97669
Köv 159 összeröffenésen odaadom, bár neked nagyobb lesz a kontraszt a piszkált 2,4 után :)
Csabi2017-08-04 22:43:41 // 97668
Én is erre gondolok az ültetés, kisebb rúgóút miatt lehet ez, extrém esetben, mint a gokartoknál.
Liquid2017-08-04 22:42:49 // 97667
a 2.0 kimaradt , eddig nem vezettem sajna
Csabi2017-08-04 22:39:42 // 97666
A 2.0 teljesítménye a mai napig meglep. 2hét után azzal tudom magyarázni, hogy talán jobban van hangolva a turbó-motor-váltó trió, mert pl 6.ban 100km/h -ról jobban húz vagy legalább úgy mint a 2,4. (Lehet a kisebb turbó-lyuk miatt)
Arra készültem, hogy a 2,4 5hengerje után a 170Lóval majd nehezen érem be, de ez kicsit sincs így, mert érzetre más... Ha meg nagyon megszokom akkor egy Novi boxxal pótolható az-az egy henger :)
Arra készültem, hogy a 2,4 5hengerje után a 170Lóval majd nehezen érem be, de ez kicsit sincs így, mert érzetre más... Ha meg nagyon megszokom akkor egy Novi boxxal pótolható az-az egy henger :)
Liquid2017-08-04 22:39:28 // 97665
Jó is a TI :) Én se éreztem elpattogást, se a komfort hiányát.
Csak annyi van, hogy kanyarban keresztbordán hajlamos "elrakni oldalra magát pár centivel" de azt mondják ez a feszes sportfutómú velejárója.
Csak annyi van, hogy kanyarban keresztbordán hajlamos "elrakni oldalra magát pár centivel" de azt mondják ez a feszes sportfutómú velejárója.
Csabi2017-08-04 22:32:14 // 97664
Hát gyerekek ez a TI futómű teljesen elragadott, nem engednék Alfába mást rakni. :) A negyvenes gumi ellenére semmi hátrányát nem érzem, sőt a 19es felnit is egyenesen imádom, igaz a 18-as után... Lassabban megyek néhány megszokott rosszabb helyen és ennyi. A gyakran hangoztatott elpattogást nem érzem, pedig többször voltam nem egészen jó minőségű úton, kanyarban ,sportosan, de valahogy ez nekem kimaradt, és nem értem.
(megjegyzem, most érzem, hogy a régi autóm futóműve azért sokkal hangosabb volt, talán a kopottabb lengőkarok miatt)...
(megjegyzem, most érzem, hogy a régi autóm futóműve azért sokkal hangosabb volt, talán a kopottabb lengőkarok miatt)...
Liquid2017-08-04 22:26:43 // 97663
Attól függ melyik a fontosabb
1) dízelhez képest jó hang, erő
2) jó fogyasztás, újabb konstrukció
2.0-nál nem tudom mennyire "elterjedt" az automata. A 2.0 újabb, okosabb (DPF ügyében) konstrukció, de pl. az EGR szivatósabb, de arra rá lehet készülni és kopóalkatrészként kezelni. A 2.4 jóval erősebb, "böszmébb", de régebbi és több tankcsapdát hordoz magában. Természetesen ezekkel is lehet együtt élni.
Nekem az erő kellett így nem volt kérdés, 2.4 lett, nem is bántam meg.
1) dízelhez képest jó hang, erő
2) jó fogyasztás, újabb konstrukció
2.0-nál nem tudom mennyire "elterjedt" az automata. A 2.0 újabb, okosabb (DPF ügyében) konstrukció, de pl. az EGR szivatósabb, de arra rá lehet készülni és kopóalkatrészként kezelni. A 2.4 jóval erősebb, "böszmébb", de régebbi és több tankcsapdát hordoz magában. Természetesen ezekkel is lehet együtt élni.
Nekem az erő kellett így nem volt kérdés, 2.4 lett, nem is bántam meg.
Piritu - 1.000.0002017-08-04 20:19:30 // 97661
Lehet kérni az autót típusjelzés nélkül is. Ez egy felár nélküli extra :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-04 20:15:15 // 97660
Én a helyedbe 2.0 vennék. Felirtot nem kértek rá, pl egy Német ismerősöm mondtakeres hogy kint sokan nem kérnek az autóra mert ha nem tudják milyen motor van az autóban nem lopják elb :)
J-Imi2017-08-04 19:54:30 // 97659
Sziasztok!
Tanácsotokat szeretném kérni, 159SW-t szeretnék venni, 2.0 vagy 2.4 dízel motorral. Az automatának külön örülnék. Mi a véleményetek az alábbi példányról?
Alfa 159 SW
Több hirdetésben lehet látni, hogy hátul se típus, se motor felirat, vélhetően akkor megtörték a hátulját?
Mire kell odafigyelni 159 esetében? 2.4-es motor megbízható, illetve automata váltóról mi a vélemény?
Köszi előre is.
Tanácsotokat szeretném kérni, 159SW-t szeretnék venni, 2.0 vagy 2.4 dízel motorral. Az automatának külön örülnék. Mi a véleményetek az alábbi példányról?
Alfa 159 SW
Több hirdetésben lehet látni, hogy hátul se típus, se motor felirat, vélhetően akkor megtörték a hátulját?
Mire kell odafigyelni 159 esetében? 2.4-es motor megbízható, illetve automata váltóról mi a vélemény?
Köszi előre is.
mezoba2017-08-04 17:16:55 // 97658
én is néztem az elejét kb telibe kéne fújni annyira kavicsos. Bár lehet még úgyis megérné. Shadin fiadnak pont jó :P :)
Trombozis2017-08-04 16:23:47 // 97657
Nálam még mindig kikapcdol a klíma, de már közel sem annyit, mint eddig.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-04 15:37:05 // 97656
Ennyiér occsó
Shadin2017-08-04 15:02:41 // 97655
Minek box, van hozzá min. 180 lovas programom 😂
emGéza2017-08-04 14:53:08 // 97654
Ciao!
Bedugom a kulcsot a helyére és indítanák oszt semmi.
Kulcs ki 2x 3x utána induít. Mi lehet ez? Vagy mitől van?
Bedugom a kulcsot a helyére és indítanák oszt semmi.
Kulcs ki 2x 3x utána induít. Mi lehet ez? Vagy mitől van?
Liquid2017-08-04 14:11:57 // 97652
na ez tökéletes megoldás :)
Shadin2017-08-04 14:09:57 // 97650
Nem magamnak. Minden papírral, garantált állapotban :-D
yani🍀2017-08-04 14:00:22 // 97649
Inkább vegye meg ezt is! Így mindig tudná valamelyiket szerelgetni :-)
Liquid2017-08-04 13:58:20 // 97648
repülj rá és cseréld ki a Tibit :D
yani🍀2017-08-04 13:41:27 // 97647
A tiédben biztosan C635-ös van. A 2009-esekben volt csak F40, mert akkor a 635 még nem volt készen.
link
link
RomeoOne2017-08-04 13:38:06 // 97646
Szerintem megveheted, ha ennyire hiányzok a kormos :DDD
Shadin2017-08-04 13:13:59 // 97645
Shadin2017-08-04 13:09:14 // 97644
Jó a szöveg :-) Csonti egy idióta, de mitől is Ti ez?
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-04 12:38:07 // 97643
Èvjárat
Kazes☻2017-08-04 12:26:40 // 97642
Vasárnap meg Gyöngyösön... gyertek oda is! ;-)
ProdyG2017-08-04 12:17:13 // 97641
Holnap lesz Hajdúszoboszlón Alfa tali, nem jön véletlen innen valaki?