Csabi2017-08-07 13:05:17 // 97771
Csak a 2.0-nál írja ki a regenek számát, régebbieknél sajna nem
Csabi2017-08-07 13:01:58 // 97770
"Egyébként az EGR sem problémás úgy önmagában. "
Az a legproblémásabb, és a gondok okozóia közvetve 90%ban:) Nincs helyzet-visszacsatolása az ECu nem tudja nyitva van e vagy zárva ténylegesen, gyenge a működtető mágnes, ezért érzékeny a szorulásra...
Mindig az alfaowner összefoglaló topicja jut eszembe erről, ahol azt írják szabad fordításba hogy ha gondod van a motorral az 90%ban az EGR miatt van....teljesen egyet értek vele :)
Mellesleg, most , hogy olvasgatom a 2.0 EGR rendszerét, kihangsúlyozzák, hogy ez már egy módosított EGR szelep ahol van helyzetvisszacsatolás, mm pontosan szabályozható a nyitottsága,és ez pontosan ellenőrizhető, diagnosztizálható, valamint sokkal erősebb motor van rajta ami nem érzékeny a szorulásra...mily meglepő :)
Az a legproblémásabb, és a gondok okozóia közvetve 90%ban:) Nincs helyzet-visszacsatolása az ECu nem tudja nyitva van e vagy zárva ténylegesen, gyenge a működtető mágnes, ezért érzékeny a szorulásra...
Mindig az alfaowner összefoglaló topicja jut eszembe erről, ahol azt írják szabad fordításba hogy ha gondod van a motorral az 90%ban az EGR miatt van....teljesen egyet értek vele :)
Mellesleg, most , hogy olvasgatom a 2.0 EGR rendszerét, kihangsúlyozzák, hogy ez már egy módosított EGR szelep ahol van helyzetvisszacsatolás, mm pontosan szabályozható a nyitottsága,és ez pontosan ellenőrizhető, diagnosztizálható, valamint sokkal erősebb motor van rajta ami nem érzékeny a szorulásra...mily meglepő :)
Piritu - 1.000.0002017-08-07 12:57:10 // 97769
A 6-700 fok a dpf-ben van nem a motorban. Ettól az olaj nem lesz melegebb.
RomeoOne2017-08-07 12:56:51 // 97768
A 2.0-nál csak 3000-ig viszi fel. 600 fok fölé pedig a DPF-et viszi, nem a motort. A motor amúgy is foroghat annyit hosszabb ideig is, ha pályázol. Az olajnak bírnia kell.
RomeoOne2017-08-07 12:53:42 // 97767
Mondjuk azt is kiírja, hogy mennyit regenerált összesen. Ha ez 3-mal nőtt az út után, abból kijelenthető azért, hogy az út alatt 3x.
Revitox2017-08-07 12:51:44 // 97766
Azt mondta a srác mert én is lestem h mikor nullázod a szervízt akkor a gép új olaj szerint mér. H mi köze passzolom mert h az olaj miatt füstöl az már régen rossz.
Valamit magyarázott de zavaros volt. Lényeg ami megfogott h nullázás után más érték szerint mér és ezért a % növekedés. Úgy ledobott szervízbe mint a huzat. Max 60km/h. És nem jelzett semmit a kijelző. Kiolvasásnál végig ott állram.
A direkt reg pedig mert 600-700 fokra túrja fel a rendszert és azt nyomja kb 20percig. Ebben igazat adok h az olaj megsínyli pöppet.
Valamit magyarázott de zavaros volt. Lényeg ami megfogott h nullázás után más érték szerint mér és ezért a % növekedés. Úgy ledobott szervízbe mint a huzat. Max 60km/h. És nem jelzett semmit a kijelző. Kiolvasásnál végig ott állram.
A direkt reg pedig mert 600-700 fokra túrja fel a rendszert és azt nyomja kb 20percig. Ebben igazat adok h az olaj megsínyli pöppet.
Csabi2017-08-07 12:49:39 // 97765
Ne haragudj, de nagyon kevered a dolgokat, és olyan dolgokat mondasz vagy a szerelőd,aminek sok köze nincs a valósághoz.
Először is a 105%az normális eltömődöttség a nem frissített szoftvereknél, ekkor kezd majd regenerálni , ha a feltételek adottak...
A komp ilyet nem ír ki, hogy 3x regenerált egy távon, az utolsó 5átlagát, vagy a legutóbbi regen óta megtett kilométert.
Az hogy most 65%-on áll az pont annyit jelent, mint pl félig van a tankod...tehát semmit...ha eléri párszáz km múlva a 100%körüli értéket megint regenerálni fog...
Az olajhoz az eltömödöttséget nézni, olyan mint a naplementéhez a fidesz támogatottságát nézni, szóval ezt inkább engedd el..
A direkt regenerálás pontosan 6percig tart 3500-as fordulaton, és nem kell utána olajat cserélni...
Végül ahogy írod, kellett egy hosszabb távot menned az autóval és rendbe jött, a szerelőd meg annyit tudott kiolvasni hogy 105%-on van a DPF....Hibakód? Szóval akkor mi van a DPF-el, most is benne van és használod gond nélkül...
Először is a 105%az normális eltömődöttség a nem frissített szoftvereknél, ekkor kezd majd regenerálni , ha a feltételek adottak...
A komp ilyet nem ír ki, hogy 3x regenerált egy távon, az utolsó 5átlagát, vagy a legutóbbi regen óta megtett kilométert.
Az hogy most 65%-on áll az pont annyit jelent, mint pl félig van a tankod...tehát semmit...ha eléri párszáz km múlva a 100%körüli értéket megint regenerálni fog...
Az olajhoz az eltömödöttséget nézni, olyan mint a naplementéhez a fidesz támogatottságát nézni, szóval ezt inkább engedd el..
A direkt regenerálás pontosan 6percig tart 3500-as fordulaton, és nem kell utána olajat cserélni...
Végül ahogy írod, kellett egy hosszabb távot menned az autóval és rendbe jött, a szerelőd meg annyit tudott kiolvasni hogy 105%-on van a DPF....Hibakód? Szóval akkor mi van a DPF-el, most is benne van és használod gond nélkül...
RomeoOne2017-08-07 12:38:30 // 97764
De mi köze van az olajnak a DPF-hez? És miért kéne olajcsere egy kényszerregen után?
Revitox2017-08-07 12:28:26 // 97763
Nekem volt gondom a dpf-el. Olaj és minde szűrő csere után. Ki lett ütve a szervíz 0ra. Kb 2km után szervíz üzembe állt. Visszamentem a szerelőhöz és hibaként kidobta h a dpf full azaz 105% eltömödötség. Kiütötte és pont szegedre mentem és mondta h haktsam meg pöppet. Szeged oda-vissza 3e fordulat felett utazva a comp mutatta olvasáskor h 3x regenerált. Most 65% a tömődés. Szépen megy a vas.
Az oka az volt h a régi olajat nézte a rendszer ahony belement az új és ezt jeleztük a rendszernek a komfig egyből jelezte h az új olajhoz képest az eltömődés nagyon nem jó.
A direjt regenerálást nem ajálja mert kb 20p-ig pörgeti kb 3500 4000 között és utána újból olajcsere kell.
De Bp-n van egy csapat akik fizikailag tisztítják úgy olvastam 20e a tisztítás 15e a munkadíj amibe kompjuter vizsgálat is van. 1 nap alatt kész. De viheted csak a dpfet is akkor is csak 20 pénz.
Az oka az volt h a régi olajat nézte a rendszer ahony belement az új és ezt jeleztük a rendszernek a komfig egyből jelezte h az új olajhoz képest az eltömődés nagyon nem jó.
A direjt regenerálást nem ajálja mert kb 20p-ig pörgeti kb 3500 4000 között és utána újból olajcsere kell.
De Bp-n van egy csapat akik fizikailag tisztítják úgy olvastam 20e a tisztítás 15e a munkadíj amibe kompjuter vizsgálat is van. 1 nap alatt kész. De viheted csak a dpfet is akkor is csak 20 pénz.
RomeoOne2017-08-07 11:15:33 // 97762
Az enyém betöltötte a 228 ezret a hétvégén (így bő 5 és fél éves korára), de szerintem sosem volt rajta lengőkar cserélve. Nem is érzem problémásnak még a futóművet. Csöri is látta már alulról néhányszor, ő sem említette, hogy szarnak látná.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-07 11:03:07 // 97761
Nem lehet, hogy a futott km választja meg a dolgot? A DPF-nek van egy élettartama, nem örök alkatrész. A 200e-t elfutó DPF problémás, míg a 200e-t kibíró lengőkar az fasza tartós.
Egyébként az EGR sem problémás úgy önmagában. Szerintem az autó programja okozza a gondot.
Egyébként az EGR sem problémás úgy önmagában. Szerintem az autó programja okozza a gondot.
Csabi2017-08-07 10:57:30 // 97760
😂😂😂
RomeoOne2017-08-07 10:56:23 // 97759
Csináljatok egy doodle-t a kérdésről :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 10:37:04 // 97758
a többség dpf nélkül fut inkább :)))))))))
Csabi2017-08-07 10:23:51 // 97757
Megtettem néhányszor. A többség 59 a problémás DPF-el fut :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 10:15:49 // 97756
már ittam...iszom még egy duplát :DDDD
Liquid2017-08-07 10:13:19 // 97755
gyorsan igyál egy kávét :) Én is azt teszem
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 10:12:20 // 97754
hétfő van :DDD plusz szabi után.... áhhhh
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 10:11:34 // 97753
kicsit olvasgass vissza mondjuk 2009- 2010-re tudom az emlékek megszépülnek :)))
Vagy beszélgess el akár Csörivel mennyi is az annyi talán nem hazudik :P
Vagy beszélgess el akár Csörivel mennyi is az annyi talán nem hazudik :P
Liquid2017-08-07 10:09:22 // 97752
olvasd el mégegyszer :) pont azokat írtam, ahol volt gond
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 10:02:25 // 97751
nekem dehogy nem volt nem poénból lett kiszedve...
Shadin2017-08-07 08:52:10 // 97750
Nem gondolom hogy nem lehet műanyag szilentek nélkül élni...
Valamit beleterveztek a gyárban:
Gyári...
amit konkrétan kinyír:
PowerFlex...
Valamit beleterveztek a gyárban:
Gyári...
amit konkrétan kinyír:
PowerFlex...
Mattyancs2017-08-07 08:21:56 // 97749
Üdv. Navi programot tud valaki adni? Sos szuksegem lenne rá. Köszönöm.
Csabi2017-08-07 08:14:23 // 97748
És chip nélkül mennyire füstölt? Gondolom semennyire...
Nekem 6x lett átírva a program, remap kísérletezés miatt....Amikor elfogadható volt a teljesítmény többlet, akkor vagy hullámzott a gyorsulás, vagy DPF-en keresztül láttam a füstöt(új injektorokkal), vagy mindkettő...Nagyon kevés +Le-nél volt jó, de úgy voltam vele,hogy ezért meg nem fizetek x-ezret...Maradt a gyári füstmentes élvezet...
Nekem 6x lett átírva a program, remap kísérletezés miatt....Amikor elfogadható volt a teljesítmény többlet, akkor vagy hullámzott a gyorsulás, vagy DPF-en keresztül láttam a füstöt(új injektorokkal), vagy mindkettő...Nagyon kevés +Le-nél volt jó, de úgy voltam vele,hogy ezért meg nem fizetek x-ezret...Maradt a gyári füstmentes élvezet...
Zolibácsi2017-08-07 07:58:37 // 97747
nekem is egy gyengébb manky program van rajta, de csak 3000nél tolja a füstöt mert itt kap több üzemanyagot és turbómmal is van valami, valószínüleg geometria nem úgy működik ahogy kellene és nem nyit eléggé. EGR DPF nekem off
Dpf-el sosem volt füst
egyébként nem tud valaki garrett turbót nem arany áron?
gtb2056 vagy 2060
Dpf-el sosem volt füst
egyébként nem tud valaki garrett turbót nem arany áron?
gtb2056 vagy 2060
Csabi2017-08-07 07:57:47 // 97746
Ha jól emlékszem Norby-nak és Monsternek sem konkrétan a DPF-el volt problémája. Az viszont tény, hogy pont az EGR-DPF kiírása kendőz el sok hibát, tehát javul meg az autó. Rengeteg példát lehet sorolni a nyomásérzékelő, annak csöve , hőmérséklet érzékelő, EGR(!), stb hibáknál ha kiírod ezeket, máris nem hiba...
Az injektorokat pedig nem véletlen írom,mert igen, kicseréltem mind az ötöt, de mint később kiderült feleslegesen, mert a nehézkes indulás, füst kíséretében problémát nem oldotta meg...Szebben járt a motor tőlük, de pont kibírtak volna még párszázezer km-t...
Ezért is írtam, hogy sokan ezért cseréltetik, de sajnos (ez miatt)feleslegesen ....Aki nem hiszi, az majd 300e elköltése után fogja elhinni :)
Majdnem 7évet használtam a 2,4-et 150k km alatt soha nem volt DPF hibára utaló jel, és hibakód sem, szépen regenerált ahogy kellett...És még 2006os első szériás volt... Emil 2,4e is 2007-es semmi gondja a DPF-el...Azt gondolom ha valamit problémásnak nevezünk, akkor azzal a többség szív...hát ez nincs így.
Az injektorokat pedig nem véletlen írom,mert igen, kicseréltem mind az ötöt, de mint később kiderült feleslegesen, mert a nehézkes indulás, füst kíséretében problémát nem oldotta meg...Szebben járt a motor tőlük, de pont kibírtak volna még párszázezer km-t...
Ezért is írtam, hogy sokan ezért cseréltetik, de sajnos (ez miatt)feleslegesen ....Aki nem hiszi, az majd 300e elköltése után fogja elhinni :)
Majdnem 7évet használtam a 2,4-et 150k km alatt soha nem volt DPF hibára utaló jel, és hibakód sem, szépen regenerált ahogy kellett...És még 2006os első szériás volt... Emil 2,4e is 2007-es semmi gondja a DPF-el...Azt gondolom ha valamit problémásnak nevezünk, akkor azzal a többség szív...hát ez nincs így.
Chris1592017-08-07 07:28:48 // 97745
Ha már a 2.4-eseknél tartunk, mitől lehet, hogy intenzívebb kigyorsításoknál elég rendesen nyomja a füstöt. EGR off DPF on.
Egy alap manky chip van az autón.
A levezetett 10e km alatt semmi probléma nincs az autóval. Műszakin szegény autó csak a 6. mérésre tudta hozni az elfogadott értéket.
210 lovasról van szó, ha jól néztem ezeket az F40-es váltóval szerelik?
Mennyit bírhat ez nyomatékban? ~500NM?
Egy alap manky chip van az autón.
A levezetett 10e km alatt semmi probléma nincs az autóval. Műszakin szegény autó csak a 6. mérésre tudta hozni az elfogadott értéket.
210 lovasról van szó, ha jól néztem ezeket az F40-es váltóval szerelik?
Mennyit bírhat ez nyomatékban? ~500NM?
Liquid2017-08-07 00:16:37 // 97744
Nincs gond vele mert nincs benne :) Mint ahogy Erhardnak se volt, Norby-nak se, IndigoMonster alias Irsai :) perpill ennyi jut eszembe, azért több mint senki. Az viszont tény hogy nem a DPF a mumus, csak elkendőzi a bajt, és mire kiderülne mi a gond, már vége a szűrőnek.
Nem típushiba, inkább a korra jellemző konstrukciós probléma, mert más márkák is bőven érintettek. Én inkább ott látom a "problémát", hogy a 2.4-es 200/210 lovas motor eleve nem túl EU-konform, így relatíve nehéz dolga van a DPFnek, ezt tetézi az EGR.
És azt se feledjük el, hogy a 2.4-esek nem elenyésző részének azért van injektor problémája 150-200k alatt, vagy még előbb. (Pl. ha jól csalódom, akkor nálad is volt már javítás.)
Nem típushiba, inkább a korra jellemző konstrukciós probléma, mert más márkák is bőven érintettek. Én inkább ott látom a "problémát", hogy a 2.4-es 200/210 lovas motor eleve nem túl EU-konform, így relatíve nehéz dolga van a DPFnek, ezt tetézi az EGR.
És azt se feledjük el, hogy a 2.4-esek nem elenyésző részének azért van injektor problémája 150-200k alatt, vagy még előbb. (Pl. ha jól csalódom, akkor nálad is volt már javítás.)
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-06 23:25:20 // 97743
A rövid, de immár 10e km 159-ezés után nekem úgy tűnik, hogy az egr a fő mumus. A dpf nem sok vizet zavar, viszont az injektor csatlakozók megtévesztő hibákra képesek, főleg működő egr-el karöltve.
Egyetlen igazi hátrányát érzem a 2.4-nek, és az a fogyasztása. Egyelőre nálam a mérleg másik oldalán több a 'mellette' érv. Nem sok a 10e, de a félelmeimet egyelőre egyáltalán nem igazolta.
Egyetlen igazi hátrányát érzem a 2.4-nek, és az a fogyasztása. Egyelőre nálam a mérleg másik oldalán több a 'mellette' érv. Nem sok a 10e, de a félelmeimet egyelőre egyáltalán nem igazolta.
Csabi2017-08-06 22:32:24 // 97742
az megint más dolog, hogy hány embernek írják ki és miért, milyen probléma miatt. Tudod Te is, sokan ránéznek MESsel pl a korrekciókra, 3felett van, huha injektort kell cserélni.... regenerációk gyakorisága 200km körül van, megérett a DPF csere...aztán kb nulla köze van hozzá
Szóval sokan azért íratják ki, mert nem akarják a regeneket figyelgetni, vagy eleve félnek tőle, vagy épp az EGR-rel van gondjuk...
Kiíratják kap egy kis remapot aztán elkezd füstölni mint egy dízel mozdony, és eladják mert azért mégis ciki...
Aztán mégis adott a kérdés: Hogy lehet az, hogy az itt összejáró 159esek mondjuk 40-50 autó közül senkinek nincs problémája a DPF-el...ilyen szerencsések lennénk, biztos? :)
Szóval sokan azért íratják ki, mert nem akarják a regeneket figyelgetni, vagy eleve félnek tőle, vagy épp az EGR-rel van gondjuk...
Kiíratják kap egy kis remapot aztán elkezd füstölni mint egy dízel mozdony, és eladják mert azért mégis ciki...
Aztán mégis adott a kérdés: Hogy lehet az, hogy az itt összejáró 159esek mondjuk 40-50 autó közül senkinek nincs problémája a DPF-el...ilyen szerencsések lennénk, biztos? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-06 22:20:30 // 97741
pl nekem, meg annak jó pár embernek akiknek adtam el új DPF-et meg annak a még több embernek aki nem tőlem vette és annak a rengetegnek akinek telefon számot adtam aki kiírja és a még többnek akinek Manky írta ki....végül is nem sok de nem is kevés....
Csabi2017-08-06 22:12:28 // 97740
Kinél halódott el a DPF? Egyedül Robinál tömődött el, aztán azóta is használja semmi baja nem volt konkrétan a DPF-nek. Biztos volt már olyan, akinek tényleg volt problémája vele, de ezt felhozni mint típushiba, vagy problémás dolog, szerintem nem helytálló...de persze ez csak az én véleményem :)
Liquid2017-08-06 22:05:43 // 97739
Az injektor valahol kopóalkatrész, az EGR tényleg rossz, a DPF viszont az esetek nagy részében nem véletlenül halódik el.
A fogyasztás nem kevés, de van erő, és masszív kaszni, szerintem nem vészes.
A fogyasztás nem kevés, de van erő, és masszív kaszni, szerintem nem vészes.
Csabi2017-08-06 21:57:06 // 97738
Hát híresen rosszak az fl előttiek voltak, gariban cserélték is őket. Miért halott a tied?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-06 21:55:10 // 97737
Módosított szívósor? Úgy érted fl utáni? Mert az enyém is az és halott :)
Csabi2017-08-06 21:53:12 // 97736
-Fogyasztás szerintem nem kiugró,
-a módosított szívósorral nem sok gond van
-DPF-el soha nem volt gond, ez egy mumus, mindenki kib@ssza mert azt hiszi az a gondja,(de inkább az EGR), mindig ezt írom: itt a 90%nak megvan a DPF ki szív vele mondj egy valakit :)
-injektorokkal sincs semmi gond, csak ezt is mindenki kib@ssza mert azt hiszi ettől indul nehezen, ettől fűstől induláskor, pedig nem :)
-a módosított szívósorral nem sok gond van
-DPF-el soha nem volt gond, ez egy mumus, mindenki kib@ssza mert azt hiszi az a gondja,(de inkább az EGR), mindig ezt írom: itt a 90%nak megvan a DPF ki szív vele mondj egy valakit :)
-injektorokkal sincs semmi gond, csak ezt is mindenki kib@ssza mert azt hiszi ettől indul nehezen, ettől fűstől induláskor, pedig nem :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-06 21:49:18 // 97735
KB egy métert sem :)
Piritu - 1.000.0002017-08-06 21:48:10 // 97734
Megfordítanám a kérdést.
Mi a helyzet a power-izékkel? Azokat ki méretezte (mondjuk rezgés csillapításilag) az autóhoz? Mennyi teszt km-t ment vele?
Mi a helyzet a power-izékkel? Azokat ki méretezte (mondjuk rezgés csillapításilag) az autóhoz? Mennyi teszt km-t ment vele?
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-06 21:41:27 // 97733
Tervezve van. De jól van tervezve? Mint a 2.4 nél a fogyasztás, szívósor, dpf, injektor :D
Liquid2017-08-06 21:38:25 // 97732
Így van, ezek még gyáriak. Meg aztán lehet tartó a lengő aztán majd valami más fárad el, ami normál esetben nem...
Piritu - 1.000.0002017-08-06 21:37:32 // 97731
Arról nem is beszélve, hogy a 159-ben 200ezret elmegy a lengőkar, mit kell "növelni"?
Liquid2017-08-06 21:35:08 // 97730
Szivesen neked adom, de Csabi javaslata szimpatikusabb :)
Nem hiszek ezekben a poverszilentekben, nem véletlenül tud nyúlni/csavarodni az egész cucc. Tervezve van...
De tetudod :)
Nem hiszek ezekben a poverszilentekben, nem véletlenül tud nyúlni/csavarodni az egész cucc. Tervezve van...
De tetudod :)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-06 21:33:16 // 97729
Pover szilent bele. 6 Matyi/db ért gömbfejcsere és mindenki Happy :) Tartós lesz mint a nyomor. Persze ha még meg lesz a csörgő kígyó patkány 2.4 :)
Csabi2017-08-06 21:32:35 // 97728
szerintem pálinkatartót akar VTT 18-ra :D
Piritu - 1.000.0002017-08-06 21:31:53 // 97727
Amikor írsz egy hsz-t, alul van két gomb:
- Csak csevegek
- Hozzászólok
A csevegős hozzászólás elrejtése esetén az előbbieket nem látod. A gond az, hogy nem jól használjuk a gombokat és érthetetlen lesz a topik.
- Csak csevegek
- Hozzászólok
A csevegős hozzászólás elrejtése esetén az előbbieket nem látod. A gond az, hogy nem jól használjuk a gombokat és érthetetlen lesz a topik.
Liquid2017-08-06 21:25:55 // 97726
kirakod a vitrinbe? :)
Revitox2017-08-06 20:58:11 // 97725
Mi ez a "csevegős hozzászólás elrejtése" ?
Revitox2017-08-06 20:56:14 // 97724
Kiolvastam a delphi olvasót vettem mondjuk konkrétan a lufihoz nem mertem hozzányúlni nehogy beépítse a laptopom az arcomba.
Általános és egyébnél hibát nem dobott fel.
Általános és egyébnél hibát nem dobott fel.
Tom5552017-08-06 20:23:00 // 97723
Sziasztok!
Autó vásárlás előtt állok, kombi kell, és a 159 nagyon átjött, Alfa is, szép is, árban is verhetetlennek tűnik.. viszont lenne pár kérdésem ha megengeditek:
Benzinmotorosat akarok mert évi 20-25000 km pörög bele főleg rövidebb távok.. A 2.2 teljesítménye papír szerint jónak tűnik, valóságban mennyire dinamikus, jól autózható? .. mennyire jó ez a motor? Megbízhatóság fenntartás sem utolsó szempont.
Mindenképp manualt akarok, ebben csak 6 sebességesek voltak ugye?
Felszereltségben nagyon tetszik amelyikben nagyobb navi van, és bőr (vagy alcantara?) melyiket milyen csomaggal ajánlanátok?
Melyik az az extra az amelyik "kell bele" ?
Futómű az gondolom jó utaknak köszönhetően fogy,de van valami másik műszaki egység ami bajos, költséges?
Rozsda mennyire jellemző? Köszi a válaszokat előre is!
Autó vásárlás előtt állok, kombi kell, és a 159 nagyon átjött, Alfa is, szép is, árban is verhetetlennek tűnik.. viszont lenne pár kérdésem ha megengeditek:
Benzinmotorosat akarok mert évi 20-25000 km pörög bele főleg rövidebb távok.. A 2.2 teljesítménye papír szerint jónak tűnik, valóságban mennyire dinamikus, jól autózható? .. mennyire jó ez a motor? Megbízhatóság fenntartás sem utolsó szempont.
Mindenképp manualt akarok, ebben csak 6 sebességesek voltak ugye?
Felszereltségben nagyon tetszik amelyikben nagyobb navi van, és bőr (vagy alcantara?) melyiket milyen csomaggal ajánlanátok?
Melyik az az extra az amelyik "kell bele" ?
Futómű az gondolom jó utaknak köszönhetően fogy,de van valami másik műszaki egység ami bajos, költséges?
Rozsda mennyire jellemző? Köszi a válaszokat előre is!
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-08-06 20:13:44 // 97722
A régi alsókra én igényt tartok akkor :)
Online tag
1
Vendég1
509