Fórum >> Típusok >> 159

Csabi2017-08-09 20:28:04 // 97839
A vez.tengely állító motorok rendben? Az öreg TS jut eszembe, annak volt ilyen hangja amikor a vezmódosító a halálán volt...Nem tudom ez a hang mennyire hasonló nálad...de azért gondolom már többen mondták , hogy 8óra állás után olajszivattyú, ide vagy oda, nem szabadna , hogy kerregjen...az olajfilm ott van. Erről mit gondolsz, vagy a hozzáértők szerint ez lehetséges? Előbb gondolnék szelep-veztengely nem megfelelő kapcsolatra, szinkronra.
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-09 19:51:46 // 97838
Basszus, nincs szerencséd ezzel az autóval :-(
Shadin2017-08-09 19:39:05 // 97837
Ha valaki unatkozna...

blog...
pettinke2017-08-09 19:26:37 // 97836
Testkábel, akkumulátor rendben?
GT Ɨ|ѯ2017-08-09 14:10:16 // 97835
Üdv az Uraknak, maradt 1 pár vadiúj fékcső / első / ára alatt eladó
nagy brembo-hoz rövid, normál fékeshez ok.

emGéza2017-08-09 13:36:22 // 97834
Az van, hogy nem múlt el az indítási próbléma.
Nyomom a startgombot és csak kattog. Szerncsére csak ritkán rossz.
(1,5 hete kezdte... 1000 km , kb 50 indítás és 5x volt hiba)
Most átcserélgettem a reléket...lehet az önindító adja meg magát ?
Valaki találkozott már ilyen hibával ?
Macccy2017-08-08 23:28:04 // 97833
A hátránya annak, ha az ember steril irodában dolgozik és azt feltételezi, hogy egy ilyen csavar két ujjal eltekerhető, hogy amikor precízen felmértem a magasságot a falra, rájövök, hogy nincs hozzá villáskulcs, hogyaffaa.... DE az már biztos, hogy magasra, vagyis eléggé vízszintesen világítanak és szerintem van még egy bibi: a jobb oldali fényszórót nem billenti le-fel a motor, amikor gyújtásra rakom. Volt e már ilyen és mi lészen?
A Blog -ba belekerestem, de a sok utólagos xenon történet között sajnos elvesztem.
Revitox2017-08-08 22:28:11 // 97832
Nagyon köszönöm a sok segítséget.
Piritu - 1.000.0002017-08-08 22:11:33 // 97831
Itt meg tudod nézni,hogy mihez mi kell. A pirosakat nem viszi a free.
Revitox2017-08-08 22:05:49 // 97830
Flaaancoooos..... :) Azt hittem ez jó ide is. Ebben gondolkodtam mert van egy opel vivarom is és az már kissé kehet. :D Viszont ezzel sok mindent meg tudtam annál csinálni..
Milyen kábel a befutó, mert akkor holnap olyat veszek. Persze amit nem kell átbarkácsolni.
Az én műveletemhez elég a demo, vagy vegyem meg azt az 50EUsat?
Piritu - 1.000.0002017-08-08 22:00:34 // 97829
Sima kábel kell hozzá, nem ilyen flancos :-)
A Proxy rendezés egy külön menüpont a MES-ben. Elindítva a buszrendszerre csatlakoztatott készülékeket fűzi fel a rendszerre. Kiosztja az címeket.
Revitox2017-08-08 21:42:56 // 97828
Igen olvasgattam de sajna a delpi-vel nem tűnik kompatibilisnek nem látja a program. Már gondolkodtam h megveszem azt az 50€ verziót hátha. Vagy veszek egy kábelt.
Viszont a proxyról nem nagyon találtam semmi kézenfoghatókat.
Már lecseréltem a tükröket de a behajtás nem müxik. Minden más igen.
AdamV62017-08-08 21:17:56 // 97827
Sziasztok!

Keressetek bizalommal,ha érdekel valakit!

Üdv.

Ádám

1.9 Diesel
Automata
137 ezer km
Vezetett szervízkönyv
Sérülésmentes

Piritu - 1.000.0002017-08-08 20:59:03 // 97826
ezért kell a multiecuscan :-)
Nekünk találták ki és működik. Ráadásul nem drága, a tesztverzió meg letölthető az oldaláról.
Revitox2017-08-08 18:16:05 // 97825
Igen ezt legtöbb helyen olvastam.
Nekem delphi ds150e van de az istenért nem tudom megcsinálni h a program lássa.
Piritu - 1.000.0002017-08-08 18:11:58 // 97824
Mint mindent az Alfaknal: multiecuscan
Revitox2017-08-08 17:57:14 // 97823
Azt milyen progival tudom megoldani? Van rá vmi tipped?
RomeoOne2017-08-08 17:46:29 // 97822
Proxy rendezés?
Revitox2017-08-08 17:29:28 // 97821
Helló!
Kérdés. Hogy tudom feltanítani a kocsit az elektromos tükrök behajtására?
U1602 hibát dobál a gép
Macccy2017-08-08 15:46:42 // 97820
Én is így gondoltam, olvastam, világos a téma. EGR legkésőbb jövőhéten ki szeretném iktatni, akkor ez már tulajdonképpen Manky Business. Beszélek vele, köszi az infókat!
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-08 13:51:19 // 97819
Az egr kikapcsolása is táblák módosítását jelenti a programban. Ez azért kell, hogy ha lefalazod, ne dobjon hibát az ECU. Illetve ha nem falazod le, akkor se nyitogasson sehova.
Azt kell tudni, hogy az EGR lassítja az üzemanyag begyulladását. Amikor kipufigógáz van visszavezetve, lassabban gyullad be az üzemanyag és tovább tart az égés. A csúcsnyomás ugyanekkor csökken.
Az ECU programozásakor ezt figyelembe veszik, vagyis olyan állapotokban, amikor az EGR nyit (vagy nyitnia kellene) kicsit korábban kezdi meg a befecskendezést az injektor.

Na most ha lefalazzuk az EGR-t, nem jut vissza az égést lassító kipufogógáz. Az öngyulladás hamarabb bekövetkezik, vagyis túl korai lesz a befecskendezés. Ez keményebb motorhangot simán eredményezhet. Plusz azt is eredményezheti, hogy a fogyasztás bizonyos üzemállapotokban romlik (holott elvileg javulnia kellene).

Ahogy megfigyeltem, autópályás üzemben 2200 fölötti fordulaton lényegesen javul a fogyasztás, 2000 körül és alatt, nem tempomat, hanem normál országúti vezetés üzemben pedig romlik. Ez pontosan emiatt van. Részterhelésen, kisebb gyorsításokkor az EGR normál esetben nyit, vagyis falazott egr-nél korai lesz a befecskendezés. Ezt nem kis meló kikorrigálni egyébként. Legalábbis nekem sok idő.
A 146-nál anno megcsináltam, az pörgős, benzines karakterű kis dög lett a végére álom fogyasztással :-)
Shadin2017-08-08 12:49:21 // 97818
Nem tudom :-(
Sony NEX fényképezőről magától pergett le, kis dörzsölés gyorsította :-)
sty2017-08-08 12:47:08 // 97817
Thx. Nincs tipped hogy a maradékot mivel szedjem le ?
Shadin2017-08-08 12:40:58 // 97816
Valami alkohollal ami nem esz meg mást, de nem tudom milyennel...
De az is lehet, hogy jelentősen elhalványul a folt a fóliával.
Ha ebbe az irányba mész, többet vegyél egynél. :-D
Csak magamból kiindulva.
sty2017-08-08 12:37:05 // 97814
De gondolom előtte valamivel le kellene szedni a maradékot?
Shadin2017-08-08 12:32:46 // 97812
Mobiltelefonon apróbb hibákat el tud tüntetni egy jó kis "ragacsos" hátoldalú fólia...
sty2017-08-08 12:24:56 // 97811
Nem tudom a 3.tulaj vagyok,gondolom akkor ezzel igy nem lehet mit kezdeni?
Shadin2017-08-08 12:19:59 // 97810
Mintha lemosták volna róla a (tükröződésgátló?) bevonatot.
sty2017-08-08 11:42:51 // 97809
Még a szürke ,2006-os gyártású az autó. Olyan a széle mintha piszkos lenne de nem az,bekapcsolt kijelzőnél semmit nem látni belőle
Shadin2017-08-08 10:01:42 // 97808
Manky nálam átírta az EGR táblát, attól szűnt meg kb. a rángatás 90%-a. Ebből kiindulva át is lehet programozni.
Revitox2017-08-08 07:40:42 // 97807
Lehet kezd beszarni a kijelzőzd. De ez csak tipp.
Melyik van rajta a a szürke vagy az újjabb kék szoftver?
Mikor kikapcsolod h tűnik el a kép? Egyszerre vagy mint a régi csöves képernyős tv-nél kintről befele?
Macccy2017-08-07 22:48:24 // 97806
Szép estét és Buona sera mindenkinek!

Na, ha már a mai nap így szóba került a sok offolni való (dpf, egr meg a cuki nevű csappantyúk) nálam azt sakkoztuk Shadinnal, hogy az EGR b*ziskodik és padlózós gyorsításnál már 3X tiltott be valószínűleg őmiatta a számítógép. Volt is értelmetlen feltöltés + egr pozíció error azt hiszem legutóbb. A gondolat persze az off, de most éjszakásban dolgozok, ilyenkor zseniális ötleteim vannak (na meg időm), ezért olvasgattam kicsikét. Az EGR lefalazása után gondolom valamit írni is kell, vagy állítani, hogy a számítógép ne hiányolja, ugye? Ez a módosítás ez miből áll? EGR tábla? WarbiRunner Gyuri írta is, hogy illene az üzemanyag töltögetést ilyenkor korrigálni. EGR kioffolás után tapasztalt már valaki olyat, hogy "kopogós égés" az egr aktív időszakokban, mint amilyen pl. az alapjárat? Az offos A4-em csörgött kopogott kicsit mindig, de egy ilyen JTDm hogyan reagál erre?
sty2017-08-07 21:52:22 // 97805
A gyári navis fejnél mitől lehet hogy körben a kijelző szélénél kb 1 cm szabálytalan csíkban sötétebb a kijelző mint máshol,ezt főleg kikapcsolt állapotban látni?
Liquid2017-08-07 21:37:41 // 97804
Az alap futómű is teljesen jó, sportos, durván lehet vele kanyarodni. Nagyságrendekkel strapabíróbb mint az elődei voltak.
200e km van a gépemben lassan csereérettek az alsó lengőkarok, szóval bírja :)
A TI-k sport futóművesek (-2cm), a többi dologban nem tudom pontosan mi a különbség
Valóban nem könnyű, egy 2.4 alapból is közel 1700kg, automata vagy Q4 még több.
A fészlift után könnyítettek, az enyém így 1645kg.
200 ló már megfelelő hozzá, főleg ha kicsit meg van optimalizálva, mert a gyári programmal nem sportautó, persze azért szedi a lábát.
Olajat bő 15.000 vezérlést 80e körül.
Giuntini2017-08-07 20:16:56 // 97803
A motorolajat 15 ezrenként kell cserélni. A futómű nagyon stabil, TI felszereltségnél ültetett, és nagyobb felnik vannak rajta. A 200 lóerő elég, bár az SW 1700 kilogramm. A vezérlést illik 80 ezrenként cserélni.
Leewyke2017-08-07 16:54:10 // 97802
Szia!

Köszönöm a tanácsokat.

A hirdető szerint a turbó már garanciálisan javítva volt, illetve a váltóba is cserélve lett az olaj.

A 159-es milyen futóművel szerelt? Sportosabb, vagy inkább comfortosabb, esetleg felszereltség függő?

Azt olvastam, hogy nem könnyű az autó, a 200 le dinamikusan mozgatja? Hosszútávra lenne, napi 120km autopályázáshoz.

Hány km-ként javasolt olajatcserélni, mi a gyári előírás? És a vezérlést?

Köszönettel,
Livi
WarbiRunner (Gyuri)2017-08-07 16:29:35 // 97801
Megközelítés kérdése. :-) Ezzel a programmal ezt az EGR rendszert nem szabadott volna kiadni.
csokagm2017-08-07 16:28:05 // 97800
Mintha valahol olvastam volna róla, hogy ez valami búcsúkiadás volt. Igazából semmi különleges, csak annyi, hogy a distinctive felszereltséghez hozzá csaptak még néhány extrát és jelentős kedvezménnyel adták.
csokagm2017-08-07 16:25:51 // 97799
Rosszul fogalmaztam:)
redbulz2017-08-07 16:24:58 // 97798
Alacsony fordulaton lomhának érződik, kicsit nehezen mozdítja meg a nehéz kasztnit, viszont 2000-től folyamatosan jön meg az ereje és magasabb fordulaton rendesen húz, a reakció ideje lehetne jobb. Láttam anno külföldi fórumon valami témát az alacsony fordulaton gyengeségről ennél a motornál, lehet engem is érint, ha jól rémlik ott azt írták remap megoldja, én ennek még nem mentem utána. Összességében elégedett vagyok vele, de azért érzem rajta, hogy hol lehetne jobb :)

Megbízhatóság szempontból még túl sok tapasztalatom nincs, még nincs nálam egy egész éve és még egy 10-est se tettem bele. DZ annyit mondott, hogy nem szokott ezekkel a motorokkal különösebben baj lenni, de lehet, hogy a kis számok törvénye is ebbe belejátszik, elég kevés a JTS. :)

Ami költséges lehet a saját példámból az például egy váltó felújítás, ez sajnos megesik, és ez nekem hozott egy kettőstömegű lendkerék cserét és egy kuplungozást, így együtt azért nem kellemes :)

Rozsda amennyire tudom általánosságban nem jellemző törés nélkül. A bölcsőt viszont nézd meg jól, az származástól függően tud rohadni, és ha jól tudom(ha nem akkor nálam hozzáértőbbek úgy is kijavítanak) a dízel bölcsője nem jó a JTS-hez, így limitálja a bontásból beszerzést.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-08-07 16:24:24 // 97797
gyakorlatilag is...
RomeoOne2017-08-07 16:14:34 // 97796
És kiderült már, hogy mi ez a super plus eco jelölés a kocsinál?
csokagm2017-08-07 16:08:36 // 97795
Sajnos igen. Hűtőfedél csere már megvolt:

Ezeket írta ki a gép.

P0487 EGR szelep helyzet -magas jel-
P0488 EGR-szelep helyzet-alacsony jel-
P0490 EGR-szelep vezérlés- nincs jel-

Elvileg holnap megkapom az EGR-t, szerdán megkicserélik.
Giuntini2017-08-07 15:44:35 // 97794
Nekem az van, 2,4 Q-tronic. Nagyon meg kell nézni a belsőt, mert rengeteg visszatekert kilométer órájú van. Nem ritka a 300 ezer kilométert futott példány.

Igazából nagyon nehéz tanácsot adni. A motorba nem lehet belelátni. Az EGR szelep, és a részecske szűrő sarkalatos pontja ennek a motornak, mert még nem kiforrott konstrukció. Viszont a hiánya már azt jelzi, hogy mókolták az autót. A változó geometriájú turbó 200 ezer kilométer környékén már gyakran felújítást kíván.

Az automata váltó japán gyártmányú, mechanikailag nem rossz konstrukció, a vezérlés szokott meghibásodni, az 350 ezer környékén mozgó javítás. A váltónak szépen kell dolgoznia, rántás nélkül. Arra is kell figyelni, hogy nagyobb sebességnél és állandó sebességnél a fordulatszámmérő nem-e lebeg. Akkor a lock-up kapcsolóval van gond. A könyv nem ír olajcserét, szűrőt szétbontás nélkül nem lehet cserélni benne, de 60000 km-enként javasolt az olajcsere.

Hát ennyi... Ha van kérdésed szívesen válaszolok. Nagyon finoman megy a 2,4-es motor, de a fenntartása nem olcsó. Ha városban akarjátok használni főleg, akkor lebeszéllek róla. Ez az autó nem városba való. Városban a fogyasztása magas. Ez a 2,4-es motor igazi autópálya autó.
RomeoOne2017-08-07 15:28:48 // 97792
Az EGR hűtőjének a fedelével szokott lenni a gond a 2.0-n, nem magával az EGR-rel. Neked EGR gondod van?
Csabi2017-08-07 15:27:13 // 97791
Hát pont ez a baj míg euro 2-3 -nál ez nem volt gond, addig ez változott az EU4-el. Sokkal többet és pontosabban kell szabályozni a visszavezetést...a körbe beleszól ugye az LMM és a motor között a turbószabályzás amit a VGT azt pedig a vákuumvezérelt szabályzószelep végzi...Ha az egr nem pont úgy nyit ahogy kellene, ezt nagyon későn érzékeli az ECU ezért a késlekedés, a rángatás...Míg a 2.0nál rögtön tud korrigálni, és valóban kipuffgáz visszavezetést szabályozni, addig az ócska kétvezetékes EGR egy buta vezérlés marad mindig.
csokagm2017-08-07 15:22:14 // 97790
Hát nekem most pont van :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak